Nice.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:20 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Een High Speed Freight vanaf Maschen Marshalling Yard staat in Ünterluß te wachten op het passeren van een ICE totdat hij verder mag richting Hannover.
Nee dat weet ik zelfsquote:Op woensdag 13 november 2013 17:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Duidelijk niet door een kenner geschreven, want met fluiten alleen kom je er niet
Het is "Unterlüß"quote:Op woensdag 13 november 2013 17:20 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Een High Speed Freight vanaf Maschen Marshalling Yard staat in Ünterluß te wachten op het passeren van een ICE totdat hij verder mag richting Hannover.
Met Flash op de bokquote:Op woensdag 13 november 2013 17:20 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Een High Speed Freight vanaf Maschen Marshalling Yard staat in Ünterluß te wachten op het passeren van een ICE totdat hij verder mag richting Hannover.
Nee dan had er een bordje aan die bovenleidingmast moeten zitten en de machinist met camera uit het raam geleundquote:
Psssssssht! Shit, dodeman vergeten!quote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan had er een bordje aan die bovenleidingmast moeten zitten en de machinist met camera uit het raam geleund
Het wachten is tot anonieme kaarten verplicht aan een bankrekening gekoppeld moeten worden. Daar kan je tenslotte niet tegenzijn, anders ben je een voorstander van misbruik.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:23 schreef Fiorano het volgende:
Kolere, ik heb de code om mij MijnNS account te activeren binnen gekregen per post. Om een OV-chipkaart te koppelen moet ik een Kaartservicecode aanvragen. Deze kaartservicecode moet ik ophalen bij een OV-Chip automaat... Echt hoe fucking ingewikkeld wil je het maken....
Vond ik ook kankeronklantvriendelijk ja. Bleek uiteindelijk trouwens ook zonder zogenaamde kaartservicecode te werken. Vuile neukers daar bij NS.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:23 schreef Fiorano het volgende:
Kolere, ik heb de code om mij MijnNS account te activeren binnen gekregen per post. Om een OV-chipkaart te koppelen moet ik een Kaartservicecode aanvragen. Deze kaartservicecode moet ik ophalen bij een OV-Chip automaat... Echt hoe fucking ingewikkeld wil je het maken....
Hoepeltjes en springen. Zie ook boetes voor niet inchecken met vrij reizen/non-trajectabonnement.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vond ik ook kankeronklantvriendelijk ja. Bleek uiteindelijk trouwens ook zonder zogenaamde kaartservicecode te werken. Vuile neukers daar bij NS.
Nouja, ik hoef dus niet langs een automaat. Heb toch een code in m'n mail gekregen. Gelijk een paar claims ingediend, ondanks m'n SOV.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vond ik ook kankeronklantvriendelijk ja. Bleek uiteindelijk trouwens ook zonder zogenaamde kaartservicecode te werken. Vuile neukers daar bij NS.
En je vertrekt ochtends met eerste trein en keert nachts met laatste trein terug?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef Socios het volgende:
Morgen met de trein Leeuwarden - Zwolle - Arnhem - Köln Hbf (ICE) - Aachen Hbf (ICE) - Verviers Central - Eupen - Liège Guillemins - Rivage - Barvaux - Liegè Guillemins - Maastricht - Eindhoven - Nijmegen (Plan V) - Zwolle (ICRm) - Leeuwarden.
Dat slagje Barvaux ziet eruit als tijd volmaken "en als ik vertraging heb kan ik het altijd nog schrappen" jaquote:Op woensdag 13 november 2013 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En je vertrekt ochtends met eerste trein en keert nachts met laatste trein terug?
Diverse 'escapes' ingebouwd inderdaadquote:Op woensdag 13 november 2013 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat slagje Barvaux ziet eruit als tijd volmaken "en als ik vertraging heb kan ik het altijd nog schrappen" ja
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:46 schreef Igen het volgende:
Wat mij betreft is de enige reden om naar Barvaux te reizen, dat je vanaf daar een wandeling naar Durbuy kan maken.
De meeste lijnen zijn in het Belgische land al 160km/h. En ze zijn met diverse upgrades bezig.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
De beperking in Nederland zit in het beveiligingssysteem (ATB), de stap 'groen' betekent 'maximale materieelsnelheid', maar is vastgelegd op 140 km/h. In België is dat anders.
Godver moet ik oorkanker krijgen ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |