quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Het is er weer eentje voor in mijn dagboek.quote:Op maandag 11 november 2013 23:05 schreef Queller het volgende:
Hoppa, deeltje vol! Wij kunnen dat. Wij kunnen dingen
Want eerst klonk het zo geil?quote:Op maandag 11 november 2013 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu klinkt het een stuk minder sexy.
Is ook niet iets wat ik vaak kan zeggen, dus nu melk ik het uit ook.quote:Op maandag 11 november 2013 23:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vond het al opmerkelijk dat jij een snee in je hand had. Dat is toch echt meer iets voor mij
Maar als die +1 met of zonder Tombo thuisblijft duik ik erin heur!quote:
Uitmelken. Kijk, dát is wat voor jouquote:Op maandag 11 november 2013 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is ook niet iets wat ik vaak kan zeggen, dus nu melk ik het uit ook.
Voorbeeldfunctie en zo. Jij kunt ongegeneerd boefje zijn. Ik heb nu verplichtingen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Je moet het af en toe toch weer ff voordoen hè....
Ik vind mij keurig netjes. Jij niet?quote:Op maandag 11 november 2013 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie en zo. Jij kunt ongegeneerd boefje zijn. Ik heb nu verplichtingen.
En terecht! Het is een heerlijk bedjequote:Op maandag 11 november 2013 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als die +1 met of zonder Tombo thuisblijft duik ik erin heur!
Laat ik hier maar een volmondig 'ja' op zeggen dan.quote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vind mij keurig netjes. Jij niet?
Wat zul jij lekker slapen straksquote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Laysa het volgende:
Luchtbed
Luchtbed
Ik kon dus echt al die tijd niet meer op dat woord komen
Ik wel hoor, hartstikke netjes.quote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vind mij keurig netjes. Jij niet?
Het lag zo voor de hand hequote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Laysa het volgende:
Luchtbed
Luchtbed
Ik kon dus echt al die tijd niet meer op dat woord komen
Kregen T&L geen halve hartverzakking toen ze de indringers in 'hun' bed vonden?quote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En terecht! Het is een heerlijk bedje
Amsterdam werd pas 11.30 uur wakker.....met Tom en Luna
Welke anderen bedoel je?quote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
Hebben de anderen ineens een leven op maandagavond of durven die niet meer?
Die zitten met een alu-hoedje op achter de bank. Denk ikquote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
Toch ga ik nog eens verkering aan je vragenquote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wel hoor, hartstikke netjes.
Je bedoelt dat ze ons door hebben?quote:Op maandag 11 november 2013 23:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Die zitten met een alu-hoedje op achter de bank. Denk ik
Alle anderen die hier normaal posten, het is niet zo dat wij hier normaal alleen zittenquote:
Nee, ze mogen normaal nooit op de logeerkamer, maar R. vond het zo gezellig, dus die liet de deur op een kier.quote:Op maandag 11 november 2013 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kregen T&L geen halve hartverzakking toen ze de indringers in 'hun' bed vonden?
Is ook gezellig.quote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ze mogen normaal nooit op de logeerkamer, maar R. vond het zo gezellig, dus die liet de deur op een kier.
En dat hadden de beebies vrij vlot door
Over mensen met een leven gesproken, leeft Erik nog eigenlijk?quote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
En dan zal ik volmondig met ja antwoorden.quote:Op maandag 11 november 2013 23:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Toch ga ik nog eens verkering aan je vragen
Dan hebben ze óf een leven óf geen zin om mee te postenquote:Op maandag 11 november 2013 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle anderen die hier normaal posten, het is niet zo dat wij hier normaal alleen zitten
Ik vind beide eigenlijk niet kunnen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan hebben ze óf een leven óf geen zin om mee te posten
We appen wel weer ff over een datumquote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef tombolafan het volgende:
Jullie zijn lief Cat en ingmoet ff kijken of t slaaptechnisch kan zeg maar
Nu uit en slapen
En daar gingen de nacho's... door de neusquote:Op maandag 11 november 2013 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Uiteraard lieten Tombo en ik de deur op een kiertje voor meneer Ingetje.
Beláchelijk is het!quote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind beide eigenlijk niet kunnen.
Lag die toen ook spinnend op jullie voeten 's ochtends?quote:Op maandag 11 november 2013 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is ook gezellig.![]()
Uiteraard lieten Tombo en ik de deur op een kiertje voor meneer Ingetje.
Knap!quote:Op maandag 11 november 2013 23:15 schreef Queller het volgende:
[..]
En daar gingen de nacho's... door de neus
Voeten? O, is dat waar hij bij de andere logees ligt?quote:Op maandag 11 november 2013 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lag die toen ook spinnend op jullie voeten 's ochtends?
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op maandag 11 november 2013 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
En dan zal ik volmondig met ja antwoorden.
Oeh, lijkt me lekker.quote:Op maandag 11 november 2013 23:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Vuile smeerlapquote:Op maandag 11 november 2013 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voeten? O, is dat waar hij bij de andere logees ligt?
Gelukkig niet zegquote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, lijkt me lekker.![]()
Wel met een goede salsa, met flink veel tabasco?
Die is blind te vertrouwen in deze; hij vindt het oprecht ontzettend gezellig als de dames een nachtje komen logeren en is half deaud als ze de deur weer uit zijn. For all the good reasons danquote:Op maandag 11 november 2013 23:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Whahahaaaaquote:Op maandag 11 november 2013 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voeten? O, is dat waar hij bij de andere logees ligt?
Had je maar vast half zekerheid....quote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Een F&F verloving waarbij ik niet de beoogde bruid ben!
Arme, arme jongenquote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die is blind te vertrouwen in deze; hij vindt het oprecht ontzettend gezellig als de dames een nachtje komen logeren en is half deaud als ze de deur weer uit zijn. For all the good reasons dan
2e sc waar ik echt mee post, 2 keer dat ik direct gekoppeld raak.quote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Een F&F verloving waarbij ik niet de beoogde bruid ben!
Mooi, meteen leren typen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
Een Roozjee-Queller beebie, dat wordt me een heel groooooooote druktemakert
Ow dear! De grootte... daar had ik even niet aan gedachtquote:Op maandag 11 november 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
Een Roozjee-Queller beebie, dat wordt me een heel groooooooote druktemakert
Jouw impulsiviteit gaat je nog nekken.quote:Op maandag 11 november 2013 23:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow dear! De grootte... daar had ik even niet aan gedacht
* oefenen gaat... wie geeft de augurken even door?!
Als je eenmaal de schouders eruit zijn, glibbert de rest er vast zo achteraanquote:Op maandag 11 november 2013 23:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow dear! De grootte... daar had ik even niet aan gedacht
* oefenen gaat... wie geeft de augurken even door?!
Mijn schiet te binnen: rekt het niet, dan scheurt het wel.quote:Op maandag 11 november 2013 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jouw impulsiviteit gaat je nog nekken.
Het ging mij eerst nog even om 'erin'quote:Op maandag 11 november 2013 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je eenmaal de schouders eruit zijn, glibbert de rest er vast zo achteraan
Ik denk dat ik dan toch liever zo'n augurk eruit werk
Proestquote:Op maandag 11 november 2013 23:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Het ging mij eerst nog even om 'erin'
quote:Op maandag 11 november 2013 23:26 schreef Queller het volgende:
Een picje
Een PICJE
Boewhahahahahahaha.... spreek uit: PIKJE![]()
![]()
Of zo'n ander dingquote:Op maandag 11 november 2013 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Trouwens, als je op álles voorbereid wil zijn kun je die augurk misschien beter inruilen voor een sinaasappel.
Dat kan ook gewoon met een potje (hihiquote:Op maandag 11 november 2013 23:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Het ging mij eerst nog even om 'erin'
Grote man, grote handen, grote voeten, jeweets... Of is dat een broodje aap?
Lucifer(doosje)quote:Op maandag 11 november 2013 23:26 schreef Queller het volgende:
Rooozjeee, kan je even een picje posten?
Met een luciferdoosje ernaast. Voor de inschatting?
Dank je
Omgquote:Op maandag 11 november 2013 23:26 schreef Queller het volgende:
Een picje
Een PICJE
Boewhahahahahahaha.... spreek uit: PIKJE![]()
![]()
Ja?quote:Op maandag 11 november 2013 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je eenmaal de schouders eruit zijn, glibbert de rest er vast zo achteraan
Ik denk dat ik dan toch liever zo'n augurk eruit werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bron: InternetzReality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Daar ben ik principiel op tegenquote:Op maandag 11 november 2013 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat kan ook gewoon met een potje (hihi) en een injectiespuitje
Meloen?quote:Op maandag 11 november 2013 23:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Of zo'n ander ding
Gut... het ligt op het puntje van mijn tong en ik zie het voor me....
quote:Op maandag 11 november 2013 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja?
Ik weet het niet hoor, lijkt me ook geen pretje.Die is groooootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bron: Internetz![]()
![]()
En hij moest een keer gewassen....![]()
Of zal ik er gewoon even bij zeggen dat ik schoenmaat 48 heb?quote:Op maandag 11 november 2013 23:26 schreef Queller het volgende:
Rooozjeee, kan je even een picje posten?
Met een luciferdoosje ernaast. Voor de inschatting?
Dank je
quote:Op maandag 11 november 2013 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja?
Ik weet het niet hoor, lijkt me ook geen pretje.Ik sla ff een rondje overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bron: Internetz
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
En ik 37....quote:Op maandag 11 november 2013 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of zal ik er gewoon even bij zeggen dat ik schoenmaat 48 heb?
Die kun je ook uithollen en dan naakt om een tipi heen dansenquote:Op maandag 11 november 2013 23:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Was het een courgette? Of zo'n ander ding.... een... uhhh.... gofter! Aubergine!!!!![]()
Courrrrrrrrrgette!quote:Op maandag 11 november 2013 23:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Was het een courgette? Of zo'n ander ding.... een... uhhh.... gofter! Aubergine!!!!![]()
Daarvoor hoef je toch geen aubergine uit te hollen?quote:Op maandag 11 november 2013 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die kun je ook uithollen en dan naakt om een tipi heen dansen
HOU OPPPPPPPPPPPPquote:Op maandag 11 november 2013 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat schijnt juist de sjeu er aan te geven volgens die mensen in Sex voor de Buch destijdsquote:Op maandag 11 november 2013 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je toch geen aubergine uit te hollen?
D'r was ooit bij Sex voor de Buch iemand die daar toch anders over dacht!quote:Op maandag 11 november 2013 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je toch geen aubergine uit te hollen?
Je snapt me direct hequote:
Ah, nooit gekeken, dus de link niet gelegd.quote:Op maandag 11 november 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r was ooit bij Sex voor de Buch iemand die daar toch anders over dacht!
Aubergine uithollen, augurk er in en gaan!
Welterusten cat.quote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Cat22 het volgende:
Dames en heer, ik wapper bedwaarts. Het was me aangenaam.![]()
Ik weet niet of ik dit wil weten.quote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r was toch ook iets met een opblaaszwembadje vol bruine bonen ofzo?
Witte bonen in tomatensausquote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r was toch ook iets met een opblaaszwembadje vol bruine bonen ofzo?
En ik snap ineens veel meer.quote:Op maandag 11 november 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
Dit waren ze, die met die tipi
[ afbeelding ]
Wat ergquote:Op maandag 11 november 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
Dit waren ze, die met die tipi
[ afbeelding ]
Whehehehequote:Op maandag 11 november 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
Oh we kunnen dat item met de aubergine nog terug kijken![]()
Ik zag net weer een stukje, whoehahahaha!
http://www.skoften.net/video/sex_voor_de_buch
Ik krijg alleen een "about:blank" wit scherm.quote:Op maandag 11 november 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
Oh we kunnen dat item met de aubergine nog terug kijken![]()
Ik zag net weer een stukje, whoehahahaha!
http://www.skoften.net/video/sex_voor_de_buch
Oh? Bij mij doet ie het gewoon!quote:Op maandag 11 november 2013 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een "about:blank" wit scherm.
En....? Dat met die aubergine staat tot de dag van vandaag op mijn netvlies, ik hoef het niet eens terug te kijkenquote:Op maandag 11 november 2013 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, mijn computer moest blijkbaar een paar minuten denken of hij het wel wilde afspelen.
Net gekeken.quote:Op maandag 11 november 2013 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En....? Dat met die aubergine staat tot de dag van vandaag op mijn netvlies, ik hoef het niet eens terug te kijkenEn daarmee ga je dan op nationale tv!
Ik ben al een verdieping hoger, maar nog niet moei.quote:Op maandag 11 november 2013 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga verdieping hoger, ben moeiiii
Morgen begint de werkweek weer, trusten
Wil jij dat een keer voordoen misschienquote:Op maandag 11 november 2013 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 11 november 2013 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Net gekeken.
En mensen maar denken dat Joan, met haar tooi, de cultuur van de indianen beledigde.
Zo goed als ik kon krijgen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Toch wel geaderd stoofvlees Roozjee?
Je bent er vroeg bij vandaagquote:Op dinsdag 12 november 2013 06:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom over een minuut of tien jouw kant op indaha.
Niet vroeger dan normaal hoor.quote:
O wat een fijn nieuws en wat een opluchting zal dat zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 07:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedemorgen iedereen Sint Maarten overleefd?
ik mocht slapen van 00 tot 06:00wel wezen kijken een paar keer of sac het nog deed.
En even een update over mijn achterneefje/nichtje uit de punctie is geen chromosomenafwijking gevonden alleen een hazenlipje. Ze zijn zelf verward door de tegenstrijdigheden maar gaan de zwangerschap voldragen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:46 schreef Qwea het volgende:
*trots*
Toen ik op 4-4-13 begon met meten (en toen was ik al een half jaar ofzo bezig met afvallen) had ik het volgende :
Been links 70cm
Been rechts 69 cm
Buik 95cm
Arm links 33cm
Arm rechts 33.5
89 kg (ik kwam van 98)
Net maar eens weer gemeten :
Been links 59cm
Been rechts 59cm
Arm links : 29.5cm
Arm rechts : 30.5cm
Buik : 78,5 cm
73,8 Kg
Echt geweldig gedaan Qwea en vooral dat je het volgehouden hebt met ook nog allerlei kwalen en medicatie, daar mag je idd trots op zijn .quote:
Het signaal van de tv viel ineens uit....gelukkig doet de rest het nog wel...Zal wel weer ergens iemand in een kast buiten hebben zitten rommelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:27 schreef roos85 het volgende:
Ja, UPC tegenwoordig..
Na zo'n 10 tweets en 5 telefoontjes naar de klantenservice lijkt hier nu alles in orde.
Ja, dat hoorde ik ookquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Echt geweldig gedaan Qwea en vooral dat je het volgehouden hebt met ook nog allerlei kwalen en medicatie, daar mag je idd trots op zijn .![]()
![]()
Over kwalen gesproken ik hoorde op het nieuws dat ze onbeperkt fysio voor reumapatienten uit de aanvullende verzekering willen gooien
dat doe ik bij ziggo ook, is efficiënterquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:21 schreef Laysa het volgende:
Jeeejjj Qwea![]()
En sterkte Ynske.
Is het niet krom dat je tegenwoordig via twitter met UPC moet communiceren, omdat de beldesk niet bereikbaar is
Ze lopen daar een dag achter met beantwoorden...dus wie weet krijg ik overmorgen antwoordquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat doe ik bij ziggo ook, is efficiënter
Oh fijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het signaal van de tv viel ineens uit....gelukkig doet de rest het nog wel...Zal wel weer ergens iemand in een kast buiten hebben zitten rommelen
das mooi vervelend...quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef Queller het volgende:
Slapen lukte niet. Te vroeg wakker worden wel
Dat bedoel ik! Had ik nou maar naast jou op het tweepersoons luchtbed gelegen, dan hadden we gezellig kunnen kletsen! Of slaap jij tegenwoordig wel een beetje goed?quote:
Ik heb van 2 tot een uur of 6 geslapen...daarna alleen een beetje doezelen....tot 10 uur dan wel weerquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:53 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Had ik nou maar naast jou op het tweepersoons luchtbed gelegen, dan hadden we gezellig kunnen kletsen! Of slaap jij tegenwoordig wel een beetje goed?
Ik geef de kutaugurken overigens de schuld: als die waren komen aanbellen, dan had ik zelf de snoepzak niet hoeven leegeten en had ik niet zo'n vreselijke suikerdip gekregen en had ik niet de hele nacht liggen stuiteren.
ik vind ariel wel het fijnst. dreft vind ik stinken en dash maakt niet zo goed schoon. nouja dat vind ik maar ik heb nog voor een jaar wasmiddel gok ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:40 schreef Greys het volgende:
Want ik zie nu een folder van Jumbo met 'ARIEL WASMIDDEL 1+1 GRATIES!'.
En dan heb je er dus twee voor ¤ 6,69.
Maar volgens mij is mijn gewone AH merk wasmiddel goedkoper, als ik er daar gewoon zonder actie twee van koop
Jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:43 schreef ferrari_rood het volgende:
het eind inzicht dus voor je. fijn vooruitzicht of niet?
Dat zei je gister ookquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb net aardappels geschild en gesneden voor de patat.
alles goed gegaan bij de ta greys?
ik heb een kloontjeik heb een foto waarop ean op een mini f_r lijkt.
niet hier toch?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zei je gister ookpost gewoon die foto
Jawelquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
niet hier toch?
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel
Maar lieve foto! Groot kindHeeft ze rossig haar?
hier zitten ze ook om de haard. is een gashaard nu maar vanuit de bouw een openhaardquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, exact de mijne die om de open haard zitten idd
Nee. Ik heb Page in de aanbieding voor minder geld.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:54 schreef Greys het volgende:
Zijn 16 rollen wc papier voor 4,49 goedkoop bij de Lidl?
Dat is dus mijn probleem, ik heb geen idee of het een goede aanbieding is
En 2x500 gram shoarma voor 4,50? Is dat goedkoop?
Weet ik nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
hier zitten ze ook om de haard. is een gashaard nu maar vanuit de bouw een openhaard
van welk bouwjaar is jullie huis?
Ja zie, leuk dat aanbiedingen shoppen, maar hoe doe je dat als je geen idee hebt?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee. Ik heb Page in de aanbieding voor minder geld.
Shoarma klinkt me niet heel duur in de oren![]()
Trial and errorquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zie, leuk dat aanbiedingen shoppen, maar hoe doe je dat als je geen idee hebt?
Dit is bij de Lidl en dat is dus duurder dan Page, da's mooi ruk, nu durf ik nog niks te kopen
Die shoarma, uit mijn hoofd, was ik voor 750 gram bij de Jumbo laatst 5 euro kwijt.
Dus dan is 2x500 gram nu idd goedkoper, dan gaat die op mijn lijst
Hoogvliet komende week!quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:02 schreef ferrari_rood het volgende:
hier sla ik altijd heinz tomatenketchup in als die in de aanbieding is want meneer blieft alleen die en venz hagelslag.
Ik heb kennelijk toch een post gemist met teruglezen, want waar heb je nou weer een infuus voor nodig vrijdag dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:02 schreef Qwea het volgende:
OehIk hou van mijn kipjes in het ziekenhuis. Ze hebben al een infuus voor me geregeld voor vrijdag
Dan koop je die van de AH.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:40 schreef Greys het volgende:
Want ik zie nu een folder van Jumbo met 'ARIEL WASMIDDEL 1+1 GRATIES!'.
En dan heb je er dus twee voor ¤ 6,69.
Maar volgens mij is mijn gewone AH merk wasmiddel goedkoper, als ik er daar gewoon zonder actie twee van koop
Beter koop je eigen merk van lidlquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:42 schreef Greys het volgende:
WTF, zijn Iglo vissticks (ik koop ze nooit) normaal echt 3,19 voor 1 pakje?
Nu voor 1,95 maar dat vind ik nog duur voor vissticks
Ja nee, want dat is dan toch niet voordeliger boodschappen doe dan wat ik anders doe?quote:
Nee. 24 rollen bij de action voor 4 euro.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:54 schreef Greys het volgende:
Zijn 16 rollen wc papier voor 4,49 goedkoop bij de Lidl?
Dat is dus mijn probleem, ik heb geen idee of het een goede aanbieding is
En 2x500 gram shoarma voor 4,50? Is dat goedkoop?
Ja maar voor de action mot ik weer 2x7 km rijden ofzo.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. 24 rollen bij de action voor 4 euro.
Shoarma wel
Ja, dat is dan wel logisch ja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee, want dat is dan toch niet voordeliger boodschappen doe dan wat ik anders doe?
Dan ben ik toch niet voordelig een voorraad aan het aanleggen als het even duur is als anders?
Het huidige wasmiddel is nog niet op, dan hoor ik toch te wachten tot een aanbieding, of snap ik er nou echt geen zak van?
Mijn reuma medicatie slaat niet aan, dus ik mag terug op remicade ipv humira (en dat zuigt want dat betekend eerst 3x elke 2 weken een infuus inc opname en daarna elke maand 1x. En humira spoot ik ff tussen de bedrijven door bij mezelf). Kijken of dat werkt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb kennelijk toch een post gemist met teruglezen, want waar heb je nou weer een infuus voor nodig vrijdag dan?
Christus, wat een gedoequote:Op dinsdag 12 november 2013 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn reuma medicatie slaat niet aan, dus ik mag terug op remicade ipv humira (en dat zuigt want dat betekend eerst 3x elke 2 weken een infuus inc opname en daarna elke maand 1x. En humira spoot ik ff tussen de bedrijven door bij mezelf). Kijken of dat werkt.
Ik vind het ook altijd lastig hoor. Heb ook vaak dat ik dan tijdens het boodschappen doen allerlei aanbiedingen zie, soms dingen die ik wel nodig heb, heel vaak ook niet, maar dan toch meenemen omdat het dan toch goedkoper is, zodat je uiteindelijk bij de kassa toch weer schrikt van het totaalbedragquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zie, leuk dat aanbiedingen shoppen, maar hoe doe je dat als je geen idee hebt?
Dit is bij de Lidl en dat is dus duurder dan Page, da's mooi ruk, nu durf ik nog niks te kopen
Die shoarma, uit mijn hoofd, was ik voor 750 gram bij de Jumbo laatst 5 euro kwijt.
Dus dan is 2x500 gram nu idd goedkoper, dan gaat die op mijn lijst
Ja tuurlijk wel. Het gaat toch niet enkel om voorraad? Toch ook om je DAGELIJKSE boodschappen die je wekelijks haalt? Ik heb ook gewoon wasverzachter van de action gekocht, niet in de aanbieding. En als je huidige wasmiddel niet op is kun je idd wachten, maar dat zei je nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee, want dat is dan toch niet voordeliger boodschappen doe dan wat ik anders doe?
Dan ben ik toch niet voordelig een voorraad aan het aanleggen als het even duur is als anders?
Het huidige wasmiddel is nog niet op, dan hoor ik toch te wachten tot een aanbieding, of snap ik er nou echt geen zak van?
Je kan ook 1x naar de action gaan en 7 pakken plee papier meenemen. Neem je gelijk gele doekjes en schoonmaakzooi mee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar voor de action mot ik weer 2x7 km rijden ofzo.
Ik wacht wel even. Mijn hoofd staat er kennelijk niet naar nog
Want ik vind het nu al te ingewikkeld en te lastig. Ik heb dat gen gewoon niet.
Plus heel eerlijk heb ik gewoon echt geen zin om vier dorpen en zes verschillende winkels af te moeten. Uiteindelijk is dat dan nog niet echt voordelig heb ik het idee.
Jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd lastig hoor. Heb ook vaak dat ik dan tijdens het boodschappen doen allerlei aanbiedingen zie, soms dingen die ik wel nodig heb, heel vaak ook niet, maar dan toch meenemen omdat het dan toch goedkoper is, zodat je uiteindelijk bij de kassa toch weer schrikt van het totaalbedrag
Ooh, nou ik vind het zelf niet zo heel boeiend hoor. Baal er alleen van dat ik voorlopig weer 4/5u opgenomen moet worden en dus in die tijd NIKS kan doenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Christus, wat een gedoe![]()
Dat had ik idd even gemist dan
Hm ja, stom misschien, ik durfde wel 3 tassen kattenvoer te kopen, maar met 7 pakken pleepapier zie ik mezelf dan weer niet slepen vlak bij de kroeg van Henk bij de dichtstbijzijnde Eksjun zeg maarquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan ook 1x naar de action gaan en 7 pakken plee papier meenemen. Neem je gelijk gele doekjes en schoonmaakzooi mee.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm ja, stom misschien, ik durfde wel 3 tassen kattenvoer te kopen, maar met 7 pakken pleepapier zie ik mezelf dan weer niet slepen vlak bij de kroeg van Henk bij de dichtstbijzijnde Eksjun zeg maar![]()
Daar heb ik dan weer teveel gene voor. Jullie echt niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Neuh, waarom? Het is dat de action echt nog geen 1km fietsen verderop zit en ik er echt elke dag langs kom, maar anders had ik echt gewoon 7 pakken pleepapier gehaald.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm ja, stom misschien, ik durfde wel 3 tassen kattenvoer te kopen, maar met 7 pakken pleepapier zie ik mezelf dan weer niet slepen vlak bij de kroeg van Henk bij de dichtstbijzijnde Eksjun zeg maar![]()
Dat vind ik dus ook het nadeel, je kan nooit bij 1 supermarkt alleen het voordeligst uit zijn, dan is dit weer in de aanbieding bij een ander, dan dat weer. Over het algemeen is Lidl wel een van de goedkoopste, en groente en fruit zijn daar het best. Toch ga ik zelf meestal alleen naar de AH, puur gemak.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Het klonk zo makkelijk, 'je gaat naar de Lidl en bespaart heel veel geld'.
Maar het eerste artikel dat ik zie, pleepapier, is elders al goedkoper
Nee, echt niet, wc-papier heeft iedereen nodig toch? Tenzij je heel luxe bent en iemand hebt die warme natte lappen voor je klaar legt om je bipsebaps mee te poetsen, maar daar vallen de meeste mensen niet onderquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:13 schreef Greys het volgende:
Hm, aan Q vragen of ze gene heeft, domme vraag
24 rols! NIET 16, 24!!!!!!!!!!!!! Dan neem je er 4 of 5 mee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:15 schreef Greys het volgende:
Ja maar zeven van die grote 16-rols pakken, dat kan ik niet eens dragen joh![]()
Je hebt daar niet een grote parkeerplaats bij die Eksjun ofzo, je moet je auto gewoon in die drukke straat van Henk parkeren, vaak ver weg.
Ik klink echt als een zeikerd heMaar ik durf dat soort dingen gewoon (nog) niet.
Daarom was ik ook zo blij dat ik het met het kattenvoer een keer wel durfde hahha.
karretje en lopen naar je auto met karretje.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:15 schreef Greys het volgende:
Ja maar zeven van die grote 16-rols pakken, dat kan ik niet eens dragen joh![]()
Je hebt daar niet een grote parkeerplaats bij die Eksjun ofzo, je moet je auto gewoon in die drukke straat van Henk parkeren, vaak ver weg.
Ik klink echt als een zeikerd heMaar ik durf dat soort dingen gewoon (nog) niet.
Daarom was ik ook zo blij dat ik het met het kattenvoer een keer wel durfde hahha.
Oke, dan ga ik dat binnenkort een keer doen. Nu niet, want van het rijtje dat je noemt heb ik zo ongeveer alles nog ruimschoots in huis. En wat zijn XXL appeldoekjes?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:15 schreef Qwea het volgende:
En Greys, dat ritje action loont soberso, ook al neem je 3x wc papier mee.
Want tandpasta, gele doekjes, allesreiniger, schuursponsjes, XXL appeldoekjes, persil wasmiddel, vuilniszakken, biozakken, boterhamzakken, folie, ect is daar allemaal goedkoper
Ooh en voor je wasmiddel : http://www.action.nl/prod(...)/9/favoritelistid/17
Waarschijnlijk is het pleepapier van de Lidl wel goedkoper dan het pleepapier wat je normaal bij de AH kocht, dus dan bespaar je toch alsnog geld?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Het klonk zo makkelijk, 'je gaat naar de Lidl en bespaart heel veel geld'.
Maar het eerste artikel dat ik zie, pleepapier, is elders al goedkoper
Waarheid als een koe ditquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik loop liever met 7 pakken pleepapier de supermarkt uit dan met 1 rol over de camping
Ehm, glorix doekjes maar dan zonder chloor, met appelgeur en extra grootquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik dat binnenkort een keer doen. Nu niet, want van het rijtje dat je noemt heb ik zo ongeveer alles nog ruimschoots in huis. En wat zijn XXL appeldoekjes?
Ik heb altijd 24 rollen verdeeld over 2 wc's en 1 pak op voorraad. Puur omdat ik meer niet kan houden op de fiets en omdat de action toch zo dichtbij isquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja maar hoeveel wc-papier gebruik je gemiddeld dan? 7 pakken, daar kan je wel even mee vooruit![]()
Ik heb meestal 1 pak Page in gebruik en 1 pak op voorraad. Als dat laatste pak wordt aangebroken, kijk ik weer naar nieuwe aanbiedingen. Meestal gaat het goed, soms heb ik pech en is het net het weekend voor de aanbieding op
Je kan toch ook sla in de koelkast gooien. Weet je wat jij moet doen? Een weekmenu maken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:19 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook gewoon bang met etenswaren bij de Lidl zo dat ik teveel dingen koop die me goedkoop lijken en dan alsnog weer de helft moet wegpleuren omdat het over de datum gaat. Heb het systeem gewoon nog niet in mijn hoofd. Denk namelijk stiekem dat ik dan ALSNOG daarna weer elke dag naar de AH moet, omdat ik dan bv wel rösti in de vriezer heb en vlees, maar weer geen sla voor er bij ofzo... En dan moet ik dus alsnog bijna elke dag uit mijn werk boodschappen doen.
Ik ga het pas doen als ik een beter plan heb hoe dit moet gaan werken
Ga nu wel alleen drinken halen.
Iedereen schijterd over andere dingen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:20 schreef Greys het volgende:
Heb weer een schijterd-dip, valt het op?
nogal.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:20 schreef Greys het volgende:
Heb weer een schijterd-dip, valt het op?
De Lidl is wel goed, maar toch niet per se met alles goedkoop?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het pleepapier van de Lidl wel goedkoper dan het pleepapier wat je normaal bij de AH kocht, dus dan bespaar je toch alsnog geld?
Ik ga ook geen 30 winkels af, ik ga er gewoon vanuit dat wat ik bij de Lidl of Action haal goedkoper is dan bij de AH
Ik ging gisteren aardappels halen want out of aardappels.. Zit allemaal in 1 winkelcentrum.. Deka 2,50 per 5 kg, appie 3,20 per 5kg, aldi 1,50quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De Lidl is wel goed, maar toch niet per se met alles goedkoop?![]()
Ik vind vooral de Aldi vaak best duur trouwens
Hoeft niet eens, lidl is goedkoop met groente. En ik kijk zelden welke groente er in de aanbieding is. Althans, ja dat doe ik wel, maar daar hangt mijn weekmenu niet van af. Ik eet bv elke week broccoli... als die ergens in de aanbieding is neem ik het mee. Is dat het niet neem ik het ook mee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Je moet idd weekmenu's gaan maken greys en dat dan in 1x halen. kijk je eerst welke groente er in de aanbieding is.
Ja maar ik tegenwoordig over iets teveel dingen en daar kan ik niet mee omgaanquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iedereen schijterd over andere dingen.
En gerechten met sla erbij eet je dan eerder op de week dan gerechten met b.v. paprika (haaaai Ing) of boontjes ofzo. Want die laatsten blijven langer goed en fris.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Je moet idd weekmenu's gaan maken greys en dat dan in 1x halen. kijk je eerst welke groente er in de aanbieding is.
Menzis kan je online dacht ik. En zo niet, kopie nota maken, opsturen naar hun, verzekeringsnummer en bankrek erbij, klaar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik tegenwoordig over iets teveel dingen en daar kan ik niet mee omgaan
Het komt ook door dat tandarts gelul, dan ben ik nu aan de ene kant heeeeeel blij dat het de goede kant op gaat daar, maar ondertussen maak ik mezelf gek in mijn hoofd omdat ze vanmorgen hebben gezegd dat Menzis (waar ik zit) nou net de enige (!!) verzekering is waar ze niet mee samenwerken, dat dat niet uitmaakt maar dat ik het dan even zelf moet declareren. En dan weet ik weer niet HOE want dat heb ik nog nooit gedaan, dan wordt het te vol en te druk tussen mijn oren en dan vind ik ineens boodschappen doen ook ingewikkeld (![]()
). Het slaat ook echt nergens op.
Ehm, wtf eet je dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
IK KOOP NOOIT GROENTE
Wij eten dat nooit. Zie daar het probleem
Daar ga je dan met je weekmenu's haha.
Wat zit je dan te miepen "dat je uit je werk naar de winkel moet om sla te halen".quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
IK KOOP NOOIT GROENTE
Wij eten dat nooit. Zie daar het probleem
Daar ga je dan met je weekmenu's haha.
Omdat we sla wel etenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat zit je dan te miepen "dat je uit je werk naar de winkel moet om sla te halen".
Omdat dat minder gedoe is en ze dus minder vaak naar de lidl hoeft?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom meteen weekmenu's? Als je niet van het plannen bent is drie of vier dagen al heel wat!
Elke dag sla?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat we sla wel eten
Maar nooit bv wortelen, bloemkool, bonen, dat soort dingen.
Nou ja, ik heb hier (op loopafstand) alleen AH's en 1 Lidl en de Lidl is iig een stuk goedkoper dan de AH. Dus ja, dan bespaar ik dusquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De Lidl is wel goed, maar toch niet per se met alles goedkoop?![]()
Ik vind vooral de Aldi vaak best duur trouwens
Ja, maar als je dat niet gewend bent, is het heel veel gedoe. Rustig aan wennen, zou ik zeggen. Dan maar een keertje extra naar de Lidl of een andere supermarkt. Het feit dat je plant en niet zomaar alles meer koopt, maakt al dat je geld gaat besparenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat dat minder gedoe is en ze dus minder vaak naar de lidl hoeft?
Ja, of van die potjes Verwenfruit of potje appelmoes of potje rabarberquote:
Ja goed punt, maar ik krijg een beetje de indruk (correct me if I'm wrong, Greys) dat het ook allemaal te veel moeite is om telkens naar een andere winkel / lidl te moeten. Dus dan zou ik zeggen, doe dat 1x per week... minder gedoe.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat niet gewend bent, is het heel veel gedoe. Rustig aan wennen, zou ik zeggen. Dan maar een keertje extra naar de Lidl of een andere supermarkt. Het feit dat je plant en niet zomaar alles meer koopt, maakt al dat je geld gaat besparen
Ehm, okequote:Op dinsdag 12 november 2013 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, of van die potjes Verwenfruit of potje appelmoes of potje rabarber![]()
Maar bijna elke dag vlees, aardappeltjes, salade en bv verse ananas ofzo.
Bijna altijd sla en fruit bij het eten.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik loop liever met 7 pakken pleepapier de supermarkt uit dan met 1 rol over de camping
Kan prima, mo eet ook appelmoes bij zijn groente (quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:29 schreef Greys het volgende:
En bij de Lidl hebben ze wel appelmoes, maar dat is meteen weer een megapot
En dan durf ik de rest na twee dagen al niet meer te eten omdat ik dan niet weet of het nog goed is![]()
![]()
Wij hebben een raar huishouden, ik weet het...
En we zijn bijna nooit ziek dus ergens doen we toch iets goed met eten
Omdat we dat allebei echt heel erg goor vinden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, okeNou ja, mijn keus zou het niet zijn. Maar waarom eet je geen groente?
Die staat rustig 2 weken open bij ons, zodra het er fluffy uit gaat zien is het niet meer goed.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:29 schreef Greys het volgende:
En dan durf ik de rest na twee dagen al niet meer te eten omdat ik dan niet weet of het nog goed is![]()
![]()
Bij de Lidl hebben ze ook van die kleine kuipjes appelmoes, die gaan per 4quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:29 schreef Greys het volgende:
![]()
Welke bier ga je bij lidl halen? Die oetinger is prima te drinkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:32 schreef Greys het volgende:
En ik weet ook dat het op luiheid lijkt, maar het is voornamelijk chaos in mijn hoofd. Als ik hoor over 'voor dit en dit moet je naar de Action en dan dat en dat bij de Lidl maar het wc papier is goedkoper bij ik noem maar wat de Jumbo maar het dierenvoer kon ik weer in de aanbieding halen bij de AH' dan denk ik al heel snel 'laat maar, ik snap het niet meer, ik kan amper bedenken wat ik vanavond en morgen moet eten, laat staan dat ik er zo'n hele puzzel van moet gaan maken![]()
Ik ga om te beginnen dus zo naar de Lidl voor bier en wijn voor S, dat koop ik vaak (drink het zelf nooit maar hij wel), dus als ik dat naar koop is het vast goedkoper. En dan haal ik meteen eten voor vanavond en morgen. En dan bedenk ik van de week wel wat ik nog meer moet kopen
Was heel leuk van plan om vanmiddag mijn hele voorraadkast te gaan vullen en georganiseerd bezig te gaan, maar het is me kennelijk een te grote stap. Jammer maar helaas
Ohquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij de Lidl hebben ze ook van die kleine kuipjes appelmoes, die gaan per 4
Ja, dan niet. Ik dacht dat je geen zin had om het te makenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat we dat allebei echt heel erg goor vinden.
Dus waarom zouden we het dan eten?
Van die lichtblauw blikken (tenminste dat waren ze ooit, lichtblauw) witbier en van die zwarte blikken zwaar bier. Geen idee wat voor naam of merk, maar ik ga er van uit dat ik het wel herken als ik het zie. En 'de wijn met het netje er om' zei hijquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke bier ga je bij lidl halen? Die oetinger is prima te drinken
In het vriesvak, bij het ijs, ben and jerry's, ik zou echt 1 pot meenemenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
OhMaar die zijn dan vast weer duurder dan een gewoon potje bij de AH, tenminste dat idee heb ik dan weer
Maar goede tip, ik ga er zo even naar kijken, bedankt!
Ooh, die ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Van die lichtblauw blikken (tenminste dat waren ze ooit, lichtblauw) witbier en van die zwarte blikken zwaar bier. Geen idee wat voor naam of merk, maar ik ga er van uit dat ik het wel herken als ik het zie. En 'de wijn met het netje er om' zei hij
Dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
OhMaar die zijn dan vast weer duurder dan een gewoon potje bij de AH, tenminste dat idee heb ik dan weer
Maar goede tip, ik ga er zo even naar kijken, bedankt!
Nou ja, voor mij is dat easy. Lidl ga ik altijd naar toe, daarnaast zit de vomar. Dus die pak ik ook mee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou ook idd niet naar 4 verschillende superts gaan; gewoon diegene waar je het meest komt + Lidl.
En mocht er ergens es een megagoeiesuperduperfantastische aanbieding elders zijn, kun je altijd nog overwegen om er heen te gaan.
Vlees is ook in de aanbieding. En als je sla eet, elke dag praktisch, neem dan gewoon nu alvast 3x sla mee (WEL NAAR DE DATUM KIJKEN) bij de lidl. Ik neem altijd die uit de koeling, gesneden, ik ben te lui om te snijden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:36 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel even opnoemen zo wat ik gekocht heb bij Lidl
Mijn zin begint alweer wat terug te komen
Als het hier dicht bij elkaar zou zitten zou ik idd ook echt wel eerder geneigd zijn nog even bij de ander naar binnen te hollen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij is dat easy. Lidl ga ik altijd naar toe, daarnaast zit de vomar. Dus die pak ik ook mee.
Dan hier om de hoek de deka en daarnaast zitten de AH en de aldi. Dus die pak ik ook maar mee. Maar als ze ver uit elkaar zouden liggen zou ik dat ook niet doen.
Scheelt ook dat jij iedere dag thuis bent; bij mij moet het 's avonds of op m'n enige vrije dag.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij is dat easy. Lidl ga ik altijd naar toe, daarnaast zit de vomar. Dus die pak ik ook mee.
Dan hier om de hoek de deka en daarnaast zitten de AH en de aldi. Dus die pak ik ook maar mee. Maar als ze ver uit elkaar zouden liggen zou ik dat ook niet doen.
Ja true story. Maar toen ik niet elke dag thuis was, deed ik het ook zoquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Scheelt ook dat jij iedere dag thuis bent; bij mij moet het 's avonds of op m'n enige vrije dag.
In het weekend wil ik liever de wekelijkse boodschappen niet doen, hooguit wat aanbiedingen of iets voor het weekend zelf.
dat jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Scheelt ook dat jij iedere dag thuis bent; bij mij moet het 's avonds of op m'n enige vrije dag.
In het weekend wil ik liever de wekelijkse boodschappen niet doen, hooguit wat aanbiedingen of iets voor het weekend zelf.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:29 schreef Greys het volgende:
![]()
Ja voor vandaag lukt dat ook wel, maar niet voor vier dagen vooruitquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou ook gewoon iig een poging doen tot 'alle boodschappen' bij Lidl als je nu toch gaat
Wat kan er mis gaan? Koop appelmoes en salade en fruit daar en je hoeft niet meer naar ah
Ja dat is echt kut. Hier is het zo chill. Als ik naar deka/appie/aldi/kapper/marskramer/chinees/sushi/trekpleister/DA/palletvoordeel/a merken voordeel/bakker/visboer/snackbar/blabla moet hoef ik echt maar 5 min te lopen of 1 min te fietsen. Ze zitten allemaal bij elkaarquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het hier dicht bij elkaar zou zitten zou ik idd ook echt wel eerder geneigd zijn nog even bij de ander naar binnen te hollen.
Maar zelfs de Lidl en de AH zitten hier al op auto-afstand van elkaar af en dat is nog wel binnen het dorp haha. Voor de Aldi en de Action moet ik naar Rotterdam of Zoetermeer.
volgens mij welquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja voor vandaag lukt dat ook wel, maar niet voor vier dagen vooruit
Denk ik... Maar ik ga het proberen![]()
Heeft Lidl ook gewoon pasta (of is dat weer een megazak, want ik heb nog geen bewaartrommels) en een normaal formaat pot pastasaus? En geraspte kaas?
Ja, ja, ja, jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft Lidl ook gewoon pasta (of is dat weer een megazak, want ik heb nog geen bewaartrommels) en een normaal formaat pot pastasaus? En geraspte kaas?
Geraspte kaas ja, en bewaartrommels? Hejje plakband? Zak netjes openmaken en dichtplakken. Ik heb van die ikea knijpers eropquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd, kijk gewoon es rustig wat ze hebben en wat jij daarvan normaal gesproken ook koopt (hetzij een ander merk)quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou ook gewoon iig een poging doen tot 'alle boodschappen' bij Lidl als je nu toch gaat
Wat kan er mis gaan? Koop appelmoes en salade en fruit daar en je hoeft niet meer naar ah
dat idd, en de kleine aanvullingen elders halenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:38 schreef tombolafan het volgende:
Wat?quote:
Potten ja....en geraspte kaas ook.....en goeiiiikoop!quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
ja, en is ook in de open zak te bewarenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
dat van die 2 dagenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat?Dat ik de appelmoes na twee dagen na opening niet meer durf te eten?
Of dat we nooit ziek zijn?
We eten elke dag vers fruit, verschillende soorten. En met sla erbij kom je dan kennelijk een end qua vitamientjes.
Oh ja daar zijn we allebei echt prutsers inquote:
Zoutquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:42 schreef Muis006 het volgende:
Ik vnd alleen het shoarmavlees van Lidl veel te zout.
Ik koop eigenlijk nooit shoarmavlees in de supermarkt, voornamelijk omdat het eigenlijk altijd varkensvlees is en ik vind lamsshoarma gewoon zoveel lekkerder. Alleen bij de shoarmatent natuurlijk ook weer duurder.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:42 schreef Muis006 het volgende:
Ik vnd alleen het shoarmavlees van Lidl veel te zout.
Ja je hebt gelijk, thanksquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd, kijk gewoon es rustig wat ze hebben en wat jij daarvan normaal gesproken ook koopt (hetzij een ander merk)
Zoals boter, bakboter, melk, koekjes, chips, fris, gebakken aardappeltjes, voorgesneden sla, vlees, kaas is spul wat je volgens mij regelmatig koopt en dat kan heel goed bij Liedel.
Die mini negerzoentjesquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zout
Met die knoflooksaus uit dat bakje uit de koeling....goddelijk!
Ik ook, daar begint ie bij ons mee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die mini negerzoentjes
Ik loop altijd resoluut het chocoladeschap voorbij
Jaaaa hier ookquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook, daar begint ie bij ons mee.
Dan lees ik altijd heel geïnteresseerd mijn boodschappenlijst door terwijl ik parmantig doorstap
Het gevaar van een grote pot is ook nog dat je meer gaat gebruiken, want 'het moet toch op', zoiets...quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet
Maar een grote pot krijg ik ook niet op, dus zulke kleine kuipjes zijn ideaal voor mij.
Precies!quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, thanksIk moet gewoon even die paden door lopen en kopen wat ik normaal toch al koop in een week. Zo klinkt het alweer wat simpeler
![]()
En als ik dan van de week nog 1 of 2 keer iets kleins moet bijhalen scheelt het iig alweer tot elke dag de dagelijkse boodschappen doen.
We moeten het toch ergens over hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:48 schreef Greys het volgende:
Ja sorry dat ik weer het hele topic kaapte![]()
En bedankt voor alle peptalks, ze hebben serieus geholpen!
Neeee, het was meer een sorry van mij, omdat ik wellicht een tikje off topic reageerquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:48 schreef Greys het volgende:
Ja sorry dat ik weer het hele topic kaapte![]()
En bedankt voor alle peptalks, ze hebben serieus geholpen!
We hadden het nog nooit eerder op en ik geloof ook niet dat het per se mijn ding is. Een soort smakeloze mini-rijstquote:
Ik hou er ook totaal niet vanquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hadden het nog nooit eerder op en ik geloof ook niet dat het per se mijn ding is. Een soort smakeloze mini-rijst
Ja, 't is prima te eten hoor, maar om nou te zeggen dat het echt veel smaak heeft? Nou was ik ook al niet zo kapot van de pompoenstoof, dus ik was wel blij dat dat spul een beetje laf smaaktquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hou er ook totaal niet van
Ik hoef alleen nog maar aardappels te koken en de gehaktballen en stoofperen op te warmen vanavond
Dus Krees, tijd zat om een boodschappenlijst voor jou te maken
Ik wil je best ff helpen hoor, virtueel gezien danquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:54 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik ga over tien minuten weg, ik ga eerst eens wat jullie zeiden een rondje lopen daar en alleen dingen kopen die ik toch nodig heb enzoEn dan proberen voor 3-4 dagen tegelijk te kopen.
En dan ga ik van de week een menulijst maken voor volgende week, proberen
En waar laat je ze dan als je de vriezer gaat ontdooien? Of heb je no frost?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:55 schreef Greys het volgende:
De sucadelappen zijn geloof ik ook in de aanbieding bij de Lidl, maar ik heb van de week geen tijd meer om dat uren te laten sudderen geloof ik, dus dat koop ik dan misschien vast voor volgende week, voor in de vriezer, daar heb ik nog net een plekje voor hoop ik haha.
Ik vind het wel heel lekker, maar er moet idd wel wat doorheen, wat groentes en vlees, gehakt ofzo.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hadden het nog nooit eerder op en ik geloof ook niet dat het per se mijn ding is. Een soort smakeloze mini-rijst
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil je best ff helpen hoor, virtueel gezien dan
Oeh! Die moet ik dan ook!quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:55 schreef Greys het volgende:
De sucadelappen zijn geloof ik ook in de aanbieding bij de Lidl, maar ik heb van de week geen tijd meer om dat uren te laten sudderen geloof ik, dus dat koop ik dan misschien vast voor volgende week, voor in de vriezer, daar heb ik nog net een plekje voor hoop ik haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |