Zeker!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:53 schreef Z het volgende:
De plaat van Blood Orange (de goede PF beoordeling die je wist dat zou komen) vind ik goed. Lekker weird, melancholisch en 80's.
Volgende week zondag treedt Phosporescent hier op en ik twijfel nog een beetje of ik zal gaan. Lijkt me wel echt tof en alleen voor Song for Zula al zou ik gaan, maar omdat ik de dag erna naar Sigur Rós ga sla ik toch maar over, denk ik. Al begin ik dus toch te twijfelen als ik dit lees.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef Moody het volgende:
Phosphorescent was gisteren tof. Even wennen aan de stem (live vliegt-ie nog wat meer uit de bocht dan op plaat), maar daarna was het genieten. Vooral van Song for Zula
Phosphorescent is live echt top. Als je de kans/energie hebt, gewoon gaan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Volgende week zondag treedt Phosporescent hier op en ik twijfel nog een beetje of ik zal gaan. Lijkt me wel echt tof en alleen voor Song for Zula al zou ik gaan, maar omdat ik de dag erna naar Sigur Rós ga sla ik toch maar over, denk ik. Al begin ik dus toch te twijfelen als ik dit lees.
Gewoon gaan iddquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Volgende week zondag treedt Phosporescent hier op en ik twijfel nog een beetje of ik zal gaan. Lijkt me wel echt tof en alleen voor Song for Zula al zou ik gaan, maar omdat ik de dag erna naar Sigur Rós ga sla ik toch maar over, denk ik. Al begin ik dus toch te twijfelen als ik dit lees.
ik sta op de planning om donderdag te recenseren (met oa Mark Lanegan) maar omdat werkelijk niemand meewil ga ik waarschijnlijk toch maar voor vervanging zorgenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:56 schreef kciR het volgende:
De blokkenschema's voor Le Guess Who? staan sinds vandaag online. Daar gingen toch een aantal mensen van hier naar toe?
Ik ga toch een kaartje voor de vrijdag kopen, ideaal geprogrammeerd. Wampire - The Dodos - Braids - Forest Swords (wordt een avondje in de EKKO voor de laatste drie)
Misschien ook nog een kaartje voor de zaterdag. Ólafur Arnalds in de Janskerk wil ik eigenlijk niet missen..
Ik ga elke dagquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:56 schreef kciR het volgende:
De blokkenschema's voor Le Guess Who? staan sinds vandaag online. Daar gingen toch een aantal mensen van hier naar toe?
Ik ga toch een kaartje voor de vrijdag kopen, ideaal geprogrammeerd. Wampire - The Dodos - Braids - Forest Swords (wordt een avondje in de EKKO voor de laatste drie)
Misschien ook nog een kaartje voor de zaterdag. Ólafur Arnalds in de Janskerk wil ik eigenlijk niet missen..
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Phosphorescent is live echt top. Als je de kans/energie hebt, gewoon gaan.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Gewoon gaan idd
Groepje typische Amerikanen met mutsen, petjes, cowboy boots en biertje in de hand. Afgezien van datkunnen ze geweldig muziek maken. Gaat live de ene keer richting ambient, de andere keer weer een combinatie van post-rock en Americana. Gewoon eens meemaken. Ze schuwen de beatbox ook niet.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:10 schreef BoerBert het volgende:
Morgen Nick Cave. Ik krijg bijna de neiging om op z'n Norrage dit topic daarover vol te spammen maar ik doe het niet.
zekerquote:Op zondag 17 november 2013 00:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat plaatje van Minor Alps is best aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |