Ik denk niet dat we daar vrolijk van worden, al is Nelom ook bagger. Hopen dat BMI op tijd fit is.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Goossens linksback zondag
Zo is die ook goed bruikbaar in Football Manager als LB
Bron: VI.quote:Koeman: 'Geen enkele ploeg in Nederland beter dan wij'
Koeman: 'Geen enkele ploeg in Nederland beter dan wij'
Feyenoord begint zondag bij RKC Waalwijk aan de laatste fase van de eerste seizoenshelft. De ploeg van trainer Ronald Koeman speelt in 2013 nog vijf competitieduels. Als de Rotterdammers écht kampioen willen worden, dan mogen ze volgens Koeman tot de winterstop geen fouten meer maken.
'Deze fase voor de winterstop is heel belangrijk. Als je nu blijft winnen, betekent dat niets anders dan dat je in januari nog steeds volop meedoet. Dat moet het doel zijn', zegt Koeman in gesprek met Voetbal International. 'In voorgaande jaren zijn we daarin goed geslaagd en legden we juist in deze maanden de basis voor een goede eindklassering.'
Koeman gelooft in de titel, maar Feyenoord zelf poneerde als doelstelling een plaats in de topvier. Hij snapt die voorzichtigheid van de clubleiding. 'Reëel gezien is Feyenoord qua budget geen kandidaat, maar als je kijkt naar het verloop van de competitie en de kracht en zwaktes van andere teams, vind ik dat er echt geen ploeg in Nederland beter is dan wij.'
Dat soort kwaliteitposts laten we graag aan kwaliteitusers overquote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Tomasso het volgende:
Waarom stond deze hier nog niet [ afbeelding ]?!
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 20-11-2013 om 19:59:22Feyenoord - PSV is UITVERKOCHT! Een bomvolle Kuip dus op zondag 1 december! #feypsv reageer retweet
Nu het uitvak nog, al heb ik daar weinig hoop op als ik zie hoe de laatste weken de PSV uitvakken nogal leeg waren.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:11 schreef Muto het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 20-11-2013 om 19:59:22Feyenoord - PSV is UITVERKOCHT! Een bomvolle Kuip dus op zondag 1 december! #feypsv reageer retweet
Ze kennen er dit jaar, door een buscombi, maar 900 man meenemen.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu het uitvak nog, al heb ik daar weinig hoop op als ik zie hoe de laatste weken de PSV uitvakken nogal leeg waren.
Maar vorig jaar was hij goed gevuld met 1200, fair play.
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Als John terug komt, draag ik een week dezelfde boxershort, en eet ik 'm daarna ongewassen op.
Zij betalen, dus groot deel vd winst (wellicht alle) is voor hun, Feyenoord betaalt salaris en heeft de beschikking tot de speler. Mocht die transfervrij weggaan / niet meer kunnen voetballen waardoor niemand interesse heeft, zie ik het zelfs nog wel gebeuren dat Feyenoord de transfersom mag betalen aan die zakenmannen. Ze zijn tenslotte geen liefdadigheidsinstelling, dus ze zullen minimaal hun inzet terug willen hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:45 schreef Grifte het volgende:
Klinkt te goed om waar te kunnen worden. En ben bij dat soort berichten meteen huiverig over de voorwaarden.
Maar Guidetti is een baas, zou geweldig zijn als hij hier weer speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Nogal debiele teksten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bron: VI.
Dat zijn nogal teksten van de Koe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |