quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Als jij 'm al moeilijk vindt, ga ik er niet eens aan beginnenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:39 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik vind dit best wel een pittige redactiesom.
Die postte ik gisteren ookquote:
Dan nog zou het vooral lokaal zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
D'r moet in elk geval niet een vliegtuig neerstorten op het gehele terrein van die centrale
*Lap tekst*
Hier sluit ik mij bij aan. Het zou erg zijn, maar het zou vooral daar erg zijn.quote:Volgens Turkenburg zou „een eventuele tweede lozing van radioactiviteit” minder gevolgen hebben dan het ongeval direct na de tsunami, omdat de reactoren op Fukushima inmiddels al ruim een jaar stilliggen. Cesium-137 valt na verloop van tijd langzaam uit elkaar, en een klein gedeelte is gedurende het afgelopen jaar al vervallen. Het zou een ramp zijn, maar een (relatief) lokale ramp.
Ja na het lezen van deze link ben ik het met je eens iddquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan nog zou het vooral lokaal zijn.
Zoals verderop in hetzelfde stuk:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan. Het zou erg zijn, maar het zou vooral daar erg zijn.
Pfieuw!quote:Reactor 4 bezit ‘slechts’ voor 760 MWe aan vermogen, terwijl de vier reactoren van Tsjernobyl elk 1000 MWe aan vermogen kenden. Gezamenlijk bezitten alle zes de Fukushima-reactoren ongeveer 4507 MWe – dus slechts iets meer dan de 4000 MWe van Tsjernobyl. De stelling dat Fukushima een veelvoud van Tsjernobyls radioactieve vermogen heeft, is dus tevens onjuist.
"Wat het klinkt zo lekker exotisch"quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah gezellig, lekker op vakantie naar Fukushima
Het straaaaalt er van afquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
"Wat het klinkt zo lekker exotisch"
Dat absoluut, op sommige punten is die Japanse trots gewoon niet gepast meer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
Maar alsnog vind ik dat ze best eens wat hulp mogen aannemen uit het buitenland, als het 10 jaar gaat duren
En je krijgt er zo'n lekker kleurtje.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik ga al die zorgverzekeringen en boodschappen en straling maar eens verwerken tijdens een tukkie
Oh Roozjee, heb je nog stoofvlees gemaakt?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Natuurlijk, met verse rode kool en aardappeltjes.
Lekker supper-ouderwets.
Geen idee, waarschijnlijk een dezer dagen de badkamerverwarming ontroesten, computer ontstoffen van binnen, mn moeders projectie klok fixen en meer van dat.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
En wat staat er morgen op je vakantieprogramma? Of lekker niksen?
Een wat voor één?quote:
Ja welterusten Greysquote:Op woensdag 13 november 2013 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Whihooooo
Trusten Krees, ienuff info te verwerken vanavond![]()
Genoeg te doen dus iddquote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk een dezer dagen de badkamerverwarming ontroesten, computer ontstoffen van binnen, mn moeders projectie klok fixen en meer van dat.
Bij dit soort opmerkingen hebben we echt meer info nodigquote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms haat ik hoe het vrouwbrein werkt. Of iig hoe mijn brein werkt
Dank uquote:Op woensdag 13 november 2013 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Whihooooo
Trusten Krees, ienuff info te verwerken vanavond![]()
Geeft niks, want direct daarna vroeg ik jou ook weer over je stoofvleesquote:Op woensdag 13 november 2013 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja welterusten Greys![]()
Had even gemist dat je zei te gaan slapen.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:13 schreef Greys het volgende:
Bij dit soort opmerkingen hebben we echt meer info nodig
Het is een prijsvraagquote:
Gij ook al?quote:
Dat ik me niet zo fijn voel, ik dan graag even metquote:Op woensdag 13 november 2013 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij dit soort opmerkingen hebben we echt meer info nodig
[..]
Ok, ik las daar dus iets anders in,quote:Op woensdag 13 november 2013 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Kortom; je hebt lopen miepen tegen hem
Wat dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, ik las daar dus iets anders in,![]()
maar dat kan zijn omdat ik een ouderwetse jongeman ben.
Deels, maar het werd ook wel deels veroorzaakt door hemquote:Op woensdag 13 november 2013 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Kortom; je hebt lopen miepen tegen hem
Wel, ten eerstequote:Op woensdag 13 november 2013 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik lees het als in tijd om ff gezellig bij te wappen gebruiken om je eigen zeik-ei ff kwijt te kunnen.
En daarna te denken "shit, dawasniehandignie
raakte ik hier de draad kwijt.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat ik me niet zo fijn voel, ik dan graag even metwil praten, en dat als IB dan gelukkig even wifi heeft in de Ardennen
Maar aangezien ik weet dat wifi met internet te maken heeft en ze hier is, dacht ik dus dat ze graag had willen praten, maar in plaats daarvan aan het Fokken is.quote:ik weer zo stom ga zitten doen dat ik de tijd die ik heb om te praten verneuk
Das de korte genuanceerde samenvatting zeg maar
Wat, er zit logica achter.quote:
Welterusten.quote:Ik ga slapen...
Trusten
Succes Rewimoquote:Op woensdag 13 november 2013 07:06 schreef Rewimo het volgende:
Mogge, ik ga vandaag op missie in Den Haag, wens me succesIk ben stikzenuwachtig
Go get ´em!quote:Op woensdag 13 november 2013 07:06 schreef Rewimo het volgende:
Mogge, ik ga vandaag op missie in Den Haag, wens me succesIk ben stikzenuwachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
De boel moet goed in de gaten gehouden worden natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 10:22 schreef banaantjeEE het volgende:
King of the Castle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens, goedemorgen iedereen
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:22 schreef banaantjeEE het volgende:
King of the Castle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens, goedemorgen iedereen
Laat stáán echte Belgische friet met dito mayoquote:Op woensdag 13 november 2013 17:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Godsamme, wat kan friet toch lekker zijn als er Belgische mayo op zit
En toch, heb ik stiekem liever van die dunne Franse frietjesquote:Op woensdag 13 november 2013 18:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Laat stáán echte Belgische friet met dito mayo
Dropjes van opa en oma, in jouw situatie een soort troostsnoepquote:Op woensdag 13 november 2013 13:14 schreef Kper_Norci het volgende:
Daarnet maar even bij mijn opa en oma op bezoek geweest, mijn opa is de menselijke versie van Grumpy cat, klagen over alles wat los en vast zitMaar wel hele lieve mensen, ga er graag langs. Oma die altijd met dropjes komt enzo
Niksquote:Op woensdag 13 november 2013 18:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En toch, heb ik stiekem liever van die dunne Franse frietjes
Haha, ja, zo zou je het wel kunnen zien iddquote:Op woensdag 13 november 2013 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dropjes van opa en oma, in jouw situatie een soort troostsnoepGaat het een beetje met je, en, nieuwsgierig als ik ben, heb je wel nog contact met collega's?
Oeh jumquote:Op woensdag 13 november 2013 18:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Laat stáán echte Belgische friet met dito mayo
Je zorgt wel goed voor zequote:Op woensdag 13 november 2013 18:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ben benieuwd hoe het Rewimo vergaan is![]()
Mijn halve buxusliefde is gesloopt (buxusvirus) dus elke spade door de mannen in de ooit zo mooie haagjes was een dolksteek in mijn groene hart![]()
Ik wilde bij elke spadesteek hó roepen maar in plaats daarvan gaf ik die kerels maar koffie en een stuk gevuld speculaas
Dat is ook lastig, de hele situatie is nogal en beperkt jou nogal in je doen en laten tov je collega's en vice versa. Begrijpelijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Haha, ja, zo zou je het wel kunnen zien iddInmiddels gaat het wel hoor, heb met een aantal collega's nog wel contact, of contact gehad, maar ik kan m.b.t. het ontslag weinig tegen ze zeggen, dat vind ik af en toe wel lastig, dat je zo op je woorden moet letten zeg maar.
Dat ligt er aan hoe die mannen er uit zienquote:Op woensdag 13 november 2013 18:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit, je zou een goeie Coca Cola light break reclame kunnen opnemen met knoblauch
Jeejquote:Op woensdag 13 november 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
Ik kon vandaag na het werk zo naar huis ipv eerst boodschappen te doen, joechei ende jubelllll![]()
En dan gewoon omdat je het zo gewend bent er toch nog langsrijden hè, tenminste, dat zou mij goed kunnen overkomenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
Ik kon vandaag na het werk zo naar huis ipv eerst boodschappen te doen, joechei ende jubelllll![]()
Ik zorgde ook goed voor mijn buxussen, maar die hebben mijn intense zorg liefde niet overleefd, hoop de mannen welquote:
Nee want ik heb geen camerakop noch lust ik cola light en daarbij is Puala een stuk jonger dus zou ik dan in die commercial haar moeder/oma/oude buuf moeten spelen, ja, dûhquote:Op woensdag 13 november 2013 18:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit, je zou een goeie Coca Cola light break reclame kunnen opnemen met knoblauch
Als ik mee mag doen neem ik 6 blikjes bier mee, is er in ieder geval 1 vent met een sixpackquote:Op woensdag 13 november 2013 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe die mannen er uit zien
En wat eet je vanavondquote:Op woensdag 13 november 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
Whaha, ik heb ook geen camerakop hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 18:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen camerakop noch lust ik cola light en daarbij is Puala een stuk jonger dus zou ik dan in die commercial haar moeder/oma/oude buuf moeten spelen, ja, dûh
Afgezien van de duidelijke schuldellende, nogal niet fijn, zo'n klap met je toch al zo mishandelde en niet zo toffe hoofdquote:Op woensdag 13 november 2013 18:23 schreef Puala het volgende:
Ik heb gister een auto ongelukje gehadIk reed af op een file en heb geremd.. maar in plaats van te remmen ging mijn auto glijden. En ik gleed zo tegen een porsche 911 aan
![]()
![]()
Het is niet super super hard gegaan, maar de auto schoot nog wel een stuk voorruit. Waar gelukkig geen auto meer stond omdat die net op trok.
Beide geen lichamelijk letsel, wel blikschade voor beide auto's. Maar voor mijn hoofd heeft het wel wat betekend, want ik was weer lichtelijk duizelig vanmorgen en weer hoofdpijn. Volgens de huisarts hoort het er bij, dus ik hoefde niet langs te komen. Vandaag een dagje ziek thuis geweest en hopelijk morgen weer werken
Gaan we samen als Jut en Jul, geen mens die het verschil zietquote:Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Whaha, ik heb ook geen camerakop hoor
Ja doe ik zekerquote:Op woensdag 13 november 2013 18:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Afgezien van de duidelijke schuldellende, nogal niet fijn, zo'n klap met je toch al zo mishandelde hoofdHou je jezelf ajb even goed in de gaten?
Dan heb je in ieder geval een auto zonder ABSquote:Op woensdag 13 november 2013 18:23 schreef Puala het volgende:
Ik heb gister een auto ongelukje gehadIk reed af op een file en heb geremd.. maar in plaats van te remmen ging mijn auto glijden. En ik gleed zo tegen een porsche 911 aan
![]()
![]()
Het is niet super super hard gegaan, maar de auto schoot nog wel een stuk voorruit. Waar gelukkig geen auto meer stond omdat die net op trok.
Beide geen lichamelijk letsel, wel blikschade voor beide auto's. Maar voor mijn hoofd heeft het wel wat betekend, want ik was weer lichtelijk duizelig vanmorgen en weer hoofdpijn. Volgens de huisarts hoort het er bij, dus ik hoefde niet langs te komen. Vandaag een dagje ziek thuis geweest en hopelijk morgen weer werken
En dat dan ook doen hèquote:Op woensdag 13 november 2013 18:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja doe ik zekerZodra ik twijfel sta ik bij de artsen op de stoep
Nou dat is dus het punt. Er zit wel ABS op en ik snap er helemaal niets van waarom dat niet heeft geholpen. De auto is 1,5 jaar oud en 3 weken geleden nog bij de garage geweest voor een grote beurt. Alles zou technisch gewoon goed moeten zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval een auto zonder ABSMaar verder alles goed wel? Gewoon rustig aan doen hoor, blikschade boeit niet, als je zelf maar in orde bent. Ook al rij je tegen een Bugatti aan.
Ik heb ook ABS maar moest een keer remmen voor een auto die (zo bleek later) ineens de brui eraan gaf, die viel plots dood volgens de bestuurder , ik kleef bepaald nooit maar haalde het maar nét, al had ik een fikse afstand. Bleek er veel olie op het natte wegdek te liggen en dan schuif je toch wat meer door, ABS of niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou dat is dus het punt. Er zit wel ABS op en ik snap er helemaal niets van waarom dat niet heeft geholpen. De auto is 1,5 jaar oud en 3 weken geleden nog bij de garage geweest voor een grote beurt. Alles zou technisch gewoon goed moeten zijn.
Ja een deuk in mijn zelfvertrouwen (ik rij als een bejaarde nu) en ben er toch wel veel mee bezig merk ik.
Normaal gesproken als je heel hard remt kan je aan je rempedaal voelen of het ABS in werking treed, je pedaal gaat dan heel hard trillen. ABS is de elektronische variant van pompend remmen. Daardoor blokkeren de wielen niet en ga je dus niet glijden. Alleen op een hele losse ondergrond (zand of grind) of op een hele gladde ondergrond (ijzel op de weg) heb je met ABS een langere remweg.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou dat is dus het punt. Er zit wel ABS op en ik snap er helemaal niets van waarom dat niet heeft geholpen. De auto is 1,5 jaar oud en 3 weken geleden nog bij de garage geweest voor een grote beurt. Alles zou technisch gewoon goed moeten zijn.
Ja een deuk in mijn zelfvertrouwen (ik rij als een bejaarde nu) en ben er toch wel veel mee bezig merk ik.
Let er wel op dat winterbanden harder slijten wanneer de temperatuur boven de 7 graden is. Dus misschien dat het nu nog net ff te vroeg is.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat me er meteen aan herinnerd de garage maar eens te gaan bellen om de winterbanden er onder te laten leggen, het gaat koud worden.
Is dat die ene die jij in huis hebt gehad een tijdje?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef Dven het volgende:
Zwerfhond bij kantoor heeft puppies geworpen. Zijn al dagen aan het zoeken maar krijgen ze maar niet gevonden
Bij een gladde ondergrond heb je juist een langere remweg met het ABS.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik heb ook ABS maar moest een keer remmen voor een auto die (zo bleek later) ineens de brui eraan gaf, die viel plots dood volgens de bestuurder , ik kleef bepaald nooit maar haalde het maar nét, al had ik een fikse afstand. Bleek er veel olie op het natte wegdek te liggen en dan schuif je toch wat meer door, ABS of niet.
Nee. Dat is waarschijnlijk de vaderquote:Op woensdag 13 november 2013 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat die ene die jij in huis hebt gehad een tijdje?
En jullie zien moeder wel maar pups niet dus? Of moeder ook niet?
Aqua planning idd. Als de banden al het water niet meer weg kunnen voeren. Dat zou ook nog kunnen. Ik had op mijn vorige auto Michelin regenbanden, beste banden die ik ooit gehad heb. Met 2 van die hele brede sleuven in het midden van de band om het water af te voeren.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:39 schreef Greys het volgende:
Getver Puala, da's schrikken. Was het glad op de weg dan gister?![]()
Of aqua planning of hoe heet dat?
Ik laat ze er nooit te vroeg onder leggen, eerder te laat dus wil dit jaar maar een klein beetje op tijd zijn (achterwielaandrijving, die gedijen bij winterbanden, vorig jaar te laat dus kon door de sneeuw haast mijn bepaald niet stijle dijkje niet meer opquote:Op woensdag 13 november 2013 18:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Let er wel op dat winterbanden harder slijten wanneer de temperatuur boven de 7 graden is. Dus misschien dat het nu nog net ff te vroeg is.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 13 november 2013 18:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij een gladde ondergrond heb je juist een langere remweg met het ABS.
Nee enkel vochtig wegdek. Meer niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:39 schreef Greys het volgende:
Getver Puala, da's schrikken. Was het glad op de weg dan gister?![]()
Of aqua planning of hoe heet dat?
Achterwielaandrijvingquote:Op woensdag 13 november 2013 18:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik laat ze er nooit te vroeg onder leggen, eerder te laat dus wil dit jaar maar een klein beetje op tijd zijn (achterwielaandrijving, die gedijen bij winterbanden, vorig jaar te laat dus kon door de sneeuw haast mijn bepaald niet stijle dijkje niet meer op)
Toen ik de eerste keer met deze auto (altijd voorwielaandrijfauto's gehad) reed met sneeuw heb ik meteen winterbanden besteld, dat schéélt me toch behoorlijk. Verder toffe (en snelle, soms té snelle auto voor mijn schoenmaat 35-36 (groot pedaal, klein voetje) maar ik rij uiterst braaf, bijna altijd meestalquote:Op woensdag 13 november 2013 18:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
AchterwielaandrijvingToen ik nog bij een autodealer werkte moest ik een keer een oude Sierra aftanken, maar dat was een beetje een snelle versie, waarvan ik niet wist dat ie achterwielaandrijving had, 1e bocht was het ff schrikken, de rest van de rit was het lekker driften
Ik ben sinds een aantal jaar ook groot fan van winterbanden. Zeker als je merkt hoeveel het scheelt qua grip met normale banden. Ik heb overigens ook een redelijk vlot wagentje, telkens die rechterpoot onderin geeft een leuk geluid en leuke snelheid, maar ook een draaikolk in de tank. Probeer sinds een jaar nu zo zuinig mogelijk te rijden, ben van 1:13 naar 1:17,5 gegaan. En eigenlijk alleen maar door bij stoplichten e.d. op de motor af te remmen en altijd heel snel opschakelen, 50 in zijn 5 rijden enzo. Heb ook heel de zomer de airco niet aangehadquote:Op woensdag 13 november 2013 18:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer met deze auto (altijd voorwielaandrijfauto's gehad) reed met sneeuw heb ik meteen winterbanden besteld, dat schéélt me toch behoorlijk. Verder toffe (en snelle, soms té snelle auto voor mijn schoenmaat 35-36 (groot pedaal, klein voetje) maar ik rij uiterst braaf, bijna altijd meestal![]()
Zie hierquote:Op woensdag 13 november 2013 18:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ben benieuwd hoe het Rewimo vergaan is![]()
ze zijn zwaar.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:04 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier ervaringen met zonnebanken?
O balen zegquote:Op woensdag 13 november 2013 18:23 schreef Puala het volgende:
![]()
![]()
Ahquote:Op woensdag 13 november 2013 18:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Dat is waarschijnlijk de vader
Moeder hebben we bijna een week niet gezien, tot ze aan kwam lopen. Rende op me af, begon te blaffen en piepen en rennen en tegen me aan te springenEten gegeven en een kwatiertje later was ze weer weg. Daarna kwam ze ongeveer om de twee dagen. Nu komt ze dagelijks even aandacht en eten halen
Wanneer ze bij kantoor is blijft ze bij me tot ik weer naar binnen gaquote:Op woensdag 13 november 2013 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah
En haar stiekem volgen? Want ze zal toch steeds naar de pups toe gaan?
Of ben je bang dat ze ze in de steek gelaten heeft?
Je droogt ervan uit, je valt ervan in slaap, ze zijn teringduur en je kan er ook nog dood van gaan. Verder nog vragen?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:04 schreef Qwea het volgende:
*Q is op dit moment even niet bereikbaar, Q is op weg naar de winkel*quote:Op woensdag 13 november 2013 19:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Je droogt ervan uit, je valt ervan in slaap, ze zijn teringduur en je kan er ook nog dood van gaan. Verder nog vragen?
Zijn ze misschien ook zwaar?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Je droogt ervan uit, je valt ervan in slaap, ze zijn teringduur en je kan er ook nog dood van gaan. Verder nog vragen?
Ik weet niet wat je er over wilt wetenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:04 schreef Qwea het volgende:
Nee da's ook weer zo natuurlijk...quote:Op woensdag 13 november 2013 19:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer ze bij kantoor is blijft ze bij me tot ik weer naar binnen gaEn helaas kan ik niet zomaar stiekem de deur uit als ze dan eindelijk weer wegloopt
Die pups vinden we nog welquote:Op woensdag 13 november 2013 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's ook weer zo natuurlijk...
Ze mag wel blij zijn met jeBenieuwd of jullie de pups nog vinden, hoop het.
(En of jij je dan in kunt houden om ze niet in huis te nemen)
geloof je me niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zijn ze misschien ook zwaar?
Oh wauw, goed geregeld!quote:Op woensdag 13 november 2013 19:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Die pups vinden we nog welWanneer ze bovenwater zijn hebben we al een mooi plekje voor ze gevonden
dat is waarquote:Op woensdag 13 november 2013 19:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Iemand met een heel groot huisquote:Op woensdag 13 november 2013 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wauw, goed geregeld!
Straks zijn het er heel veel haha. Of heb je veel gegadigden?
Ik duim dat je ze snel vindt!
M'n moeder heeft er 1. Hebben?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:04 schreef Qwea het volgende:
ok maar het kost mij mijn cola.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was een serieuze vraag, want die wil er echt van af
Kun je er niet ergens vandaan een heel klein beetje tijd voor maken om zelf een beetje op te knappen? Beterschapquote:Op woensdag 13 november 2013 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn schoonouders hadden er ook zo 1 als greys heeft, zelfs daar verbrandde ik nog onder en ik viel ook idd in slaap. sprong dat ding ineens uit en dan is het koud,
weer pups bij dven in de buurt?
knobo dat is niet de bedoeling
puala ook schrikken beterschap hopelijk trekt het snel weg.
hier keelpijn en verkouden daar heb ik helemaal geen tijd voor he.
Eén iemand die alle pups wil?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Iemand met een heel groot huisZal haar eerste nestje worden dus volgens mij zijn het er dan sowieso niet zo veel
Gewoon niet meteen een half uur per kant onder gaan, opbouwen, dan verbrand je echt nietquote:Op woensdag 13 november 2013 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn schoonouders hadden er ook zo 1 als greys heeft, zelfs daar verbrandde ik nog onder en ik viel ook idd in slaap. sprong dat ding ineens uit en dan is het koud,
Moeders is geen huishond. Wilde haar een klein jaar geleden al mee naar huis nemen, toen ze zelf nog jong was. Maar het was gewoon zichtbaar dat ze er niet gelukkiger van zou worden.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén iemand die alle pups wil?![]()
Dan moet hij/zij moeders er maar bij nemen...
ja nu want ik lig al in bed en morgenochtend maar sac is ook niet fit en ean ook niet dus tja ik wacht wel tot volgende week met echt ziek worden.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kun je er niet ergens vandaan een heel klein beetje tijd voor maken om zelf een beetje op te knappen? Beterschap
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon niet meteen een half uur per kant onder gaan, opbouwen, dan verbrand je echt niet
Of wat hoger zetten, verder van je af, als het zo'n opklapding is.
Ik schrik ook altijd als hij uit springt, dus om dat te voorkomen zet ik mijn telefoonwekker twee minuten voor de tijd dat de zonnebank uit springt
10min op de laagste stand en het was al bingo. ik verbrand sowieso heel snel.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon niet meteen een half uur per kant onder gaan, opbouwen, dan verbrand je echt niet
Of wat hoger zetten, verder van je af, als het zo'n opklapding is.
Ik schrik ook altijd als hij uit springt, dus om dat te voorkomen zet ik mijn telefoonwekker twee minuten voor de tijd dat de zonnebank uit springt
Ah dan is het idd geen goed idee.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Moeders is geen huishond. Wilde haar een klein jaar geleden al mee naar huis nemen, toen ze zelf nog jong was. Maar het was gewoon zichtbaar dat ze er niet gelukkiger van zou worden.
Eerst wat ik doe als ik die verdomde pups eindelijk eens gevonden heb is een mooie serie aan foto's maken natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dan is het idd geen goed idee.
Krijgen we pics als je de pups gevonden hebt ajb?
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst wat ik doe als ik die verdomde pups eindelijk eens gevonden heb is een mooie serie aan foto's maken natuurlijk
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst wat ik doe als ik die verdomde pups eindelijk eens gevonden heb is een mooie serie aan foto's maken natuurlijk
Maar veel goedkoper!quote:Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef Greys het volgende:
Die bitterkoekjespudding van de Lidl komt volgens mij uit dezelfde fabriek als die van Mona![]()
Smaakt echt exact hetzelfde.
Vreet je dan maar lens aan dat lekkersquote:Op woensdag 13 november 2013 20:06 schreef Oognip het volgende:
Ik heb m'n spanning voor morgen (assessment) weggevreten met chocolade chip cookies ()
Voel ik me even een partij gezond
Ja. Hoelang moet je er de eerste keer onder en waarmee smeer je je in?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:21 schreef Queller het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je er over wilt weten
Mijn ouders hebben zo'n gewone hemel boven een logeerbed.
Ik zelf heb zo'n uitklapding, een Sunmobile oid, zoiets:
[ afbeelding ]
Ik zou iig nooit zo'n tosti ijzer kopen, want dat ligt gewoon niet lekker op zo'n glasplaat en je krijgt dan snel twee van die witte rondjes op je billen. En in de sauna staat dat stom
Ik lig er overigens alleen in de winter onder, misschien eens per maand ofzo, gewoon voor de lekker warm, niet voor het bruin.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Hoelang moet je er de eerste keer onder en waarmee smeer je je in?
Bruiningscrèmequote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slaap lekker en beterschap voor je hoofdquote:Op woensdag 13 november 2013 20:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga dat ellendekreng wat mijn hoofd schijnt te zijn maar eens vroeg te bedde brengen en hopen op een nu wel eens redelijke nachtrust![]()
trusten allen voor straks
en welterusten.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga dat ellendekreng wat mijn hoofd schijnt te zijn maar eens vroeg te bedde brengen en hopen op een nu wel eens redelijke nachtrust![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Truste!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jupquote:Op woensdag 13 november 2013 20:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waar ga je er onder liggen? Sportschool?
Trust!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wtf, een week lang?!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]op je zere bol!
Ik ga m'n eigen zere hoofd ook naar bed brengen. Ik heb al sinds vorige week donderdag migraine
Dat ligt helemaal aan je huidtype en het soort zonnebank. Is het een gewone, een snelbruiner, turbobruiner.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
JupWilde een 10 rittenkaart halen.
Vriendin riep "je hoeft je niet in te smeren en je kan 20 min!"
I was like : Nooooo
Let je effe op of je geen rare vlekken gaat krijgen van zonnebank in combo met je thuisapotheek?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goeie. Ik zal vrijdag ff bij de afdeling navragen over de Remicade!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Let je effe op of je geen rare vlekken gaat krijgen van zonnebank in combo met je thuisapotheek?
Oke. Ga ik maar eens ff langs volgende week oid. En insmeren?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan je huidtype en het soort zonnebank. Is het een gewone, een snelbruiner, turbobruiner.
Sommigen kunnen idd echt best meteen 20 minuten.
Maar je hebt ook turbobruiners waar je absoluut niet 20 minuten onder moet gaan.
Vooral die zonnebanken op sportscholen en bij sauna's worden zo vaak gebruikt, dat de lampen vaak al oud(er) zijn en dus niet meer zo krachtig.
Gewoon ter plaatse even navragen wat ze adviseren!
Q wil a) een kek kleurtje ipv spierwit a.s zomer en Q bedacht zich dat die warmte wellicht awesome was voor de spieren/gewrichtenquote:
Ik weet niet of dat dan wel zo handig is?quote:Uitgestelde overgevoeligheidsreacties. Dit komt vooral voor bij mensen die ooit infliximab hebben gebruikt en die na een onderbreking van een paar maanden nu weer infliximab krijgen. Drie tot twaalf dagen na de behandeling kunnen spierpijn, gewrichtspijn, koorts, huiduitslag, jeuk, galbulten, heesheid, droge keel, hoofdpijn en zwelling van het gezicht, lippen of handen ontstaan. Waarschuw onmiddellijk uw arts als u hier last van krijgt.
Ligt er ook aan wat zij zeggen een beetje. Als ik heel af en toe in de winter een paar keer ga, smeer ik me in met zo'n snelbruiner creme zelfsquote:Op woensdag 13 november 2013 20:30 schreef Qwea het volgende:
Oke. Ga ik maar eens ff langs volgende week oid. En insmeren?
Oke! Will do. Thnxquote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat zij zeggen een beetje. Als ik heel af en toe in de winter een paar keer ga, smeer ik me in met zo'n snelbruiner creme zelfsMaar dat is omdat ik mijn eigen zonnebank/lampen goed ken natuurlijk, weet precies hoe oud ze zijn etc.
Toen ik (zelf![]()
![]()
) nieuwe lampen had besteld en zelf (
![]()
![]()
) ze had vervangen, ben ik er daarna dus wel maar tien minuten onder gegaan. Want het scheelt heel veel, oude of nieuwe lampen. Dus echt even navragen daar.
Newsflash: http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)s-spookverhaal.dhtmlquote:Op woensdag 13 november 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh, ik ga trouwens mijn voorraadkast nog een beetje meer vullen![]()
Meteorologen verwachten ”horrorwinter”
Leeuwarden- Men verwacht een ”horrorwinter” met veel sneeuw, heel veel sneeuw in november, december en januari, kortom in de winter van 2013-2014.
Britse meteorologen voorspellen de zwaarste winter in 100 jaar en voorzien grote problemen door de extreme kou en de grote hoeveelheden sneeuw. Oorzaak hiervan zou de baan van de straalstroom zijn waardoor zeer koude lucht aangevoerd gaat worden. Feitelijk is dat nu al aan de gang, immers de maand oktober verloopt kouder en nater dan normaal.
De winter van 2013-2014 begint al vroeg, zo is voorspelling. Vanaf medio november 2013 gaat de eerste sneeuw vallen. De maanden december en zeker ook januari krijgen ook een uitgesproken winters karakter, aldus de meteorologen van Vantage Weather Services. Menig record gaat gebroken worden, zo luiden de waarschuwingen.
Overigens staan de Britten niet alleen in deze voorspelling voor de winter 2013-2014. Ook Meteorologen in Duitsland en de USA voorspellen een zeer extreme winter in 2013-2014 voor grote delen van Europa. Zij basseren zich bij deze verwachting op de computermodellen van de Amerikaanse National Weather Service. Als oorzaak wijzen zij echter aan het snel smelten van het ijs op de noordpool.
Ook Nederland en België zullen niet ontkomen aan de horrorwinter 2013-2014, zo verwachten deze meteorologen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
Leeuwarden- Men verwacht een ”horrorwinter” met veel sneeuw, heel veel sneeuw in november, december en januari, kortom in de winter van 2013-2014.
Britse meteorologen voorspellen de zwaarste winter in 100 jaar en voorzien grote problemen door de extreme kou en de grote hoeveelheden sneeuw. Oorzaak hiervan zou de baan van de straalstroom zijn waardoor zeer koude lucht aangevoerd gaat worden. Feitelijk is dat nu al aan de gang, immers de maand oktober verloopt kouder en nater dan normaal.
De winter van 2013-2014 begint al vroeg, zo is voorspelling. Vanaf medio november 2013 gaat de eerste sneeuw vallen. De maanden december en zeker ook januari krijgen ook een uitgesproken winters karakter, aldus de meteorologen van Vantage Weather Services. Menig record gaat gebroken worden, zo luiden de waarschuwingen.
Overigens staan de Britten niet alleen in deze voorspelling voor de winter 2013-2014. Ook Meteorologen in Duitsland en de USA voorspellen een zeer extreme winter in 2013-2014 voor grote delen van Europa. Zij basseren zich bij deze verwachting op de computermodellen van de Amerikaanse National Weather Service. Als oorzaak wijzen zij echter aan het snel smelten van het ijs op de noordpool.
Ook Nederland en België zullen niet ontkomen aan de horrorwinter 2013-2014, zo verwachten deze meteorologen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Newsflash: http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)s-spookverhaal.dhtml
Au. Beterschap!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
op je zere bol!
Ik ga m'n eigen zere hoofd ook naar bed brengen. Ik heb al sinds vorige week donderdag migraine
Lekkerquote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Laysa het volgende:
Ik heb lekker bij mijn schoonouders gegeten.
Rauwe andijvie stamppot met een gehaktbal
Nou, dan zullen we dus wel een zachte winter krijgenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
Oh, jammerquote:Op woensdag 13 november 2013 20:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Newsflash: http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)s-spookverhaal.dhtml
Oke, dit gaat meteen op de eetlijst van volgende week, samen met 'gehaktballen met brood en stoofperen'quote:Op woensdag 13 november 2013 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebbie het licht gezien Krees?
Ze hebben ook regelmatig gekruide biefblokjes in diverse smaken.
En de varkenshaas is er ook om van te kwijlen
In dikke plakken aanbakken met een gesnipperd uitje, scheutje koffiemelk, bakje kruidenkaas erbij en een scheutje worchestersauce. Té lekker
Kruidenkaas is net als knoflooksaus bij de shoarma, kan er niet genoeg van op zitten.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, dit gaat meteen op de eetlijst van volgende week, samen met 'gehaktballen met brood en stoofperen'![]()
Plakken hoe dik? Cm? Of meer? En kruidenkaas als in iets Philadelpia achtigs, of gewoon die fake-Boursin?EN een heel bakje??? Smaakt het dan niet allemaal naar kruidenkaas?
Ik eet volgende week alleen maar Ing-dingen volgens mij haha. Keep 'em coming!
Of je smeert je niet in, of je smeert je in met creme voor op de zonnebank.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan idd gewoon rauwkost of salade bijquote:Op woensdag 13 november 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
Leuk, die eet-ideeën
Want zowel de gehaktbal-brood-stoofperen als de varkenshaas-kruidenkaas is geen groentenoverload, yayyyyyy
Hoe is het met Diva gegaan?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef Candaasje het volgende:
Ik durf niet eens onder de zonnebank. Ik verbrand levend.(En om die witte melkflessen van mij te kleuren hoef ik het ook niet te doen, want ik geloof dat ik enkel in mijn knieën pigment heb zitten. De rest kleurt nooit...of rood, en daarna weer wit....
)
Oh ja verhip, had ik nog niet hier in de SC gemeld:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Candaasje op 13-11-2013 22:03:57 ]
En dit!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef indaha het volgende:
Oognip morgen veel succes met je assessment, het komt vast goed
Dank jequote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef indaha het volgende:
Oognip morgen veel succes met je assessment, het komt vast goed
Ja het is inderdaad balen. Maar goed.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dank jeMaar 10% haalt het de eerste keer dus ik ga er niet vanuit
Fijn dat het goed is gegaan met Diva, Candaasje. Toch jammer van haar slechte gebit
En ik vind die kiesjes helemaal niet zo klein
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ja verhip, had ik nog niet hier in de SC gemeld:
De narcose is ze goed doorgekomen. Ik heb haar vanmiddag opgehaald en ze was eerst te druk bezig met hooi eten om me op te merken. Ze had ook al een stukje appel op, en thuis eet ze ook al de hele dag door. Verder racet ze door de kamer heen, knuffelt, springt, en nouja, ze doet gewoon alsof die narcose er nooit geweest is
.
Er zijn alleen helaas wel twee kiezen verwijderd, omdat er abcessen achter zaten. (Hopelijk was dat ook de oorzaak van de traanoogjes, dan is dat nu ook weg..)![]()
En van een kies is een haak geslepen. Met andere woorden; Diva heeft voor haar leeftijd echt een heel slecht gebit, en omdat ik eigenlijk niet beter kan voeren dan ik nu doe, is er vrij weinig aan te doen en is het afwachten hoe het gaat verlopen. (Ik ga nog wel even proberen of ze Trovet voer lust, dat schijnt goed te helpen tegen haakjes, en dat is doordat ze nu aan zowel de linker- als de rechterkant een kies mist (beide bovenin), geen overbodige luxe.
Dus....tja....de narcose is gelukkig goed gegaan, en het was ook echt nodig (ze was weer afgevallen, er zat een verstopping in haar maag/darmen die er vorige week nog niet zat, en er zaten dus ook uiteindelijk abcessen onder de kiezen...). Maar verder is het nog even duimen dat de rest van haar kiezen/tanden normaal blijft doen.
Voor nu ben ik in elk geval allang blij dat Diva gewoon rondhypert en stuitert, die voelt zich gelukkig prima. (En misschien was ze zelf die kiezen ook wel liever kwijt dan rijk, met al die druk er op)
Nou fijn dat ze die kiezen kwijt is dan heeft ze daar alvast geen last meer van en hopelijk hoeft ze nog lang niet terug naar de DASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij kunt datquote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dank jeMaar 10% haalt het de eerste keer dus ik ga er niet vanuit
Fijn dat het goed is gegaan met Diva, Candaasje. Toch jammer van haar slechte gebit
En ik vind die kiesjes helemaal niet zo klein, ik duim voor je
![]()
Zo maar eens op tijd naar bed
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ik heb meestal zoiets van 'Ugh, Adam Sandler' als ik die naam zie.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik vind Adam Sandler leuk in een film
Voor het eerst. Ever.
Just Go with It (2011) - IMDb
Nu op tv, zit er iemand heel toevallig ook te kijken?
Of had iedereen ook zoiets 'Ugh, Adam Sandler' van tevoren?
Een romantische comedy.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb meestal zoiets van 'Ugh, Adam Sandler' als ik die naam zie.![]()
Ik zit nu ook niet te kijken, is het een comedy?
Meestal hou ik niet zo van comedy's, of ze moeten echt heel erg over de top zijn, a la Leslie Nielsen.
Het werkt ook niet echt mee dat al zijn tegenspelers er ook altijd uitzien alsof ze denken 'ieuwwwwwww neeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 november 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Een romantische comedy.
Hij en Jennifer Aniston. En ze hebben gewoon echt goede chemistry, iets dat ik noooooooit verwacht had, dat dat geloofwaardig over zou komen bij hem![]()
Normaal als iemand hem in een film wil zoenen denk ik 'ieuwwwwwww neeeeeeeeee' en nu dacht ik 'zoenuh zoenuh zoenuhhhhh!' om het even in pubertaal uit te leggen whehe.
dacht dat dat een serie was?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
Er komt nu ook wel een grappige film geloof ik!
Cougar Inc. Over studenten die een escortbureau beginnen om hun schoolgeld te betalen.
Nee da's Cougar Townquote:Op woensdag 13 november 2013 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dacht dat dat een serie was?
Alohaaaaaaa
Ahoy-hoyquote:Op woensdag 13 november 2013 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dacht dat dat een serie was?
Alohaaaaaaa
oh nee dat is toevalquote:Op woensdag 13 november 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's Cougar Town
Heb je de film van net ook gezien, met je alohaaaa?
Of is dat toeval?
Hoorde dat gedreun net ook inderdaad. Nu al even niet meer. Politie heli maybe?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:58 schreef Laysa het volgende:
Er vliegt nu al een half uur een helikopter over...ze mogen nu wel weer oprotten
Altijd fijn om te weten dat er misschien iets vreselijks gaande is in je buurt, nietwaar?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoorde dat gedreun net ook inderdaad. Nu al even niet meer. Politie heli maybe?
Oooh, det giët zoë sjoën zeen!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker
As it oan giet, dan gjin we hinne Cat.
En dan kest do yn it logeerbed
?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik word een oud wijf.
Netjes HB dit keer, maar toch wat wiebelig op de repetitie. Ik ben maar preventief met een glaasje water naast de dame met het trombosebeen gaan zitten. Kneuzenclubje.![]()
En dan nu maar gauw naar bed, morgenvroeg de wekker weer.
Heamoglobine aka ijzergehalte van je bloed.quote:
Voortaan de rollatort mee, kun je daar op zittenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik word een oud wijf.
Netjes HB dit keer, maar toch wat wiebelig op de repetitie. Ik ben maar preventief met een glaasje water naast de dame met het trombosebeen gaan zitten. Kneuzenclubje.![]()
En dan nu maar gauw naar bed, morgenvroeg de wekker weer.
Euh...ja....dat zei m'n moeder gisteren ookquote:
Wij hebben stoelen én krukjes.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voortaan de rollatort mee, kun je daar op zitten
Ah, wacht, ja hij komt binnen.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heamoglobine aka ijzergehalte van je bloed.
En hoe weet ik die waarde? Vanavond een halve liter bloed afgegeven. En nog een beetje voor twee vingerprikken waarmee ze die waarde bepalen.
Dansenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij hebben stoelen én krukjes.![]()
En dansjes.
Hij staat op je dak en zometeen komen ze aan een touw voor je raam denk ikquote:Op woensdag 13 november 2013 23:45 schreef Laysa het volgende:
@ Yash sorry was aan de foon![]()
Maar hij is nu weg
Niet een beetje rigoureus om meteen je telefoon weg te doen?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:45 schreef Laysa het volgende:
@ Yash sorry was aan de foon![]()
Maar hij is nu weg
Koekje derbijquote:
Inbreken bij de Intratuin.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:50 schreef Laysa het volgende:
Ah ik lees nu dat ze achter 2 jongens aanzaten die aan het inbreken waren bij de intratuin...had ik het toch goed gezien dat ze daar boven vlogen.
Wat akeligquote:Op woensdag 13 november 2013 23:54 schreef Laysa het volgende:
Vorige week is aan de oost kant van nijmegen een ouder echtpaar in hun huis overvallen...met geweld...en toen was ook alles groot ingezet. Ik gok erop dat ze nu bang waren voor dezelfde taferelen
Ow, getsiequote:Op woensdag 13 november 2013 23:54 schreef Laysa het volgende:
Vorige week is aan de oost kant van nijmegen een ouder echtpaar in hun huis overvallen...met geweld...en toen was ook alles groot ingezet. Ik gok erop dat ze nu bang waren voor dezelfde taferelen
Wel grappig zo in vol ornaat een folderwijkje doenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:59 schreef Laysa het volgende:
Bwoehahaha nou das wel werven op zn best
Niet meteen aangemeld?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:58 schreef Queller het volgende:
Wij hadden vanavond de brandweer met zwaailichten voor de deur staan. En zo'n knappe brandweerman in pak op ons tuinpad. Dus ik - niet vies van wat opwinding - meteen naar buiten natuurlijk! Opwinding!
... ze waren folders aan het rondbrengen want ze zoeken nieuwe spuitgasten
Ik vond ze heel leuk en gezellig, maar van opwinding was weinig sprake
heb je je opgegeven?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:58 schreef Queller het volgende:
Wij hadden vanavond de brandweer met zwaailichten voor de deur staan. En zo'n knappe brandweerman in pak op ons tuinpad. Dus ik - niet vies van wat opwinding - meteen naar buiten natuurlijk! Opwinding!
... ze waren folders aan het rondbrengen want ze zoeken nieuwe spuitgasten
Ik vond ze heel leuk en gezellig, maar van opwinding was weinig sprake
Volgens mij beeb zou ik het haske leuk doen bij de brandweer. Toen ik zei: "Maar ik spuit alleen voor jou!", zei ze dat dat niet mocht. Ik moest dan ineens voor iedereen spuiten. Nou, mooi niet dusquote:
Allemaal vrijwilligers. Paar liter benzine (zo groot is ons durpie niet) en een hoop lolquote:Financieel gezien niet echt een handige manier van werven trouwens.![]()
Komt toch niet vaak voor dat dát gezegd wordtquote:Op donderdag 14 november 2013 00:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Volgens mij beeb zou ik het haske leuk doen bij de brandweer. Toen ik zei: "Maar ik spuit alleen voor jou!", zei ze dat dat niet mocht. Ik moest dan ineens voor iedereen spuiten. Nou, mooi niet dus
Ja, daar heb ik het ook altijd van.quote:Waar we dat trouwens vandaan hebben, weet ik niet meer. Ik geloof uit een pornofilm (die we uiteraard zelf niet hebben gezien, want zo zijn wij niet, maar dat hebben we dan van horen zeggen)
heb je niet een droger die op de waterafvoer aangesloten is dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:06 schreef Laysa het volgende:
Dat doet mijn droger al jaren...inmiddels lig ik er niet meer wakker van.
Gekeken, geantwoord, niet echt een oplossing.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:05 schreef Queller het volgende:
En nu jullie toch nog zo helder en gis zijn: K&W / Waar blijft het water in de condensdroger??
Pretty pretty please, kom met een oplossing. Want ik weet nu al weer dat ik er niet van kan slapen
Wiki-Tombo wellicht??
Nou ja zeg...quote:Op donderdag 14 november 2013 00:13 schreef Laysa het volgende:
Nee Tombo daar ben ik dan vrij handig in...allen opvangbak en al 5 jaar op deze manier...
Wij hadden vroeger ook een droger, maar die dingen vreten stroom.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:15 schreef Laysa het volgende:
Ow maar mijn wasrek laat ook geen water lopen hoor...ik gebruik de droger alleen voor handdoeken en ondergoed....
Most def! Maar als ik het beddengoed er niet in doe, wordt het in geen drie dagen droogquote:Op donderdag 14 november 2013 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wij hadden vroeger ook een droger, maar die dingen vreten stroom.
Dan laat ik het drie dagen hangen, geen probleem, i gots sparez.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:18 schreef Queller het volgende:
[..]
Most def! Maar als ik het beddengoed er niet in doe, wordt het in geen drie dagen droog
Maar jij hebt vast niet zo'n nat huis als wijquote:Op donderdag 14 november 2013 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dan laat ik het drie dagen hangen, geen probleem, i gots sparez.
Nee, het waait hier gewoon, zo erg tocht het.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast niet zo'n nat huis als wij
komt zeker door je stukke droger?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast niet zo'n nat huis als wij
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
komt zeker door je stukke droger?
Als de droger (terwijl ie niet aan staat) ervoor kan zorgen dat mijn kantoor onder water loopt, dan heb ik een kermisattractie te pakken! Ga ik halve dagen werken en op de kermis staanquote:Op donderdag 14 november 2013 00:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
komt zeker door je stukke droger?
En als je er ook nog een weet te vinden die het tegenovergestelde doet, dan heb je de oplossing voor het Nederlandse dijkenprobleem.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Als de droger (terwijl ie niet aan staat) ervoor kan zorgen dat mijn kantoor onder water loopt, dan heb ik een kermisattractie te pakken! Ga ik halve dagen werken en op de kermis staan
Maar nu naar bed. Drukke dag morgen
Brusselquote:Op donderdag 14 november 2013 09:50 schreef banaantjeEE het volgende:
Morgen iedereen![]()
Vandaag op het gemak eens naar Brussel trekken en vanavond voetbal
Ik heb er toen ook eigenlijk maar heel weinig van gezien. Ben vroeger wel eens met school naar Brugge en Gent geweest, dat zijn ook hele mooie steden. En Oostende ook nog wel eens geweest, opnames van Hitkracht ofzo, was een Belgisch muziekprogramma, hebben toen nog wat optredens gezien (en ik op de foto met K3quote:
Jep, reeds gezien, ook fantastische acteursquote:Op donderdag 14 november 2013 10:26 schreef Kper_Norci het volgende:
In Bruges is trouwens een hele toffe film die zich afspeelt in Brugge. Bevat hele mooie beelden uit die stad.
Kan ook aan het bordje liggen natuurlijk, maar heb wel ff snel op Google maps gekeken, en het ligt allemaal redelijk bij elkaar in de buurt.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:50 schreef banaantjeEE het volgende:
Bestaat die bewijzering echt? De Reet lijkt mij gephotoshopt? Is blauwer dan de rest
Deze mogen er trouwens ook wel zijn:
http://www.alletop10lijstjes.nl/10-rare-plaatsnamen-in-nederland/
Hehe nja, hier in België heb je anders nog Wortel, Peer, Boom, Geel,...quote:Op donderdag 14 november 2013 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kan ook aan het bordje liggen natuurlijk, maar heb wel ff snel op Google maps gekeken, en het ligt allemaal redelijk bij elkaar in de buurt.
Shit, nu ik dat lijstje van jou zie zijn die Belgen helemaal zo gek nog niet, Rectum, Poepershoek, wtf
Daar zit toch ook zo'n grote meubelfirma? Volgens mij heb ik daar wel eens iets van op de reclame gehoord ofzo.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:58 schreef sararaats het volgende:
Center Parcs Erperheide is in Peer.
het is Aarschot
Geen idee, maar die bewijzering is idd aangepastquote:Op donderdag 14 november 2013 11:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daar zit toch ook zo'n grote meubelfirma? Volgens mij heb ik daar wel eens iets van op de reclame gehoord ofzo.
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daar zit toch ook zo'n grote meubelfirma? Volgens mij heb ik daar wel eens iets van op de reclame gehoord ofzo.
dat klopt geen idee mee hoe die heet.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
staat in m'n vorige postquote:Op donderdag 14 november 2013 12:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat klopt geen idee mee hoe die heet.
Je bedoelt van die dingetjes waarmee je je kruipruim volstort?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:07 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier vloerisolatie in het kruipruim?
Netjes Nipjequote:
De laatste regel is een tip die ik onthoud want ben over een tijdje ook even in Brussel.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:20 schreef Barbaaf het volgende:
Brussel is leuk, zeker als je van smalle kronkelige straatjes houdt met hele oude gebouwen
Dan moet je vooral de steegjes tussen de Vlaamsesteenweg (bij Foto Guy) en de Baksteenkaai bezoeken, hangen ook bordjes over de geschiedenis van de oude gebouwen en de nisjes
En als je van steaks of spareribs houdt moet je zeker eens bij Amadeo in de Sint-Katelijnestraat zijn
En daar log in speciaal even snel voor in, om heel hard voor je te jubelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |