Klassen systeem he.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef marcodej het volgende:
Sport in India.
Zo'n enorm land en dan amper medailles winnen.
En de rest speelt Cricketquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Klassen systeem he.
Grootste gedeelte is arm en/of mag dus niet aan sport doen.
Gewoon wegblijven dus.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:48 schreef waxmask het volgende:
Zwijnenberg is de minst saaie, en dat is al een saaie bal. Wordt weer veel zeiken op FOK! die week...
Enige reden waarom we kijken en luisteren toch? Om te zeiken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:48 schreef waxmask het volgende:
Zwijnenberg is de minst saaie, en dat is al een saaie bal. Wordt weer veel zeiken op FOK! die week...
Haha iksdee xDquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:49 schreef borisz het volgende:
Rab gaat straks gebruikte ruitenvloeistofbusjes veilen.
In dat opzicht lijken Paul en ik erg op elkaar ja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Goed haar juistZijn oma komt ook uit Lemmer.
Ik kijk altijd met een positieve insteek.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:48 schreef waxmask het volgende:
Maar geen living doll dus...quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:50 schreef tralalala het volgende:
Klusjesmannen hopelijk wel weer dit jaar.
klusjesmannen is wel tofquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:50 schreef tralalala het volgende:
Klusjesmannen hopelijk wel weer dit jaar.
Het moet nog beginnen, dus nog goede hoop dat er titties komen in de nacht....quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met een positieve insteek.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef remcoP het volgende:
[..]
Gelukkig, was zo geforceerd vorig jaar.
NIET LIKKE!quote:
Ik kijk en luister al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Enige reden waarom we kijken en luisteren toch? Om te zeiken.
Dat was niet eens meer leuk joh.quote:
Corrie ben je dronken ofzo?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog niks gehoord wat ik leuk vind.
Oh Robin THicke wel.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:52 schreef waxmask het volgende:
De Formule is dan ook het enige goede nummer op het nieuwe album.
Idd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
In het lijstje van DWDD. Maar waarschijnlijk omdat Coen 'm al kiest.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet dronken voor te zijn.
En damn eens met Giel, Daft Punk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |