Waar liggen die nu? Ik begreep dat er na een week nog steeds gebieden waren waar nog geen hulpverlener gezien was, laat staan iets te eten...quote:Op donderdag 14 november 2013 18:06 schreef HiDiHo het volgende:
Nederland heeft 28 ton aan goederen geleverd, zonder tearjerking
Goederen ...?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:06 schreef HiDiHo het volgende:
Nederland heeft 28 ton aan goederen geleverd, zonder tearjerking
Die gaat Amerika nu verdelenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar liggen die nu? Ik begreep dat er na een week nog steeds gebieden waren waar nog geen hulpverlener gezien was, laat staan iets te eten...
Geen idee, ik was er niet bij...zal toch wel iets aan voedsel bijzitten lijkt mij...quote:Op donderdag 14 november 2013 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Goederen ...?
Dekbedden. koffiezetapparaten, condooms ...
Volgens mij met helicoptersquote:
Weer lekker rellen ... Of de terroristen die alles op komen eisen ...quote:Op donderdag 14 november 2013 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geweldig..Al die voedselpakketen zo te droppen.. briljant
Maar geweldig dat ze alles zo hebben kunnen volgen.. die "ramp in de maak"quote:Op donderdag 14 november 2013 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer lekker rellen ... Of de terroristen die alles op komen eisen ...
Ik druk wel ergens op "like" is mijn geweten ook weer effe schoon tot de volgende ramp...quote:Op donderdag 14 november 2013 19:36 schreef Jian het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op de radio dat bij de laatste "hulpzending" aan de Filipijnen 90% van alle hulp aan de strijkstok der corruptie is blijven hangen. Dit werd bevestigd door aanwezige experts, die zich echter haasten om ons te verzekeren dat dit sinds 2011 en onder de nieuwe president beter ging, het zou volgens sommige positivo's nog maar zo'n 30% zijn nu, "nog maar" en zelfs dat moet ik eerst nog maar eens zien ........
En dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik druk wel ergens op "like" is mijn geweten ook weer effe schoon tot de volgende ramp...
Dan ben ik klaar, dan heb ik mijn virtuele goedkeuring gegeven, ik en iedereen die het ziet voelt zich beter, behalve die creperende zieltjes daar verderop, maar die interesseerde me toch al geen reet vanwege het feit dat ze zo stom waren om in een rampgebied te blijven wonen...quote:
Best hard!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan ben ik klaar, dan heb ik mijn virtuele goedkeuring gegeven, ik en iedereen die het ziet voelt zich beter, behalve die creperende zieltjes daar verderop, maar die interesseerde me toch al geen reet vanwege het feit dat ze zo stom waren om in een rampgebied te blijven wonen...
Ow van Midas!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
En een leuk boek gevonden...![]()
Al dat gezeik over rampen en zwarte slaafse pepernootstrooiertjes ...óprotte ermee nou! [ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |