Tsja zo'n halve zit niemand op te wachten, dan liever een roet zwarte.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat ik ook vreemd vind: als je een kind bent van een neger en een blanke, word je toch zwart genoemd. Obama wordt als zwart beschouwd, terwijl hij gewoon halfwit-halfzwart (hoe spel je dat eigenlijk??) is. Niemand denkt er aan om hem wit te noemen. Maar iedereen vindt hem zwart.
Ik zou liever Zwarte Piet dan Hollander genoemd worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
de kans is bizar klein dat je toevallig iemand gaat tegenkomen die er problemen van maakt
koosvogels noemde mij steeds zwarte piet () toen hij nog mocht posten, ik heb mijn uiterste best gedaan om er beledigd van te raken want ik ben niet zijn grootste fan maar ik zie er simpelweg geen belediging in
geloof me, je krijgt als minder blanke Hollander wel ergere dingen naar je hoofd geslingerd dan een vergelijking met een figuur waar heel Nederland verliefd op is ... en dat moet allemaal wel kunnen, dan wordt geleerd dat je er boven moet staan en shit
wtf doen we dan nog moeilijk
Ok, dan snap je dus ook waarom ze tegen Zwarte Piet zijn die als de zwarte slaaf van een blanke bisschop wordt neergezet.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja
niemand kan uitleggen waar ze nu eigenlijk een probleem mee hebben
dat ze een probleem hebben snap ik nog wel
Ok.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik zou liever Zwarte Piet dan Hollander genoemd worden.
Die noem ik gewoon lekkerquote:Op donderdag 14 november 2013 01:39 schreef sp3c het volgende:
wat ik niet snap is waarom er geen term is voor meisjes met zwarte haren
je hebt blondjes, sproetjes en brunetjes
maar geen zwartjes
think about it
hij wordt alleen niet als slaaf van sinterklaas neergezetquote:Op donderdag 14 november 2013 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dan snap je dus ook waarom ze tegen Zwarte Piet zijn die als de zwarte slaaf van een blanke bisschop wordt neergezet.
Opgelost.
En waarom sommige dingen bij vrouwen roze zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:39 schreef sp3c het volgende:
wat ik niet snap is waarom er geen term is voor meisjes met zwarte haren
je hebt blondjes, sproetjes en brunetjes
maar geen zwartjes
think about it
Zoals ik al schreef: ik vind Hollander een echt denigrerend scheldwoord: het verwijst naar iemand die zo dom is om in de blubber te gaan wonen en een kleine denkwereld heeft.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:34 schreef remlof het volgende:
Maar er zijn wel minder blanke Hollanders die er wel een probleem mee hebben, is het echt zo moeilijk om dat te begrijpen?
ik ook, mysterieus enzoquote:
quote:
Neenee, hij is de eerste zwarte president van de VSvA.quote:
Bastaard lijkt me wat anders, dan ben je uit een niet-erkende relatie geboren.quote:
Laat ze roepen, als er geen echo is gaat de lol er snel vanaf.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dan snap je dus ook waarom ze tegen Zwarte Piet zijn die als de zwarte slaaf van een blanke bisschop wordt neergezet.
Opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |