Of dit:quote:Op woensdag 13 november 2013 11:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha.
Neuh, dat vind ik niet. Ik vind ze best moedig.
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist niet dat eriksd ook een ban had.
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist niet dat eriksd ook een ban had.
Vroeger, tijdens techniekles, gingen wij altijd schroevendraaiers opschurenquote:Op woensdag 13 november 2013 11:45 schreef betyar het volgende:
Godverdomme, bandschuurmachine heeft het begeven![]()
![]()
Ik wist niet dat jij LTS hebt gedaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vroeger, tijdens techniekles, gingen wij altijd schroevendraaiers opschuren.
Gaf mooie vonken, jong!
Jij hebt geen techniek in de brugklas gehad?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij LTS hebt gedaan.
Nee, ik heb nog degelijk onderwijs genoten op het lyceum.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt geen techniek in de brugklas gehad?
Nieuwe fase he, allemaal pretvakken op de middelbare school.
Handenarbeid was het in zijn tijd.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt geen techniek in de brugklas gehad?
Nieuwe fase he, allemaal pretvakken op de middelbare school.
Oh ja dat hadden we wel. Toen heb ik nog een mooie dildo voor de lerares gekleid.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Handenarbeid was het in zijn tijd.
Inclusief Grieks en Latijn?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog degelijk onderwijs genoten op het lyceum.
U kon daarmee predikant worden.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inclusief Grieks en Latijn?
Dat vond ik tamelijk nuttig.
Ik koos voor de weinig talige TU.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
U kon daarmee predikant worden.
Chinezen en Israëliërs leren het al - die begrijpen de markt dan ook. In tegenstelling tot de Europeanen helaas.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:02 schreef waht het volgende:
Arabisch zou verplicht moeten worden op de basisschool.
Ik denk dat de PVV niet voor is.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:08 schreef remlof het volgende:
Laten we in ieder geval Nederlands maar afschaffen als verplicht vak.
Reden te meer voor mij om er voor te zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV niet voor is.
Moeten we dan Limburgs gaan lullen?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Reden te meer voor mij om er voor te zijn.
Nee, Engels als eerste taal.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Moeten we dan Limburgs gaan lullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |