quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Als jij 'm al moeilijk vindt, ga ik er niet eens aan beginnenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:39 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik vind dit best wel een pittige redactiesom.
Die postte ik gisteren ookquote:
Dan nog zou het vooral lokaal zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
D'r moet in elk geval niet een vliegtuig neerstorten op het gehele terrein van die centrale
*Lap tekst*
Hier sluit ik mij bij aan. Het zou erg zijn, maar het zou vooral daar erg zijn.quote:Volgens Turkenburg zou „een eventuele tweede lozing van radioactiviteit” minder gevolgen hebben dan het ongeval direct na de tsunami, omdat de reactoren op Fukushima inmiddels al ruim een jaar stilliggen. Cesium-137 valt na verloop van tijd langzaam uit elkaar, en een klein gedeelte is gedurende het afgelopen jaar al vervallen. Het zou een ramp zijn, maar een (relatief) lokale ramp.
Ja na het lezen van deze link ben ik het met je eens iddquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan nog zou het vooral lokaal zijn.
Zoals verderop in hetzelfde stuk:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan. Het zou erg zijn, maar het zou vooral daar erg zijn.
Pfieuw!quote:Reactor 4 bezit ‘slechts’ voor 760 MWe aan vermogen, terwijl de vier reactoren van Tsjernobyl elk 1000 MWe aan vermogen kenden. Gezamenlijk bezitten alle zes de Fukushima-reactoren ongeveer 4507 MWe – dus slechts iets meer dan de 4000 MWe van Tsjernobyl. De stelling dat Fukushima een veelvoud van Tsjernobyls radioactieve vermogen heeft, is dus tevens onjuist.
"Wat het klinkt zo lekker exotisch"quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah gezellig, lekker op vakantie naar Fukushima
Het straaaaalt er van afquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
"Wat het klinkt zo lekker exotisch"
Dat absoluut, op sommige punten is die Japanse trots gewoon niet gepast meer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
Maar alsnog vind ik dat ze best eens wat hulp mogen aannemen uit het buitenland, als het 10 jaar gaat duren
En je krijgt er zo'n lekker kleurtje.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik ga al die zorgverzekeringen en boodschappen en straling maar eens verwerken tijdens een tukkie
Oh Roozjee, heb je nog stoofvlees gemaakt?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Natuurlijk, met verse rode kool en aardappeltjes.
Lekker supper-ouderwets.
Geen idee, waarschijnlijk een dezer dagen de badkamerverwarming ontroesten, computer ontstoffen van binnen, mn moeders projectie klok fixen en meer van dat.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
En wat staat er morgen op je vakantieprogramma? Of lekker niksen?
Een wat voor één?quote:
Ja welterusten Greysquote:Op woensdag 13 november 2013 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Whihooooo
Trusten Krees, ienuff info te verwerken vanavond![]()
Genoeg te doen dus iddquote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk een dezer dagen de badkamerverwarming ontroesten, computer ontstoffen van binnen, mn moeders projectie klok fixen en meer van dat.
Bij dit soort opmerkingen hebben we echt meer info nodigquote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms haat ik hoe het vrouwbrein werkt. Of iig hoe mijn brein werkt
Dank uquote:Op woensdag 13 november 2013 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Whihooooo
Trusten Krees, ienuff info te verwerken vanavond![]()
Geeft niks, want direct daarna vroeg ik jou ook weer over je stoofvleesquote:Op woensdag 13 november 2013 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja welterusten Greys![]()
Had even gemist dat je zei te gaan slapen.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:13 schreef Greys het volgende:
Bij dit soort opmerkingen hebben we echt meer info nodig
Het is een prijsvraagquote:
Gij ook al?quote:
Dat ik me niet zo fijn voel, ik dan graag even metquote:Op woensdag 13 november 2013 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij dit soort opmerkingen hebben we echt meer info nodig
[..]
Ok, ik las daar dus iets anders in,quote:Op woensdag 13 november 2013 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Kortom; je hebt lopen miepen tegen hem
Wat dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, ik las daar dus iets anders in,![]()
maar dat kan zijn omdat ik een ouderwetse jongeman ben.
Deels, maar het werd ook wel deels veroorzaakt door hemquote:Op woensdag 13 november 2013 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Kortom; je hebt lopen miepen tegen hem
Wel, ten eerstequote:Op woensdag 13 november 2013 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik lees het als in tijd om ff gezellig bij te wappen gebruiken om je eigen zeik-ei ff kwijt te kunnen.
En daarna te denken "shit, dawasniehandignie
raakte ik hier de draad kwijt.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat ik me niet zo fijn voel, ik dan graag even metwil praten, en dat als IB dan gelukkig even wifi heeft in de Ardennen
Maar aangezien ik weet dat wifi met internet te maken heeft en ze hier is, dacht ik dus dat ze graag had willen praten, maar in plaats daarvan aan het Fokken is.quote:ik weer zo stom ga zitten doen dat ik de tijd die ik heb om te praten verneuk
Das de korte genuanceerde samenvatting zeg maar
Wat, er zit logica achter.quote:
Welterusten.quote:Ik ga slapen...
Trusten
Succes Rewimoquote:Op woensdag 13 november 2013 07:06 schreef Rewimo het volgende:
Mogge, ik ga vandaag op missie in Den Haag, wens me succesIk ben stikzenuwachtig
Go get ´em!quote:Op woensdag 13 november 2013 07:06 schreef Rewimo het volgende:
Mogge, ik ga vandaag op missie in Den Haag, wens me succesIk ben stikzenuwachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
De boel moet goed in de gaten gehouden worden natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 10:22 schreef banaantjeEE het volgende:
King of the Castle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens, goedemorgen iedereen
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:22 schreef banaantjeEE het volgende:
King of the Castle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens, goedemorgen iedereen
Laat stáán echte Belgische friet met dito mayoquote:Op woensdag 13 november 2013 17:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Godsamme, wat kan friet toch lekker zijn als er Belgische mayo op zit
En toch, heb ik stiekem liever van die dunne Franse frietjesquote:Op woensdag 13 november 2013 18:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Laat stáán echte Belgische friet met dito mayo
Dropjes van opa en oma, in jouw situatie een soort troostsnoepquote:Op woensdag 13 november 2013 13:14 schreef Kper_Norci het volgende:
Daarnet maar even bij mijn opa en oma op bezoek geweest, mijn opa is de menselijke versie van Grumpy cat, klagen over alles wat los en vast zitMaar wel hele lieve mensen, ga er graag langs. Oma die altijd met dropjes komt enzo
Niksquote:Op woensdag 13 november 2013 18:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En toch, heb ik stiekem liever van die dunne Franse frietjes
Haha, ja, zo zou je het wel kunnen zien iddquote:Op woensdag 13 november 2013 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dropjes van opa en oma, in jouw situatie een soort troostsnoepGaat het een beetje met je, en, nieuwsgierig als ik ben, heb je wel nog contact met collega's?
Oeh jumquote:Op woensdag 13 november 2013 18:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Laat stáán echte Belgische friet met dito mayo
Je zorgt wel goed voor zequote:Op woensdag 13 november 2013 18:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ben benieuwd hoe het Rewimo vergaan is![]()
Mijn halve buxusliefde is gesloopt (buxusvirus) dus elke spade door de mannen in de ooit zo mooie haagjes was een dolksteek in mijn groene hart![]()
Ik wilde bij elke spadesteek hó roepen maar in plaats daarvan gaf ik die kerels maar koffie en een stuk gevuld speculaas
Dat is ook lastig, de hele situatie is nogal en beperkt jou nogal in je doen en laten tov je collega's en vice versa. Begrijpelijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Haha, ja, zo zou je het wel kunnen zien iddInmiddels gaat het wel hoor, heb met een aantal collega's nog wel contact, of contact gehad, maar ik kan m.b.t. het ontslag weinig tegen ze zeggen, dat vind ik af en toe wel lastig, dat je zo op je woorden moet letten zeg maar.
Dat ligt er aan hoe die mannen er uit zienquote:Op woensdag 13 november 2013 18:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit, je zou een goeie Coca Cola light break reclame kunnen opnemen met knoblauch
Jeejquote:Op woensdag 13 november 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
Ik kon vandaag na het werk zo naar huis ipv eerst boodschappen te doen, joechei ende jubelllll![]()
En dan gewoon omdat je het zo gewend bent er toch nog langsrijden hè, tenminste, dat zou mij goed kunnen overkomenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
Ik kon vandaag na het werk zo naar huis ipv eerst boodschappen te doen, joechei ende jubelllll![]()
Ik zorgde ook goed voor mijn buxussen, maar die hebben mijn intense zorg liefde niet overleefd, hoop de mannen welquote:
Nee want ik heb geen camerakop noch lust ik cola light en daarbij is Puala een stuk jonger dus zou ik dan in die commercial haar moeder/oma/oude buuf moeten spelen, ja, dûhquote:Op woensdag 13 november 2013 18:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit, je zou een goeie Coca Cola light break reclame kunnen opnemen met knoblauch
Als ik mee mag doen neem ik 6 blikjes bier mee, is er in ieder geval 1 vent met een sixpackquote:Op woensdag 13 november 2013 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe die mannen er uit zien
En wat eet je vanavondquote:Op woensdag 13 november 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
Whaha, ik heb ook geen camerakop hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 18:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen camerakop noch lust ik cola light en daarbij is Puala een stuk jonger dus zou ik dan in die commercial haar moeder/oma/oude buuf moeten spelen, ja, dûh
Afgezien van de duidelijke schuldellende, nogal niet fijn, zo'n klap met je toch al zo mishandelde en niet zo toffe hoofdquote:Op woensdag 13 november 2013 18:23 schreef Puala het volgende:
Ik heb gister een auto ongelukje gehadIk reed af op een file en heb geremd.. maar in plaats van te remmen ging mijn auto glijden. En ik gleed zo tegen een porsche 911 aan
![]()
![]()
Het is niet super super hard gegaan, maar de auto schoot nog wel een stuk voorruit. Waar gelukkig geen auto meer stond omdat die net op trok.
Beide geen lichamelijk letsel, wel blikschade voor beide auto's. Maar voor mijn hoofd heeft het wel wat betekend, want ik was weer lichtelijk duizelig vanmorgen en weer hoofdpijn. Volgens de huisarts hoort het er bij, dus ik hoefde niet langs te komen. Vandaag een dagje ziek thuis geweest en hopelijk morgen weer werken
Gaan we samen als Jut en Jul, geen mens die het verschil zietquote:Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Whaha, ik heb ook geen camerakop hoor
Ja doe ik zekerquote:Op woensdag 13 november 2013 18:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Afgezien van de duidelijke schuldellende, nogal niet fijn, zo'n klap met je toch al zo mishandelde hoofdHou je jezelf ajb even goed in de gaten?
Dan heb je in ieder geval een auto zonder ABSquote:Op woensdag 13 november 2013 18:23 schreef Puala het volgende:
Ik heb gister een auto ongelukje gehadIk reed af op een file en heb geremd.. maar in plaats van te remmen ging mijn auto glijden. En ik gleed zo tegen een porsche 911 aan
![]()
![]()
Het is niet super super hard gegaan, maar de auto schoot nog wel een stuk voorruit. Waar gelukkig geen auto meer stond omdat die net op trok.
Beide geen lichamelijk letsel, wel blikschade voor beide auto's. Maar voor mijn hoofd heeft het wel wat betekend, want ik was weer lichtelijk duizelig vanmorgen en weer hoofdpijn. Volgens de huisarts hoort het er bij, dus ik hoefde niet langs te komen. Vandaag een dagje ziek thuis geweest en hopelijk morgen weer werken
En dat dan ook doen hèquote:Op woensdag 13 november 2013 18:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja doe ik zekerZodra ik twijfel sta ik bij de artsen op de stoep
Nou dat is dus het punt. Er zit wel ABS op en ik snap er helemaal niets van waarom dat niet heeft geholpen. De auto is 1,5 jaar oud en 3 weken geleden nog bij de garage geweest voor een grote beurt. Alles zou technisch gewoon goed moeten zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval een auto zonder ABSMaar verder alles goed wel? Gewoon rustig aan doen hoor, blikschade boeit niet, als je zelf maar in orde bent. Ook al rij je tegen een Bugatti aan.
Ik heb ook ABS maar moest een keer remmen voor een auto die (zo bleek later) ineens de brui eraan gaf, die viel plots dood volgens de bestuurder , ik kleef bepaald nooit maar haalde het maar nét, al had ik een fikse afstand. Bleek er veel olie op het natte wegdek te liggen en dan schuif je toch wat meer door, ABS of niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou dat is dus het punt. Er zit wel ABS op en ik snap er helemaal niets van waarom dat niet heeft geholpen. De auto is 1,5 jaar oud en 3 weken geleden nog bij de garage geweest voor een grote beurt. Alles zou technisch gewoon goed moeten zijn.
Ja een deuk in mijn zelfvertrouwen (ik rij als een bejaarde nu) en ben er toch wel veel mee bezig merk ik.
Normaal gesproken als je heel hard remt kan je aan je rempedaal voelen of het ABS in werking treed, je pedaal gaat dan heel hard trillen. ABS is de elektronische variant van pompend remmen. Daardoor blokkeren de wielen niet en ga je dus niet glijden. Alleen op een hele losse ondergrond (zand of grind) of op een hele gladde ondergrond (ijzel op de weg) heb je met ABS een langere remweg.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou dat is dus het punt. Er zit wel ABS op en ik snap er helemaal niets van waarom dat niet heeft geholpen. De auto is 1,5 jaar oud en 3 weken geleden nog bij de garage geweest voor een grote beurt. Alles zou technisch gewoon goed moeten zijn.
Ja een deuk in mijn zelfvertrouwen (ik rij als een bejaarde nu) en ben er toch wel veel mee bezig merk ik.
Let er wel op dat winterbanden harder slijten wanneer de temperatuur boven de 7 graden is. Dus misschien dat het nu nog net ff te vroeg is.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat me er meteen aan herinnerd de garage maar eens te gaan bellen om de winterbanden er onder te laten leggen, het gaat koud worden.
Is dat die ene die jij in huis hebt gehad een tijdje?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef Dven het volgende:
Zwerfhond bij kantoor heeft puppies geworpen. Zijn al dagen aan het zoeken maar krijgen ze maar niet gevonden
Bij een gladde ondergrond heb je juist een langere remweg met het ABS.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik heb ook ABS maar moest een keer remmen voor een auto die (zo bleek later) ineens de brui eraan gaf, die viel plots dood volgens de bestuurder , ik kleef bepaald nooit maar haalde het maar nét, al had ik een fikse afstand. Bleek er veel olie op het natte wegdek te liggen en dan schuif je toch wat meer door, ABS of niet.
Nee. Dat is waarschijnlijk de vaderquote:Op woensdag 13 november 2013 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat die ene die jij in huis hebt gehad een tijdje?
En jullie zien moeder wel maar pups niet dus? Of moeder ook niet?
Aqua planning idd. Als de banden al het water niet meer weg kunnen voeren. Dat zou ook nog kunnen. Ik had op mijn vorige auto Michelin regenbanden, beste banden die ik ooit gehad heb. Met 2 van die hele brede sleuven in het midden van de band om het water af te voeren.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:39 schreef Greys het volgende:
Getver Puala, da's schrikken. Was het glad op de weg dan gister?![]()
Of aqua planning of hoe heet dat?
Ik laat ze er nooit te vroeg onder leggen, eerder te laat dus wil dit jaar maar een klein beetje op tijd zijn (achterwielaandrijving, die gedijen bij winterbanden, vorig jaar te laat dus kon door de sneeuw haast mijn bepaald niet stijle dijkje niet meer opquote:Op woensdag 13 november 2013 18:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Let er wel op dat winterbanden harder slijten wanneer de temperatuur boven de 7 graden is. Dus misschien dat het nu nog net ff te vroeg is.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 13 november 2013 18:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij een gladde ondergrond heb je juist een langere remweg met het ABS.
Nee enkel vochtig wegdek. Meer niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:39 schreef Greys het volgende:
Getver Puala, da's schrikken. Was het glad op de weg dan gister?![]()
Of aqua planning of hoe heet dat?
Achterwielaandrijvingquote:Op woensdag 13 november 2013 18:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik laat ze er nooit te vroeg onder leggen, eerder te laat dus wil dit jaar maar een klein beetje op tijd zijn (achterwielaandrijving, die gedijen bij winterbanden, vorig jaar te laat dus kon door de sneeuw haast mijn bepaald niet stijle dijkje niet meer op)
Toen ik de eerste keer met deze auto (altijd voorwielaandrijfauto's gehad) reed met sneeuw heb ik meteen winterbanden besteld, dat schéélt me toch behoorlijk. Verder toffe (en snelle, soms té snelle auto voor mijn schoenmaat 35-36 (groot pedaal, klein voetje) maar ik rij uiterst braaf, bijna altijd meestalquote:Op woensdag 13 november 2013 18:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
AchterwielaandrijvingToen ik nog bij een autodealer werkte moest ik een keer een oude Sierra aftanken, maar dat was een beetje een snelle versie, waarvan ik niet wist dat ie achterwielaandrijving had, 1e bocht was het ff schrikken, de rest van de rit was het lekker driften
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |