quote:
de publieke omroep moet weg neem ik aanquote:Op maandag 25 november 2013 17:23 schreef borisz het volgende:
Bosma is weer lekker bezig tijdens de mediabegroting
Zo iets ja.quote:Op maandag 25 november 2013 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de publieke omroep moet weg neem ik aan
VVD hèquote:Op maandag 25 november 2013 20:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo iets ja.
Overigens Sander Dekker. Zwakke hap
Vergeet hem zelden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:50 schreef borisz het volgende:
Tssk tong wel ergens anders posten, maar hier kan er niet eens een goedemorgen vanaf![]()
Ik heb wel geluid in de slaapkamer. Met af en toe beeld of sneeuw beeldquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:14 schreef borisz het volgende:
Vanaf 20.30 is vandaag er LDL.
Beterschap
Er is inderdaad een landelijke storing bij Ned 3quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:42 schreef tong80 het volgende:
Het is trouwens een algemene storing vriend heeft het ook en een vriend van hem ook. Anderen hebben geen last.
Woehaaaaa.quote:
Zag je nog iets op tv erover ?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:00 schreef Againzender het volgende:
JAAAAAAAAHHHH!!!!
Beetje kut van die supporter die gevallen is trouwens
nee, zorgvuldig buiten beeld gelaten. Leek mee gewoon zo'n gast met zo'n capichon (hoe schrijf je dat??) trui.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag je nog iets op tv erover ?
Hij schijnt een Barca shirtje aan gehad te hebben.
En eenquote:
wat hebben ze nu weer verzonnen?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:30 schreef borisz het volgende:
[..]
En eenvoor de rest van de VVD met hun plannen die ze vandaag lanceren.
VVD wil rechterlijke macht inperkenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat hebben ze nu weer verzonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |