Met Flash op de bokquote:Op woensdag 13 november 2013 17:20 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Een High Speed Freight vanaf Maschen Marshalling Yard staat in Ünterluß te wachten op het passeren van een ICE totdat hij verder mag richting Hannover.
Nee dan had er een bordje aan die bovenleidingmast moeten zitten en de machinist met camera uit het raam geleundquote:
Psssssssht! Shit, dodeman vergeten!quote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan had er een bordje aan die bovenleidingmast moeten zitten en de machinist met camera uit het raam geleund
Het wachten is tot anonieme kaarten verplicht aan een bankrekening gekoppeld moeten worden. Daar kan je tenslotte niet tegenzijn, anders ben je een voorstander van misbruik.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:23 schreef Fiorano het volgende:
Kolere, ik heb de code om mij MijnNS account te activeren binnen gekregen per post. Om een OV-chipkaart te koppelen moet ik een Kaartservicecode aanvragen. Deze kaartservicecode moet ik ophalen bij een OV-Chip automaat... Echt hoe fucking ingewikkeld wil je het maken....
Vond ik ook kankeronklantvriendelijk ja. Bleek uiteindelijk trouwens ook zonder zogenaamde kaartservicecode te werken. Vuile neukers daar bij NS.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:23 schreef Fiorano het volgende:
Kolere, ik heb de code om mij MijnNS account te activeren binnen gekregen per post. Om een OV-chipkaart te koppelen moet ik een Kaartservicecode aanvragen. Deze kaartservicecode moet ik ophalen bij een OV-Chip automaat... Echt hoe fucking ingewikkeld wil je het maken....
Hoepeltjes en springen. Zie ook boetes voor niet inchecken met vrij reizen/non-trajectabonnement.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vond ik ook kankeronklantvriendelijk ja. Bleek uiteindelijk trouwens ook zonder zogenaamde kaartservicecode te werken. Vuile neukers daar bij NS.
Nouja, ik hoef dus niet langs een automaat. Heb toch een code in m'n mail gekregen. Gelijk een paar claims ingediend, ondanks m'n SOV.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vond ik ook kankeronklantvriendelijk ja. Bleek uiteindelijk trouwens ook zonder zogenaamde kaartservicecode te werken. Vuile neukers daar bij NS.
En je vertrekt ochtends met eerste trein en keert nachts met laatste trein terug?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef Socios het volgende:
Morgen met de trein Leeuwarden - Zwolle - Arnhem - Köln Hbf (ICE) - Aachen Hbf (ICE) - Verviers Central - Eupen - Liège Guillemins - Rivage - Barvaux - Liegè Guillemins - Maastricht - Eindhoven - Nijmegen (Plan V) - Zwolle (ICRm) - Leeuwarden.
Dat slagje Barvaux ziet eruit als tijd volmaken "en als ik vertraging heb kan ik het altijd nog schrappen" jaquote:Op woensdag 13 november 2013 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En je vertrekt ochtends met eerste trein en keert nachts met laatste trein terug?
Diverse 'escapes' ingebouwd inderdaadquote:Op woensdag 13 november 2013 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat slagje Barvaux ziet eruit als tijd volmaken "en als ik vertraging heb kan ik het altijd nog schrappen" ja
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:46 schreef Igen het volgende:
Wat mij betreft is de enige reden om naar Barvaux te reizen, dat je vanaf daar een wandeling naar Durbuy kan maken.
De meeste lijnen zijn in het Belgische land al 160km/h. En ze zijn met diverse upgrades bezig.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
De beperking in Nederland zit in het beveiligingssysteem (ATB), de stap 'groen' betekent 'maximale materieelsnelheid', maar is vastgelegd op 140 km/h. In België is dat anders.
Godver moet ik oorkanker krijgen ofzo.quote:
Hallo JIJ begon eroverquote:Op woensdag 13 november 2013 19:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Godver moet ik oorkanker krijgen ofzo.
Sowieso is Durbuy maar een tourist trap, maar de wandeling vanaf Barvaux is zeker wel mooi.
Volgens mij wordt er een nieuw schip te water gelaten van de shipyard daar vlakbij.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef greavy het volgende:
Morgen en vrijdag gaat de spoorbrug tussen Nieuweschans en Leer er weer uit gok ik? Weer werkzaamheden aldaar, terwijl die eerst voor het weekend gepland stonden.
zo eng is dat station niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Diverse 'escapes' ingebouwd inderdaad
Stuk met Plan V ook 'schrapbaar', maar weiger via Utrecht Centraal te reizen.
klopt. Meyer uit Papenburg heeft weer een notendopje opgeleverdquote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er een nieuw schip te water gelaten van de shipyard daar vlakbij.
Ja, bij het Meyer werft. Gaat weer om een mooie kneiter, de Norwegian GETAWAYquote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er een nieuw schip te water gelaten van de shipyard daar vlakbij.
Dat heb je weleens he, daarquote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er een nieuw schip te water gelaten van de shipyard daar vlakbij.
Laatste keer dat ik er was lag Durbuy er piekfijn bij hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hallo JIJ begon erover![]()
![]()
Overigens is bijvoorbeeld Coo met die watervallen heel veel vergane glorie. En Binche, okee daar is professor Barabas de burgemeester natuurlijk. Zou me verbazen als Durbuy een modern, fris, fruitig, mondain, bruisend toeristenoord zou zijn as we speak
je verveelt je?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je weleens he, daar![]()
Ik heb een booot
Ik heb een hele mooie splinternieuwe boot
En als ie klaar is is het spoor een dagje dood
Want die dag dat ik hem daar op haahaal
dan moet die brug eruit, Arriva staat voor paal
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je weleens he, daar![]()
Ik heb een booot
Ik heb een hele mooie splinternieuwe boot
En als ie klaar is is het spoor een dagje dood
Want die dag dat ik hem daar op haahaal
dan moet die brug eruit, Arriva staat voor paal
Vind Utrecht (Centraal) helemaal niks en mijd het tot de hele verbouwing klaar is.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo eng is dat station niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |