quote:
de publieke omroep moet weg neem ik aanquote:Op maandag 25 november 2013 17:23 schreef borisz het volgende:
Bosma is weer lekker bezig tijdens de mediabegroting
Zo iets ja.quote:Op maandag 25 november 2013 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de publieke omroep moet weg neem ik aan
VVD hèquote:Op maandag 25 november 2013 20:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo iets ja.
Overigens Sander Dekker. Zwakke hap
Vergeet hem zelden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:50 schreef borisz het volgende:
Tssk tong wel ergens anders posten, maar hier kan er niet eens een goedemorgen vanaf![]()
Ik heb wel geluid in de slaapkamer. Met af en toe beeld of sneeuw beeldquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:14 schreef borisz het volgende:
Vanaf 20.30 is vandaag er LDL.
Beterschap
Er is inderdaad een landelijke storing bij Ned 3quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:42 schreef tong80 het volgende:
Het is trouwens een algemene storing vriend heeft het ook en een vriend van hem ook. Anderen hebben geen last.
Woehaaaaa.quote:
Zag je nog iets op tv erover ?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:00 schreef Againzender het volgende:
JAAAAAAAAHHHH!!!!
Beetje kut van die supporter die gevallen is trouwens
nee, zorgvuldig buiten beeld gelaten. Leek mee gewoon zo'n gast met zo'n capichon (hoe schrijf je dat??) trui.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag je nog iets op tv erover ?
Hij schijnt een Barca shirtje aan gehad te hebben.
En eenquote:
wat hebben ze nu weer verzonnen?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:30 schreef borisz het volgende:
[..]
En eenvoor de rest van de VVD met hun plannen die ze vandaag lanceren.
VVD wil rechterlijke macht inperkenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat hebben ze nu weer verzonnen?
lol wat?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:35 schreef borisz het volgende:
[..]
VVD wil rechterlijke macht inperken
en http://www.rtlnieuws.nl/n(...)acao-en-sint-maarten
Dramatische slagbeurt van NL en daarmee verloren ze de partij tegen de UAEquote:
Leuk!quote:Op woensdag 27 november 2013 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[Roddelcorner] Met de naakte weervrouw & Sylvie ging vreemd
ideaal dat Fakegate topic, kan er zo wekelijks een stukje uithalenquote:
En dat al vanaf week 1 van dit jaar!quote:Op woensdag 27 november 2013 19:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ideaal dat Fakegate topic, kan er zo wekelijks een stukje uithalen
Ridicuul is wel een typisch VVD-woord.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lol wat?dat is toch gewoon ridicuul?
knap hoe ze in het nieuws blijvenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:48 schreef Ole het volgende:
[..]
En dat al vanaf week 1 van dit jaar!
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef Againzender het volgende:
Axel kan Chineese les gaan volgen als extra op school omdat hij alles zo makkelijk doet. Hier moet hij voor gaan werken, en daar houdt hij niet zo van. Wij vinden het wel een een plan.
ach, mn vrouw en ik hoefden vroeger weinig moeite te doen om met hoge cijfers verder te komen. Dus werden we eigenlijk niet genoeg uitgedaagd. Mooi dat zoiets nu wordt herkend, en voor die paar tientjes wat dit gaat kosten zal ik het niet laten. Sterker, als ouders het om het geld laten, we zitten volgens velen in een zwakke wijk, dan betaal ik het wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]wow, bolleboosje. Maar de ouders van axel zijn volgens mij ook vrij pienter
inderdaad, die kids moeten wel gestimuleerd wordenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, mn vrouw en ik hoefden vroeger weinig moeite te doen om met hoge cijfers verder te komen. Dus werden we eigenlijk niet genoeg uitgedaagd. Mooi dat zoiets nu wordt herkend, en voor die paar tientjes wat dit gaat kosten zal ik het niet laten. Sterker, als ouders het om het geld laten, we zitten volgens velen in een zwakke wijk, dan betaal ik het wel.
Ik verveelde me ook op de basisschool. Gevolg advies mavo/havoquote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, mn vrouw en ik hoefden vroeger weinig moeite te doen om met hoge cijfers verder te komen. Dus werden we eigenlijk niet genoeg uitgedaagd. Mooi dat zoiets nu wordt herkend, en voor die paar tientjes wat dit gaat kosten zal ik het niet laten. Sterker, als ouders het om het geld laten, we zitten volgens velen in een zwakke wijk, dan betaal ik het wel.
zo is er vroeger heel veel talent blijven hangen, gelukkig komt er vaak dan later nog wel uit maar dat is altijd wel een lange routequote:Op woensdag 27 november 2013 23:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik verveelde me ook op de basisschool. Gevolg advies mavo/havo. Nou ja gewoon VWO afgemaakt enz
Ik ben wel direct ingestroomd in een havo/vwo brugklas. Dus geen langere routes hoeven nemenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo is er vroeger heel veel talent blijven hangen, gelukkig komt er vaak dan later nog wel uit maar dat is altijd wel een lange route
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben wel direct ingestroomd in een havo/vwo brugklas. Dus geen langere routes hoeven nemen
Dat scheeltquote:Op woensdag 27 november 2013 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben wel direct ingestroomd in een havo/vwo brugklas. Dus geen langere routes hoeven nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |