Die is toch dement? Of is dat alleen in de filmpjes van LuckyTV?quote:Op maandag 11 november 2013 23:26 schreef Hexagon het volgende:
Mooi dat Bolkestein het gedrag van zijn VVD even duidelijk wordt gemaakt
Alsof mensen die keuze hebben. Ze worden er gewoon geboren en hebben geen geld om weg te gaan of worden geweigerd in andere landen of verzuipen op de boot onderweg al.quote:Op maandag 11 november 2013 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dan is het niet zo slim dat de meeste mensen op plekken gaan wonen waar het niet veilig is.
Hadden ze geld dan verhuisden ze wel naar een gematigd klimaat. ZuidFrankrijk bijvoorbeeld. In de Provence is het altijd mooi weerquote:Op maandag 11 november 2013 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dan is het niet zo slim dat de meeste mensen op plekken gaan wonen waar het niet veilig is.
Mensen hier aan de kust wonen ook bewust onder NAP en als het een keer mis gaat, en dat staat vast, dan is de helft van Nederland de pijp uit, maar toch blijven die mensen er wonen, maar hebben wel de middelen om te vertrekken, het ligt dus aan iets anders.quote:Op maandag 11 november 2013 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof mensen die keuze hebben. Ze worden er gewoon geboren en hebben geen geld om weg te gaan of worden geweigerd in andere landen of verzuipen op de boot onderweg al.
Ja aan kansberekening, wat kost het en wat is het risico dat het gebeurtquote:Op maandag 11 november 2013 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mensen hier aan de kust wonen ook bewust onder NAP en als het een keer mis gaat, en dat staat vast, dan is de helft van Nederland de pijp uit, maar toch blijven die mensen er wonen, maar hebben wel de middelen om te vertrekken, het ligt dus aan iets anders.
Dit dus. Het is nou niet echt 'Las Vegas' meer.quote:Op maandag 11 november 2013 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Huh, wat saai, ze gaan The Strip ombouwen tot een soort winkelcentrum Dronten.
We wonen ook aan rivieren. Water is gevaar maar ook handel en levensonderhoud. Net als mensen bij vulkanen wonen voor vruchtbare grond.quote:Op maandag 11 november 2013 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mensen hier aan de kust wonen ook bewust onder NAP en als het een keer mis gaat, en dat staat vast, dan is de helft van Nederland de pijp uit, maar toch blijven die mensen er wonen, maar hebben wel de middelen om te vertrekken, het ligt dus aan iets anders.
Amerikanen zijn daar gek opquote:Op maandag 11 november 2013 23:38 schreef waxmask het volgende:
Ben er nog niet geweest maar volgens mij is Vegas een peperdure geld uit je zak klop stad met een groot fake-gehalte.
Ik ben toch meer van de authentieke pittoreske dorpjes waar niet zo heel veel toeristen komen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Amerikanen zijn daar gek op
In de filipijnen niet nee, die hebben echt een probleem.quote:Op maandag 11 november 2013 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof mensen die keuze hebben. Ze worden er gewoon geboren en hebben geen geld om weg te gaan of worden geweigerd in andere landen of verzuipen op de boot onderweg al.
Als je het zo gechargeerd wilt brengen kan je ook zeggen dat men niet in een delta miet gaan wonen die om de zoveel tijd volloopt.quote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hadden ze geld dan verhuisden ze wel naar een gematigd klimaat. ZuidFrankrijk bijvoorbeeld. In de Provence is het altijd mooi weer
Ik zou zeggen.. Geef Powned maar een late night show..quote:Op maandag 11 november 2013 23:42 schreef Zipportal het volgende:
P&W zijn over de houdbaarheidsdatum heen. En Humberto "bah" Tan is geen alternatief.
Ja, dat zeiden ook al een aantal mensen hierboven.quote:Op maandag 11 november 2013 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Als je het zo gechargeerd wilt brengen kan je ook zeggen dat men niet in een delta miet gaan wonen die om de zoveel tijd volloopt.
Wel een mooie bos schaamhaar in de playboyquote:Op maandag 11 november 2013 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Isa Hoes. Na de dood van Antonie, begon ik mij steeds meer aan haar te irriteren.
Ze kwam eindeloos veel opdraven in allerlei programma's. Deed opeens ook voice-over werk voor reclames.
Schijtwijf. Zat helemaal niet in de rouw. Opdonderen met je kutboek.
Jij klinkt als een heel dom iemand.quote:Op maandag 11 november 2013 23:48 schreef waxmask het volgende:
Lafaard was het...geen respect voor zelfdoding...
Onwetendequote:Op maandag 11 november 2013 23:48 schreef waxmask het volgende:
Lafaard was het...geen respect voor zelfdoding...
Je broer homo, je man zelfmoord...zou ze zich afvragen of het misschien allemaal ana haar zou liggen?quote:Op maandag 11 november 2013 23:49 schreef Zipportal het volgende:
Isa kan beter haar broer een beurt geven.
Terecht ook. Botte vraagstelling.quote:Op maandag 11 november 2013 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo daar werd Isa even link...
quote:Op maandag 11 november 2013 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij klinkt als een heel dom iemand.
Ik heb er al genoeg van dichtbij meegemaakt en heb gezien wat een ellende die mensen achterlaten, en dan heb ik het niet over euthanasie op het eind van het leven.quote:
Flikker eens op met je domme gelul.quote:Op maandag 11 november 2013 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je broer homo, je man zelfmoord...zou ze zich afvragen of het misschien allemaal ana haar zou liggen?
quote:Op maandag 11 november 2013 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je broer homo, je man zelfmoord...zou ze zich afvragen of het misschien allemaal ana haar zou liggen?
All bricks in a wall...quote:Op maandag 11 november 2013 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Flikker eens op met je domme gelul.
Mongool.quote:Op maandag 11 november 2013 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
inderdaad aandachtshoer is hetquote:Op maandag 11 november 2013 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Isa Hoes. Na de dood van Antonie, begon ik mij steeds meer aan haar te irriteren.
Ze kwam eindeloos veel opdraven in allerlei programma's. Deed opeens ook voice-over werk voor reclames.
Schijtwijf. Zat helemaal niet in de rouw. Opdonderen met je kutboek.
quote:Lilianne Ploumen
Minister van Ontwikkelingssamenwerking over de Filipijnen
Sheryl Lynn Baas
Voormalig Miss Nederland over situatie in de Filipijnen
Maarten van Rossem
Historicus bespreekt de complottheorieën rondom de moord op president Kennedy, 50 jaar geleden
Bert van der Tuuk
Ontwerper over het nieuw Olympisch schaatspak
Vreselijk natuurlijk, maar interesseert iemand dat echt?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:16 schreef alors het volgende:
Lilianne Ploumen
Minister van Ontwikkelingssamenwerking over de Filipijnen
Sheryl Lynn Baas
Voormalig Miss Nederland over situatie in de Filipijnen
Ja, sinds gisteren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:25 schreef computergirl het volgende:
Ik heb al lang niet meer gekeken, Witteman met hipsterbril?
Vandaar topic titelquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, sinds gisteren.![]()
[ afbeelding ]
Maakt uit. Over: P&W dat is toch minder geworden. Vroeger hadden ze 3 gasten en kregen ze mooi 20min de tijd om te praten. Nu een volle tafel met kuulgasten die vaak 10min krijgen.quote:
Ze stoppen Maarten natuurlijk aan het einde om hem uit te melken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil alleen Maarten even meepikken, ik ben verder niet zo geïnteresseerd in de struggles van Filipijnse importbruidjes.
Net als Johan's voetbalnieuws in Tour du Jour.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze stoppen Maarten natuurlijk aan het einde om hem uit te melken.
Wel zonde van al die verzopen hoertjes.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil alleen Maarten even meepikken, ik ben verder niet zo geïnteresseerd in de struggles van Filipijnse importbruidjes.
Ik zou daar niks op tegen hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondertussen belangrijk media nieuws
Aicha Marghadi wil weer op televisie
Maarten is altijd leuk. Vind RFK beter dan JFK, maar okquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:17 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond Van Rossem over JFK.
Nu al topshow.
Nouja misschien worden die eilanden nu wel populair bij de vereniging van de necrofielen. Een vriend van Theo Maassen is daar lid.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel zonde van al die verzopen hoertjes.
Dat kan jij wel zeggen pik maar ik heb die grap toch echt 8000 jaar geleden bedacht samen met de Dalai Lama toen ik daar op bezoek was, goeie kameraad van mij. Ik sta trouwens al 100.000 jaar op nummer 1 in Tibet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die verzopen hoertjes grap heb ik vandaag wel driehondermiljard keer gehoord. Terwijl die gewoon in Bolle Jan door Ap achter de bar is bedacht.
Hey Mani, ben jij ook al zo'n lamlul die de Reinout imitatie nog nooit gehoord heeft?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan jij wel zeggen pik maar ik heb die grap toch echt 8000 jaar geleden bedacht samen met de Dalai Lama toen ik daar op bezoek was, goeie kameraad van mij. Ik sta trouwens al 100.000 jaar op nummer 1 in Tibet.
Dit is wel de tijd van het jaar voor je he.quote:
Al zijn zwemmers beter natuurlijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit is wel de tijd van het jaar voor je he.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Ik trek altijd een-gezicht als ik Ploumen hoor praten.
Ik moet altijd poepen dan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
ditquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zegt ze nu net letterlijk dat het niet uit maakt dat het gros van dat geld weg gaat aan corruptie
Ploumen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zegt ze nu net letterlijk dat het niet uit maakt dat het gros van dat geld weg gaat aan corruptie
het is dus gewoon het afkopen van je eigen schuldgevoelquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat het grootste gedeelte van het geld verdwijnt geen reden om niet te storten
Met een leuk BN'er spektakelquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het is dus gewoon het afkopen van je eigen schuldgevoel
Als je kijkt naar de feiten, dan hebben de hulporganisaties gewoon weinig bereikt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:21 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Die Telegraaf artikelen dat miljoenen euro's aan de strijkstok blijven hangen van hulporganisaties is het mooiste dat gierige mensen ooit is overkomen. Nu hoeven mensen zich niet meer voor hun gedrag te schamen. Jammer.
Welke feiten?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de feiten, dan hebben de hulporganisaties gewoon weinig bereikt.
Duitsland is tegenwoordig ook de place to be. Met name Zuid-Duitslandquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het idee is dat je het illegale vuurwerk gewoon in Duitsland ophaalt.
De muts.quote:
Dat meisje wat door haar vader is doodgeschoten vorige week en waarbij hij zelfmoord pleegde.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is dus een website van de polizei, snap je hem?
Wie?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:28 schreef Gramulanion het volgende:
Erik Heiden deed dat voor het eerst, op zo'n plank.
Ik zat op de eerste rij toen hij goud pakte op alle afstanden op de OS.
quote:
Ok, tnx.quote:
Ik vergeet het elke keer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Jullie hebben een topshow gemist op Rtl 4.
Die man van die pakken denkt volgens mij zelfs van, waarom is dit boeiend genoeg voor tvquote:
Nee, echt super boeiend man. Ik zit aan de buis gekluisterd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit item faalt echt enorm
inderdaad, afkappenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef Hierro het volgende:
Hoe lang duurt dit nog? Rot op met schaatspakken man
Er zit al een miss aan tafel, mogen wij ook eens wat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn er geen vrouwen die schaatsen ofzo
ken een stuk wat mooiere vrouwenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Er zit al een miss aan tafel, mogen wij ook eens wat?
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn er geen vrouwen die schaatsen ofzo
Oswald vermoedelijk, why?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:39 schreef Gramulanion het volgende:
Door wie is Kennedy vermoord J0kkebr0k?
Ik ken ook wel mooiere mannen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ken een stuk wat mooiere vrouwen
Veel vrouwen vinden Maarten bijzonder sexyquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Er zit al een miss aan tafel, mogen wij ook eens wat?
Willem Oltmans daarvoor al.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter R de Vries heeft dit dossier al opgelost
jij zit ook in het complotquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het meest verdachte is om die drie mannen naar de Sherif te brengen, waarom deden ze dat dan als ze niet betrapt moesten worden?
Wie was het volgens hemquote:
Echt? Wtf die lui zijn echt ziek ookquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had een papiertje in de brievenbus gekregen "zoek op google naar Dankbaar en Marianne Vaatstra".
Die mensen hadden duidelijk mijn Nee & Nee sticker niet gezien.
Wie is dankbaar danquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankbaar en Marianne Vaatstra
Oja zoiets zag ik in de krant. Had geen zin om het te lezenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is die vent die het dagboek van haar moeder heeft 'geleend'.
jij zit dus ook in het complotquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is precies wat iemand niet zou zeggen als hij in een complot zat.
Uh... misschien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jij zit dus ook in het complot
Hij eet wel elke ochtend een banaan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Maarten ruft volgens mij echt uit zijn giechel
Maarten doet een Zeljko Petrovitctje..quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:50 schreef gosschalks het volgende:
Haha, hoe Maarten Jeroen de hele tijd het gevoel geeft dat hij iets kan zeggen en dan toch weer verdergaat.
En kaasballetjesquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij eet wel elke ochtend een banaan.
Denk dat ie riekt alsof ie ook drol eet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
He wat? Dit vindt Rene niet leuk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik je achterna het bed in.
Ik moet morgen scherp zijn, dus liever niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik je achterna het bed in.
Maarten is van de flauwe humor. Hij doet Doofy ook vaak naquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan jullie en doe het veiligquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat René er van vindt vind ik nou echt helemaal niet rullevant.
In huize marcodej is het veel discussiëren weinig neuken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan jullie en doe het veilig
Oh je hebt er ervaring mee?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In huize marcodej is het veel discussiëren weinig neuken.
quote:Sophie in 't Veld
Over de samenwerking tussen Geert Wilders en Marine Le Pen
Andreas Kinnegin
Over de samenwerking tussen Geert Wilders en Marine Le Pen
Anousha Nzume
Windt zich op over de Zwarte Pietendiscussie
De zussen van Cor van Hout
Laura van Hout en Nancy Erkamps over de biografie over hun broer
Rutger verdient dan ook wel een paar flinke petsen op die patserbakkes van hem. Maar Kinnegin blijft een idioot.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:01 schreef Eenskijken het volgende:
pyschopaatbeetje onze rutger mishandelen
Van een professor filosofie verwacht je inderdaad wel meer dan bedreiging en fysieke intimidatie als iemand irritant voor je deur staat.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:01 schreef Eenskijken het volgende:
pyschopaatbeetje onze rutger mishandelen
TOT MORGEN!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik deze aflevering oversla.
Ach, je bent er nu toch.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik deze aflevering oversla.
Dartsen kijken, Ted Hankey moet nu.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel offtopic praten, is dat ook goed?
The Count?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dartsen kijken, Ted Hankey moet nu.
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:09 schreef waxmask het volgende:
D66 komt zelf op voor de islam...wie is er nou meer homofoob....Ga toch scharen man....
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is die kale man niet degene die rutger castricum aanviel?
Jaquote:Op woensdag 13 november 2013 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik eens diep in de camera kijken?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die Kinneging is een tamelijk rechts mannetje dus waarschijnlijk het eerste.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:09 schreef marcodej het volgende:
Wordt dit een discussie of een gesprek tussen twee mensen die het met elkaar eens zijn?
Die hield wel van een slagroomtaartje.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zat vroeger altijd voor de buis Andy Fordham aan te moedigen.
Bazenmuziek. Oldskool Zanyquote:Op woensdag 13 november 2013 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dartsen kijken, Ted Hankey moet nu.
Die zoop halve liters alsof het fluitjes zouden zijn...quote:Op woensdag 13 november 2013 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die hield wel van een slagroomtaartje.
Allememachies, dat kan je wel zeggen. Alles is voor Andy riep die altijd!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die hield wel van een slagroomtaartje.
Eng eng engquote:Op woensdag 13 november 2013 23:12 schreef waxmask het volgende:
Zodra hier een slim iemand wel de waarheid over de EU durft voor te dragen en daar goede oplossingen voor heeft is het afgelopen met Guy Verhofstad en kornuiten.
En als je er tegenin gaat gaat hij slaan....quote:Op woensdag 13 november 2013 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij praat echt op een enge manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |