quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Als jij 'm al moeilijk vindt, ga ik er niet eens aan beginnenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:39 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik vind dit best wel een pittige redactiesom.
Die postte ik gisteren ookquote:
Dan nog zou het vooral lokaal zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
D'r moet in elk geval niet een vliegtuig neerstorten op het gehele terrein van die centrale
*Lap tekst*
Hier sluit ik mij bij aan. Het zou erg zijn, maar het zou vooral daar erg zijn.quote:Volgens Turkenburg zou „een eventuele tweede lozing van radioactiviteit” minder gevolgen hebben dan het ongeval direct na de tsunami, omdat de reactoren op Fukushima inmiddels al ruim een jaar stilliggen. Cesium-137 valt na verloop van tijd langzaam uit elkaar, en een klein gedeelte is gedurende het afgelopen jaar al vervallen. Het zou een ramp zijn, maar een (relatief) lokale ramp.
Ja na het lezen van deze link ben ik het met je eens iddquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan nog zou het vooral lokaal zijn.
Zoals verderop in hetzelfde stuk:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan. Het zou erg zijn, maar het zou vooral daar erg zijn.
Pfieuw!quote:Reactor 4 bezit ‘slechts’ voor 760 MWe aan vermogen, terwijl de vier reactoren van Tsjernobyl elk 1000 MWe aan vermogen kenden. Gezamenlijk bezitten alle zes de Fukushima-reactoren ongeveer 4507 MWe – dus slechts iets meer dan de 4000 MWe van Tsjernobyl. De stelling dat Fukushima een veelvoud van Tsjernobyls radioactieve vermogen heeft, is dus tevens onjuist.
"Wat het klinkt zo lekker exotisch"quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah gezellig, lekker op vakantie naar Fukushima
Het straaaaalt er van afquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
"Wat het klinkt zo lekker exotisch"
Dat absoluut, op sommige punten is die Japanse trots gewoon niet gepast meer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
Maar alsnog vind ik dat ze best eens wat hulp mogen aannemen uit het buitenland, als het 10 jaar gaat duren
En je krijgt er zo'n lekker kleurtje.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik ga al die zorgverzekeringen en boodschappen en straling maar eens verwerken tijdens een tukkie
Oh Roozjee, heb je nog stoofvlees gemaakt?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Natuurlijk, met verse rode kool en aardappeltjes.
Lekker supper-ouderwets.
Geen idee, waarschijnlijk een dezer dagen de badkamerverwarming ontroesten, computer ontstoffen van binnen, mn moeders projectie klok fixen en meer van dat.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
En wat staat er morgen op je vakantieprogramma? Of lekker niksen?
Een wat voor één?quote:
Ja welterusten Greysquote:Op woensdag 13 november 2013 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Whihooooo
Trusten Krees, ienuff info te verwerken vanavond![]()
Genoeg te doen dus iddquote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk een dezer dagen de badkamerverwarming ontroesten, computer ontstoffen van binnen, mn moeders projectie klok fixen en meer van dat.
Bij dit soort opmerkingen hebben we echt meer info nodigquote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms haat ik hoe het vrouwbrein werkt. Of iig hoe mijn brein werkt
Dank uquote:Op woensdag 13 november 2013 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Whihooooo
Trusten Krees, ienuff info te verwerken vanavond![]()
Geeft niks, want direct daarna vroeg ik jou ook weer over je stoofvleesquote:Op woensdag 13 november 2013 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja welterusten Greys![]()
Had even gemist dat je zei te gaan slapen.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:13 schreef Greys het volgende:
Bij dit soort opmerkingen hebben we echt meer info nodig
Het is een prijsvraagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |