Klinkt als kalium tekort. Het gaat met name om Kalium/natrium balans in je lichaam. Dus kaliumrijke voeding eten of supplementen nemen. Teveel water is ook echt niet goed, in water zit ook natrium, kalium etc. Als er minder kalium dan natrium in leidingwater zit dan ben je kalium aan het wegspoelen.quote:Op donderdag 14 november 2013 07:35 schreef RaymondK het volgende:
Ik denk dat als dit zo door gaat dat ik maar eens naar de dokter ga.
Gisteren borst gedaan, geweldige training gehad sick pump en alles, kon blijven gaan, en nu vanmorgen buig ik voor over om m'n brommer op slot te doen, slaat er echt een enorme spierkramp in de bovenkant van m'n borst rechts over de hele breedte. Die er niet meer uit te krijgen was. ik dacht echt ff dat ik gek werd
Ik denk als iemand me daar zag zitten dat i dacht dat ik terplekke een infarct kreeg![]()
kan momenteel als ik wil echt elke spier in een kramp krijgen als ik hem aanspandat is toch niet normaal?
![]()
Het wordt beter zodra ik meer water gedronken heb 's ochtends...
maar ik zuip al dik 4 of 5 liter excl thee en sportdrink.
Zou het kunnen komen omdat ik me altijd helemaal de tandjes zweet 'snachts dat ik toch gewoon "uitgedroogd" ben als ik wakker wordt?
oke, maar dat water heb ik gewoon echt nodig (voor m'n gevoel).quote:Op donderdag 14 november 2013 10:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klinkt als kalium tekort. Het gaat met name om Kalium/natrium balans in je lichaam. Dus kaliumrijke voeding eten of supplementen nemen. Teveel water is ook echt niet goed, in water zit ook natrium, kalium etc. Als er minder kalium dan natrium in leidingwater zit dan ben je kalium aan het wegspoelen.
Ik ken je voedingspatroon natuurlijk niet, maar dat is het eerst wat in me opkwam. Als ik langer dan 1,5/2 uur aan cardio doe moet ik echt iets kaliumrijks eten, banaan of gelletje. Als ik dat niet doe dan gaan mijn bovenbeenspieren echt helemaal verkrampen als ik teveel kracht zet of beetje aanspan.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oke, maar dat water heb ik gewoon echt nodig (voor m'n gevoel).
Ik zweet me het ongans tijdens trainen en 's nachts.
kalium zit ik alleen al vanuit melk en kwark op dik 4 gram, maar goed het kan best zijn dat ik toch te weinig d'r van krijg.
thanx
ik zit op 4 bananen all day every training day, 2L volle melk, bak kwark, en dan de rest. Zou toch wel genoeg kalium moetn hebben dan maar het is het proberen waard.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik ken je voedingspatroon natuurlijk niet, maar dat is het eerst wat in me opkwam. Als ik langer dan 1,5/2 uur aan cardio doe moet ik echt iets kaliumrijks eten, banaan of gelletje. Als ik dat niet doe dan gaan mijn bovenbeenspieren echt helemaal verkrampen als ik teveel kracht zet of beetje aanspan.
Je zou eens kalium oplossing kunnen proberen of gelletjes en kijken hoe je lichaam er op reageert. Als je al genoeg kalium eet dan pis je het overschot wel weer uit.
okay, ik ga ff e.e.a. supplementeren en proberenquote:Op donderdag 14 november 2013 10:18 schreef the85mc het volgende:
Ja normaal moet dat meer dan genoeg zijn, maar je drinkt wel écht veel water. Dus ik weet niet hoeveel er dan van overblijft.
Hij ziet er ook bruut gevaarlijk uitquote:Op donderdag 14 november 2013 00:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
uiteindelijk is westside voornamelijk gericht op geared lifters idd, maar nog steeds is het een genot om louie simmons(heeft westside barbell method ontwikkeld) te lezen. Hij is een held in de powerlifting wereld.
Wellicht dat je wat overtrained bent? Zou eens een weekje rust nemen.quote:Op donderdag 14 november 2013 07:35 schreef RaymondK het volgende:
Ik denk dat als dit zo door gaat dat ik maar eens naar de dokter ga.
Gisteren borst gedaan, geweldige training gehad sick pump en alles, kon blijven gaan, en nu vanmorgen buig ik voor over om m'n brommer op slot te doen, slaat er echt een enorme spierkramp in de bovenkant van m'n borst rechts over de hele breedte. Die er niet meer uit te krijgen was. ik dacht echt ff dat ik gek werd
Ik denk als iemand me daar zag zitten dat i dacht dat ik terplekke een infarct kreeg![]()
kan momenteel als ik wil echt elke spier in een kramp krijgen als ik hem aanspandat is toch niet normaal?
![]()
Het wordt beter zodra ik meer water gedronken heb 's ochtends...
maar ik zuip al dik 4 of 5 liter excl thee en sportdrink.
Zou het kunnen komen omdat ik me altijd helemaal de tandjes zweet 'snachts dat ik toch gewoon "uitgedroogd" ben als ik wakker wordt?
mm, overtrained voelt bij mij wel duidelijk anders. Alle energie van de wereld momenteel.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wellicht dat je wat overtrained bent? Zou eens een weekje rust nemen.
Overigens is 4 liter wel veel hoor, dat kan je electrolyten behoorlijk uit balans gooien. Hoe vaak per dag moet jij wel niet zeiken man?
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
I feel you Ray.deze week is het wel iets beter tho. Ik eet nu wat meer zout. Vooral de kramp in mijn handen en nek is weggetrokken, maar benen blijf ik houden (hams, kuiten).
Vorige week een krampaanval in mn quad gehad, ik werd blind van de pijn toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kan idd. gewoon niet goed worden van sommige krampen.
Zo heb ik ook wel eens kramp onder m'n tong/ in m'n kaak. Nou nou jongens dat is ook ziek.
Dat trekt dan helemaal naar je tong en slaat gewoon op je maag dan.
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mm, overtrained voelt bij mij wel duidelijk anders. Alle energie van de wereld momenteel.
Veel zeiken ja veel. Loopt lekker door
[..]naar man, zou idd ff naar dokter gaan,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kan idd. gewoon niet goed worden van sommige krampen.
Zo heb ik ook wel eens kramp onder m'n tong/ in m'n kaak. Nou nou jongens dat is ook ziek.
Dat trekt dan helemaal naar je tong en slaat gewoon op je maag dan.
Ik sterf de laatste dagen van extreme lower back pumps wanneer ik loop lolBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
hah, pump is toch niet verkeerd zou ik zeggen.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
naar man, zou idd ff naar dokter gaan,
Ik sterf de laatste dagen van extreme lower back pumps wanneer ik loop lol
Ja het is echt die mythische lower back pump, die schijnbaar, ook dbol e.d. gebruikers ervaren. Waarbij je gewoon op een gegeven moment echt doodgaat van de pomp, dat je echt moet gaan zitten.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hah, pump is toch niet verkeerd zou ik zeggen.
Alleen moet niet zo wee en vermoeid gaan aanvoelen alsof je net gelift hebt idd.
lolquote:Op donderdag 14 november 2013 12:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja het is echt die mythische lower back pump, die schijnbaar, ook dbol e.d. gebruikers ervaren. Waarbij je gewoon op een gegeven moment echt doodgaat van de pomp, dat je echt moet gaan zitten.
Want als ik zoek op extreme lowerback pump krijg ik vrijwel alleen maar steroid gerelateerde topics
Toch maar eens mijn whey laten testen whehehe
Ja vrijwel elke sessiequote:Op donderdag 14 november 2013 12:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
bij elke deadlilft sesie heb je toch een lower back pump?? Of ben ik nou gek?
Die vaak zo erg wordt dat je daarna niet goed meer in de stoel v.d. legg press of iets kan zitten zonder dat het gaat zuigen. Echt kut.
Vaak ga ik dan ff met gebalde vuisten tussen m'n onderrug en de stoel in die stoel zitten.
Vanaf het moment dat ik grip verloor met normale gripquote:Op donderdag 14 november 2013 15:53 schreef Cataclyst het volgende:
Vanaf wanneer zijn jullie mixed grip gaan gebruiken bij het deadliften? Zit nu op 130-140kg met overhand, en beetje een plateau bereikt. Heb het idee dat ik hier makkelijk doorheen kan bereken door over te gaan op mixed grip.
Als je grip het laat afweten gewoon mixed grip gaan gebruiken. Anders maak je je progressie afhankelijk van je grip.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:53 schreef Cataclyst het volgende:
Vanaf wanneer zijn jullie mixed grip gaan gebruiken bij het deadliften? Zit nu op 130-140kg met overhand, en beetje een plateau bereikt. Heb het idee dat ik hier makkelijk doorheen kan bereken door over te gaan op mixed grip.
Havermout, 2-4 bananen, 2 liter volle melk, Shake ,een grote kom met rijst,groente en kip+2-4 liter water en nog meer.... Dat zijn mijn vermoedens.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Raymond, wat eet je eigenlijk allemaal op een dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |