Jinglebels mag wel ?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:28 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_kerstliedjes__.html
Laten we dan kerst ook gelijk maar afschaffen!
Ik ga nooit naar de kerk met Kerst, soms als ik in Spanje ben, maar daar hebben ze weer andere liederen ....quote:
Mooi he de clip 1900, mijn oma was geboren in 1900 en vertelde altijd over Amsterdam in haar kindertijd, ook toen ik kind was en we woonde in een straat waar alleen mijn ouders tv hadden, hele buurt kwam kijken, en mijn ouwe heer had de enigste auto van de straat, en nu geen parkeerplek meer te vinden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:55 schreef Gert het volgende:
Mooie beelden zeg!
Danny is een sympathieke vent en hij kan zingen. Maar hij mist wel iets van 'drama'. Het zou ook een volendammer kunnen zijn. Categorie Jan Smit. Hazes was wel wat meer. Alleen dat icoon en legende-gedoe is wel zwaar overtrokken.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:59 schreef Jian het volgende:
Voor de liefhebbers om niet te vergeten, vanavond 20.30 uur op rtl7 even geen darten maar WK kwalificatie play-offs, Portugal - Zweden, Ronaldo vs Zlatan. En natuurlijk zijn wij voor Zlatan, we weten immers allemaal waar die heeft leren voetballen
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:15 schreef Jian het volgende:
Ik ga de intocht in Amsterdam kijken op AT5, voor het eerst sinds jaren, maar ik heb zo het gevoel dat het spektakel wordt
Wat?, 'De herdertjes lagen bij nachte' in de ban doen, zijn ze nou helemaal besodemieterdquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:28 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_kerstliedjes__.html
Laten we dan kerst ook gelijk maar afschaffen!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat?, 'De herdertjes lagen bij nachte' in de ban doen, zijn ze nou helemaal besodemieterd![]()
Wat een onzin moet ik een petitie ergens tekenenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat?, 'De herdertjes lagen bij nachte' in de ban doen, zijn ze nou helemaal besodemieterd![]()
Van mij wel, ik vind het feit dat jullie zelfs onder de kerstboom aan die Joden uit Amsterdam denken, hartverwarmendquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef Gert het volgende:
Hamas hamas mag zeker ook niet meer.![]()
Dat zingen wij altijd onder de kerstboom.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.... als jij de stagiair mag wél ja. Anders ben jij volgens mij een wolf in schaappskleren.
Die singalong bevat het woordje "alle" hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Van mij wel, ik vind het feit dat jullie zelfs onder de kerstboom aan die Joden uit Amsterdam denken, hartverwarmend
Jaoh, maar als ze het in Den Haag zingen hebben ze alleen die rood-witte op het oogquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Die singalong bevat het woordje "alle" hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |