SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Wat moet ik dan maken van dat negatieve gekanker van je? Als je problemen hebt maak je lekker een TR, daar hoef je geen half boek over te schrijven.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:07 schreef Unquote het volgende:
[..]
Goeie reactie, lekker inhoudeleik en zo.
ben ook benieuwdquote:Op woensdag 13 november 2013 13:12 schreef Qunix het volgende:
"Ghibli & Miyazaki's The Wind Rises Lands on Golden Globes' Short List"
http://www.animenewsnetwo(...)en-globes-short-list
Ik hoop voor ze dat ze het winnen. En ik wil de film zien!
Jij bent de enige die er over blijft doorzagen, tot in het volgende topic aan toe *aai*quote:Op woensdag 13 november 2013 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat moet ik dan maken van dat negatieve gekanker van je? Als je problemen hebt maak je lekker een TR, daar hoef je geen half boek over te schrijven.
Apart dat ik je dit moet vertellen, dit is fucking basiscommunicatie.
Ja topics zijn inderdaad magische grenzen die een onderwerp afsluiten.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:07 schreef Unquote het volgende:
[..]
Jij bent de enige die er over blijft doorzagen, tot in het volgende topic aan toe *aai*
zou het wel moeten zijn, ben je nou eindelijk klaar?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja topics zijn inderdaad magische grenzen die een onderwerp afsluiten.
WTF,zit je te trollen ofzo?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:45 schreef Unquote het volgende:
[..]
Niet alleen is het offtopic, het is ook nog totaal niet interessant. Genoeg reden voor mij om er een opmerking over te maken. WOW een kast in elkaar zetten en daar liefst 2 posts aan weidden PLUS de fantastische belofte op FOTO'S! YES mijn leven in compleet, kan niet wachten om je Ikea kast te zien!
Hoezo?quote:
Benieuwd naar je dikke setup inclusief toebehoren.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT faal
[..]
WTF,zit je te trollen ofzo?
[..]
Hoezo?
Vertel me alsjeblieft meer over je fantastische kast! Wat voor hout is het, welke kleur? Staat hij goed bij je behang en tapijt?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT faal
[..]
WTF,zit je te trollen ofzo?
[..]
Hoezo?
Neu,het is gewoon deze kast zonder iets toe te voegen.Dat komt nog wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Benieuwd naar je dikke setup inclusief toebehoren.
Waar heb jij last van? aandacht tekort?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:54 schreef Unquote het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft meer over je fantastische kast! Wat voor hout is het, welke kleur? Staat hij goed bij je behang en tapijt?
Tering man, wie de neuk interesseert die fucking kast van jou nou?
Ja echt wel, misschien ook maar dagelijkse updates over mijn ikea kasten hier posten.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.sankakucomplex(...)2-total-abuse-anime/
BDSM??
[..]
Neu,het is gewoon deze kast zonder iets toe te voegen.Dat komt nog wel.
[..]
Waar heb jij last van? aandacht tekort?
Dagelijks??WTF heb je gedronken?troll meth?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:05 schreef Unquote het volgende:
[..]
Ja echt wel, misschien ook maar dagelijkse updates over mijn ikea kasten hier posten.
HAHA TROLL METH HAHA TROLOLOLOL xDDDDquote:Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dagelijks??WTF heb je gedronken?troll meth?![]()
Klaar is klaar
Noem je 2 korte posts hele verhaal??quote:Op woensdag 13 november 2013 15:14 schreef Unquote het volgende:
[..]
HAHA TROLL METH HAHA TROLOLOLOL xDDDD
Snap je nou echt niet wat het probleem is? Anime en manga topic en je post een heel fucking verhaal over je fucking kast.
waarom moeten we in hokjes denken?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:14 schreef Unquote het volgende:
[..]
Snap je nou echt niet wat het probleem is? Anime en manga topic en je post een heel fucking verhaal over je fucking kast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen mensen die "superieur" willen blijven bewustquote:Op woensdag 13 november 2013 15:29 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom moeten we in hokjes denken?![]()
waarom denk je uberhaupt dat iemand genteresseerd is in je kast en hoe lang het geduurd heeft om die in elkaar te zetten? En dan beschuldig je mij van aandachttrekkerijquote:Op woensdag 13 november 2013 15:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Noem je 2 korte posts hele verhaal??
Het is geen KLB of zo
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://en.rocketnews24.co(...)r-indecisive-diners/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doen mensen die "superieur" willen blijven bewustIk ben niet de gene die mijn leven zo tof vindt dat hij een anime topic als zijn blog gebruikt
goede anime idd! probeer kingdom ookquote:Op woensdag 13 november 2013 16:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HxH eerste aflevering had me weerhouden om de rest te kijken, maar man man man wat blijkt dat goed
Elke aflevering is gewoon goed.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HxH eerste aflevering had me weerhouden om de rest te kijken, maar man man man wat blijkt dat goed
Die eerste ep was wel goed, maar er viel geen dode in dus ik verwachtte dat de rest van de serie een geweldloos Pokmon achtig iets zou worden. Beetje vechten zonder dat er ooit iets concreets op het spel staat.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Noem je 2 korte posts hele verhaal??
Het is geen KLB of zo
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:14 schreef Unquote het volgende:
[..]
BPN mag dat gewoon hoor. Net zoals ik soms een vrolijk marsje plaats uit een dubieuze tijd.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:45 schreef Unquote het volgende:
[..]
Niet alleen is het offtopic, het is ook nog totaal niet interessant. Genoeg reden voor mij om er een opmerking over te maken. WOW een kast in elkaar zetten en daar liefst 2 posts aan weidden PLUS de fantastische belofte op FOTO'S! YES mijn leven in compleet, kan niet wachten om je Ikea kast te zien!
okequote:
Ik was al lang gestopt,door juist niet op hem/haar te reageren.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
BPN mag dat gewoon hoor. Net zoals ik soms een vrolijk marsje plaats uit een dubieuze tijd.
[..]
oke
Welke episode ben je nu?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Pas bij 7, maar bevalt nu al enorm. Hoeveel zijn er eigenlijk?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Welke episode ben je nu?
Hij is idd goed!
104 is van vandaag.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pas bij 7, maar bevalt nu al enorm. Hoeveel zijn er eigenlijk?
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:35 schreef mschol het volgende:
NSFW: Japanners en Oculus Rift, je kon er op wachten
Laat de vogel vrij.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Database lager dan Kyoukai? Schandpaal, strop enzoquote:Op woensdag 13 november 2013 22:38 schreef Qunix het volgende:
IN THE DATABASE op nummer 29,
nummer 12 doet mij hieraan denken: Nummer 11 is Kyoukai no Kanata OP
Soul Eater!quote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arasu, beste, je mist de context. Zie je, wat er daar op die tafel ligt is geen vogel, maar wellicht de laatste kans de die mensheid krijgt om een vivisectie op die bedreigde diersoort te plegen.quote:
Je bent aan Soul Eater begonnen. De herinneringen.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, morgenavond beginnen met ep 10quote:Op woensdag 13 november 2013 23:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je bent aan Soul Eater begonnen. De herinneringen.
Wat heb je aan vivisectie op een bedreigde diersoortquote:Op woensdag 13 november 2013 23:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Arasu, beste, je mist de context. Zie je, wat er daar op die tafel ligt is geen vogel, maar wellicht de laatste kans de die mensheid krijgt om een vivisectie op die bedreigde diersoort te plegen.
[..]
Je bent aan Soul Eater begonnen. De herinneringen.
Dat weet je van tevoren nooit zeker. Daarin is het net een kindersuprise.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat heb je aan vivisectie op een bedreigde diersoort
Lange tijd niet gezienquote:Op donderdag 14 november 2013 09:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Soul Eater kijken
Kenden hem nog niet. Vage gozer..quote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Al bekend hoor.
(zelfs op het weblog geplaatst)
Maar Chiaki Omigawa´s personage speelt bijna geen rol in Soul Eater Not, wat heeft zij daar nu weer mee te maken?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:38 schreef otaku-desu het volgende:
According to an announcement on a radio show done by seiyuu Chiaki Omigawa, voice of Maka in "Soul Eater," spin-off manga "Soul Eater Not!" will be receiving an anime adaption. No other information on the anime was given during the show.
"Soul Eater Not!" began serialization back in 2011 and has recently come back from hiatus after its parent story "Soul Eater" ended back in August.
The domain name souleaternot.tv has recently been registered, however nothing on the site is available at this time.
http://0taku.livedoor.biz/archives/4572238.html
geen idee ik zag soul eater en anime adaption staan dus ik dacht dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 14 november 2013 15:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar Chiaki Omigawa´s personage speelt bijna geen rol in Soul Eater Not, wat heeft zij daar nu weer mee te maken?
Als je van slice of life houdt vast wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:09 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
geen idee ik zag soul eater en anime adaption staan dus ik dacht dat is goed nieuws
Ik had al het gelezenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:35 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
"Mom hangs son’s “dirty towels” out to dry"
Goeie site datquote:Op donderdag 14 november 2013 17:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik had al het gelezen
Ja,vanwege een gedateerde censuurwet uit 1905,mede mogelijk gemaakt door preutse christelijke missionarissen.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht zijn daar rechts de genitalia gecensureerd op een fucking handdoek?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kwam net thuis van werk, gaat mijn zusje zo van jah dakgoot.
Heeft Evangelion nog wat een goed verhaal ik zo van ben je serieus![]()
het is de beste anime die ik heb gezien.
dus nu, gaat mijn zusje NGE kijken
Ik wist niet dat het zo goed was. Er werd hier tamelijk weinig over gezegd...onterecht dusquote:Op donderdag 14 november 2013 18:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geweldig
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo goed was. Er werd hier tamelijk weinig over gezegd...onterecht dus
Kijk je ze ook echt helemaal uit? Onversneld?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:12 schreef otaku-desu het volgende:
word een beetje gek van the melancholy of Haruhi Suzumiya met hun endless 8 afleveringen
voor de 6de keer dezelfde aflevering achter elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kijk je ze ook echt helemaal uit? Onversneld?ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje stukjes skippen en dan bedoel ik iedere 10 seconden 3 minuten verder
hadden ze budgetproblemen bij kyoani toen![]()
Arme meidquote:Op donderdag 14 november 2013 17:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nah, ze hebben namelijk wel alles opnieuw getekend, vanuit andere hoeken met andere kleren etc.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:23 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ik ook niet
beetje stukjes skippen en dan bedoel ik iedere 10 seconden 3 minuten verder
hadden ze budgetproblemen bij kyoani toen
Geekt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hersentumor is mede mogelijk gemaakt door een bibliotheek bij jou in de buurt.
HUGGYquote:Op donderdag 14 november 2013 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zelfstandig naamwoord + t = werkwoordquote:
Zojuist het eerst seizoen van Kingdom binnen gehaald. Op MAL is Kingdom de op twee na best gewaardeerde manga met Military als steekwoord, dus de verwachtingen liggen hoog voor alles behalve de animatie.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
goede anime idd! probeer kingdom ook
Pics van je zusje, hoe oud is je zusje, is ze single?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
lel, bijna 15 , yepquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Pics van je zusje, hoe oud is je zusje, is ze single?
* De_Dakgoot doet volgenquote:Omdat de ''Big 3'' niet meer de ''Big 3'' zijn (Naruto en Bleach zijn binnen nu en een jaar afgelopen denk ik), en vanwege mijn ''je-moet-toch-wat-beleid'', ben ik maar Toriko gaan kijken. Meer mensen hier die het volgen, of ben ik weer eens de enige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |