SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden."Does my thumb look Spanish?"
--Cat
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:42 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
OS-tan...
http://www.windows-naviplus.jp/campaign/win8/
http://www.microsoft.com/taiwan/silverlight/default.htm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alstu.
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:28 schreef SGYENZO het volgende:
Dusseh.. Zat wat Lucky Star te kijken en toen-
[ afbeelding ]
Ik vind dat je nu wel voor het zingen de kerk uitgaat hoor.quote:
Rabu shitai jiyuu na sora equote:Op donderdag 7 november 2013 19:50 schreef banaantjeEE het volgende:
Danganronpa afgehaakt...is me toch dat niet![]()
Net begonnen met Love Lab
Nog aanraders,, buiten Kill la Kill?
Log Horizon en WA 2 staan op mijn lijstje...maar haal liever alles tezamen afquote:
Wat is dit?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bezig met het installeren van
[ afbeelding ]
Je hebt een Realdoll gekocht?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bezig met het installeren van
[ afbeelding ]
quote:
Windows 8.1quote:Op donderdag 7 november 2013 20:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je hebt een Realdoll gekocht?
Ochja ieder zijn hobbies.
Ik herinnerde me al zoiets, maar toen keek ik naar je MAL, zag ze er niet staan, en dacht dat ik het me verkeerd herinnerde.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Log Horizon en WA 2 staan op mijn lijstje...maar haal liever alles tezamen af
Wat, een windows 8.1 realdoll? Hoe moet ik mij dat voorstellen, een pc kast met een kussensloop er over?quote:
Inderdaad. Als die jongen liever een kunstmatige vriendin heeft in plaats van eentje van vlees en bloed, laat hem lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat, een windows 8.1 realdoll? Hoe moet ik mij dat voorstellen, een pc kast met een kussensloop er over?
Nou ja, als jij er gelukkig mee bent, wie zijn wij dan om te oordelen?
Is dit een clich of heb je nare herinneringen aan je (vroegere) vriendin die je wilt delen?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Inderdaad. Als die jongen liever een kunstmatige vriendin heeft in plaats van eentje van vlees en bloed, laat hem lekkerStiekem heeft hij ook wel gelijk, een RealDoll zeurt tenminste niet zo en accepteert je zoals je bent.
Dit is allemaal voordat hij een 2d waifu nam.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is dit een clich of heb je nare herinneringen aan je (vroegere) vriendin die je wilt delen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Sssst.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is dit een clich of heb je nare herinneringen aan je (vroegere) vriendin die je wilt delen?
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
GIGANTISCHE CODE GEASS SPOILERSHIT IS DAT ECHT? EN OOK ECHT WIE IK DENK DAT HET IS!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
M$quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:38 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fanboi alert...quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
M$
Jammer geen Unix,BSD,Linux en Apple
Schrijft ze terug?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet je eigen OS schrijven
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet je eigen OS schrijven
De linkertepel is Ryuuko en de rechter is Senketsu.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
Kill la Kill begint met glorieuze gloeitepels in de eerste minuut
Wat is het verhaal hier achter?quote:
Sowwyquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
dan moet je die serie zelf maar kijken
Oh, bedoel je misschien TOMOYO??!?!?!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef .Masturbatron. het volgende:
help
ik ben verliefd op madison van card captor sakura
ik ben een pedo =(
nee ik weet zeker dat ze madison heetquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oh, bedoel je misschien TOMOYO??!?!?!
Wat jij nodig hebt is: zwarte schmink, lippenstift, een pagepakje met pofmuts, een jutten zak, een stoomschip met laadruimte, een landhuis in Spanje (met hoe de vastgoedmarkt daar loopt moet dat wel lukken) en heel veel pepernoten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef .Masturbatron. het volgende:
help
ik ben een pedo =(
Je eerste waifu.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef .Masturbatron. het volgende:
help
ik ben een pedo =(
quote:[..]
Wat is het verhaal hier achter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik had echt iets van wtf ?! Maar was hilarisch.quote:
heb je de hele serie + 2 films gezien dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:41 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik wil meer ccs![]()
![]()
![]()
"Cardcaptor Sakura" Producer Would Like to Make More
http://www.crunchyroll.co(...)ld-like-to-make-more
Hij is wedergekeerdquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:06 schreef .Cake. het volgende:
Alles kits hier? Nog schokkende dingen gemist? Zoals bijzonder slechte of goede seizoenen?
Was de resterende anime die ik nog had staan op mn harde schijf aan het zetten en opeens moest ik aan jullie denken.
Free slecht? Toe nouquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
The Good
Shin Sekai Yori.
Watashi ga Motenai no wa dō Kangaetemo Omaera ga Warui.
Kill la Kill.
The Bad
Oreimo slot-OVA's.
Shingeki no Kyoujin.
Free!
The Ugly
Aku no Hana.
nee ik ben niet zo'n grote anime fan dus ik ben nogal traag maar ccs is wel leuk en ben nu bij seizoen 3 ep 11 en de tweede film moet ik nog zien. manga ben ik helemaal geen fan van maar als die anders is dan de serie zelf dan zou ik hem graag kopenquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:30 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je de hele serie + 2 films gezien dan?
ja, die heb ik hier origineel op regio 1 dvd liggen![]()
Wat is deze?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef SGYENZO het volgende:
Dus vandaag keek ik voor t eerst wat 僕のぴこ
......nooit meer.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
The Good
Shin Sekai Yori.
Watashi ga Motenai no wa dō Kangaetemo Omaera ga Warui.
Kill la Kill.
The Bad
Oreimo slot-OVA's.
Shingeki no Kyoujin.
Free!
The Ugly
Aku no Hana.
refurbishedquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:11 schreef robin007bond het volgende:
Voor mensen met een gebrek aan ruimte voor anime, sla je slag!
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
het eerste jaar niet neequote:
Buiten de goddelijk zwemanimatie is het gewoon weer meer van de gebruikelijke Kyonani drab.quote:
Ze moeten stoppen met adaptaties van light novels en manga. Evenals met het produceren van eigen meuk. De meeste anime die ze hebben gemaakt en die ook gebaseerd zijn op visual novels zijn gewoon goed.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Buiten de goddelijk zwemanimatie is het gewoon weer meer van de gebruikelijke Kyonani drab.
Alles wat ik opsomde is naar mijn menging enorm leuk om naar te kijken. Om verschillende redenen. De series onder de noemer "the bad" zette hadden gewoon plottechnisch en thematisch een aanpak waar je om kan lachen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:08 schreef Kyubey het volgende:
Free is een van de toppers van vorig seizoen
En hoe kom je er in taartnaam bij dat Shingeki slecht is?
Dat mochten we willen. Kyonani beheerst de volledige productieketen van Light Novel tot Tekenfilm. Dat gaan ze echt niet uit handen geven om betere series te maken, die minder winstgevend zijn, synergie tussen de bedrijfsonderdelen ber Alles .quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze moeten stoppen met adaptaties van light novels en manga. Evenals met het produceren van eigen meuk. De meeste anime die ze hebben gemaakt en die ook gebaseerd zijn op visual novels zijn gewoon goed.
Clannad, Kanon. Clannad vond ik erg goed en Kanon was wel redelijk.
Mijn oplossing om KyoAni weer goed te krijgen: laat de mensen van Key daar anime maken.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alles wat ik opsomde is naar mijn menging enorm leuk om naar te kijken. Om verschillende redenen. De series onder de noemer "the bad" zette hadden gewoon plottechnisch en thematisch een aanpak waar je om kan lachen.
[..]
Dat mochten we willen. Kyonani beheerst de volledige productieketen van Light Novel tot Tekenfilm. Dat gaan ze echt niet uit handen geven om betere series te maken, die minder winstgevend zijn, synergie tussen de bedrijfsonderdelen ber Alles .
quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als KyoAni een monopolie op de productie van tekenfilms zou krijgen zou de algehele kwaliteit van de animatie wel omhoog gaan.
Dat plaatje.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hmm, het is inderdaad niet zo zeer een monopolie. Er zijn nog genoeg andere aanbieders van anime en light novels, maar KyoAni probeert wel de productieketen helemaal van zichzelf te maken.
Maar er is een VN van Free!quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze moeten stoppen met adaptaties van light novels en manga. Evenals met het produceren van eigen meuk. De meeste anime die ze hebben gemaakt en die ook gebaseerd zijn op visual novels zijn gewoon goed.
Clannad, Kanon. Clannad vond ik erg goed en Kanon was wel redelijk.
Mijn oplossing om KyoAni weer goed te krijgen: laat de mensen van Key daar anime maken.
Natuurlijk maar stel je eens voor wat er zou gebeuren als ze hun ontzagwekkende kunde zouden aanwenden voor het goede.quote:
hmmquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Natuurlijk maar stel je eens voor wat er zou gebeuren als ze hun ontzagwekkende kunde zouden aanwenden voor het goede.
Attack on Titan is ook een voorbeeld van slechte grammatica.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kiroku no chiheisen zou een veel betere naam geweest zijn dan LOG HORIZON. Kiroku no chiheisen betekent tenminste iets. De naam LOG HORIZON zou net zo goed in het Japans kunnen blijven. Voor iemand die geen Japans begrijpt betekent het even veel als Kiroku no chiheisen. Dat is, welteverstaan, niets dus.
Ik hoop dat Funimation dat ook inziet en voor een andere naam gaat zoals DATABASE of ELDER TALE.
He je hebt gelijk, niet eens gezien dat hij al begonnen was met downloadenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Attack on Titan is ook een voorbeeld van slechte grammatica.
Nu je het zegt, databasetijd!
Ik vind het beter te vergelijken met Maoyuu Maou Yuusha als je die gezien hebt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:17 schreef Qunix het volgende:
DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE
Echt veel beter dan SAO.
Ik ook en het ergste is wel dat de laatste twee afleveringen alleen maar uit worldbuidling bestonden. Er zat geen strategie, list of slimmigheidje in er was zelfs geen conflict. Niemand spreekt Shiroe tegen als hij zegt dat het geen kwaad kan de NPC's met een beetje respect en waardigheid te behandelen. Ik bedoel ik zie ook wel waar zijn lijn van denken op uit looptquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:19 schreef otaku-desu het volgende:
ik wil meer Log Horizon kijken. Het is zoooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar zelfs als dit allemaal aanleid tot een grote climax dan waren deze afleveringen op zich toch nog een beetske saai.“An interesting thing is a good thing.”
ja dat wel maar toch vind ik het niet te saai dat ik om de 2 minuten hem op pauze zet om ff wat op te zoeken of te luisterenquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
maar zelfs als dit allemaal aanleid tot een grote climax dan waren deze afleveringen op zich toch nog een beetske saai.
STRAIGHT TO THE MIRACLEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Klopt wel helaas...quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eenmaal een backlog, altijd een backlog.
het is het waard!quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
pfft 37 gb voor Soul eater binnengehaald vandaag.
WOWOW is een tof televisiestation!quote:
Maximum the Hormonequote:
deze bandquote:
Dat publiek in het eerste filmpjequote:
alleen dan groter en beterquote:Op zondag 10 november 2013 00:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze doen al 15 jaar Rock In Japan Festival. (soort Pinkpop van Japan).
Zal ik proberen,als het beschikbaar op fanzubquote:Op zondag 10 november 2013 01:19 schreef Kyubey het volgende:
Wie kijkt Log Horizon met DameDame subs? Het schijnt een unieke ervaring te zijn.
Volgens mij kun je beter uitloggen op bakabt (dacht ik)quote:Op zondag 10 november 2013 11:51 schreef otaku-desu het volgende:
ik kan niet meer downloaden op bakabt voor een week omdat me ratio te laag -.-
kan je torrents uit je inactive lijst halen want er zitten torrents tussen die allang niet meer in me utorrent staan?
dat is een hele goede!quote:Op zondag 10 november 2013 11:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter uitloggen op bakabt (dacht ik)
gewoon wat langer seedenquote:Op zondag 10 november 2013 11:51 schreef otaku-desu het volgende:
ik kan niet meer downloaden op bakabt voor een week omdat me ratio te laag -.-
kan je torrents uit je inactive lijst halen want er zitten torrents tussen die allang niet meer in me utorrent staan?
ik heb nog 2 torrents erin die seeden en de andere heb ik verwijderd. alleen die 2 die seeden, uploaden nogal weinig dus het gaat niet zo hard. met 2kb voor een minuut blijft de ratio lang laag. ratio is nu 0.009quote:
Juist ja, tomaten zijn geen groente maar komkommers wel? Wat een *****.quote:Op zondag 10 november 2013 12:02 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 november 2013 12:24 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ik heb nog 2 torrents erin die seeden en de andere heb ik verwijderd. alleen die 2 die seeden, uploaden nogal weinig dus het gaat niet zo hard. met 2kb voor een minuut blijft de ratio lang laag. ratio is nu 0.009
Wat voor zin heeft het je BakaBT ratio te manipuleren?quote:Op zondag 10 november 2013 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik doe bij BT is downloaden via de publieke link, dan verwijderen en seeden met je ingelogde link
een hogere ratio zorgt ervoor dat je torrents die net uitzijn ook kan meepakkenquote:Op zondag 10 november 2013 13:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat voor zin heeft het je BakaBT ratio te manipuleren?
dat is een pittig slimme manierquote:Op zondag 10 november 2013 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik doe bij BT is downloaden via de publieke link, dan verwijderen en seeden met je ingelogde link
Ik dacht even dat dit weinig zin had, maar je pas aan iets begint als iets compleet is dan is dat natuurlijk wel handig.quote:Op zondag 10 november 2013 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
een hogere ratio zorgt ervoor dat je torrents die net uitzijn ook kan meepakken(iets wat anders niet kan)
ik doe bovenstaand truuckje ook lang niet altijd hoor, kost relatief veel tijd
Tomaten zijn geen groente nee.quote:Op zondag 10 november 2013 13:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Juist ja, tomaten zijn geen groente maar komkommers wel? Wat een *****.
Omdat ze niet groen zijn? Omdat het vruchten zijn? Heb je iets tegen besvruchten? Wat is het dan, fruit?quote:
Verschil is de plant, houtachtig vs. kruidachtig. Tomatenplant is houtachtig.quote:Op zondag 10 november 2013 13:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat ze niet groen zijn? Omdat het vruchten zijn? Heb je iets tegen besvruchten? Wat is het dan, fruit?
Hier heb ik ooit nog twee practica over verknald, waarom konden we niet iets normaals doen zoals een koeienhart ontleden, of de ledematen van kikkers laten bewegen met elektriciteit.quote:Op zondag 10 november 2013 13:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Verschil is de plant, houtachtig vs. kruidachtig. Tomatenplant is houtachtig.
ja, en als een serie pas is uitgekomen werkt dat dus nietquote:Op zondag 10 november 2013 14:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Voor de mensen die Bakabt gebruiken.
1. Ga naar google
2. Zoek de anime die je wilt zet daar bakabt achter.
3. klik de eerste link aan.
4. zorg dat je bent uitgelogd
5. download die torrent
6. je hoeft neit te seeden
nyaaquote:Op zondag 10 november 2013 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, en als een serie pas is uitgekomen werkt dat dus niet
Daarom gewoon downloaden via IRC-bots.quote:Op zondag 10 november 2013 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, en als een serie pas is uitgekomen werkt dat dus niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 16:50 schreef mschol het volgende:
wellicht iets voor Kyubey ?*gedramatiseerd effectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Helemaal super.
http://shop.fok.nl/quote:Op zondag 10 november 2013 16:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die miss-manga reclame ben ik al een paar keer tegen gekomen.
De laatste reclame die fok! me gaf was trouwens voor een site genaamd: sekslozerelaties.nl
Bijna net zo erg de reclames voor goedkope Cosplays of House Music Ibiza die ik soms krijg. Waar verdien ik dit aan! Als dit zo doorgaat installeer ik een adblocker.![]()
Dat viel me ook al op. Shakespeare citeren terwijl de grammatica zo godsafschuwelijk is.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op. Shakespeare citeren terwijl de grammatica zo godsafschuwelijk is.![]()
De commentaren zijn ook erg leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te lastig.quote:Op zondag 10 november 2013 14:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Voor de mensen die Bakabt gebruiken.
1. Ga naar google
2. Zoek de anime die je wilt zet daar bakabt achter.
3. klik de eerste link aan.
4. zorg dat je bent uitgelogd
5. download die torrent
6. je hoeft neit te seeden
Beste subsquote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op. Shakespeare citeren terwijl de grammatica zo godsafschuwelijk is.![]()
De commentaren zijn ook erg leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet Berserk eigenlijk ook niet bij western influence. Europese middeleeuwenquote:Op zondag 10 november 2013 18:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Is het platonisch?
[ afbeelding ]
Op /a/ zijn ze deze plaat trouwens aan het updaten. Iemand suggesties? Als deze klaar is gaan ze met de anime variant bezig. De onze komt toch niet binnenkort van de grond.
Zitten niet veel vrouwen daar, ofwel?quote:Op zondag 10 november 2013 18:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Is het platonisch?
[ afbeelding ]
Op /a/ zijn ze deze plaat trouwens aan het updaten. Iemand suggesties? Als deze klaar is gaan ze met de anime variant bezig. De onze komt toch niet binnenkort van de grond.
De link tussen de video en de nieuwe KLK aflevering ontgaat me een beetje...quote:
NUDISUTO BEACHquote:Op zondag 10 november 2013 21:14 schreef Unquote het volgende:
[..]
De link tussen de video en de nieuwe KLK aflevering ontgaat me een beetje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 10 november 2013 21:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
NUDISUTO BEACHAha, moest het even terugkijken maar nu snap ik 'm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:dannychoo twitterde op zondag 10-11-2013 om 15:00:54The shortest school girl skirts in Japan are in Kyoto - 16.7cm above the knee. http://t.co/VnjXW6b8wB
reageer retweet
Hebben ze naar gemiddelden gekeken? Want als ze het uniform zouden dragen zoals het hoort zouden ze natuurlijk wel ongeveer tot de knien komen zou je denken.quote:Op zondag 10 november 2013 22:29 schreef Qunix het volgende:
twitter:dannychoo twitterde op zondag 10-11-2013 om 15:00:54The shortest school girl skirts in Japan are in Kyoto - 16.7cm above the knee. http://t.co/VnjXW6b8wB[ afbeelding ] reageer retweet
Hangt toch zeker van de draagster afquote:Op zondag 10 november 2013 22:29 schreef Qunix het volgende:
twitter:dannychoo twitterde op zondag 10-11-2013 om 15:00:54The shortest school girl skirts in Japan are in Kyoto - 16.7cm above the knee. http://t.co/VnjXW6b8wB[ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op zondag 10 november 2013 22:46 schreef Unquote het volgende:
[..]
Uiteraard, cartoon geweld en scheten laten...Kan niet anders dan voor kinderen zijn.
Nah ik sla de rest van de afleveringen over als je het niet erg vindt. De animatie kwaliteit is ook vrij droevig. Colin's Bear niveau.quote:
Ah, wie weet komt die tijd nog hoor .Cake.quote:Op maandag 11 november 2013 18:39 schreef .Cake. het volgende:
Nog goeie OP of EDs die ik gemist heb?
Deze kwam laatst weer eens voorbij in mn random lijst.
En laatst ook deze, toen mn vriendin gewoon wat random dingen had aangeklikt. Ze keek een beetje vreemd. Het leek mij maar eeen goed moment om haar te vertellen dat ik ooit fanatiek gekeken heb naar getekende, japanse meisjes die thee drinken, onder andere.
Ik heb haar nog niet zover gekregen dat ze iets wilt kijken met mij. Ze houdt niet zo "van tekenfilms"...
Mijn droom, wat doe je?!
Heb je even?quote:Op maandag 11 november 2013 18:39 schreef .Cake. het volgende:
Oepsquote:You included some quotes from western literature like 1984 and Utilitarianism. Did you enjoy it all and what other western literature did you enjoy?
Urobuchi: Oh, that was actually Makoto Fukami's (PP scriptwriter) idea. I actually liked some of those, but if it's too complicated, I probably won't bother to read them.
Is dat heel schokkend dan?quote:Op maandag 11 november 2013 19:59 schreef Kyubey het volgende:
Knipsel uit een interview met Urobuchi Gen (Psycho Pass, Madoka, Fate/Zero enzo)
[..]
Oeps
Dat iemand die bij fans bekend staat als een schrijver met ''diepe verhalen'' (voor anime dan), de meeste westerse literatuur te moeilijk vindt, is wel een grappig weetje jaquote:
diep =/= kwaliteit. Dat bewijst Madoka wel, vond er geen reet aan. Verhaal was nog wel aardig maar de hoofdpersonen waren allemaal zo unlikable.quote:Op maandag 11 november 2013 20:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat iemand die bij fans bekend staat als een schrijver met ''diepe verhalen'' (voor anime dan), de meeste westerse literatuur te moeilijk vindt, is wel een grappig weetje ja
Ook homu?quote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Unquote het volgende:
[..]
diep =/= kwaliteit. Dat bewijst Madoka wel, vond er geen reet aan. Verhaal was nog wel aardig maar de hoofdpersonen waren allemaal zo unlikable.
Ze zagen er allemaal wel leuk uit, geen gebrek aan leuke dames. Maar Madoka is zo'n tutje ('weeh ik mag een wens doen, ik wens voor een taart.' Kom op zeg). Homura tja...gewoon te vervelend van begin tot eind. De hele emotionele lading van de serie kwam bij mij dan ook helemaal niet goed uit de verf, het kon me gewoon niet schelen wat er met ze ging gebeuren.quote:
Ach, ieder zo zijn smaak natuurlijkquote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef Unquote het volgende:
[..]
Ze zagen er allemaal wel leuk uit, geen gebrek aan leuke dames. Maar Madoka is zo'n tutje ('weeh ik mag een wens doen, ik wens voor een taart.' Kom op zeg). Homura tja...gewoon te vervelend van begin tot eind. De hele emotionele lading van de serie kwam bij mij dan ook helemaal niet goed uit de verf, het kon me gewoon niet schelen wat er met ze ging gebeuren.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach, ieder zo zijn smaak natuurlijkja dat had ik wel geraden. Kyubey is wel een goed geschreven villain.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Madoka vond ik wel aardig, maar het eind vond ik ook te vanzelfsprekend.quote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef Unquote het volgende:
[..]
Ze zagen er allemaal wel leuk uit, geen gebrek aan leuke dames. Maar Madoka is zo'n tutje ('weeh ik mag een wens doen, ik wens voor een taart.' Kom op zeg). Homura tja...gewoon te vervelend van begin tot eind. De hele emotionele lading van de serie kwam bij mij dan ook helemaal niet goed uit de verf, het kon me gewoon niet schelen wat er met ze ging gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Madoka vond ik wel aardig, maar het eind vond ik ook te vanzelfsprekend.Zin in de derde filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helaas duurt het nog wel even. Ik moet alleen uitkijken dat ik niet gespoiled word
Helemaal super.
Ik heb geen van de films nog gezien.quote:Op maandag 11 november 2013 20:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zin in de derde filmhelaas duurt het nog wel even. Ik moet alleen uitkijken dat ik niet gespoiled word
De eerste twee films zijn het niet waard om te kijken nu je de serie al gezien hebt, complete recap met iets betere animatie.quote:Op maandag 11 november 2013 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb geen van de films nog gezien.
fansubs zijn er allang, dat weet je toch wel he? Of wil je per se op de officile release wachten?quote:Op maandag 11 november 2013 20:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De eerste twee films zijn het niet waard om te kijken nu je de serie al gezien hebt, complete recap met iets betere animatie.
De derde film is onlangs uitgekomen in Japan, en in december komt hij naar de VS.
WAWAWAWAWAquote:Op maandag 11 november 2013 21:03 schreef Unquote het volgende:
[..]
fansubs zijn er allang, dat weet je toch wel he? Of wil je per se op de officile release wachten?
Ik heb NGE gedropt halverwege, so sue me. 2 kutwijven in de hoofdrol met een jankend kutkind er tussen en monster of the week afleveringen die binnen 2,5 minuut verslagen worden.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 21:07 schreef Unquote het volgende:
[..]
Ik heb NGE gedropt halverwege, so sue me. 2 kutwijven in de hoofdrol met een jankend kutkind er tussen en monster of the week afleveringen die binnen 2,5 minuut verslagen worden.
He, film 1 en 2 zijn idd al uit ja. Niet deel 3. En dat is de belangrijke.quote:Op maandag 11 november 2013 21:03 schreef Unquote het volgende:
[..]
fansubs zijn er allang, dat weet je toch wel he? Of wil je per se op de officile release wachten?
Monster of the week is inderdaad wel waar. De eerste helft juist vooral. Toch is het de eerste helft nog wel kijkbare shonen-actie en moet het ook in de tijdsgeest bekeken worden.quote:Op maandag 11 november 2013 21:07 schreef Unquote het volgende:
[..]
Ik heb NGE gedropt halverwege, so sue me. 2 kutwijven in de hoofdrol met een jankend kutkind er tussen en monster of the week afleveringen die binnen 2,5 minuut verslagen worden.
ik heb alleen de films gezien. de nieuwste 3. de derde zelfs in de biosquote:
Jup.quote:Op maandag 11 november 2013 21:12 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ik heb alleen de films gezien. de nieuwste 3. de derde zelfs in de bios![]()
( het gaat toch over evangelion?)
ik doel op NGE en niet rebuild.quote:Op maandag 11 november 2013 21:12 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
Dit is zo'n slecht argument. Ik bekijk een anime in deze tijd, niet in de jaren '90.quote:Op maandag 11 november 2013 21:10 schreef robin007bond het volgende:
en moet het ook in de tijdsgeest bekeken worden.
Nou ja, monster of the week duidt niet per definitie op een slecht verhaal. Het concept vind ik anders dan de verhaallijn an sich.quote:Op maandag 11 november 2013 21:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit is zo'n slecht argument. Ik bekijk een anime in deze tijd, niet in de jaren '90.
Met tekenkwaliteit kan ik ze wel vergeven, met een slecht verhaal niet.
De bios? In Nederland?quote:Op maandag 11 november 2013 21:12 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
Het is wel zowat de enige manier om jou meteen in de thread te krijgenquote:Op maandag 11 november 2013 21:18 schreef robin007bond het volgende:
Maar ik stop erover. NGE is echt mijn autistenserie, dus anders kan ik mijn mond er weer niet over houden.
TTGL had in zekere zin ook monster of the week setting, maar daar wisten ze WEL een bepaalde hype te creren, in NGE roepen ze de hele tijd: Dit wezen is super krachtig, we maken geen schijn van kans! 5 minuten later is het geval dood. LAME.quote:Op maandag 11 november 2013 21:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, monster of the week duidt niet per definitie op een slecht verhaal. Het concept vind ik anders dan de verhaallijn an sich.
Daarnaast zijn er ook ontwikkelingen in storytelling. Niet alleen in animatie.
ja ja op camera japan festival bij lanteren venster. heet eigenlijk een film huis maar gewoon bios is makkelijkerquote:
Wat cool!quote:Op maandag 11 november 2013 21:23 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ja ja op camera japan festival bij lanteren venster. heet eigenlijk een film huis maar gewoon bios is makkelijker![]()
ook een anime short program met o.a. little witch academia en Death Billiards![]()
en outrage beyond is een pittige yakuza film (geen anime), is wel een vervolg van outrage
Nou ja, TTGL had ook zoiets hoor. Alleen de totale cool/epischheid (xD!) compenseerde dit.quote:Op maandag 11 november 2013 21:20 schreef Unquote het volgende:
[..]
TTGL had in zekere zin ook monster of the week setting, maar daar wisten ze WEL een bepaalde hype te creren, in NGE roepen ze de hele tijd: Dit wezen is super krachtig, we maken geen schijn van kans! 5 minuten later is het geval dood. LAME.
Nou, die Ramiel had toch het elektriciteitsnetwerk van heel Japan nodig. Dat vind ik niet zo lame.quote:Op maandag 11 november 2013 21:20 schreef Unquote het volgende:
[..]
TTGL had in zekere zin ook monster of the week setting, maar daar wisten ze WEL een bepaalde hype te creren, in NGE roepen ze de hele tijd: Dit wezen is super krachtig, we maken geen schijn van kans! 5 minuten later is het geval dood. LAME.
Of juist welquote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, die Ramiel had toch het elektriciteitsnetwerk van heel Japan nodig. Dat vind ik niet zo lame.
Ik heb nog maar een cosplay gezien die in gevechtsmode wasquote:Op maandag 11 november 2013 21:41 schreef Qunix het volgende:
Gewaagd... Misschien daarom dat de designer van de karakters het expres zo bedacht heeft.
quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 21:36 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]Jammer dat ze niet wat gespierder is. VerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
Ook mensen uit deze reeks? Zo ja dan wil ik namen. UroButchi Gen is zo diepzinnig als Thea Beckman of Karin Slaughter.quote:Op maandag 11 november 2013 20:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat iemand die bij fans bekend staat als een schrijver met ''diepe verhalen'' (voor anime dan), de meeste westerse literatuur te moeilijk vindt, is wel een grappig weetje ja
quote:Op maandag 11 november 2013 18:39 schreef .Cake. het volgende:
Deze kwam laatst weer eens voorbij in mn random lijst.
En laatst ook deze, toen mn vriendin gewoon wat random dingen had aangeklikt. Ze keek een beetje vreemd. Het leek mij maar eeen goed moment om haar te vertellen dat ik ooit fanatiek gekeken heb naar getekende, japanse meisjes die thee drinken, onder andere.
Ik heb haar nog niet zover gekregen dat ze iets wilt kijken met mij. Ze houdt niet zo "van tekenfilms"...
Mijn droom, wat doe je?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 23:51 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
OH HELL YES, waar kan ik dit krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg
Zover om ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:25 schreef Qunix het volgende:
Attack On Tittans manga.... Eindelijk zijn ze zover!
Relatief dan he. Anime is doorgaans niet zo diepquote:Op maandag 11 november 2013 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ook mensen uit deze reeks? Zo ja dan wil ik namen. UroButchi Gen is zo diepzinnig als Thea Beckman of Karin Slaughter.
Om allemaal dood te gaan natuurlijk!quote:
Je hebt duidelijk Boku no Pico nog niet gezien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Relatief dan he. Anime is doorgaans niet zo diep
Echt wel hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:45 schreef Unquote het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk Boku no Pico nog niet gezien.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:13 schreef Qunix het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)imulator-is-er-17026
WTF
quote:Op maandag 11 november 2013 23:51 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Je bent laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg![]()
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:45 schreef Unquote het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk Boku no Pico nog niet gezien.
diep in het poepertjequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
Die ging ook erg diep inderdaad, vooral deel 3.
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:07 schreef Arashimashou het volgende:
Oh nee he, ik ga nu otaku-desu en Unquote door elkaar halen
gefixtquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:07 schreef Arashimashou het volgende:
Oh nee he, ik ga nu otaku-desu en Unquote door elkaar halen
quote:
Doe niet zo gek man. Dit eet je alleen rauw en levend.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Als je haar frituurt zou ze dan naar calamaris smaken?
l-lewdquote:
Weet niet, heb ik nooit gegeten. Ik ben vegetarir.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Als je haar frituurt zou ze dan naar calamaris smaken?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:30 schreef Unquote het volgende:
[..]
l-lewd
[..]
Weet niet, heb ik nooit gegeten. Ik ben vegetarir.
Ik weet het niet hoor. Zoveel Ika's heb ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:36 schreef Unquote het volgende:
[..]
Ik ga nu iets zeggen in de trant van "hou op dat schatje zo lewd neer te zetten" in de hoop dat er nog wat meer plaatjes komen.
Ik ben nu al bijna tien minuten naar Koreanen die levende octopussen eten aan het kijken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doe niet zo gek man. Dit eet je alleen rauw en levend.
Bahquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben nu al bijna tien minuten naar Koreanen die levende octopussen eten aan het kijken.
Maar ik wil helemaal geen lewd afbeeldingen van haar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Zoveel Ika's heb ik eigenlijk niet.
Echt niet? Hoezo niet eigenlijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:41 schreef Unquote het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen lewd afbeeldingen van haar.
Omdat ik niet hou van lewd dingen van characters die leuk zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Echt niet? Hoezo niet eigenlijk
Ik bedoel, ik ben een keurige heer. Ik plaats dit voor anderen, niet voor mezelf. Dat is duidelijk mag ik hopen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:07 schreef Unquote het volgende:
[..]
Omdat ik niet hou van lewd dingen van characters die leuk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer kijk jij One Piece?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:52 schreef Kyubey het volgende:
Huis ten Bosch? Dat is toch in Nederland, of niet?
*Leest*
wowowowow![]()
Waarschijnlijk is het gewoon een ongenspireerde kopie. Dertig jaar geleden toen dat park opgezet werd was Japan nog zo ongeveer wat China vijf jaar geleden was. (Of bouwt China nog steeds hele buitenlandse steden na?)quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht dat zijn dus eigenlijk omgekeerde otaku's die een Nederland-fetish hebben.
One Piece!!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet!
Huis Ten Bosch in Japan
http://english.huistenbosch.co.jp/enter_muse/entertainment.html
Doen ze nog steeds.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon een ongenspireerde kopie. Dertig jaar geleden toen dat park opgezet werd was Japan nog zo ongeveer wat China vijf jaar geleden was. (Of bouwt China nog steeds hele buitenlandse steden na?)
Ng zo een panzergek?quote:Op woensdag 13 november 2013 09:59 schreef Unquote het volgende:
Mijn communistisch hart gaat sneller kloppen
Bedankt voor je blogupdatesquote:Op woensdag 13 november 2013 11:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik ben eindelijk klaar met monteren mijn garderobekast,kostte me wel 5.5 uur tijd(gewoon rustig aan doen,inclusief kleine pauzes/vertragingen en foto's maken)
Pics van je mancave?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik ben eindelijk klaar met monteren mijn garderobekast,kostte me wel 5.5 uur tijd(gewoon rustig aan doen,inclusief kleine pauzes/vertragingen en foto's maken)
Jij ben zeker een feest in de omgang. Off topic posts vallen hier reuze mee, het is niet nodig om dan overal over te mierenneuken.quote:
Niet alleen is het offtopic, het is ook nog totaal niet interessant. Genoeg reden voor mij om er een opmerking over te maken. WOW een kast in elkaar zetten en daar liefst 2 posts aan weidden PLUS de fantastische belofte op FOTO'S! YES mijn leven in compleet, kan niet wachten om je Ikea kast te zien!quote:Op woensdag 13 november 2013 12:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij ben zeker een feest in de omgang. Off topic posts vallen hier reuze mee, het is niet nodig om dan overal over te mierenneuken.
Weiddenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:45 schreef Unquote het volgende:
[..]
Niet alleen is het offtopic, het is ook nog totaal niet interessant. Genoeg reden voor mij om er een opmerking over te maken. WOW een kast in elkaar zetten en daar liefst 2 posts aan weidden PLUS de fantastische belofte op FOTO'S! YES mijn leven in compleet, kan niet wachten om je Ikea kast te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |