jij snapt hem neit xdquote:
Jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:42 schreef rubbereend het volgende:
Had ik al gezegd dat dominee Gremdaat slaapgast moet worden
Margreet twijfelt nog.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:42 schreef rubbereend het volgende:
Had ik al gezegd dat dominee Gremdaat slaapgast moet worden
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
De reacties op twitter op Rabbering in DWDD
Doet ie vast wel ja. Kan een mooie klap geld opleveren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:12 schreef Marcoss het volgende:
Ach, kan Paul z'n haar op de veiling gooien straks
Jij bent stiekem Gaston!quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:35 schreef SilentChaos het volgende:
Goooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond!
quote:
Jups.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Vandaag wordt iedereen wel betrapt met wie hij/zij werkelijk is he
Ben ik blij dat wij nooit wat gedaan hebben danquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups.
Ik ben ontmaskerd als 5-6 jarige
Achja het is slechts de mening van Pino en Mex, dus op zich is het niet zoveel waard.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik blij dat wij nooit wat gedaan hebben dan
Zou ik weer moeten zitten enzoword ik weer iemands biatch
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik blij dat wij nooit wat gedaan hebben dan
Zou ik weer moeten zitten enzoword ik weer iemands biatch
Crimineel lekkerquote:
Heb je referenties van je exen om dat te bevestigen?quote:
Het zijn niet voor niets m'n exenquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je referenties van je exen om dat te bevestigen?
Zoveel keus, je zou er gek van worden!quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zijn niet voor niets m'n exen
Ze denken allemaal dat ik de verleiding van andere vrouwen niet kan weerstaan
Nogal jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoveel keus, je zou er gek van worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Zonder voetbal en de Rijdende Rechter is de dinsdagavond niks meer iddquote:
Voetbal miste ik dus vandaagquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:30 schreef alors het volgende:
[..]
Zonder voetbal en de Rijdende Rechter is de dinsdagavond niks meer idd
Bridemaids. Waarbij er zonet eentje op straat kakte in haar bruidsjurk.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bridemaids. Waarbij er zonet eentje op straat kakte in haar bruidsjurk.
Die film is echt zó ongrappig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bridemaids. Waarbij er zonet eentje op straat kakte in haar bruidsjurk.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:36 schreef alors het volgende:
[..]Dat soort stuff kijken kost je echt iq-punten.
Daarom kijk ik hem ook.quote:
Heeft ze die dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:36 schreef alors het volgende:
[..]Dat soort stuff kijken kost je echt iq-punten.
Die is al ruim een uur bezig.quote:
Ik dacht 22-23.quote:
Song van het Jaar dus, want iedereen kiest het.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja get lucky, wat een matig nummer.
Helaas, want het is echt een heel beperkt nummer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Song van het Jaar dus, want iedereen kiest het.
kwam in februari binnen in de top40. wmb dit jaarquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas, want het is echt een heel beperkt nummer.
Ik vind Thrift Shop toch wel hét nummer van het jaar, of valt die onder 2012?
Can't Hold Us hier.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas, want het is echt een heel beperkt nummer.
Ik vind Thrift Shop toch wel hét nummer van het jaar, of valt die onder 2012?
Mijn rollator staat al in de lak, hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ze mag haar plekje in het bejaardenhuis wel alvast reserveren.
Jullie zijn allemaal jonkies hierquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan ben je toch nog 5 jaar jonger dan ik
Behoorlijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal jonkies hier
39 hier, voel je allemaal jong nuquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal jonkies hier
Hai Bos!quote:
Ouwe bok.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
39 hier, voel je allemaal jong nu
yep, en ik ga voor altijd leven, en voorlopig gaat dat prima.quote:
Maar als je voor altijd leeft, ben je juist weer een jonkie.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, en ik ga voor altijd leven, en voorlopig gaat dat prima.
wat een moeilijk antwoord weer...quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar als je voor altijd leeft, ben je juist weer een jonkie.
Heb je geen telefoon met onbeperkt internet?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoerig kut Ziggo met een onderhoud tig keer in de week. Alweer geen internet.![]()
[/liefdagboek]
Ja zit al voor de tweede dag op de iPad via 3G van mijn smartphone. Maar die 2GB is ooit eens op.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je geen telefoon met onbeperkt internet?
Ga weg bij Ziggo.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja zit al voor de tweede dag op de iPad via 3G van mijn smartphone. Maar die 2GB is ooit eens op.Maar onderhoud is niet erg, maar niet al om klokslag 0.00 uur tot 15 uur 's middags meerdere keren per week. Fuckers.
Het isquote:Op woensdag 13 november 2013 00:16 schreef Daskaar het volgende:
Wacht ff, de topictitel is "GEEN DOMIEN"?
serieus, vinden we domien opeens een kekke peer?
sinds de fuck wanneer?
Lievelingsbandquote:Op woensdag 13 november 2013 07:26 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Stukken beter dan die oorkanjer van Kane, jouw lievelingsband.
De hoeveelheid nummers op je iPod zegt iets? Volgens mij niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 07:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lievelingsbandweet niet waar je die informatie vandaan haalt maar het is incorrect...
Sterker nog, heb meer nummers van Coldplay op m'n iPod dan van Kane
quote:Op woensdag 13 november 2013 07:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De hoeveelheid nummers op je iPod zegt iets? Volgens mij niet.
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 13 november 2013 08:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]oke denk dat het totaal aantal plays ook hoger is
Maar goed volgens jou is een band "waar je geen probleem mee hebt naar te luisteren" ook meteen je lievelingsband
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 07:26 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Stukken beter dan die oorkanjer van Kane, jouw lievelingsband.
Welnee bijna iedereen was gisteren blij dat Domien er niet in zit.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:16 schreef Daskaar het volgende:
Wacht ff, de topictitel is "GEEN DOMIEN"?
serieus, vinden we domien opeens een kekke peer?
sinds de fuck wanneer?
Misschien moet hij iets anders gaan doen als hij op tv wil komenquote:Op woensdag 13 november 2013 09:13 schreef themauster het volgende:
Het lijkt er op dat Radio 555 ook niet door gaat dus weer geen kans voor Domien om op tv te komen
http://www.radiofreak.nl/(...)5-commercielen-niet/
Jouw eigen moeder? If so, heel veel sterkte.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:36 schreef Zaktabak het volgende:
Dat moment dat je moeder een terugval heeft gehad na ziekenhuis opname op de PAAZ en is overleden na overdosis medicijnen. Bewust. Zelfdoding.
Shiiiitt.
Vergeet ook Get Lucky en Blurred Lines niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:55 schreef alors het volgende:
Ik tip dit nummer voor het SR bandje tijdens de reclame's op de radio.
Kanshebber inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:55 schreef alors het volgende:
Ik tip dit nummer voor het SR bandje tijdens de reclame's op de radio.
Zijn te oud denk ikquote:Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vergeet ook Get Lucky en Blurred Lines niet.
Die meuk van Robbie Williams vorig jaar dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:00 schreef Rickario het volgende:
[..]
Kanshebber inderdaad.
[..]
Zijn te oud denk ik
Kwam toch uit eind oktober?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die meuk van Robbie Williams vorig jaar dan?
Benieuwd welke versie in Engeland wordt uitgebracht...quote:Op woensdag 13 november 2013 11:30 schreef Apotheose het volgende:
je zal dit nummer maar moeten censureren
Gewoon een opleiding tot werkloosheid volgen #yolo!quote:Op woensdag 13 november 2013 11:39 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Klinkt als een intelligente dame
Jeuh ik ookquote:Op woensdag 13 november 2013 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon een opleiding tot werkloosheid volgen #yolo!
Dit ja. Lang leve de bezuinigingenquote:Op woensdag 13 november 2013 11:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook hoor, al was dat voor de crisis nog niet zo.
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon een opleiding tot werkloosheid volgen #yolo!
Roarquote:Op woensdag 13 november 2013 12:00 schreef Pino112 het volgende:
Het lijstje van Wijnand. Tja.
http://stemmen.3fm.nl/3voor12song13/stem/kc2xzNOHAPHKvRWQ
JAHAA!quote:
Oke.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een plan ik maak nooit meer een plan.
Uh, ok.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:37 schreef Pino112 het volgende:
Het lijstje van Barend is al beter dan die van Wijnand.
http://stemmen.3fm.nl/3voor12song13/stem/mDrm9tmoBvpBQpXQ
wat is daar mis mee? Die kleine fragmentjes tussendoor maakt het levendiger dan alleen maar het nieuws oplezen en thats it.quote:
Sensationeel gedoe. Vooral BJ en Fleur ook in mindere mate. Sophie is nog één van de besten.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wat is daar mis mee? Die kleine fragmentjes tussendoor maakt het levendiger dan alleen maar het nieuws oplezen en thats it.
Ik heb liever zinvol nieuws ipv nieuwberichten:quote:Op woensdag 13 november 2013 13:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wat is daar mis mee? Die kleine fragmentjes tussendoor maakt het levendiger dan alleen maar het nieuws oplezen en thats it.
Ik heb al 2 liter azijn opquote:Op woensdag 13 november 2013 13:19 schreef Apotheose het volgende:
jullie zijn wel een beetje zuurpruimen hoor.
Het nieuws wordt steeds mongoliger idd, het gewone journaal ook al, daar doen ze soms echt of je debiel bentquote:Op woensdag 13 november 2013 13:08 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik heb liever zinvol nieuws ipv nieuwberichten:
- Waarbij carnavalsvierders wordt gevraagd wat ze van het aftreden van de paus vinden
- Waar zinnen zoals "De poep is aan" gebruikt worden.
- Waar nieuwtjes worden verteld die Hart van Nederland nog niet halen.
Dan liever wat verdieping van het echte nieuws.
Klopt. Zelfs bij het 20.00 journaal vragen ze nu zelfs de mening van de gewone man op straatquote:Op woensdag 13 november 2013 13:23 schreef alors het volgende:
[..]
Het nieuws wordt steeds mongoliger idd, het gewone journaal ook al, daar doen ze soms echt of je debiel bentDebielen kijken toch geen nieuws of gewoon Hart van Nederland dus om die nuances uit te leggen is toch verloren moeite.
Maar viind jij dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs bij het 20.00 journaal vragen ze nu zelfs de mening van de gewone man op straat
Het was een bijzonder goed bingo dagjequote:Op woensdag 13 november 2013 13:51 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is al wel gedaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:58 schreef gijsman het volgende:
die bingo moet eens op twitter gegooid worden
rickario??? wie???quote:Op woensdag 13 november 2013 13:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is al wel gedaan.
Hoi Gijs. Of is het Rickario?
Ah oke, is ook primaquote:Op woensdag 13 november 2013 14:07 schreef gijsman het volgende:
[..]
rickario??? wie???
Nee gijsman is hoe ik van achteren heet, lurk meestal maar wat mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe partij, Jezus Leeft![]()
Ga toch naar de hemel joh.
Is dit een garp post?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm nee. Jezus leeft in de hemel niet op aarde.quote:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-verkiezingen.dhtmlquote:Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelfs dat is nog vrij discutabelquote:Op woensdag 13 november 2013 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nee. Jezus leeft in de hemel niet op aarde.
Religie brengt mooie dingen met zich mee, maar ook mindere mooie dingen. En helaas valt een boel in de laatste categorie.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog vrij discutabel
Ik ben van mening dat hij leeft in het hoofd van sommige mensenMaar goed, het is niet te bewijzen, vandaar --> Atheïstisch agnost
Ik kom er aanquote:
Doe je dan ook mee met de spelletjesavond hier in huis?quote:
Welke spelletjes?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe je dan ook mee met de spelletjesavond hier in huis?
Hoe laat is ie klaar?quote:
Poker? Wie kopt 'm in?quote:
Inb4 Strippokerquote:
quote:
quote:
quote:
Haal ik precies. Tot zo!!quote:Op woensdag 13 november 2013 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uurtje of 5 / half 6 gok ik.
Gelukkig verdwijnt de keuken eerst dan.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verdwijn na de keuken voor de komende tijd
Ik had gehoopt op twisterquote:
Ik hoop dat de lekkerste Friezin het glazen huis komt bezoekenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:35 schreef Rickario het volgende:
Dit Friese bandje zal rond SR ook wel wat aandacht krijgen:
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig verdwijnt de keuken eerst dan.
Er zijn zoveel onderschatte artiestenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Riep ik gisteren dat de Manics een onderschatte band zijn?
Ik vind de Manic Street Preachers toch wel een van de meest onderschatte bands in mainstream- en hipsterland. De meeste zijn maar op 1 van de 2 vlakken onderschat.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zijn zoveel onderschatte artiesten
Bijna nte zoveel als overschatte
Hipsterband?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de Manic Street Preachers toch wel een van de meest onderschatte bands in mainstream- en hipsterland. De meeste zijn maar op 1 van de 2 vlakken onderschat.
Manics zijn ook gewoon indie/alternative. Wel stevig.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hipsterband?
Ik vind heel veel britpop/indie artiesten echt hipsterbandsmaar dat bedoel je vast niet
Niet zoveel eten.quote:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/23071quote:Op woensdag 13 november 2013 16:18 schreef ChatGirl het volgende:
Deze plaat is nog niet genoeg uitgemolken door 3FM zeker?
Ik bedoelde dan ook Wake Me Up van Aloe Blacc, in combinatie met Aviciiquote:Op woensdag 13 november 2013 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/23071
Dat is een andere plaat.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook Wake Me Up van Aloe Blacc, in combinatie met Avicii
Ja en nee.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dat zit weer voor de rest van de dag in m'n hoofd nuquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:27 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]leuk broekje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ja mijn lievelings, rip aan de nabestaanden
Ik denk hetquote:
[..]Dat soort broekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Was je met de brommer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo zie je maar weer dat je niet volledig op onderlichaam af kan gaanquote:Op woensdag 13 november 2013 16:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hmm ik had toch een ander postuur verwacht uitgaande van die eerste foto
Heb je het gelezen?quote:
Dus?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was aan het meezingen met dit nummer
Haha oke.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:59 schreef zeebeschuit het volgende:
WTF. Hoe ziet die Paul Rabbering er tegenwoordig uit (bij DWDD)Lijkt net de neef van Giel Beelen ofzo
Heeft die niet door dat hij er belachelijk uitziet.
Alors is uit haar broek gescheurt.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoort op mijn vraag.
*gescheurd.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:17 schreef Rickario het volgende:
[..]
Alors is uit haar broek gescheurt.
Als Redactie Sport zulke fouten makenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoort op mijn vraag.
Ik moet ook even ontspannen he.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als Redactie Sport zulke fouten maken
En toch zit ik in de redactie. Nou wat ben ik toch goed!quote:Op woensdag 13 november 2013 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je je inspannen om die fout niet te maken? Dat is al helemaal erg eigenlijk.
Nee dat laatste zal nóg erger zijn jaquote:Op woensdag 13 november 2013 19:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En toch zit ik in de redactie. Nou wat ben ik toch goed!
Nee maar bij een aantal woorden gaat het gewoon fout bij mij, je kan me ook makkelijk aan het twijfelen brengen bij woorden die ik bijna nooit gebruik.![]()
Maargoed, ik zet nooit zomaar iets online zonder dat ik dat soort dingen eruit heb gehaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |