In an upcoming episode, NTV is planning to feature rich people/ the royals in the world.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:00 schreef chufi het volgende:
Verder maar weer. Ben eigenlijk wel benieuwd voor welk filmpje van Hidiho Japanners 2 miljoen yen willen betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw.. 2 milj yen is ¤15000 euro
Haal er maar 2 nullen af denk ik
[ Bericht 3% gewijzigd door HiDiHo op 12-11-2013 17:21:04 ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Als jij nu die Alex opname weet te verkopen.. , heb je gelijk wat om te stortenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:10 schreef HiDiHo het volgende:
Maandag is er giro 555 tv-actie voor de Filipijnen
Ik zal het Alex vragenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij nu die Alex opname weet te verkopen.. , heb je gelijk wat om te storten
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:10 schreef HiDiHo het volgende:
Maandag is er giro 555 tv-actie voor de Filipijnen
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:45 schreef Speedball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De beelden op het journaal waren schokkend, kan je toch niet voorstellen ook complete dorpen weggevaagd.
Ja kennelijk geen beter onderwerp bij P&Wquote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht dat de zwarte pieten discussie nu wel voorbij was....
Is schijnbaar belangrijker dan bv de Filipijnenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kennelijk geen beter onderwerp bij P&W
Ik zapp verderquote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is schijnbaar belangrijker dan bv de Filipijnen
Al 3,5 miljoen gestort op giro 555 ...wat veel.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is schijnbaar belangrijker dan bv de Filipijnen
Daar twijfel ik wel aan. Daarom helaas geen euro van mij.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:42 schreef HiDiHo het volgende:
En 2 miljoen van de overheid
Ik hoop dat het goed besteed word
Je kan beter een doos rijst opsturen, weet je zeker dat er niets aan de strijkstok blijft hangenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik wel aan. Daarom helaas geen euro van mij.
Iedereen wacht op de grote inzamelactie van aanstaande maandagquote:Op donderdag 14 november 2013 02:45 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal. Nog actie hier of gebeurd alles inmiddels ver buiten het zicht van FOK!
Goede morgenquote:Op donderdag 14 november 2013 02:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen wacht op de grote inzamelactie van aanstaande maandag
Je kan altijd nog wel ergens 'liken' op FB ...quote:Op donderdag 14 november 2013 09:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goede morgen![]()
Ja inzamelingsactie voor die arme mensen, als ze dan in politiek Den Haag maar niet gaan denken, er is nog geld onder de mensen, kunnen we ze nog meer gaan plukken!
Ja is erg genoeg!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:18 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je kan altijd nog wel ergens 'liken' op FB ...
Ja maar nu ? Is er een haven ? Wat hebben ze aan boord van dat vliegdekschip... Daar kunnen geen vrachtvliegtuigen op landen ...quote:Op donderdag 14 november 2013 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
Amerika heeft nu een vliegdekschip in de Filipijnen
Zijn ze toch nog ergens goed voor
ja geen idee...die schepen zijn net een dorpquote:Op donderdag 14 november 2013 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nu ? Is er een haven ? Wat hebben ze aan boord van dat vliegdekschip... Daar kunnen geen vrachtvliegtuigen op landen ...
We horen of zien het wel ... Of niet ..quote:Op donderdag 14 november 2013 17:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja geen idee...die schepen zijn net een dorp
ze kunnen wel iets doen, maar niet veel lijkt mij idd
Die platgewaaide rotzooi opruimen, plaats genoeg op zo'n vuilnisdekschip.. maar húlp bieden lijkt me zinloos met zo'n bak.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja geen idee...die schepen zijn net een dorp
ze kunnen wel iets doen, maar niet veel lijkt mij idd
ja beetje overvliegen om de schade in kaart te brengen, thats it lijkt mijquote:Op donderdag 14 november 2013 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die platgewaaide rotzooi opruimen, plaats genoeg op zo'n vuilnisdekschip.. maar húlp bieden lijkt me zinloos met zo'n bak.
Waar liggen die nu? Ik begreep dat er na een week nog steeds gebieden waren waar nog geen hulpverlener gezien was, laat staan iets te eten...quote:Op donderdag 14 november 2013 18:06 schreef HiDiHo het volgende:
Nederland heeft 28 ton aan goederen geleverd, zonder tearjerking
Goederen ...?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:06 schreef HiDiHo het volgende:
Nederland heeft 28 ton aan goederen geleverd, zonder tearjerking
Die gaat Amerika nu verdelenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar liggen die nu? Ik begreep dat er na een week nog steeds gebieden waren waar nog geen hulpverlener gezien was, laat staan iets te eten...
Geen idee, ik was er niet bij...zal toch wel iets aan voedsel bijzitten lijkt mij...quote:Op donderdag 14 november 2013 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Goederen ...?
Dekbedden. koffiezetapparaten, condooms ...
Volgens mij met helicoptersquote:
Weer lekker rellen ... Of de terroristen die alles op komen eisen ...quote:Op donderdag 14 november 2013 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geweldig..Al die voedselpakketen zo te droppen.. briljant
Maar geweldig dat ze alles zo hebben kunnen volgen.. die "ramp in de maak"quote:Op donderdag 14 november 2013 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer lekker rellen ... Of de terroristen die alles op komen eisen ...
Ik druk wel ergens op "like" is mijn geweten ook weer effe schoon tot de volgende ramp...quote:Op donderdag 14 november 2013 19:36 schreef Jian het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op de radio dat bij de laatste "hulpzending" aan de Filipijnen 90% van alle hulp aan de strijkstok der corruptie is blijven hangen. Dit werd bevestigd door aanwezige experts, die zich echter haasten om ons te verzekeren dat dit sinds 2011 en onder de nieuwe president beter ging, het zou volgens sommige positivo's nog maar zo'n 30% zijn nu, "nog maar" en zelfs dat moet ik eerst nog maar eens zien ........
En dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik druk wel ergens op "like" is mijn geweten ook weer effe schoon tot de volgende ramp...
Dan ben ik klaar, dan heb ik mijn virtuele goedkeuring gegeven, ik en iedereen die het ziet voelt zich beter, behalve die creperende zieltjes daar verderop, maar die interesseerde me toch al geen reet vanwege het feit dat ze zo stom waren om in een rampgebied te blijven wonen...quote:
Best hard!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan ben ik klaar, dan heb ik mijn virtuele goedkeuring gegeven, ik en iedereen die het ziet voelt zich beter, behalve die creperende zieltjes daar verderop, maar die interesseerde me toch al geen reet vanwege het feit dat ze zo stom waren om in een rampgebied te blijven wonen...
Ow van Midas!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
En een leuk boek gevonden...![]()
Al dat gezeik over rampen en zwarte slaafse pepernootstrooiertjes ...ķprotte ermee nou! [ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een boek, dan hoor je hem niet en moet je zelf lezen....quote:Op donderdag 14 november 2013 21:48 schreef Toverheks het volgende:
oh Midas, kan leuk vertellen de tv bioloog.
Ik vind Amsterdam wel wat hebben. Maar gelukkig zijn wij zo gewoon gebleven, het enige wat ik nu kan bedenken is de bouwafscheiding op centraal bij de kleine uitgang bij de e-lijn. Daar staan handafdrukken op van bekende Hagenezen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:34 schreef Gert het volgende:
Heb net een avondje 020 achter de rug, maar god zeg, overal hangen nog posters van "the icon, the glory, the master" blablabla.
Dré.
Ik bedoel: hij had wel wat, maar je kunt ook overdrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam wel wat hebben. Maar gelukkig zijn wij zo gewoon gebleven, het enige wat ik nu kan bedenken is de bouwafscheiding op centraal bij de kleine uitgang bij de e-lijn. Daar staan handafdrukken op van bekende Hagenezen.Amsterdam is gewoon heel mooi. Alleen het is verpest omdat het mooi is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi!![]()
Krijg het niet voor elkaar om mijn guilty pleasure scherp te stellen, en heb sigaretten gekocht, dus het is de hooooooogste tijd.![]()
Doeg!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Slaap lekker! Morgen thuiswerkdag toch? Geniet er van.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Amsterdam is gewoon heel mooi. Alleen het is verpest omdat het mooi is.
Hoi!![]()
Krijg het niet voor elkaar om mijn guilty pleasure scherp te stellen, en heb sigaretten gekocht, dus het is de hooooooogste tijd.![]()
Doeg!
Ja gelukkig wel.quote:
Als Dre niet dood was gegaan dan was het een artiest op retour, zo is het nu eenmaal met artiesten die vroeg overlijden, die hele hoempapa in de Arena met zijn begrafenis zat amper een amsterdammer, maar veel mensen van *buiten* We hebben al grote zangers gehad, een Willy Alberti een Johnny Jordaan, die eenzaam voor het raam zat op het einde van zijn leven in de rolstoel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.![]()
En dat was ingecalculeerd uiteraard.
Jian, dat Dré een icoon en een legende wordt genoemd, is dat niet wat te groot gedacht (iets waar men wel vaker last van heeft in die mooie uit de kluiten gegroeide provinciestad?
Ja daar heeft men inderdaad wel vaker (behoorlijk) last van, maar ook dat hoort bij Amsterdam! Overigens is Amsterdam voor de rest van de wereld, qua faam, wel een bekende wereldstad, alleen Hollanders van buiten Amsterdam bagatelliseren dat graagquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.![]()
En dat was ingecalculeerd uiteraard.
Jian, dat Dré een icoon en een legende wordt genoemd, is dat niet wat te groot gedacht (iets waar men wel vaker last van heeft in die mooie uit de kluiten gegroeide provinciestad?
Is ook zo hoor. Amsterdam is een stuk kleiner dan steden als Praag, Boedapest of Wenen, maar is minstens zo bekend in de wereld. Ik weet niet of dat gebagetelliseerd wordt. Ik geef wel een beetje tegengas als Amsterdam in het rijtje New York, Londen, Parijs wordt geschaard. Dat is too much, maar zoals je zegt: het is wel Amsterdams om zich in die kringen te wanen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja daar heeft men inderdaad wel vaker (behoorlijk) last van, maar ook dat hoort bij Amsterdam! Overigens is Amsterdam voor de rest van de wereld, qua faam, wel een bekende wereldstad, alleen Hollanders van buiten Amsterdam bagatelliseren dat graag![]()
Als je lijstjes aangaande bekendste, meest bezochte steden van de wereld op buitenlandse sites neemt dan staat Amsterdam daar bijna altijd in. Neem nu bijvoorbeeld deze van Forbes, de top 20 meest bezochte steden in de wereld, als je dan op plaats 15 kijkt en je realiseert je in welk gezelschap je verkeert, och ....quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Is ook zo hoor. Amsterdam is een stuk kleiner dan steden als Praag, Boedapest of Wenen, maar is minstens zo bekend in de wereld. Ik weet niet of dat gebagetelliseerd wordt. Ik geef wel een beetje tegengas als Amsterdam in het rijtje New York, Londen, Parijs wordt geschaard. Dat is too much, maar zoals je zegt: het is wel Amsterdams om zich in die kringen te wanen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je lijstjes aangaande bekendste, meest bezochte steden van de wereld op buitenlandse sites neemt dan staat Amsterdam daar bijna altijd in. Neem nu bijvoorbeeld deze van Forbes, de top 20 meest bezochte steden in de wereld, als je dan op plaats 15 kijkt en je realiseert je in welk gezelschap je verkeert, och ....
http://www.forbes.com/pic(...)n-the-world-2013-35/15e dus. Dat is een mooie notering, zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijstje verbaast mij wel. Zijn het absolute aantallen?
Bangkok op 1, boven steden als New York, Londen en Parijs?
Of wordt alles meegeteld dat op een bepaalde plek landt? Want Bangkok is een grote hub. Schiphol ook trouwens.
-edit- Ben in 8 van de 10 steden in de top-10 geweest. Eind april volgt de 9e. Me globetrottert.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Vanaf volgend jaar mei nog eentje te gaan van de top-10 (Dubai)quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het weer weggeklikt die lijst want ik word er te hebberig van.
Dat is dan ook wat ver fietsen he?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar mei nog eentje te gaan van de top-10 (Shanghai [ afbeelding ] )
Heb het aangepast, want het was niet Shanghai maar Dubai. Dat scheelt aanzienlijk in zadelpijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is dan ook wat ver fietsen he?
Laatste stukje op de kameel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het aangepast, want het was niet Shanghai maar Dubai. Dat scheelt aanzienlijk in zadelpijn.
Nou en! Wij hebben ook een vliegveld hoor.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou en! Wij hebben ook een vliegveld hoor.Jazeker en een heel lief, pittoresk veldje is het hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou en! Wij hebben ook een vliegveld hoor.Verrot handig. Je loopt het vliegtuig uit en staat 5 minuten later bij je auto of je zit in de bus naar Den Haag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ellenlange gesjok op Schiphol, pff.Da's al best snel!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop zelf in Februari of Maart weer ergens heen te kunnen.
Maar als je niet aan een bepaalde datum gebonden bent en het je ook niet echt uitmaakt welke mooie stad het wordt, kan het best goedkoop.
[ Bericht 29% gewijzigd door Gert op 15-11-2013 13:16:29 ]"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Nee, we hebben morgenmiddag een ander feestje (zoontjelief gaat afzwemmen).quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ga je morgen naar de intocht Gert? Ik ben in de binnenstad aan het werk.
Het zou maar zo kunnen dat bepaalde mensen vinden dat je best een kinderfeestje mag verstoren om te laten zien dat je geen racist bent en/of te laten zien dat je bereid bent te sterven voor het behoud van onze tradities.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:15 schreef Jian het volgende:
Ik ga de intocht in Amsterdam kijken op AT5, voor het eerst sinds jaren, maar ik heb zo het gevoel dat het spektakel wordt
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker en een heel lief, pittoresk veldje is het hoor
Alleen als je vlucht om 7 uur s ochtends gaat dan kun je er niet echt komen met OV.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Verrot handig. Je loopt het vliegtuig uit en staat 5 minuten later bij je auto of je zit in de bus naar Den Haag.
Dat ellenlange gesjok op Schiphol, pff.
Ook leuk!quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, we hebben morgenmiddag een ander feestje (zoontjelief gaat afzwemmen).
Wat ga je doen dan morgen?
Da's sowieso een klote tijd. Maar je kunt daar vanaf Den Haag om 7 uur met het OV afgeleverd worden, dus als je tuig om 8 uur gaat dan kan het.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
Alleen als je vlucht om 7 uur s ochtends gaat dan kun je er niet echt komen met OV.
Aan de ene kant hoop je het niet, want het zou sneu zijn voor die kleintjes wanneer ze er wat van mee zouden krijgen, aan de andere kant wel goeie tv natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou maar zo kunnen dat bepaalde mensen vinden dat je best een kinderfeestje mag verstoren om te laten zien dat je geen racist bent en/of te laten zien dat je bereid bent te sterven voor het behoud van onze tradities.
Die pro zwartepietendemonstratie hier op het Malieveld laatst, dat was wel goede tv maar ook wel ontluisterend.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop je het niet, want het zou sneu zijn voor die kleintjes wanneer ze er wat van mee zouden krijgen, aan de andere kant wel goeie tv natuurlijk.
Nou.... als jij de stagiair mag wél ja. Anders ben jij volgens mij een wolf in schaappskleren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
Die smiley is niet helemaal waarheidsgetrouw trouwens, ik ben eerder te lief dan te streng.
Morgen is de officiële aankomst in Groningen, die is op nationale TV. De aankomst in Amsterdam is Zondag en te zien op AT5 ............ en op de NOS als het uit de hand loopt. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Die pro zwartepietendemonstratie hier op het Malieveld laatst, dat was wel goede tv maar ook wel ontluisterend.
Dergelijk gedrag zou ik liever niet zien waar kinderen bij zijn, dus dan maar geen goeie tv morgen.
Spannend weekend dusquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Morgen is de officiële aankomst in Groningen, die is op nationale TV. De aankomst in Amsterdam is Zondag en te zien op AT5 ............ en op de NOS als het uit de hand loopt. Ik ben benieuwd.
Jinglebels mag wel ?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:28 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_kerstliedjes__.html
Laten we dan kerst ook gelijk maar afschaffen!
Ik ga nooit naar de kerk met Kerst, soms als ik in Spanje ben, maar daar hebben ze weer andere liederen ....quote:
Mooi he de clip 1900, mijn oma was geboren in 1900 en vertelde altijd over Amsterdam in haar kindertijd, ook toen ik kind was en we woonde in een straat waar alleen mijn ouders tv hadden, hele buurt kwam kijken, en mijn ouwe heer had de enigste auto van de straat, en nu geen parkeerplek meer te vinden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:55 schreef Gert het volgende:
Mooie beelden zeg!
Danny is een sympathieke vent en hij kan zingen. Maar hij mist wel iets van 'drama'. Het zou ook een volendammer kunnen zijn. Categorie Jan Smit. Hazes was wel wat meer. Alleen dat icoon en legende-gedoe is wel zwaar overtrokken.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:59 schreef Jian het volgende:
Voor de liefhebbers om niet te vergeten, vanavond 20.30 uur op rtl7 even geen darten maar WK kwalificatie play-offs, Portugal - Zweden, Ronaldo vs Zlatan. En natuurlijk zijn wij voor Zlatan, we weten immers allemaal waar die heeft leren voetballen
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:15 schreef Jian het volgende:
Ik ga de intocht in Amsterdam kijken op AT5, voor het eerst sinds jaren, maar ik heb zo het gevoel dat het spektakel wordt
Wat?, 'De herdertjes lagen bij nachte' in de ban doen, zijn ze nou helemaal besodemieterdquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:28 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_kerstliedjes__.html
Laten we dan kerst ook gelijk maar afschaffen!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat?, 'De herdertjes lagen bij nachte' in de ban doen, zijn ze nou helemaal besodemieterd![]()
Wat een onzin moet ik een petitie ergens tekenenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat?, 'De herdertjes lagen bij nachte' in de ban doen, zijn ze nou helemaal besodemieterd![]()
Van mij wel, ik vind het feit dat jullie zelfs onder de kerstboom aan die Joden uit Amsterdam denken, hartverwarmendquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef Gert het volgende:
Hamas hamas mag zeker ook niet meer.![]()
Dat zingen wij altijd onder de kerstboom.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.... als jij de stagiair mag wél ja. Anders ben jij volgens mij een wolf in schaappskleren.
Die singalong bevat het woordje "alle" hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Van mij wel, ik vind het feit dat jullie zelfs onder de kerstboom aan die Joden uit Amsterdam denken, hartverwarmend
Jaoh, maar als ze het in Den Haag zingen hebben ze alleen die rood-witte op het oogquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Die singalong bevat het woordje "alle" hoor.![]()
Het is een fenomeen. Maar hij mag wel blij zijn dat die Zweed niet kermend ter aarde stortte na de "kopstoot" van Ronaldo. Je hebt scheidsen die dan heel makkelijk rood trekken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch wel knap ... Hij flikt het wel iedere wedstrijd weer...
Chat is rechtsafquote:
Is dat zo ?quote:
Luther is niet makkelijk!quote:Op zondag 17 november 2013 19:06 schreef Toverheks het volgende:
http://penoza.kro.nl/seizoenen/3/afleveringen/17-11-2013 straks knalt Luther weer mijn huiskamer in
Luther moet een eigen seriequote:Op zondag 17 november 2013 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Luther is niet makkelijk!
Lekkere aflevering weer
ik las serveerster....quote:Op maandag 18 november 2013 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
Grrrr.....mijn server heeft het begeven
Vannacht maar een andere in elkaar zetten
Jawel hoor, zoals elke morgenquote:
Dan moet je de nieuwe vlam van Peter Nuninga eens zien, dan slaap je nooit meerquote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer wel een nacht voor opblijven .......
jawel hoor, ik geef net mijn mening in het Vlem topic ..... en die is niet malsquote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet je de nieuwe vlam van Peter Nuninga eens zien, dan slaap je nooit meer
http://www.ustream.tv/channel/petern
[ afbeelding ]
Lekker blond.quote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet je de nieuwe vlam van Peter Nuninga eens zien, dan slaap je nooit meer
http://www.ustream.tv/channel/petern
[ afbeelding ]
Natuurlijk wist jij dat wel, hoe heet jij daar eigenlijk?quote:Op maandag 18 november 2013 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Maar euh jullie zitten nog steeds op die chats? Ik wist niet eens dat ze nog bestonden.
Geen idee, ik weet niet eens of ik er nog een account heb. Liesje of Annelies gok ik.quote:Op maandag 18 november 2013 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Natuurlijk wist jij dat wel, hoe heet jij daar eigenlijk?
Anneliesvanderpies toch?quote:Op maandag 18 november 2013 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet eens of ik er nog een account heb. Liesje of Annelies gok ik.
Moet die van afgelopen zondag nog kijken maar tis weer goedquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:06 schreef Toverheks het volgende:
http://penoza.kro.nl/seizoenen/3/afleveringen/24-11-2013
Promo van a.s. zondag........weer bloedje spannend
[..]
[..]
Dat is wel te hopen jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
Hij is inmiddels wat volwassener geworden...
Ja zeker een topper, heeft zn kop tegen en ja daar kan ie dan weer niets aan doen...quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen ja![]()
Maar een topvoetballer is het wel
Vind het zeker geen lelijkerd als je zijn gedrag niet mee telt.....maar dan ga je dat combinerenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker een topper, heeft zn kop tegen en ja daar kan ie dan weer niets aan doen...
voor 2 miljoen ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
Lekker dan....er heeft een chinees/japanner al mijn videos op yt gekopieerd
Voor nietsquote:
sterktequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor niets
Maar eerste 5 zijn verwijderd....nog maar 595 te gaan![]()
Dank jequote:
Maar wat heeft een Japanner/ Chinees nu aan jouw videos ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dank je![]()
Met een beetje geluk is zijn account voor die tijd al verwijderd
Geen idee, lijkt mij ook sterk dat ie het handmatig heeft gedaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat heeft een Japanner/ Chinees nu aan jouw videos ?
Dat is dan weer kutquote:Op woensdag 20 november 2013 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt mij ook sterk dat ie het handmatig heeft gedaan
Maar ik moet gvd wel alles handmatig raporteren
Ja ik hou er nooit zo van heel veel gegevens aan internet te geven. Voor z'n klacht moet je alles invullenquote:
STaat autofill niet aan?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik hou er nooit zo van heel veel gegevens aan internet te geven. Voor z'n klacht moet je alles invullen
Jawel....ik heet HiDiHoquote:
Hoe bedoel U?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
Is er hier iemand die een streamserver heeft?
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoorde iets over een nieuwe Fokker ...
Ik ga meestal zelf naar het buitenlandquote:Op donderdag 21 november 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb weer prachtige buitenlandse films binnen gehaald, nu eentje uit Israel al versta ik er geen ene moer van, we hebben ondertiteling
En lichaamstaal is universeel, met je 60 punten.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik ga meestal zelf naar het buitenland
Whoehahahaha ..jah!!!quote:Op donderdag 21 november 2013 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En lichaamstaal is universeel, met je 60 punten.
Vraag je dat aan mij, want als ik daar nooit achter kom, boeit het me ook geen bruine kont ....quote:Op donderdag 21 november 2013 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
Zou die ouwe al weer een beetje terug van vakantie zijn? Met zijn bruine kont.
Nee ik vroeg het in zijn algemeenheid in de hoop dat Gert of hij zelf het zouden lezen. Dat jij het zou weten verwachte ik ook niet. Zonnestraaltje.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij, want als ik daar nooit achter kom, boeit het me ook geen bruine kont ....
Okee, top, hoef ik me daar ook al niet druk over te makenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het in zijn algemeenheid in de hoop dat Gert of hij zelf het zouden lezen. Dat jij het zou weten verwachte ik ook niet. Zonnestraaltje.
Niet zo van dat opstandige. Vertel eens iets leuks.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, top, hoef ik me daar ook al niet druk over te maken
Dan heb je idd wel zowat die hele winkel gekocht ....quote:Op donderdag 21 november 2013 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb vandaag denk in totaal 150 euro van mijn werk en 27 euro van mij uitgegeven bij de Action, dat is best knap.
Ik doe niet anders, ik vermaak mensen in Utopia, in NWS, ik doe hier m'n stinkende best, dat ze me nog niet betalen hier verbaast me eigenlijk hogelijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet zo van dat opstandige. Vertel eens iets leuks.
Ja. En het was echt smerig druk en we gingen echt kris kras door de winkel. Maar met 50x 2 euro ben je er al snelquote:Op donderdag 21 november 2013 23:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dan heb je idd wel zowat die hele winkel gekocht ....
Je zou denken dat mijn adoratie genoeg zou zijn. ...quote:Op donderdag 21 november 2013 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, ik vermaak mensen in Utopia, in NWS, ik doe hier m'n stinkende best, dat ze me nog niet betalen hier verbaast me eigenlijk hogelijk.
inclusief storingsdiensten, weekenddiensten eigenlijk gewoon 24/7 ... ik zou ¤80000 per jaar vragen ... nettoquote:Op donderdag 21 november 2013 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, ik vermaak mensen in Utopia, in NWS, ik doe hier m'n stinkende best, dat ze me nog niet betalen hier verbaast me eigenlijk hogelijk.
Van de liefde kan ik helaas niet etenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zou denken dat mijn adoratie genoeg zou zijn. ...
Nou ....quote:Op donderdag 21 november 2013 23:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
inclusief storingsdiensten, weekenddiensten eigenlijk gewoon 24/7 ... ik zou ¤80000 per jaar vragen ... netto
Ohja, iets met mannen en maag enzo.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Van de liefde kan ik helaas niet eten
Dan komen wij er onderling wel uit wat mijn percentage is ...quote:
Nee hoor, ik heb veel vriendinnen gehad die niet konden koken, maar dan gaan we gewoon uit etenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, iets met mannen en maag enzo.
Geen last van, ik ga volgende week naar het mooie weer, naar Engeland ... Ow w8quote:Op donderdag 21 november 2013 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
In other news, mijn unithoofd moest vanavond het zadel van haar scooter krabben. Om kwart over 9 s avonds. De winter komt er aan.
Uit eten heb ik niet altijd zin in. Voel me altijd een beetje ongemakkelijk in restaurants. Maar jij kan ook niet koken dus?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb veel vriendinnen gehad die niet konden koken, maar dan gaan we gewoon uit eten
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
Geen last van, ik ga volgende week naar het mooie weer, naar Engeland ... Ow w8
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
In other news, mijn unithoofd moest vanavond het zadel van haar scooter krabben. Om kwart over 9 s avonds. De winter komt er aan.
Ik doe dat ook ... mja mijn lief kan dan ook wel geweldig kokenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb veel vriendinnen gehad die niet konden koken, maar dan gaan we gewoon uit eten
Ik kan serieus een hoop Oosterse gerechten bereiden .... dat vind ik leuk. Aardappelen, sperziebonen en een karbonade is aan mij niet besteed.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uit eten heb ik niet altijd zin in. Voel me altijd een beetje ongemakkelijk in restaurants. Maar jij kan ook niet koken dus?
Whehehehehehee!quote:
Ik zou echt niet weten wanneer ik voor het laatst een zak aardappelen gekocht heb.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan serieus een hoop Oosterse gerechten bereiden .... dat vind ik leuk. Aardappelen, sperziebonen en een karbonade is aan mij niet besteed.
Ik weet nog dat ik toen 's ochtends heel vroeg van de ene naar de andere kant van de stad ben geschaatst om bij de ouders van een vriendinnetje van me te kijken, was wel gaaf. Van de tocht zelf kan ik me alleen de finish nog herinneren.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehehehehee!
Van mij hoeft het niet hoor, ik kan me de laatste Elfstedentocht nog amper herinneren.Maar als hij komt zal ik vast wel net als de rest van Nederland gaan kijken. Of ik ga heel spontaan bij mijn broer logeren, die woont in Bolsward. Maar liever gewoon bijna weer lente. (het woord lente alleen al vroeg om een PI verandering)
Was dat het jaar met Hulsenbos ofzo? Dat hij ergens een stempelpost had gemist? Die 2 dingen weet ik alleen nog. En heel vaag iets met van Bentum.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik toen 's ochtends heel vroeg van de ene naar de andere kant van de stad ben geschaatst om bij de ouders van een vriendinnetje van me te kijken, was wel gaaf. Van de tocht zelf kan ik me alleen de finish nog herinneren.
Heeft Zoa ook altijdquote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Beetje ontlading, ik haat het om voor mensen te spreken maar niemand anders durft het.En ik heb altijd dat ik op den duur niet meer tegen het gepruts van anderen kan en dan trek ik de organisatie helemaal naar me toe. Want als ik het niet doe doet niemand het. En als het dan geweest is ben ik alle frustraties en stress weer vergeten.
Jah!!!! Maar ik loop der liever niet zo mee te koopquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook nog even in wat andere topics te snuffelen ..
Tja... Jullie zijn wel eerlijk.quote:
Nou .. das toeval hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Tja... Jullie zijn wel eerlijk.
Angenent won toen voor Hulsebos, van Bentum was eerder in 85 en 86 ..quote:Op donderdag 21 november 2013 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was dat het jaar met Hulsenbos ofzo? Dat hij ergens een stempelpost had gemist? Die 2 dingen weet ik alleen nog. En heel vaag iets met van Bentum.
Maar hij miste wel een stempelpost toch? Ik denk dan 86. was ik 7.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Angenent won toen voor Hulsebos, van Bentum was eerder in 85 en 86 ..
Kut is hoogstwaarschijnlijk op Meiden van Holland wel te vinden...quote:Op donderdag 21 november 2013 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Kut, gemist, ja nee, niet een kut, die blote tieten bedoel ik ....
Echt wel, goudeerlijk en hondstrouwquote:Op donderdag 21 november 2013 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Tja... Jullie zijn wel eerlijk.
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
dat wat jij net poste, ik weet niet meer precies wat .....
Absoluut .. als het zo uitkomt!quote:Op donderdag 21 november 2013 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt wel, goudeerlijk en hondstrouw
Ik hoef nergens naar toe ......quote:Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Mijn hart gaat soort van breken" dacht ik gelijk maar dat snap je niet. Wacht.
Iets met ontlading .. en dat alle frustraties dan weer weg zijn ..quote:Op donderdag 21 november 2013 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
dat wat jij net poste, ik weet niet meer precies wat .....
Ah. .... Ik snap hem al.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Iets met ontlading .. en dat alle frustraties dan weer weg zijn ..
precies en dat heb jij ook dacht ik toen meteen.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Iets met ontlading .. en dat alle frustraties dan weer weg zijn ..
ja nou ja de ontlading dan , frustraties heb ik niet zo erg...quote:Op donderdag 21 november 2013 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
precies en dat heb jij ook dacht ik toen meteen.
Ik ook, goed verhaal hoor, ik herken er ook dingen van mezelf inquote:Op donderdag 21 november 2013 23:54 schreef ZOA het volgende:
maargoed ik herkende wel wat in het verhaal
momenteel kijk ik gewoon Veronica ...quote:Op donderdag 21 november 2013 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
Zoa doet porno of jullie trollen mij.
Dat je niet tegen het gepruts van anderen kan zeker?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, goed verhaal hoor, ik herken er ook dingen van mezelf in
Dat eerst is best mogelijk, dat tweede zeker niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
Zoa doet porno of jullie trollen mij.
Wij begrijpen elkaar zo nu en dan zo goed!quote:Op donderdag 21 november 2013 23:57 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat je niet tegen het gepruts van anderen kan zeker?
En dat je ze der dan zelf maar optrek
nee .. als trol zijn we mislukt..quote:Op donderdag 21 november 2013 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat eerst is best mogelijk, dat tweede zeker niet.
Ja, alhoewel de pogingen bewonderenswaardig waren ... ma ja als het gewoon niet in je aard zitquote:
Vrouwen en denken is nou niet direct een formidabele combinatie....quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Nou om eerlijk te zijn denk ik heel erg vaak dat Zoa een kloon van Jian is.
Hooguit andersom ....... en ik heb net gezegd dat ik niet van aardappelen hou en dat zou Zoa nooit doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Nou om eerlijk te zijn denk ik heel erg vaak dat Zoa een kloon van Jian is.
Ik heb ut niet zo op chinees, rijst, pasta's en ander soortgelijk bijstandsvoerquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Hooguit andersom ....... en ik heb net gezegd dat ik niet van aardappelen hou en dat zou Zoa nooit doen
Dat zou ik bijvoorbeeld nooit zeggen, niet omdat het niet waar is, maar het is gewoon slecht voor je reputatiequote:Op vrijdag 22 november 2013 00:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
Vrouwen en denken is nou niet direct een formidabele combinatie....
Oh reputatie!quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zou ik bijvoorbeeld nooit zeggen, niet omdat het niet waar is, maar het is gewoon slecht voor je reputatie
Ik kan heel goed denken. Ik denk de meeste vrouwen wel. Je moet het alleen niet met andere dingen gaan combineren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:05 schreef ZOA het volgende:
[..]
Oh reputatie!
Vrouwen en denken is nou niet direct een formidabele combinatie....
Wat overigens laatstelijk bevestigd is door een Amerikaans wetenschappelijk onderzoek van 30 jaar...
Wij zijn net Sp3c en Spec, maar gewoon veel beterquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
Sukkels. Jullie maken mij aan het lachen.
Wie?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Wij zijn net Sp3c en Spec, maar gewoon veel beter
Euhm.... Nou ik ben denk ik liever gewoon mezelf.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Wij zijn net Sp3c en Spec, maar gewoon veel beter
Ik durf het bijna niet te vragen, maar moet ik 'm aanzetten...?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:07 schreef ZOA het volgende:
De blote tetten op Veronica zijn goed over ... er vloeit bloed nu!
Nee man! tis waardeloos tijdverdrijfquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar moet ik 'm aanzetten...?
Modsduo uit NWS, clowns, maar zoals ik al zei, halen het niet bij ons, als we op dreef zijn dan hčquote:
Ik vind jou meer een Tem type eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Modsduo uit NWS, clowns, maar zoals ik al zei, halen het niet bij ons, als we op dreef zijn dan hč
Dat is nou net waar de meeste mannen niet op zitten te wachten!!! Volgens het wetenschappelijk onderzoek dan he...even mezelf indekkenquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed denken. Ik denk de meeste vrouwen wel. Je moet het alleen niet met andere dingen gaan combineren.
Ja, wij zijn ook echt maatjesquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een Tem type eigenlijk.
Ik las "dekken"quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:11 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat is nou net waar de meeste mannen niet op zitten te wachten!!! Volgens het wetenschappelijk onderzoek dan he...even mezelf indekken
Is heel erg afhankelijk van de context denk ik. Dom is ook maar zo oppervlakkig op den duur. Een beetje verstand vinden jullie best leuk. Zolang jullie maar kunnen denken dat je slimmer bent is alles best.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:11 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat is nou net waar de meeste mannen niet op zitten te wachten!!! Volgens het wetenschappelijk onderzoek dan he...even mezelf indekken
Ik moet een brilletje, maar de rest doet het nog alleszins acceptabel hoor .....quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:14 schreef ZOA het volgende:
[..]
Komt zeker door die kleine lettertjes...
Jajajaja als ie wat versleten raakt issut niet van het urineren ...quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet een brilletje, maar de rest doet het nog alleszins acceptabel hoor .....
Welninnet .. ik moet het ook niet hebben van mijn IQ ...quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is heel erg afhankelijk van de context denk ik. Dom is ook maar zo oppervlakkig op den duur. Een beetje verstand vinden jullie best leuk. Zolang jullie maar kunnen denken dat je slimmer bent is alles best.
Nee. Rukken gaat je niet in de koude kleren zitten. ....quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:18 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jajajaja als ie wat versleten raakt issut niet van het urineren ...
Dat vind je lastig?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Rukken gaat je niet in de koude kleren zitten. ....
Ik weet niet .. heb jij er moeite mee?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Rukken gaat je niet in de koude kleren zitten. ....
Wat is je vraag precies?quote:
Oh .. das nou weer jammerquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is je vraag precies?
Of ik een ouwe lul lastig vind of of ik rukken lastig vind?
Dat eerste, geen idee, dat tweede soms.
Ah verdomd! Dat maakt het trouwens niet minder jammer ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |