Dan viel ze op je omdat je goed kan kussen hihi Kan je geen topic starten in R&P?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:14 schreef jelfrikandel het volgende:
Zal k gewoon t grietje wat ik wel leuk vind uitvragen (zit bij mij op school)? Lijkt alsof ze de laatste tijd wel wat meer naar me toe neigt te gaan, terwijl ze voorheen niks tussen ons zocht volgens een vriendin nadat k haar een keer gekust heb. Maar stel ze zegt nee sta je natuurlijk wel weer met een bek vol tanden...
Verder voel k me gelukkig en blai
Dat zei haar vriendin ook dat zei dat zei toenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan viel ze op je omdat je goed kan kussen hihi Kan je geen topic starten in R&P?![]()
OT: moe
Haha , zo te horen is jouw geval dan geen 'ramp' voor jequote:Op woensdag 13 november 2013 08:52 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dat zei haar vriendin ook dat zei dat zei toen![]()
Nha, das wel weer een beetje te veel van het goede, denk dat zo een topic van een gozer van 18 beetje raar staat tussen al die topics van mensen met wat serieuzere problemen
Ik zeg doenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:48 schreef -Bushok het volgende:
Gewoon kut. Zin om er even uit te gaan..
Dan moet je uitgaan héquote:Op woensdag 13 november 2013 23:48 schreef -Bushok het volgende:
Gewoon kut. Zin om er even uit te gaan..
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kan niet editen dus ontopic: drank gehad, slechte situatie, voel me wel neutraal tot vrolijk, nog best fiten heb een leuke gesprekspartner dus dat is altijd leuk
![]()
On-line of out-line?quote:
Uitgaan op fok is niet echt zo'n feestje heb ik zo'n heel klein vermoeden. Ik zeg out-line.quote:
Oh glasje rosé en wat mooi achtergrondmuziek is ook niet slecht hé....quote:Op donderdag 14 november 2013 00:08 schreef -Bushok het volgende:
[..]Ja graag..maar m'n zoontje ligt op bed. Dus dan maar feestje alleen en een glas rosé
Ik zegquote:Op woensdag 13 november 2013 23:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Uitgaan op fok is niet echt zo'n feestje heb ik zo'n heel klein vermoeden. Ik zeg out-line.
Even een digitale knuffquote:Op donderdag 14 november 2013 01:34 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik voel me boos, machteloos, verdrietig.
Mijn beste vriendin heeft borstkanker en ik ben zo bang dat ik haar kwijt raak.
Blij dat je nu je voorliefde voor zaagsel hebt ontdekt. In je vorige leven was je een konijn?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:59 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmmmijn vegan eiwitshakes smaken een beetje naar zaagsel, maar zijn best te hachelen. Blij verrast dus
Dat weet ik niet, ik ben nog nooit naar zo'n regressietherapeut geweest. Wie weet was ik wel Napoleon in een vorig levenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Blij dat je nu je voorliefde voor zaagsel hebt ontdekt. In je vorige leven was je een konijn?
schudt hand.quote:
Weltrustenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:31 schreef -Bushok het volgende:
Nou nou, het zou een spannende avond wordenIk ga maar wat lezen, weltrusten alvast iedereen
Dit is toch geen poging tot nog meer jaloersmakerij he?!quote:
Yes! Toch nog geluktquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:41 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dit is toch geen poging tot nog meer jaloersmakerij he?!![]()
Anyway, is je gelukt!
![]()
Ot: ik voel me een surrogaatkind door een buurvrouw van 3 jaar ouder die reageert als een overbezorgde moeder....whaaa!![]()
(verder is ze heel aardig, maar ik heb verdorie al een moeder, die gelukkig een stuk relaxter is
)
Have funquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Yes! Toch nog geluktzal aan je denken.
12 uur in de auto, zonnetje, goed gezelschap en bier. Weekend begint goed!
Ga eens een maand oid uit zonder alcohol en andere drugs te gebruiken en daarna langzaam aan weer kijken waar je grenzen zitten. Wie weet heb je dan dat soort avonden niet meerquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:16 schreef Roadtrip het volgende:
Ugh ik voel me eigenlijk super akelig.
Ik ben gisteren uit geweest en had een super leuke nacht. Maar de volgende dag voelt altijd emotioneel verrot.
Ik heb ook het gevoel heel awkward geweest te zijn. Per ongeluk proosten zonder iemand aan te kijken. Of door een gesprek iets verkeerds zeggen. Een awkward opmerking.Mijn zelfvertrouwen is compleet dood. Gisteren ook al eigenlijk.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Net alles van Hyves gedownload wat op mijn profiel stond
Wat een flashbacks allemaal toen ik alles door aan het lezen was. Hele mooie, maar ook minder mooie tijdens in mijn hoofd herleefd.
En dan kijk je op en besef je je wat er allemaal in die tussentijd is gebeurd en realiseer me dat ik het momenteel gewoon heel erg fijn heb
Momentjes voor jezelf
Gezeur ?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:47 schreef -Bushok het volgende:
Gezellig forum dit.. Eventjes wat afleiding en krijg direct gezeur?... Voor de rest voel ik me goed, lekker gesport
Een modje, ik stuurde alleen "quote:
Ah zo. Sommigen hebben geen gevoel voor humor hé. Laat je avondje niet verpestenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:52 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Een modje, ik stuurde alleen "" in het algemeen (Nachtbagger) weer een subforum wat ik ga vermijden.. Ik had gewoon zin in een klein gesprekje, even lachen
Komt wel weer goedquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:15 schreef theKiD het volgende:
Blegh.. Emotioneel geheel aan de grond.Hopelijk gaat het snel weer de betere kant op
Komt wel goed manquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:15 schreef theKiD het volgende:
Blegh.. Emotioneel geheel aan de grond.Hopelijk gaat het snel weer de betere kant op
quote:
Thnx! Ik weet ook wel dat het weer goed komt. Alleen is nu even door die zure appel heen..quote:
Helaas erg herkenbaarquote:Op zaterdag 16 november 2013 03:10 schreef nicknicknickname het volgende:
Slapeloos.. Kon ik mijn gedachtes maar een keer uitzetten! Teveel dingen om over na te denken maar zonder resultaat.. Het besef dat ik alles in mijn leven fout heb gedaan wordt steeds maar groter..
quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:10 schreef nicknicknickname het volgende:
Slapeloos.. Kon ik mijn gedachtes maar een keer uitzetten! Teveel dingen om over na te denken maar zonder resultaat.. Het besef dat ik alles in mijn leven fout heb gedaan wordt steeds maar groter..
Hier ook wel ja...quote:
Via Whatsapp.. OMGquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Weet je wat pas walgelijk is... wanneer je ruim 5 jaar van je leven in iemand investeert en hij je niet eens het respect geeft om recht in je bek te zeggen hoe en wat.. en je vervolgens dumpt via Whatsapp... gadverdamme wat een stumperd ben je dan...![]()
And now time to party and be happyvanavond lekker op stap met echte vrienden zinnnnn in
Ideaal voor kennissen misschien maar met echte vrienden kan je beter bellen en de tijd en moeite nemen om mee af te sprekenquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Mja.. Tis wel ideaal hoor...
Je moet et alleen niet je relatie problemen bespreken erover hahahaha
Voortaan niet vergeten te vermelden dat je met vrienden van diegene loopt te flikflooien.quote:
Ow klopt je hebt helemaal gelijk ik heb idd zitten chatten met een vriend van je...zo nu blijquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voortaan niet vergeten te vermelden dat je met vrienden van diegene loopt te flikflooien.
OT: Druk, as usual![]()
Opzich nog hetzelfde, maar gaat wel richting de goede kant op. Het is iig niet erger geworden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:15 schreef theKiD het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
Goed. Eigenlijk gewoon, goed. Lekker mezelf
Oei, dat is niet leuk. Sterktequote:Op zaterdag 16 november 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Oh, nie zo goed, voel me net iemand anders.
Krijg wel gelijk een kusjequote:Op zaterdag 16 november 2013 23:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Oei, dat is niet leuk. Sterkte
Sorry ik zie in heel veel topics dat je het over "hem" hebt wie is dat ?quote:Op zondag 17 november 2013 00:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Zó koud
Uren met hem rond gefietst en gepraat, voelt gewoon goed
WTFquote:Op zondag 17 november 2013 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik voel me echt down..... eerste ronde eruit bij McDonalds sollicitatie. Heb me nog nooit zo beroerd gevoeld.
geluk bij ongelukquote:Op zondag 17 november 2013 00:58 schreef Jv1994 het volgende:
Net 170 euro gewonnen door een foutje ben blij man
Hahahah Epic post!quote:Op zondag 17 november 2013 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik voel me echt down..... eerste ronde eruit bij McDonalds sollicitatie. Heb me nog nooit zo beroerd gevoeld.
Alleen hier in R&P als het goed is hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 00:51 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Sorry ik zie in heel veel topics dat je het over "hem" hebt wie is dat ?
Leukquote:Op zondag 17 november 2013 10:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen hier in R&P als het goed is hoor.
Maar iemand die ik nu date![]()
Misschien kwam je te intelligent over?quote:Op zondag 17 november 2013 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ging even op zoek in dat topic. Dat wat lompehork zei, is gewoon een van de vele standaars grappen die hier gebruikt worden op fok. Laat je niet zo gek maken joh.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:52 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Een modje, ik stuurde alleen "" in het algemeen (Nachtbagger) weer een subforum wat ik ga vermijden.. Ik had gewoon zin in een klein gesprekje, even lachen
Ik moest huillachen.quote:Op zondag 17 november 2013 14:19 schreef Trashcanman het volgende:
Ja maar hoe voelde je je bij het lezen van dat topic?
OT:
[..]
Dit ja.
Helaas is dat in deze tijd ook daar niet meer zo. Dat iedereen aangenomen wordt.quote:Op zondag 17 november 2013 01:07 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
WTF![]()
Ik dacht dat iedereen daar wel werd aangenomen.
Welcome back to real lifequote:Op zondag 17 november 2013 19:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sinds een maand weer een kort weekendje bij mijn ouders geweestnu weer terug naar huis en weer een drukke werkweek voor de boeg.
Dankjequote:Op zondag 17 november 2013 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ging even op zoek in dat topic. Dat wat lompehork zei, is gewoon een van de vele standaars grappen die hier gebruikt worden op fok. Laat je niet zo gek maken joh.
watquote:Op maandag 18 november 2013 14:52 schreef Scuidward het volgende:
Gaat dit over mij? Het is nu eenmaal zo.
Dat is ook een staat bij welzijn/manier van voelen.quote:Op maandag 18 november 2013 14:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ben er niet bij vandaag ... pardon.
Oh ja! Morgen gaat-ie hier in Eindhoven open.quote:
Dit ja.quote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef cafpow het volgende:
goed, maar wel enorm moe. Bedtijd denk ik
En Engels, Spaans, Japans?quote:
Oké, ik zal niets meer in andere talen postenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet om hier op het forum te klappen, alhoewel engels nog kan, maar buiten dat, mooie talen.
Dat moet je geheel zelf weten natuurlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Oké, ik zal niets meer in andere talen posten![]()
quote:
*schouderklopje*quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Emoties gieren door me heen. Kan niet te concreet zijn helaas.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Uitslag was niet goed, maar ook niet heel slecht. Voel me nu nog kloter!quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:00 schreef _Joy_ het volgende:
Klote! Vanmiddag naar t ziekenhuis voor de uitslag van een voor mij belangrijk onderzoek. Helemaal in de stress nu!
Klinkt niet goed. Veel moedquote:Op woensdag 20 november 2013 09:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Blegh... mijn broertje heeft een bult in zijn nek (al jaren, maar lijkt gegroeid de laatste tijd). Huisarts en de arts in het ziekenhuis wisten niet wat het was. Ook op een echo was het niet goed te zien, dus hij heeft een MRI-scan gedaan en vandaag krijgt ie de uitslag. Het heeft niet de symptomen om kwaadaardig te zijn, maar toch zit het me niet lekker..
Kutgevoel is dit zeg..
edit: blijkt niets kwaadaardigs te zijn. Er hoopt zich iets op in de vorm van vocht in een ader die daar loopt. Gekeken wordt dmv een CTscan of het om een gewone- of slagader gaat en of dit op lange termijn problematisch kan worden. Adhv. die gegevens wordt beslist of een operatie nodig is.
Dank je, het feit dat het niks kwaadaardigs is, is voor mij al een enorme opluchtingquote:
Zoiets heb ik op mijn voet. Heel raar maar bij mij mocht het blijven zitten. Is het goed te zien?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Blegh... mijn broertje heeft een bult in zijn nek (al jaren, maar lijkt gegroeid de laatste tijd). Huisarts en de arts in het ziekenhuis wisten niet wat het was. Ook op een echo was het niet goed te zien, dus hij heeft een MRI-scan gedaan en vandaag krijgt ie de uitslag. Het heeft niet de symptomen om kwaadaardig te zijn, maar toch zit het me niet lekker..
Kutgevoel is dit zeg..
edit: blijkt niets kwaadaardigs te zijn. Er hoopt zich iets op in de vorm van vocht in een ader die daar loopt. Gekeken wordt dmv een CTscan of het om een gewone- of slagader gaat en of dit op lange termijn problematisch kan worden. Adhv. die gegevens wordt beslist of een operatie nodig is.
Het is goed te zien ja, maar omdat het in zijn nek zit, valt het niet heel erg op. Ik ben iig heel blij dat er niets kwaadaardigs in zit. Vanochtend viel me echt even zwaarquote:Op woensdag 20 november 2013 16:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoiets heb ik op mijn voet. Heel raar maar bij mij mocht het blijven zitten. Is het goed te zien?
Een hele liefdevolle digitale knuffquote:Op woensdag 20 november 2013 22:33 schreef _Joy_ het volgende:
Kutdag! Gisteren naar t ziekenhuis geweest voor uitslag van onderzoeken en mijn schildklierkanker is nog niet wegbah, moet er heel de tijd aan denken...
Potverdorrie, wilde ik hier posten dat ik mij steeds zelfverzekerder voel lees ik dit. Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:33 schreef _Joy_ het volgende:
Kutdag! Gisteren naar t ziekenhuis geweest voor uitslag van onderzoeken en mijn schildklierkanker is nog niet wegbah, moet er heel de tijd aan denken...
Wow heftig. Vet kut. Zet hem op bij het verdere gevecht.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:33 schreef _Joy_ het volgende:
Sterkte, hoop dat je de strijd wint. En dat meen ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:33 schreef _Joy_ het volgende:
Sterkte..quote:Op woensdag 20 november 2013 22:33 schreef _Joy_ het volgende:
Man wat lijkt me dat moeilijk om te horen te krijgenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:33 schreef _Joy_ het volgende:
Sterkte!quote:Op woensdag 20 november 2013 22:33 schreef _Joy_ het volgende:
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:45 schreef Snowbells het volgende:
Altijd leuk, met een leuke jongen daten
Ik ben onschuldig!!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:17 schreef wolfrolf het volgende:
Misselijk, heel de tijd winden laten
Dat 2e is op zich normaal
Maar dat 1e? Ben ik zwanger? xd
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ontzettend geïrriteerd en boos.:r
Ik vraag me af waarom je in eerste instantie je appartement uit zou gaan. Toch die pluspunten?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef theKiD het volgende:
Pffffff... don't know what to do![]()
Gisteren een erg leuke aanbieding gekregen van mijn ouders, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen..
Mijn appartement verkopen, en het verlies nemen. Een nieuwe hypotheek afsluiten om op de grote garage bij mijn ouders een verdieping op te zetten om daar mijn eigen woning te maken. Opzich veel pluspunten, alleen dan zit ik wel weer bij mijn ouders op het erf..Pffff... Zou me wel veel geld schelen qua hypotheek enzo.. Maar toch.. I don't know
Ik woon nu in de stad, ben zelf een echt dorpsmens, ben er geboren en getogen. Dit is te groot/ anoniem voor mij. Tevens, in de goede tijd (voor 2008) veel te duur gekocht. En mijn vrienden en familie wonen ook nog in het dorp..quote:Op donderdag 21 november 2013 21:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je in eerste instantie je appartement uit zou gaan. Toch die pluspunten?
Zelf voel ik me verward. Wel gelukkig, niks te klagen, maar toch even in de war. Trekt wel bij.
WWW:WIEWATWAARquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:09 schreef jelfrikandel het volgende:
who the hell are you
![]()
antiklacht: geheimzinnige chick.
Soms. Vies, vet en lelijk maar toch lief.quote:
Nee dat is niet de gedachte die bij mij opkomt, maar iedereen zijn ding hequote:Op vrijdag 22 november 2013 17:39 schreef kuolema het volgende:
[..]
Soms. Vies, vet en lelijk maar toch lief.
Maar kijk nou wat een poepie:
Die wil je toch gewoon knuffelen en in zijn flubberwangetjes knijpen?
"stiekem nonverbaal zit te seinen en shit" ??quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:38 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Geheimzinnige chick.knap grietje dat de hele tijd stiekem nonverbaal zit te seinen en shit.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is niet de gedachte die bij mij opkomt, maar iedereen zijn ding he
Ja knipoogjes in het voorbijlopen, lachen, extra lang aankijken dat soort dingetjes. Beetje mysterieus gebeuren. Heb nog geen kans gehad wat te zeggen of aan te spreken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:40 schreef complicate het volgende:
[..]
"stiekem nonverbaal zit te seinen en shit" ??
Ik snap hier niets van. Ik ken je niet ,heb je nooit aangesproken, heb je nooit gezien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:47 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ja knipoogjes in het voorbijlopen, lachen, extra lang aankijken dat soort dingetjes. Beetje mysterieus gebeuren. Heb nog geen kans gehad wat te zeggen of aan te spreken.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, sorry nog steeds geen zin om een zeekoe te knuffelen.
Natte bende
Ja voor je het weet wil ie bij je in bed kruipen, hele bed zeiknat.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap hier niets van. Ik ken je niet ,heb je nooit aangesproken, heb je nooit gezien.
Waarover gaat dit?
Hoezo? jouw reactie : "quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:05 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]jij quotte mij
Sorry hoor...
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo? jouw reactie : "who the hell are you
![]()
antiklacht: geheimzinnige chick" , was dus niet op mij bedoeld.
Als dat zo is, dan ben ik heel blij
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo? jouw reactie : "who the hell are you
![]()
antiklacht: geheimzinnige chick" , was dus niet op mij bedoeld.
Als dat zo is, dan ben ik heel blij
Ach joh komt wel goed joh. Leuk toch om samen een film uit te kiezen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:23 schreef complicate het volgende:
Ik voel mij niet voorbereid: straks komt een maatje met mij film zien en weet nog altijd niet welke film we gaan zien, laat staat wat ik moet koken voor hem
Ja weet ik, maar eigenlijk heb ik er niet zo veel zin in ,want het moet altijd allemaal met de puntjes op de i. Wel bedankt voor jouw geruststellende reactiequote:Op zaterdag 23 november 2013 20:28 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ach joh komt wel goed joh. Leuk toch om samen een film uit te kiezen?
En over dat eten, dan bestel je toch gewoon? Thuisbezorgd.nl kan super lekker zin.
Als het maar gezellig is toch?
Mooi.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:38 schreef KaBuf het volgende:
Nog steeds blij met de financiële meevaller van vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |