Dan neem je ze anaal.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Dames kunnen je de ene seconde geweldig leuk vinden en je willen zoenen en van het ene op het andere moment kunnen ze opeens 180 graden gedraaid zijn,
Mijn fiets moet ook naar de fietsenmaker.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Mijn buurvrouw heeft vandaag mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht (omdat ze t beu is dat ik steeds achterop moet) en bij thuiskomst lag er een grote taart op de keukentafel met de tekst "Lief van mij he" in glitters er op!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze is knap, is aan het promoveren naar Dr en heeft goeie tett'n!
Bidding starts at 500,- EUR.
Ik heb na 10 jaar afbeulen van mijn stationsfiets (dik 50K mee gereden, geen idee hoeveel de vorige eigenaren gedaan hebben) toch maar eens gewoon een nieuwe gehaald.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn fiets moet ook naar de fietsenmaker.
Dat is niet echt nemen lijkt mijquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
of 69. Ligt er maar net aan om welke as.
Ik moet alleen een nieuw handvatquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb na 10 jaar afbeulen van mijn stationsfiets (dik 50K mee gereden, geen idee hoeveel de vorige eigenaren gedaan hebben) toch maar eens gewoon een nieuwe gehaald.
Die komt er vanzelf op vliegen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft je fiets toch niet naar de fietsenmaker?
Je hebt nog veel te leren!quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Samthedinges kan linea recta door naar Ang3l.
Ik zal t r zeggen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn fiets moet ook naar de fietsenmaker.
Nee, die zet je er zelf op. Dat doen mannen. Maar wij laten dat doenquote:
En hoe kom ik aan dat ding dan? Een rubberboom in de tuin en zelf gieten?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, die zet je er zelf op. Dat doen mannen. Maar wij laten dat doen
Bestellenquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hoe kom ik aan dat ding dan? Een rubberboom in de tuin en zelf gieten?
Ja, dat bestel ik dus bij de fietsenmaker aan de balie. Doe mij zo een ding en pop hem er even op Sjaak!quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestellen
Zeg, je vraagt t aan de verkeerde persoon.
Kan Sjaak een beetje goed poppen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat bestel ik dus bij de fietsenmaker aan de balie. Doe mij zo een ding en pop hem er even op Sjaak!
Uhmmm nee, de fietsenmaker is dichterbij en die kan dat beter.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Grijp zo'n ding uit het vak als je een keer bij de Hema of een bouwmarkt bent!
Geen idee. Dat gaan we vanmiddag meemaken. Of morgen.quote:
Ik heb er geen studie van gemaakt waarom hij het niet kon. Hij liet weer los na een week.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Een trapper vervangen is ook nog best een tyfusklus. Maar een fietsenmaker zou dat wel moeten kunnen, kwestie van het juiste gereedschap hebben.
Mijn ex kwam van de auto garage terug en bij het wegrijden bij t stoplicht bleef z'n band liggen, DAT is pas gevaarlijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
ja het is een tyfusklus omdat ze altijd moeilijk strak vast zitten. Maar eigenlijk zouden ze niet spontaan los moeten kunnen draaien, tenzij je achteruit trapt ofzo...
Dafuq? Dan ga je wel even op zoek naar een andere garage jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ex kwam van de auto garage terug en bij het wegrijden bij t stoplicht bleef z'n band liggen, DAT is pas gevaarlijkHad ook op de snelweg er onderuit kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |