SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.![]()
quote:
Ik neem aan dat je wel nog de reguliere abonnementskosten (¤ 8 p.m) moet betalen voor Netflix?quote:You can watch Netflix without a PlayStation Plus subscription. Okay, so this isn't a fun fact about the UI, and really, we already knew this would be the case, but it's pretty damn cool that Sony isn't locking this stuff behind a paywall. On Xbox One, just like on the 360, you'll need Xbox Live Gold to use Netflix and other media services.
Uiteraardquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:08 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat je wel nog de reguliere abonnementskosten (¤ 8 p.m) moet betalen voor Netflix?
Merkwaardige actie van MS om deze functionaliteit alleen aan te bieden icm een MS betaal abonnement terwijl hun juist degene zijn die de nadruk leggen op all in one entertainment.quote:
Zeker!quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:15 schreef eight het volgende:
[..]
Merkwaardige actie van MS om deze functionaliteit alleen aan te bieden icm een MS betaal abonnement terwijl hun juist degene zijn die de nadruk leggen op all in one entertainment.
quote:In deze lounge staat de PS4 volledig tot je beschikking. Je kunt er hands-on kennis maken met alle releasegames, de Live Area en de uiteenlopende social sharing mogelijkheden van de PS4. Nog niet uitgespeeld? Probeer dan ook zeker de verschillende Remote Play opties met de PSVita.
Datum:
Maandag 25 november
Tijd:
10:00 u. – 13:30 u.
Hoofdkantoor Sony Consumer Electronics Benelux
Schipholweg 275
1171 PK Badhoevedorp
Hoeveel $$$?quote:
Ik maak er een prijsvraag van, dus alleen het vervoer er naar toe.quote:
Ik wil meedoen maar wat als ik win en mijn autisme me overkomtquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik maak er een prijsvraag van, dus alleen het vervoer er naar toe.
Godsammequote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef Pheno het volgende:
Meedoen is niet vrijblijvend, je moet natuurlijk wel kunnen. Anders blijf ik tot op die maandag vervanging zoeken omdat iedereen bibbert eens naar buiten te komen. Calamiteiten (ijzel, sterfgevallen, etc) naargelaten natuurlijk, shit happens. Maar niet van "ik doe mee om iets te winnen en dan kom ik niet,, want buitenlucht en mensen, hihi"
Snap ik hoor, maakte ook maar een geintje. Maar goed, succes voor allen die meedoen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef Pheno het volgende:
Meedoen is niet vrijblijvend, je moet natuurlijk wel kunnen. Anders blijf ik tot op die maandag vervanging zoeken omdat iedereen bibbert eens naar buiten te komen. Calamiteiten (ijzel, sterfgevallen, etc) naargelaten natuurlijk, shit happens. Maar niet van "ik doe mee om iets te winnen en dan kom ik niet,, want buitenlucht en mensen, hihi"
Nice. Is het trouwens alleen voor Fok leden die de prijsvraag winnen of is dit een groter event?quote:
Wait wut!! Launchgame geworden?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit:
https://twitter.com/SuckerPunchProd/status/400270138487734272
[ afbeelding ]
Klootzakken zijn het.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Wait wut!! Launchgame geworden?
Dat is wel awesome!
Nee dusZo gaan alleen mee bierdrinken
![]()
Ja.. Ik ga m'n pre order cancellen!! Want Sony is de duivel!quote:
Dat slot is alleen voor FOK!. Voor zolderkamerbewoners maken we de drempel natuurlijk niet nog hogerquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:31 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nice. Is het trouwens alleen voor Fok leden die de prijsvraag winnen of is dit een groter event?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat slot is alleen voor FOK!. Voor zolderkamerbewoners maken we de drempel natuurlijk niet nog hoger
Niets aan de hand joh, gewoon naar een nachtlancering van een MM gaan, daar staan ze in de schappen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Baal toch wel een beetje dat ik te laat ben met een preorder. Eind deze maand heb ik 400 euro, maar dat is allang te laat om er nog 1 op de kop te tikken.
Merk nu wel dat ik een beetje klaar en moe ben met deze generatie. Ik speel al niet veel games meer (omdat heel veel me niet meer boeit), maar zelfs met Fallout 3 of Skyrim heb ik nou zoiets van, nee niet meer nu genoeg zo. Zeker Fallout 3 heb ik echt helemaal kapot gespeeld tot de dag van vandaag, maar wil nu gewoon een nieuwe Fallout waar ik me weer uren kan vermaken. Of gewoon weer een nieuwe Mass Effect.
Maar dan wel zonder bovengenoemde games ;-)quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef VulpX het volgende:
[..]
Niets aan de hand joh, gewoon naar een nachtlancering van een MM gaan, daar staan ze in de schappen.
Is dat zeker dan dat je bij een nachtlaunch van de Mediamarkt zonder reservering een kunt bemachtigen wanneer je daar naartoe gaat.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef VulpX het volgende:
[..]
Niets aan de hand joh, gewoon naar een nachtlancering van een MM gaan, daar staan ze in de schappen.
Bullshit, dit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef VulpX het volgende:
[..]
Geloof je nou werkelijk dat er geen winkelvoorraad wordt achtergehouden bij MM? Natuurlijk wel. Dat is bij alle console launches zo geweest en zal nu weer zo zijn. Kleinere retailers gooien misschien alles op de pre-orders maar de MM doet dat zeker niet. Vergeet niet dat het merendeel van de klanten niet pre-ordered en gewoon een winkel binnenloopt om een product te kopen.quote:
Dit denk ik dus ook. Ze zouden bakken met geld mislopen als ze geen extra voorraad zouden hebben op launchdayquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:34 schreef VulpX het volgende:
[..]
Geloof je nou werkelijk dat er geen winkelvoorraad wordt achtergehouden bij MM? Natuurlijk wel. Dat is bij alle console launches zo geweest en zal nu weer zo zijn. Kleinere retailers gooien misschien alles op de pre-orders maar de MM doet dat zeker niet. Vergeet niet dat het merendeel van de klanten niet pre-ordered en gewoon een winkel binnenloopt om een product te kopen.
Feit is dat bij de meeste MM'en het aantal pre-orders groter is dan het aantal units dat ze verwachten te krijgen op day one. Zou het wel heel vreemd vinden als mensen met een pre-order (en vaak een aanbetaling) buiten de boot vallen terwijl er units fysiek in de winkel liggen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:34 schreef VulpX het volgende:
[..]
Geloof je nou werkelijk dat er geen winkelvoorraad wordt achtergehouden bij MM? Natuurlijk wel. Dat is bij alle console launches zo geweest en zal nu weer zo zijn. Kleinere retailers gooien misschien alles op de pre-orders maar de MM doet dat zeker niet. Vergeet niet dat het merendeel van de klanten niet pre-ordered en gewoon een winkel binnenloopt om een product te kopen.
Feit is dat een winkel als de MM altijd een verdeling heeft in pre-orders en winkelvoorraad. De webshop pre-orders staan sowieso los van de filialen. Een keten als de mediamarkt kan het zich gewoon niet veroorloven geen winkelvoorraad te hebben bij de release van een groot product, zei het de nieuwe iPhone, een nieuwe tablet of in dit geval een gamesconsole. Er wordt groot mee geadverteerd in de folders, en daar komen mensen voor naar de winkel. Die laten ze niet zomaar van een koude kermis thuiskomen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:37 schreef Gauner het volgende:
[..]
Feit is dat bij de meeste MM'en het aantal pre-orders groter is dan het aantal units dat ze verwachten te krijgen op day one. Zou het wel heel vreemd vinden als mensen met een pre-order (en vaak een aanbetaling) buiten de boot vallen terwijl er units fysiek in de winkel liggen.
Heb het ook niet over de webshop. MM Maastricht heeft bijvoorbeeld al meer dan honderd reservering met elk een aanbetaling van ¤25, maar verwacht er bij launch niet meer dan 90 te krijgen. Leg het dan maar eens uit aan die mensen met een aanbetaling.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:52 schreef VulpX het volgende:
[..]
Feit is dat een winkel als de MM altijd een verdeling heeft in pre-orders en winkelvoorraad. De webshop pre-orders staan sowieso los van de filialen. Een keten als de mediamarkt kan het zich gewoon niet veroorloven geen winkelvoorraad te hebben bij de release van een groot product, zei het de nieuwe iPhone, een nieuwe tablet of in dit geval een gamesconsole. Er wordt groot mee geadverteerd in de folders, en daar komen mensen voor naar de winkel. Die laten ze niet zomaar van een koude kermis thuiskomen.
Tsja, dat is een afweging die ze moeten maken. Maar er ligt sowieso voorraad in de winkel, pre-orders be damned. Meeste consumeten en dus klanten pre-orderen nou eenmaal niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:05 schreef Gauner het volgende:
[..]
Heb het ook niet over de webshop. MM Maastricht heeft bijvoorbeeld al meer dan honderd reservering met elk een aanbetaling van ¤25, maar verwacht er bij launch niet meer dan 90 te krijgen. Leg het dan maar eens uit aan die mensen met een aanbetaling.
Mwah, als je het hele filmpje ziet op GiantBomb dan is het wel te verklaren. Al is het een aparte keuze om de 'voetjes' net uit het midden te plaatsen. Misschien een zwaartepunt iets ofzo.quote:
Weet je dit (bijna) zeker?? Want ik heb een preorder bij Bol en krijg hem wss half december. En anders kan ik hem gewoon bij MM halen en dan preorder cancelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:10 schreef VulpX het volgende:
[..]
Tsja, dat is een afweging die ze moeten maken. Maar er ligt sowieso voorraad in de winkel, pre-orders be damned. Meeste consumeten en dus klanten pre-orderen nou eenmaal niet.
Absoluut. Top dat we deze er gratis bij krijgen. Althans, met PS Plus!quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:34 schreef tuut-chips het volgende:
http://www.giantbomb.com/videos/quick-look-resogun/2300-8206/
Ziet er erg leuk uit
Niemand weet dit zeker, maar het is tot nu toe altijd het geval geweest bij console-launches. Maar een 2e batch pre-order bij bol.com kun je altijd cancelen nadat je zelf langs jouw mediamarkt bent geweest om te checken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
Weet je dit (bijna) zeker?? Want ik heb een preorder bij Bol en krijg hem wss half december. En anders kan ik hem gewoon bij MM halen en dan preorder cancelenzou wel mooi zijn!
http://www.giantbomb.com/(...)on-4-info/1100-4785/quote:Trophies still need to sync, though, which seems a little old. Word is that it will be faster than the PS3 trophy sync, but I wonder if that's just because there aren't as many PS4 games to sync up to their servers at the moment. The system will also show all of your PS3 and Vita trophies, too.
Nee ik weet het niet zeker, maar zoals koei aangeeft gaat het altijd zo met consolelaunches. Als mijn preorder onverhoopt niet de 29ste wordt geleverd loop ik ook de MM binnen om er daar een te scoren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
Weet je dit (bijna) zeker?? Want ik heb een preorder bij Bol en krijg hem wss half december. En anders kan ik hem gewoon bij MM halen en dan preorder cancelenzou wel mooi zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Ik ga er hopelijk vanavond voor zitten. Ik wilde dat gisteren doen, maar het verkeer liep vast (leuk al die ongelukken), waardoor ik haasje-repje weer ergens anders naar toe kon na het avondetenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:53 schreef MorganGrimes het volgende:
Pheno, kan ik me nog opgeven voor de 25ste of ga je er een prijsvraag van maken?
Ik heb Battlefield 4 en AC 4 gereserveerd. Twijfel nog over een derde game. Als ik die maandag aanwezig kan zijn kan ik dat checken.
Jack Tretton heeft een paar maanden geleden in een interview ook gezegd dat Sony voor de Amerikaanse markt met opzet minder pre-orders heeft uitgezet dan er geproduceerd is, juist voor de mensen die op day one een console in de winkel willen kopen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:41 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nee ik weet het niet zeker, maar zoals koei aangeeft gaat het altijd zo met consolelaunches. Als mijn preorder onverhoopt niet de 29ste wordt geleverd loop ik ook de MM binnen om er daar een te scoren.
Oke dan ga ik ook naar de MM de 29ste, ben toch vrij van schoolquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:41 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nee ik weet het niet zeker, maar zoals koei aangeeft gaat het altijd zo met consolelaunches. Als mijn preorder onverhoopt niet de 29ste wordt geleverd loop ik ook de MM binnen om er daar een te scoren.
Dat zekersquote:Op woensdag 13 november 2013 09:20 schreef Bolters het volgende:
Het is in ieder geval nog maar 15 dagen van ons af!
Ach ja, boeiend, dan heb je dat ding een paar weken later...quote:Op woensdag 13 november 2013 07:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wens de mensen zonder pre-order iig veel succes op de 29e.
Ik denk dat die hem eerder hebben dan ik, heb hem vorige week pas besteld bij bol.comquote:Op woensdag 13 november 2013 07:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wens de mensen zonder pre-order iig veel succes op de 29e.
Goh ,ik ben het een keer met je eensquote:Op woensdag 13 november 2013 09:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach ja, boeiend, dan heb je dat ding een paar weken later...
Ik snap het nooit zo goed dat mensen dat altijd meteen op dag 1 MOETEN hebben...Je bent toch geen 3 meer ofzo!?
Ik koop hem gewoon wanneer ik er zin in heb, waarschijnlijk begin December ofzo, wanneer nieuwe plasma binnen is, en ik een beetje weet welke games ik wil...
Ik snap nooit zo goed waarom mensen oordelen over een ander, of uitkijken naar iets leeftijd-gebonden vinden.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach ja, boeiend, dan heb je dat ding een paar weken later...
Ik snap het nooit zo goed dat mensen dat altijd meteen op dag 1 MOETEN hebben...Je bent toch geen 3 meer ofzo!?
Ik koop hem gewoon wanneer ik er zin in heb, waarschijnlijk begin December ofzo, wanneer nieuwe plasma binnen is, en ik een beetje weet welke games ik wil...
Iedereen oordeelt over alles en iedereen.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom mensen oordelen over een ander, of uitkijken naar iets leeftijd-gebonden vinden.
Prima.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Iedereen oordeelt over alles en iedereen.
En uitkijken naar iets is prima. Dramatisch doen wanneer ze het NIET dag 1 kunnen bemachtigen, is natuurlijk vrij droevig.
Al dat soort shit zou nu toch gewoon op de achtergrond moeten gebeuren, net als downloaden / installeren van patches etc?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.giantbomb.com/(...)on-4-info/1100-4785/
Ik heb het ook een week geleden bij bol besteldquote:Op woensdag 13 november 2013 09:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat die hem eerder hebben dan ik, heb hem vorige week pas besteld bij bol.com.
Ja was ik inderdaad ook van plan, alhoewel het voordeel van bol.com is dat ik mijn bedrijfsnaam op de factuur kan zetten, is wat makkelijker van de belasting aftrekkenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:58 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ik heb het ook een week geleden bij bol bestelddoe hetzelfde als mij, gewoon proberen op dag 1in de winkel te kopen en dan preorder cancelen
Ik heb em gewoon hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:38 schreef ManianMan het volgende:
De nieuwe playstation® app is gepubliceerd, alleen is ie nog niet in Nederland beschikbaar.
Ohja, ach heb ik geen last van ben nog maar 16 ;pquote:Op woensdag 13 november 2013 10:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja was ik inderdaad ook van plan, alhoewel het voordeel van bol.com is dat ik mijn bedrijfsnaam op de factuur kan zetten, is wat makkelijker van de belasting aftrekken.
Zolang het maar full HD (1080p) output heeft is het wel goed.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:49 schreef Principia het volgende:
Misschien wat off-topic, maar ik zoek nog een degelijke tv voor de Playstation op de slaapkamer. Ik heb echter geen idee wat voor specificaties nodig zijn om de graphics van de next gen consoles tot uiting kunnen brengen.
Next gen 4K.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:49 schreef Principia het volgende:
Ik heb echter geen idee wat voor specificaties nodig zijn om de graphics van de next gen consoles tot uiting kunnen brengen.
100hz full hd 80 inch en hdmi uen digital optical audio meer heb je niet nodig.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:49 schreef Principia het volgende:
NBA 2K14 next gen... Geen woorden voor.
Ik had niet gedacht dat ik de PS4 nog in 2013 zou willen hebben, maar daar ben ik nu toch wel op terug gekomen. Normaal ben ik niet zo bezeten met spelletjes, maar ik ga de winkels op 29 november toch maar even langs.
Misschien wat off-topic, maar ik zoek nog een degelijke tv voor de Playstation op de slaapkamer. Ik heb echter geen idee wat voor specificaties nodig zijn om de graphics van de next gen consoles tot uiting kunnen brengen.
nu klopt hetquote:Op woensdag 13 november 2013 14:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
100hz full hd 80 inch en hdmi uen digital optical audio meer heb je niet nodig.
Panasonic/Sony/Samsung/Philips zijn de betere merken, ik geef de voorkeur aan Panasonic.
Draai je die shit toch op 1080iquote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Zometeen lekker lopen klagen dat games niet op native 1080p draaien terwijl ik zelf maar een HD ready tv heb.
Hi ha ho![]()
![]()
Weet ik, boeit mij datquote:Op woensdag 13 november 2013 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Draai je die shit toch op 1080i
Een enorm scherp oog die dat verschil op 3-4 meter afstand ziet.
Dat Knack zo laag scoort had ik niet verwacht... Killzone scoort nog wel redelijk. Ben benieuwd naar de multiplayer.quote:
Waarom zo enthousiast?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:49 schreef Principia het volgende:
NBA 2K14 next gen... Geen woorden voor.
Ik had niet gedacht dat ik de PS4 nog in 2013 zou willen hebben, maar daar ben ik nu toch wel op terug gekomen. Normaal ben ik niet zo bezeten met spelletjes, maar ik ga de winkels op 29 november toch maar even langs.
Shots fired!quote:
Heb nog geen Killzone gespeeld maar wel de Knack demo en damn.. Wat oogde dat saai en traag.. Als ze Killzone afbranden vanwege het 'been there done that' moeten ze dat ook doen voor Knack, waar ook de grahpics niet echt imponeren.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef Tijn het volgende:
Kotaku vindt dat mensen Killzone beter links kunnen laten liggen: http://kotaku.com/killzon(...)ku-review-1463533596
Maar ze zijn enthousiaster over Knack: http://kotaku.com/knack-the-kotaku-review-1463519699
Nooit. Het ziet er altijd leuk uit, maar dat was het dan ook wel. Killzone is vooral een goede tech demo.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:37 schreef emokid het volgende:
Wanneer is Killzone ooit echt 'revolutionair goed' geweest?
Killzone 2 is de shooter op de ps3 waar ik het meeste lol mee gehad heb.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:37 schreef emokid het volgende:
Wanneer is Killzone ooit echt 'revolutionair goed' geweest? Altijd een goede shooter, maar nooit echt dat elite-niveau van uitzonderlijke games. Veel hype gewoon.
Heb je weinig shooters gespeeld? ;-)quote:Op woensdag 13 november 2013 17:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Killzone 2 is de shooter op de ps3 waar ik het meeste lol mee gehad heb.
Aardig wat, maar het heerlijke logge en zware wat Killzone 2 had vond ik echt lekker spelen. Kz 3 had dat veel minder.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef Bolters het volgende:
[..]
Heb je weinig shooters gespeeld? ;-)
Dat is zeker waar; Killzone staat bekend om het 'zware' en 'logge'. Dat is juist hetgeen mij tegenspreekt. Verder toffe games, maar niet mijn ding.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Aardig wat, maar het heerlijke logge en zware wat Killzone 2 had vond ik echt lekker spelen. Kz 3 had dat veel minder.
Als ik daarna bij iemand CoD speelde dan voelde dat als 'Goedkoop speelgoed'.
Verder speel ik shooters liever op pc 😃
Gerstmann vindt Killzone niet super:quote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Poit het volgende:
http://www.giantbomb.com/
Killzone ziet er wel belachelijk lekker uit hoor!!
Ik ga er denk wel lol mee hebben
Maar doet het nou echt veel onder voor een CoD? In mijn ogen zeker niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:37 schreef emokid het volgende:
Wanneer is Killzone ooit echt 'revolutionair goed' geweest? Altijd een goede shooter, maar nooit echt dat elite-niveau van uitzonderlijke games. Veel hype gewoon.
Dat had ik altijd bij Halo.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef AQuila360 het volgende:
Ik snap dat ook nooit Killzone is helemaal niet zo leuk eigenlijk. Wat setting betreft is het wel erg tof maar het is altijd nogal een saai standaard spel wat gameplay betreft en nu met die owl bevalt me ook niet.
FPS zijn al jaren niet meer 'revolutionair goed' want als ze dat wel zijn plakken we er een ander label aan.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:37 schreef emokid het volgende:
helaas wel (en ook voor bf4), gameplay gewoon kut.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar doet het nou echt veel onder voor een CoD? In mijn ogen zeker niet.
Virtual Reality?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef ManianMan het volgende:
PS3Life - Dé Nederlandse PlayStation 3, PlayStation 4, PSP & PS Vita Community • Morgen PlayStation 4 aankondiging 'that will blow your mind' - http://ps3life.nl/nieuws/(...)ampaign=Headliner.nl
De ervaring leert: verwacht niet te veelquote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef ManianMan het volgende:
PS3Life - Dé Nederlandse PlayStation 3, PlayStation 4, PSP & PS Vita Community • Morgen PlayStation 4 aankondiging 'that will blow your mind' - http://ps3life.nl/nieuws/(...)ampaign=Headliner.nl
Klopt playstation Vita TV de vorige keer (deze kan alleen in Japan gebruikt worden)quote:Op woensdag 13 november 2013 21:35 schreef Kensuke het volgende:
[..]
De ervaring leert: verwacht niet te veel
Vita TV is blijkbaar region free. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Klopt playstation Vita TV de vorige keer (deze kan alleen in Japan gebruikt worden)
Komt hier waarschijnlijk later uit, vergeet niet dat Japan langer moet wachten op de PS4.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Klopt playstation Vita TV de vorige keer (deze kan alleen in Japan gebruikt worden)
GTA V goes next-gen. BOEM!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef ManianMan het volgende:
Dan zou ik m alleen bekijken op youtube.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
FF VII remake, het gaat gebeuren
T is wel leuk alleen om er meer dan 100¤ voor neer te tellen is eigenlijk to much. Zeker in deze tijden.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:29 schreef MorganGrimes het volgende:
Misschien een eigen VR Bril voor PS4. Ik hoop eigenlijk dat ze oculus rift gaan ondersteunen. Is nog redelijk betaalbaar. De Sony VR brillen zijn vrij prijzig.
Heb de 25e vrij gehouden. Mocht ik kans maken op dat dagje gamen dan ben ik beschikbaar
morgenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:54 schreef ManianMan het volgende:
Weet iemand wanneer de aankondiging zal plaats vinden?
Jawel dat is geen probleem.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
Fock. Ik ga Knack maar cancellen denk ik dan...
Is Assassin's Creed Black Flag te doen als je nog nooit eerder een Assassins Creed hebt gespeeld denken jullie?
Pong 2: Redemption!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef ManianMan het volgende:
Ghosts nu gemiddeld rond de 7? Niet echt hoog toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 08:22 schreef RedemptioN het volgende:
Als je kijkt naar alle COD's, daar wijzigt helemaal niets in en het blijft hoge cijfers vliegen...
Waar staat dat? Ik noem een 7 een degelijk/ruim voldoende cijfer. Ik zal het zeker niet omschrijven als: Het blijft hoge cijfers vliegen.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik blijf het lachwekkend vinden dat games die een 7-8 krijgen als teleurstellend worden gezien.
Normaal gezien ben ik het compleet met je eens, al vind ik dat voor launchgames net iets anders eigenlijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik blijf het lachwekkend vinden dat games die een 7-8 krijgen als teleurstellend worden gezien.
Dat lukt wel. Je zult wat achtergrond van Desmond missen in de hedendaagse wereld van ACIV, , maar echt heel boeiend wordt dat niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
Fock. Ik ga Knack maar cancellen denk ik dan...
Is Assassin's Creed Black Flag te doen als je nog nooit eerder een Assassins Creed hebt gespeeld denken jullie?
Aardige vergelijking
Cijferinflatie, het is er al jaren. Soms ook leuke discussies met uitgevers als ik een review doorstuur van een 8 of lager.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Overal op het internet.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik noem een 7 een degelijk/ruim voldoende cijfer. Ik zal het zeker niet omschrijven als: Het blijft hoge cijfers vliegen.
En dan is het ook nog eens een reeks die een daling heft ingezet vergeleken met eerdere delen.
De PS3 is ruim 8 jaar oud, natuurlijk is dit geen PS3,5.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:12 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik vooralsnog gelezen heb aan impressies van het systeem is het allemaal degelijk, maar ik kan geen razend enthousiaste reacties vinden. Niet over het systeem, en niet over de games. Ik krijg het idee dat het allemaal een beetje zo-zo is.
Misschien is het omdat ik inmiddels oud geworden ben, maar ik kan mij herinneren dat bij voorgaande launches er toch heel wat enthousiaster gereageerd werd op nieuwe hardware. Op mij komt het nog iets te veel over als een PS3½.
Voorlopig wacht ik nog even af.
Overdrijven is ook een vak. 1tm4 is al gewoon slecht. Pas bij een 6 zit je op een voldoende.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Overal op het internet.
We hebben het over een schaal van 1-10, maar mensen raken al in paniek als een game een 7 scoort, dan moet het wel een kutgame zijn.
Ik overdrijf echt niet hoor...quote:Op donderdag 14 november 2013 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. 1tm4 is al gewoon slecht. Pas bij een 6 zit je op een voldoende.
6: Voldoende
7: Ruim voldoende
8: Goed
9 Zeer goed
10 Uitstekend
Een Ruim voldoende game is voor de meste mensen geen must have. En met 50/60 euro niet iets wat de meeste maandelijks kopen. Het aanbod van 8 en hoger is zo hoog.
Ik denk dat het eerder iets zegt over de rest die wel een 8 of hoger scoren dan over de game die een 7 krijgt
sowieso iets aantrekken van wat iemand anders als cijfer aan een spel geeft.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Koop jij elke game blind? Zonder editorial? User reviews? Previews?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
sowieso iets aantrekken van wat iemand anders als cijfer aan een spel geeft.
Nee, ik ben sowieso best simpel kwa games, beetje de main stream gamesquote:Op donderdag 14 november 2013 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Koop jij elke game blind? Zonder editorial? User reviews? Previews?
Dat doet denk ik ook bijna niemand. Het is een optelsom van wat er leeft en wat mensen vinden.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, ik ben sowieso best simpel kwa games, beetje de main stream gamesMaar ik kijk youtube filmpjes etc. Maar ga niet een spel kopen omdat een 1 of andere website het een 8 geeft.
Dit doen best wel veel mensen hoor. Die baseren zich volledig op één, soms twee review(s).quote:Op donderdag 14 november 2013 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doet denk ik ook bijna niemand. Het is een optelsom van wat er leeft en wat mensen vinden.
Ben best wel benieuwd wat dit voor aankondiging gaat zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 09:00 schreef ManianMan het volgende:
23.00 Nederlandse tijd komt de aankondiging op Spike TV (Amerikaanse zender). Op deze zender wordt ook de launch gevolgd.
Mja, maar als ik 5 websites lees over bijvoorbeeld final fantasy dan krijgt die op 5 websites een 8+. Maar toch vind ik er geen fuck aan. Dat bedoel ik eigenlijk, daarom trek ik me niks aan van een cijfer. Want het zegt me nog niks, behalve dat 1 iemand die het spel gespeeld heeft het toevallig leuk vind.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doet denk ik ook bijna niemand. Het is een optelsom van wat er leeft en wat mensen vinden.
Dat is een kwestie van genre voorkeur. Een romantische komedie kan ook een 10 krijgen terwijl je alleen actie films kijkt.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja, maar als ik 5 websites lees over bijvoorbeeld final fantasy dan krijgt die op 5 websites een 8+. Maar toch vind ik er geen fuck aan. Dat bedoel ik eigenlijk, daarom trek ik me niks aan van een cijfer. Want het zegt me nog niks, behalve dat 1 iemand die het spel gespeeld heeft het toevallig leuk vind.
Snap wat je bedoeld. Maar ik zou best naar een film in de bios gaan die slechte reviews krijgt. Zolang het genre mij aanspreekt.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van genre voorkeur. Een romantische komedie kan ook een 10 krijgen terwijl je alleen actie films kijkt.
Maar als die actie film op 8 websites een 4 krijgt ga je er dan nog 50 euro voor betalen?
Say whutquote:Op donderdag 14 november 2013 09:01 schreef Yi-Long het volgende:
Van NBA wist je al dat het gewoon een beetje 'bridge-versies' werden van de huidige generatie games,
NBA een bridge-versie?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:01 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah, de launchgames zijn dan wellicht wat teleurstellend, maar dat is bij vrijwel iedere launch zo (o.a. Super Mario World voor de SNES dan niet meegerekend...)
Ik verwachtte sowieso geen echte must-have toppers, bij de genoemde launch line-ups. Van FIFA en NBA wist je al dat het gewoon een beetje 'bridge-versies' werden van de huidige generatie games, Killzone is nooit echt een topper geweest, Battlefield 4 verwachtte ik ook niet veel van na BF3, etc etc.
Maar goed, ik koop die PS4 waarschijnlijk ergens in December, 1 game erbij, en dan volgend jaar zullen we wel een beetje de echte toppers zien. Daar maak ik me weinig zorgen over.
Die hyperinflatie van scores stoort mij ook. Alleen bij games is dat gewoon geworden en ik vind games die een 7 of lager scoren ook vaak niet de moeite waard, en zeker niet voor 60 euro. Dat zijn gewoon magere zesjes die na een paar uur spelen weer in de hoek belanden. Waren krijgen die dan toch een 7? Geen idee, daar zullen ook wel andere belangen meespelen.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik overdrijf echt niet hoor...
Het zegt wat mij betreft wat over reviewers tegenwoordig.
Mijn favoriete currentgen games zijn meestal 7’s of 8en qua reviews, de 9’s en 10en vielen vaak tegen.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die hyperinflatie van scores stoort mij ook. Alleen bij games is dat gewoon geworden en ik vind games die een 7 of lager scoren ook vaak niet de moeite waard, en zeker niet voor 60 euro. Dat zijn gewoon magere zesjes die na een paar uur spelen weer in de hoek belanden. Waren krijgen die dan toch een 7? Geen idee, daar zullen ook wel andere belangen meespelen.
Op school was een 7 misschien ruim voldoende, maar bij gamereviews werkt dat helaas niet meer zo.
Overigens, van genres waar ik echt fan van ben accepteer ik lagere scores. Maar ik speel bijvoorbeeld zelden shooters, dus als ik er dan eentje ga kopen, dan koop ik niet die ene die een 7 scoort, maar wacht ik op eentje die een 9 scoort. Dat lijkt me logisch.
Maar het zou zomaar kunnen dat jij die een 7 kunt leuker vind dat die een 9 scoort. Dus zou veel eerder op gameplay filmpjes af gaan en lets plays dan een cijfertje op een website.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die hyperinflatie van scores stoort mij ook. Alleen bij games is dat gewoon geworden en ik vind games die een 7 of lager scoren ook vaak niet de moeite waard, en zeker niet voor 60 euro. Dat zijn gewoon magere zesjes die na een paar uur spelen weer in de hoek belanden. Waren krijgen die dan toch een 7? Geen idee, daar zullen ook wel andere belangen meespelen.
Op school was een 7 misschien ruim voldoende, maar bij gamereviews werkt dat helaas niet meer zo.
Overigens, van genres waar ik echt fan van ben accepteer ik lagere scores. Maar ik speel bijvoorbeeld zelden shooters, dus als ik er dan eentje ga kopen, dan koop ik niet die ene die een 7 scoort, maar wacht ik op eentje die een 9 scoort. Dat lijkt me logisch.
Ik kijk ook niet naar het cijfertje, ik lees voornamelijk de inhoud van de review. Alleen je moet niet van het schoolsysteem uitgaan waar een 6.5 zou betekenen dat je met een gerust hart 60 euro ergens aan uit kunt geven. De becijfering is zo scheef gegroeid dat, als je de inhoud van een review van een "6.5-game" leest en hem ook nog speelt je er eigenlijk gewoon een vol punt vanaf kunt trekken.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar het zou zomaar kunnen dat jij die een 7 kunt leuker vind dat die een 9 scoort. Dus zou veel eerder op gameplay filmpjes af gaan en lets plays dan een cijfertje op een website.
Dat is een PC titel die al even bestaat he, niet gek dus dat het je niet wegblaast.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:23 schreef byah het volgende:
nou als ik dit zo zie ben ik ook niet impressed, het is dan ook geen AAA titel, maar toch
http://www.twitch.tv/jed05
Ik koop al jaren mijn games enkel gebaseerd op wat ik in reviews lees, en ik heb nog nooit een miskoop gedaan. Ik denk dat je je niet teveel aan moet trekken van kleuters die het een kutgame vinden als het een 9 scoort, en geen 10.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:24 schreef Pheno het volgende:
geef je een hoog cijfer omdat je de game echt leuk en goed vindt, dan krijg je gezeik van users. Omgekocht, weet ik wat. We krijgen geen drol van uitgevers, zoals je kunt zien qua advertenties etc. Daar gaat dat argument.
Geef je een lager cijfer, dan zeuren users, want de reviewer had er niets mee, we haten, etc. het is nooit goed of het deugt niet
Zie de reacties onder CoD, als reviewer kun je het nooit goed doen
Op fok gaat het sowieso nergens over. De user score voor cod is een 3,3. Dat zijn voornamelijk mensen die een 1 geven die het spel niet gespeeld hebben en op de 1 of andere manier haat voor cod hebben. Waarschijnlijk bf spelersquote:Op donderdag 14 november 2013 09:24 schreef Pheno het volgende:
geef je een hoog cijfer omdat je de game echt leuk en goed vindt, dan krijg je gezeik van users. Omgekocht, weet ik wat. We krijgen geen drol van uitgevers, zoals je kunt zien qua advertenties etc. Daar gaat dat argument.
Geef je een lager cijfer, dan zeuren users, want de reviewer had er niets mee, we haten, etc. het is nooit goed of het deugt niet
Zie de reacties onder CoD, als reviewer kun je het nooit goed doen
Dat doen we dan ook niet, zoals je ziet. Maar er spelen bij andere sites vaak meer dingen mee, zoals inkomsten. Wij doen alles vrijwillig, ook de onderneming naar E3 heb ik nu al twee jaar zelf betaald. ja, ik ben gek, maar het is gewoon tof. Andere sites sturen mensen er naar toe, betaald en wel. Die zijn afhankelijk van de advertenties en uitjes van uitgever.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik koop al jaren mijn games enkel gebaseerd op wat ik in reviews lees, en ik heb nog nooit een miskoop gedaan. Ik denk dat je je niet teveel aan moet trekken van kleuters die het een kutgame vinden als het een 9 scoort, en geen 10.
Yeah, maar vooral grafisch is het een verbetering, wat je kunt verwachten. Los daarvan is het vrijwel dezelfde game op alle vlakken als last-gen. Aldus o.a. IGN.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Say whutNBA next -gen speelt gewoon geheel anders door de verbeterde physics
Dat de volgende vast weer beter wordt lijkt me logisch, de developers ruiken net aan de nieuwe tech en de daarbijbehorende mogelijkheden. maar deze eerste is gewoon een duidelijke verbetering tov de current-gen.
Gek he, het is een basketbal spel, wat had je verwacht, dat je nu ook kon hockeyen?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, maar vooral grafisch is het een verbetering, wat je kunt verwachten. Los daarvan is het vrijwel dezelfde game op alle vlakken als last-gen. Aldus o.a. IGN.
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek he, het is een basketbal spel, wat had je verwacht, dat je nu ook kon hockeyen?
Ja toch? De currentgen versie wordt gezien als de beste basketbal game die er is, de nextgen versie heeft veel betere graphics, animaties en physics maar dezelfde game-modes e.d. als currentgen, daar is toch helemaal niks mis mee?quote:
quote:Mulitplayer die we kennen met wat 'nieuws'
Hoewel er geen capture the flag, hardpoint of headquarters meer in de game zitten, biedt de multiplayer in de basis nog steeds genoeg fun, net als de vorige delen. Zo is bijvoorbeeld Search and Destroy vervangen door Search & Rescue, waar het verschil hem zit: je kunt nu squadleden redden door eerder dan je tegenstander bij de dogtag te zijn. Dit zorgt voor net even die twists in de multiplayer die het leuker kunnen maken.
In de nieuwe Squad-modus krijg je de beschikking over je eigen computergestuurd team waarmee je het kunt opnemen tegen andere spelers met hun eigen team. Wat het doel hiervan is ontgaat mij volledig. Je hebt namelijk totaal geen controle over je squad, spannend is het ook niet en het voelt echt aan als een veredelde multiplayer match. De enige die hier misschien baat bij zouden kunnen hebben zijn nieuwkomers die een beetje willen oefenen voordat ze gelijk in het diepe gegooid worden tijdens de 'echte' multiplayer-matches.
COD: Ghosts Blitz
Blitz is het beste te vergelijken met 'capture the flag' alleen moeten de spelers, in plaats van een vlag te veroveren, deze keer door een poort van de tegenstander lopen om punten te scoren. Is een speler door de poort gelopen dan wordt de poort wel voor een korte tijd gesloten. Dit is gedaan om te voorkomen dat men continu door zou kunnen blijven lopen en punten blijven scoren.
De meest grappige modus is eigenlijk wel Cranked. Als je in deze modus namelijk iemand doodt word je gemarkeerd als Cranked, wat inhoudt dat je dertig seconden hebt om nog een kill te maken. Doe je dit niet dan ontplof je. Bij iedere kill zal de timer zich resetten tot dat deze op een moment de nul heeft bereikt. Als een speler gecranked is dan zal hij onder andere sneller lopen en sneller granaten kunnen gooien. Uiteindelijk is het de bedoeling om met je team honderd kills te behalen om te kunnen winnen.
Daar ga je al de mist inquote:Op donderdag 14 november 2013 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja toch? De currentgen versie wordt gezien als de beste basketbal game die er is, de nextgen versie heeft veel betere graphics, animaties en physics maar dezelfde game-modes e.d. als currentgen, daar is toch helemaal niks mis mee?
Je hebt gelijk ook, er zit een uitgebreidere franchise mode in en een betere MyPlayer, toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:42 schreef Bolters het volgende:
[..]
Daar ga je al de mist inDe modes zijn wel degelijk anders
Uiteraard zijn sommige modes hetzelfde, maar er zitten behoorlijk wat verschillen in.
En een soort van plein waar je met allerlei online spelers kunt samenkomen om te gaan spelen. Daarentegen is de career geloof ik minder uitgebreidquote:Op donderdag 14 november 2013 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook, er zit een uitgebreidere franchise mode in en een betere MyPlayer, toch?
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:44 schreef Bolters het volgende:
[..]
En een soort van plein waar je met allerlei online spelers kunt samenkomen om te gaan spelen. Daarentegen is de career geloof ik minder uitgebreid
Goed genoeg imo.quote:MyCareer has you create a player and take him through a everything from a pre-draft showcase to Draft Night to working your way up from benchwarmer to starter. It’s loaded with fully acted cutscenes and played-up drama, and much of it is laughably cheesy. Neither the dialogue nor the voice acting can ever be taken seriously, and when you get accosted by an angry DeMarcus Cousins (since I was drafted by the Kings) after a game for not getting him the ball, it’s especially jarring when he’s a mute who speaks only in subtitles.
MyGM is a fresh, considered take on the age-old franchise mode. You control everything from roster moves to coaching staff to budget to hot dog and merchandise prices, and you have to keep your owner, coaches, players, fans, and the media happy along the way. It’s deep and gets rather engrossing, though you won’t earn many GM-related unlocks (such as influence in contract negotiations) unless you go in and play the games yourself, which adds a ton of time to a mode that should allow me to focus on the off-court parts of the NBA if I want to.
Al staat daar dus niks over het plein waar je samenkomt met andere players. Dat vind ik juist wel een hele toffe toevoeging.quote:
Ik heb alleen nog een previewversie mogen spelen, dus alleen nog maar genoemd. Hopelijk binnenkort de reviewversie, maar bij gebrek aan ps4 in nederland (sonyquote:Op donderdag 14 november 2013 10:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Al staat daar dus niks over het plein waar je samenkomt met andere players. Dat vind ik juist wel een hele toffe toevoeging.
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een previewversie mogen spelen, dus alleen nog maar genoemd. Hopelijk binnenkort de reviewversie, maar bij gebrek aan ps4 in nederland (sony) wacht de media hier nog steeds op. Nu baseren andere sites reviews op sessies bij Sony zelf, beetje apart, maar he, alles voor de views. maar misschien is een game als Killzone in een dag uit te spelen
Meeste spellen die ik speel hebben een 7.1 tot 9.0 scorequote:Op donderdag 14 november 2013 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, de Europese en Amerikaanse PSN herkennen de hardware niet (mogelijk wel in de toekomst).quote:Op donderdag 14 november 2013 11:06 schreef ManianMan het volgende:
PS Vita TV heeft trouwens een Japanse regiolock.
Wat is dat dan? Kan je dan vita spellen spelen op de tv met een controller?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:06 schreef ManianMan het volgende:
PS Vita TV heeft trouwens een Japanse regiolock.
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Kan je dan vita spellen spelen op de tv met een controller?
Zo ja, wanneer komt dit dan?!
Oke dank. Ik heb knack uit de pre order gehaald en ACBF in de pre order geplaatstquote:
Goede keus, echt een vette game!quote:Op donderdag 14 november 2013 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oke dank. Ik heb knack uit de pre order gehaald en ACBF in de pre order geplaatst
Wordt vanzelf minderquote:Op donderdag 14 november 2013 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb besloten om een gedeelte van mijn PS3/360 game-collectie in te gaan ruilen de 29e, dan kan ik als het goed is BF4 erbij nemen.
Maar waarom duurt het nog 2 weken verdomme!
Danny zal wel blij met je zijn..quote:Op donderdag 14 november 2013 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij doen alles vrijwillig, ook de onderneming naar E3 heb ik nu al twee jaar zelf betaald. ja, ik ben gek, maar het is gewoon tof. Andere sites sturen mensen er naar toe, betaald en wel. Die zijn afhankelijk van de advertenties en uitjes van uitgever.
Het siert Pheno wel!quote:
Geen idee, ik heb zelf lol, lijkt me een stuk belangrijker. Daar zijn ook meer spullen te zien dan op een gamescom, en ook meer speelbaarquote:
0.0175% doet het niet, stop de persen!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:32 schreef ManianMan het volgende:
inthegame.nl/nieuws/al-problemen-playstation-4-hardware/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
oh oh
Ja inderdaad zeg..quote:Op donderdag 14 november 2013 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
0.0175% doet het niet, stop de persen!
Twee consoles doen het niet. Oke. Reden tot paniek.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:32 schreef ManianMan het volgende:
inthegame.nl/nieuws/al-problemen-playstation-4-hardware/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
oh oh
Als je wat langer wacht, kan je het gewoon hier spelen voor een stuk minder centjes!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb zelf lol, lijkt me een stuk belangrijker. Daar zijn ook meer spullen te zien dan op een gamescom, en ook meer speelbaar
Stop met persen? Mag ik nog wel vegen?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
0.0175% doet het niet, stop de persen!
Dat is nu aan de hand? Bron?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:35 schreef Leonos het volgende:
En wordt je ook niet uitgebuit door Danny
Graag zelfsquote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stop met persen? Mag ik nog wel vegen?
Ik heb geen idee waar je het over hebt als je het over uitbuiten hebt. IK vind het leuk om erheen te gaan. De sfeer, de mogelijkheid ruim van te voren games te spelen, leuke interviews, etc etc. Waar kan ik dat precies krijgen in d ewinkel? Niet? Oh, klopt. Ik hoef Danny niet om toestemming of zo te vragen, ik ga zelf. Uitbuiten zou het zijn als Danny me zou dwingen, en dat doet ie totaal niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als je wat langer wacht, kan je het gewoon hier spelen voor een stuk minder centjes!
En wordt je ook niet uitgebuit door Danny
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:37 schreef Catch22- het volgende:
De eerste batch van een apparaat vertoont fouten? ONMOGELIJK!
quote:Oh god, this doesn't look too good.
quote:Ok. Now i am worried. My system is even going to be imported outside USA
quote:This isn't promising.... Extended warranty it is.
quote:And this is why you should wait for a little while before investing in a new console.
Ik vind het ook leuk om naar mijn werk te gaan maar wil wel betaald krijgen. Het bedrijf verdient immers aan mij net zoals FOK! aan jou verdiend.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
IK vind het leuk om erheen te gaan. De sfeer, de mogelijkheid ruim van te voren games te spelen, leuke interviews, etc etc. Waar kan ik dat precies krijgen in d ewinkel? Niet? Oh, klopt. Ik hoef Danny niet om toestemming of zo te vragen, ik ga zelf. Uitbuiten zou het zijn als Danny me zou dwingen, en dat doet ie totaal niet.
En andersom kan niet? Hij gaat naar de E3. < Punt. En als hij er dan toch is kan hij ook wel een stukje schrijven voor FOK! over zijn belevenis.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:03 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om naar mijn werk te gaan maar wil wel betaald krijgen. Het bedrijf verdient immers aan mij net zoals FOK! aan jou verdiend.
Je hoort m.i. op z'n minst een tegemoetkoming in de kosten te krijgen, ook al doe je het vrijwillig.
Ik neem aan dat je wel indirect voordeel hebt, zoals gratis games om een review te schrijven of betaal je die ook uit eigen zak?
Bron is, dat je voor niks aan het werk bent.quote:
Oke. Jij ziet het als werk, ik zie het als hobby.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Bron is, dat je voor niks aan het werk bent.
En je zo bewerkt bent, dat je dit nog accepteert ook.
Natuurlijk wel. Het is geen aanval, hij moet zelf weten wat ie doet.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
En andersom kan niet? Hij gaat naar de E3. < Punt. En als hij er dan toch is kan hij ook wel een stukje schrijven voor FOK! over zijn belevenis.
Ik vind het redelijk aanvallend en mij als dom bestempelend wat er nu gemeld wordt. Schijnbaar is het hebben van een hobby raar. Of hebben jullie allemaal hobbies die niets kosten?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:06 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is geen aanval, hij moet zelf weten wat ie doet.
Ik sla voor mijn lol kleine dikke allochtonen. Best goedkoop.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:07 schreef Pheno het volgende:
Of hebben jullie allemaal hobbies die niets kosten?
Nou ja, dat dus. Ja, ik zou best betaald willen worden en als dagtaak gaming hebben, maar realistisch gezien gaat dat niet gebeurenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:07 schreef RedemptioN het volgende:
of heel simpel he...je kan er niet heen, tenzij je dit zelf graag wil en wil bekostigen...
ik zie het probleem niet
dat hij toevallig ook bij Fok games zit en dan een artikel schrijft wat bij zal dragen aan de site is mooi meegenomen
Bully voor ps4 confirmed!quote:Op donderdag 14 november 2013 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik sla voor mijn lol kleine dikke allochtonen. Best goedkoop.
iedereen die hier zit wil wel betaald gamen en de wereld gratis rondreizen =]quote:Op donderdag 14 november 2013 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Ja, ik zou best betaald willen worden en als dagtaak gaming hebben, maar realistisch gezien gaat dat niet gebeurenVan je hobby je werk maken is niet altijd even realistisch. En gezien ik net op een pu-link klikte en even dacht dat ik een pornosite had door al die ads is dat maar goed ook. Wat een wanhoopsdaad om die site de lucht in te houden
Dat gaat wat lastig als het twee popups achter elkaar zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 14:12 schreef RedemptioN het volgende:
de reclame boeit mij op sites niet eens, ik lees er lekker door/omheen
Waar is Jan geen fan vanquote:Op donderdag 14 november 2013 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gaat wat lastig als het twee popups achter elkaar zijn
Maar goed, Killzone krijgt daar een 9.3. Nu is Jan zo ongeveer de grootste Killzone-fanboy die er is, dus de korrel zout kan er weer bij gepakt worden
Die ads op de website van de Power Unlimited gaan wel erg ver de laatste tijd ja. Die uitgever was ook failliet toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gaat wat lastig als het twee popups achter elkaar zijn
Maar goed, Killzone krijgt daar een 9.3. Nu is Jan zo ongeveer de grootste Killzone-fanboy die er is, dus de korrel zout kan er weer bij gepakt worden
Jammer dat je het zo opvat. Mijn verbazing is oprecht, dat moet je toch ook kunnen begrijpen?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk aanvallend en mij als dom bestempelend wat er nu gemeld wordt. Schijnbaar is het hebben van een hobby raar. Of hebben jullie allemaal hobbies die niets kosten?
Krijgen jullie de ps4 dan wel gratis?
Mijn popup blocker doet z'n werk goed, ik krijg er geen enkele.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:09 schreef Pheno het volgende:
En gezien ik net op een pu-link klikte en even dacht dat ik een pornosite had door al die ads is dat maar goed ook. Wat een wanhoopsdaad om die site de lucht in te houden
Ban! Mag niet op fokquote:Op donderdag 14 november 2013 14:21 schreef eight het volgende:
[..]
Mijn popup blocker doet z'n werk goed, ik krijg er geen enkele.
Same.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:21 schreef eight het volgende:
[..]
Mijn popup blocker doet z'n werk goed, ik krijg er geen enkele.
Uiteraardquote:Op donderdag 14 november 2013 14:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Same.
En op Fok! bekijk ik ze natuurlijk wel braaf.
quote:Er is een update schijnt niet de hdmi poort te zijn!:So if your PS4 wont show a picture but the blue light pulses, it tries to load data from the HDD but cant..so it wont load into the OS.Another problem? You cant load into Safe Mode with this corrupted OS data…Fix?
• 1. You have to unplug your HDD
• 2. Boot the Console without HDD and it will load Safe Mode (white lightbar) and asks for a HDD
• 3. Turn off, plug in the HDD again and boot the Console again
• 4. PS4 will boot into Safe Mode again and you can recover now the necessary OS Data, PS4 will start again and will boot into OS again.
No HDMI fault like some people said.EDIT:Another thing you can do on top of that is to format the Harddrive and reinstall the firmware.The guy on twitch got freezes again when he tried to download DCUO, something is broken either with the Download or his HDD. So this fix here will bring you back a picture, but it wont prevent from a defective HDD.EDIT2: This is probably only a 1 time fix.EDIT3: Check your HDMI Signal
uh ohquote:Op donderdag 14 november 2013 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee consoles doen het niet. Oke. Reden tot paniek.
twitter:KazHiraiCEO twitterde op woensdag 13-11-2013 om 23:05:58Many gamers are pleased that they can trade-in unwanted PS4 games. Especially gamers who have already bought Knack reageer retweet
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:46 schreef Pheno het volgende:
Ik moest lachentwitter:KazHiraiCEO twitterde op woensdag 13-11-2013 om 23:05:58Many gamers are pleased that they can trade-in unwanted PS4 games. Especially gamers who have already bought Knack reageer retweet
Ah! Room 299 weer?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:45 schreef Pheno het volgende:
Het enige concrete dat ik kan geven is 25 november om 10:00 in badhoevedorp (sony-gebouw aldaar). Alle releasegames. De rest is nog in een pijplijn en zo.
iets in die geestquote:
bart smit doet het vanzelfquote:
quote:Geachte internetklant,
Wij danken u voor uw inschrijving van producten bij Bart Smit.
U heeft 'PS4 500GB+KILLZONE 1 LEV 2' bij ons ingeschreven.
Helaas is dit artikel niet meer leverbaar omdat de leverancier geen voorraad meer heeft of omdat het product is verwijderd uit onze collectie.
Uw inschrijving zal daarom uit ons systeem worden gehaald.
Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groeten,
De shopmanager
Krijg je ook niet de normale versie?quote:
Wanneer besteld? Indien in Juni, dan is er iets fishy aan de hand (bv medewerker die er zelf 1 wil), daar Sony zelf heeft gezegd aan alle first batch pre-orders te kunnen voldoen.quote:
Zag dit op budgetgaming, maar is blijkbaar een foutje bij bart smit. reservering staat er nog steeds.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Krijg je ook niet de normale versie?
Is niet van mij. Heb ook geen pre-order (helaas)quote:Op donderdag 14 november 2013 16:07 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wanneer besteld? Indien in Juni, dan is er iets fishy aan de hand (bv medewerker die er zelf 1 wil), daar Sony zelf heeft gezegd aan alle first batch pre-orders te kunnen voldoen.
Succes met om 11 uur Nederlandse tijd iets verwachten. Het wordt uitgezonden om 11pm EST in de States, dat is dus 05.00 uur morgenochtend hier.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:00 schreef ManianMan het volgende:
23.00 Nederlandse tijd komt de aankondiging op Spike TV (Amerikaanse zender). Op deze zender wordt ook de launch gevolgd.
Ik had deze info van een Nederlandse site gehaald.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef VulpX het volgende:
[..]
Succes met om 11 uur Nederlandse tijd iets verwachten. Het wordt uitgezonden om 11pm EST in de States, dat is dus 05.00 uur morgenochtend hier.
No prob. Mijn wekker is al gezetquote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had deze info van een Nederlandse site gehaald.Dank je wel voor het verbeteren.
De mijne ga ik nu zettenquote:
quote:Well we know there's 8 reported units that are defective right now out of AT LEAST 4000 but then you factor in people who don't go online and talk about it and it's really more like 800 but then you factor in people who haven't play there PS4 long enough to experience the issue and it's more like 1800. But then you factor in the number of Sony fanboys that are too ashamed to admit their console is totally faulty and it's more like 3800. Extrapolate that to launch day figures of a million units sold and you got yourself a 95% failure rate.
Vanavond wellicht Banderas bij Playstation All Access. Zou wel een über stunt zijn!quote:
Iemand die weet welk spel dat is op ongeveer 30 seconden?quote:
quote:
Die koets? Dat is The Order 1886. Die kerel van rook is uit InFamous Second Son.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Iemand die weet welk spel dat is op ongeveer 30 seconden?
Ging dus over infamousquote:Op donderdag 14 november 2013 18:45 schreef VulpX het volgende:
[..]
Die koets? Dat is The Order 1886. Die kerel van rook is uit InFamous Second Son.
Joh.. jou kennende koop je de PS4 pas over 6 jaar na een 50% prijsverlaging of zo. Dat gaan we de komende jaren met honderden posts toezien.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:01 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah, de launchgames zijn dan wellicht wat teleurstellend, maar dat is bij vrijwel iedere launch zo (o.a. Super Mario World voor de SNES dan niet meegerekend...)
Ik verwachtte sowieso geen echte must-have toppers, bij de genoemde launch line-ups. Van FIFA en NBA wist je al dat het gewoon een beetje 'bridge-versies' werden van de huidige generatie games, Killzone is nooit echt een topper geweest, Battlefield 4 verwachtte ik ook niet veel van na BF3, etc etc.
Maar goed, ik koop die PS4 waarschijnlijk ergens in December, 1 game erbij, en dan volgend jaar zullen we wel een beetje de echte toppers zien. Daar maak ik me weinig zorgen over.
Kan toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:50 schreef RRuben het volgende:
Er was net een PS 3 reclame op TV. Wut?
Verkeerde filmpje ingestart. Sorreh.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:50 schreef RRuben het volgende:
Er was net een PS 3 reclame op TV. Wut?
Neuh, ik vind 400 euro een prima prijs voor wat de PS4 te bieden heeft, ik ben zeer tevreden ook over Sony en PSN+, en de PS4 is sowieso de enige next-gen console die ik overweeg, aangezien de XBO (voorlopig) geen optie is, en de WiiU uiteraard ook niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Joh.. jou kennende koop je de PS4 pas over 6 jaar na een 50% prijsverlaging of zo. Dat gaan we de komende jaren met honderden posts toezien.
Nee echt? WTF????!?!!? Wereldnieuws...quote:Op donderdag 14 november 2013 21:27 schreef eight het volgende:
PS4 is vanaf morgen al in de VS te koop.
De grootste gamesjournalist van NLquote:
Aha dus eigenlijk zeggen ze hiermee dat MM waarschijnlijk genoeg PS4's krijgt.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:11 schreef RRuben het volgende:
Yeey, kan dus nog wel een ps 4 uit de tweede lading bestellen bij MM;
Geachte meneer/mevrouw ,
In principe zijn alle PS4 voor de eerste zending van 29 november gereserveerd.
Het enige wat ik u kan aanraden is om de PS4 te reserveren met een aanbetaling van 25,00 euro.
Ik kan u niet garanderen dat u nog bij de eerste zending zit, maar ik zal mijn best hiervoor doen.
Anders komt u in aanmerking voor de 2e lichting eind december.
Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.
Dhr. R. Schoppen
Afdelingsleider Entertainement Media Markt
In Nuth? En quanta costa?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:00 schreef kurk_droog het volgende:
CoD voor de PS4 ligt gewoon bij de MAkro al in de schappen trouwens. Kopen kopen kopen
Ah jammer achja, denk dat de MM toch wel een aanbieding heeft bij de launch.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik neem aan bij elke vestiging al ( dit was Wateringen ) , eigenlijk niet op de prijs gelet.
focking duur. elk spel vast wel voor 50 te krijgen ergens. en als je al bf/cod hebt is het upgraden ook nog eens een stuk goedkoper dan die 50. + Spellen die waarschijnlijk snel wat in prijs zullen dalen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
leuke setjes te koop
Kost je ongeveer 770 euro bij zavvi.
hoe kan je er geen fan van zijn?quote:Op vrijdag 15 november 2013 06:15 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, voor mij persoonlijk niet echt groot nieuws, maar ik ben ook niet echt een fan van de serie...Daarnaast was het natuurlijk al verwacht.
Ten eerste vind ik het personage Nathan Drake gewoon niet echt boeiend/sympathiek. Ten tweede vind ik de gameplay gewoon iets te eentonig, simpel, voorspelbaar, whatever.quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:37 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hoe kan je er geen fan van zijn?
;-)
Haha geweldigquote:
Gelukkig blijft het vaak bij een gebogen pinnetje of verkeerd geinstalleerde software.quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.reddit.com/r/P(...)post_if_you_want_to/
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=715460
http://kotaku.com/good-news-about-our-once-broken-ps4-1464813671
Hopelijk geen problemen voor de EU launch![]()
1.50 update moet je via USB installeren,als je PS4 gebricked isquote:Op vrijdag 15 november 2013 08:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gelukkig blijft het vaak bij een gebogen pinnetje of verkeerd geinstalleerde software.
Wat is de datum? Mag de link niet openen van mijn werk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 06:22 schreef Pheno het volgende:
En eindelijk een datum: Infamous Second Son krijgt een datum
21 maartquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat is de datum? Mag de link niet openen van mijn werk.
Via de safe modus zie mijn reactie op de voorgaande pagina's.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
1.50 update moet je via USB installeren,als je PS4 gebricked is
Wij krijgen precies dezelfde units als NA he. Ze staan hier ook al in de loodsen. Als er echt iets aan de hardware moet worden veranderd zal dat denk ik pas gebeuren in de lichting units die eind december/ begin januari wordt verscheept.quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.reddit.com/r/P(...)post_if_you_want_to/
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=715460
http://kotaku.com/good-news-about-our-once-broken-ps4-1464813671
Hopelijk geen problemen voor de EU launch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |