Ik vind het op de plaat juist heel tof, live een totale afgang. Al moet ik zeggen dat het geluid wáárdeloos was en ze als voorprogramma stonden zonder enige show.quote:Op zondag 17 november 2013 20:12 schreef bartrid het volgende:
Op plaat kan Caribou me niet altijd boeien, maar live is het erg lekker.
Zelfde hier. Dat was echt heel erg slecht.quote:Op zondag 17 november 2013 20:17 schreef Arn0 het volgende:
Ik vond het wel vet live ja, als voorprogramma van Radiohead zag ik het eens. Goede combinatie
Het was zelfs pijnlijk om te zien.quote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfde hier. Dat was echt heel erg slecht.
Precies. Terwijl ik er enorm zin in had, want dat was net de periode dat ik het begon te ontdekken.quote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Het was zelfs pijnlijk om te zien.
Het geluid stond gewoon enorm verschrikkelijk kut die avond, ook bij Radiohead. Maar bij die laatste was ik de enige die dat vond. Meest teleurstellende concert waar ik ooit ben geweestquote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Het was zelfs pijnlijk om te zien.
Nicolas Jaarquote:Op zondag 17 november 2013 20:32 schreef Tchock het volgende:
Misschien heb je het een keer tussen neus en lippen gezegd, Norrage.
Overigens nieuw werk van Nicolas Jaar in mijn wekelijkse kerstsok vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2013 20:42 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit blijft toch ook zo'n heerlijke droogekloterij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze
"It's always good to make fun of Oasis"![]()
O, die blijft ook zo heerlijk inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2013 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze
"It's always good to make fun of Oasis"
Ja op donderdagavond......mjah :/quote:Op zondag 17 november 2013 20:41 schreef brooklyndodger het volgende:
Hey lgw mensen wie gaan er allemaal in het holst van de donderdag nacht nog Oneohtrix Point Never kijken.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
Ik voorspel toplijstmateriaal:
[ afbeelding ]
http://rateyourmusic.com/(...)gay_furry_community/
4 dagen nonstop concerten is al druk genoeg, dus ik denk ik het donderdag bij Mark en Neko hou (al overlapt dat natuurlijk al weer...quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef brooklyndodger het volgende:
Ik heb de dag erop echt om 8.45 het enigst verplichte college van dit hele blok(feest) hopelijk kan ik nog bij die van woensdag aanschuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |