quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Het is er weer eentje voor in mijn dagboek.quote:Op maandag 11 november 2013 23:05 schreef Queller het volgende:
Hoppa, deeltje vol! Wij kunnen dat. Wij kunnen dingen
Want eerst klonk het zo geil?quote:Op maandag 11 november 2013 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu klinkt het een stuk minder sexy.
Is ook niet iets wat ik vaak kan zeggen, dus nu melk ik het uit ook.quote:Op maandag 11 november 2013 23:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vond het al opmerkelijk dat jij een snee in je hand had. Dat is toch echt meer iets voor mij
Maar als die +1 met of zonder Tombo thuisblijft duik ik erin heur!quote:
Uitmelken. Kijk, dát is wat voor jouquote:Op maandag 11 november 2013 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is ook niet iets wat ik vaak kan zeggen, dus nu melk ik het uit ook.
Voorbeeldfunctie en zo. Jij kunt ongegeneerd boefje zijn. Ik heb nu verplichtingen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Je moet het af en toe toch weer ff voordoen hè....
Ik vind mij keurig netjes. Jij niet?quote:Op maandag 11 november 2013 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie en zo. Jij kunt ongegeneerd boefje zijn. Ik heb nu verplichtingen.
En terecht! Het is een heerlijk bedjequote:Op maandag 11 november 2013 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als die +1 met of zonder Tombo thuisblijft duik ik erin heur!
Laat ik hier maar een volmondig 'ja' op zeggen dan.quote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vind mij keurig netjes. Jij niet?
Wat zul jij lekker slapen straksquote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Laysa het volgende:
Luchtbed
Luchtbed
Ik kon dus echt al die tijd niet meer op dat woord komen
Ik wel hoor, hartstikke netjes.quote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vind mij keurig netjes. Jij niet?
Het lag zo voor de hand hequote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Laysa het volgende:
Luchtbed
Luchtbed
Ik kon dus echt al die tijd niet meer op dat woord komen
Kregen T&L geen halve hartverzakking toen ze de indringers in 'hun' bed vonden?quote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En terecht! Het is een heerlijk bedje
Amsterdam werd pas 11.30 uur wakker.....met Tom en Luna
Welke anderen bedoel je?quote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
Hebben de anderen ineens een leven op maandagavond of durven die niet meer?
Die zitten met een alu-hoedje op achter de bank. Denk ikquote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
Toch ga ik nog eens verkering aan je vragenquote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wel hoor, hartstikke netjes.
Je bedoelt dat ze ons door hebben?quote:Op maandag 11 november 2013 23:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Die zitten met een alu-hoedje op achter de bank. Denk ik
Alle anderen die hier normaal posten, het is niet zo dat wij hier normaal alleen zittenquote:
Nee, ze mogen normaal nooit op de logeerkamer, maar R. vond het zo gezellig, dus die liet de deur op een kier.quote:Op maandag 11 november 2013 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kregen T&L geen halve hartverzakking toen ze de indringers in 'hun' bed vonden?
Is ook gezellig.quote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ze mogen normaal nooit op de logeerkamer, maar R. vond het zo gezellig, dus die liet de deur op een kier.
En dat hadden de beebies vrij vlot door
Over mensen met een leven gesproken, leeft Erik nog eigenlijk?quote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
En dan zal ik volmondig met ja antwoorden.quote:Op maandag 11 november 2013 23:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Toch ga ik nog eens verkering aan je vragen
Dan hebben ze óf een leven óf geen zin om mee te postenquote:Op maandag 11 november 2013 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle anderen die hier normaal posten, het is niet zo dat wij hier normaal alleen zitten
Ik vind beide eigenlijk niet kunnen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan hebben ze óf een leven óf geen zin om mee te posten
We appen wel weer ff over een datumquote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef tombolafan het volgende:
Jullie zijn lief Cat en ingmoet ff kijken of t slaaptechnisch kan zeg maar
Nu uit en slapen
En daar gingen de nacho's... door de neusquote:Op maandag 11 november 2013 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Uiteraard lieten Tombo en ik de deur op een kiertje voor meneer Ingetje.
Beláchelijk is het!quote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind beide eigenlijk niet kunnen.
Lag die toen ook spinnend op jullie voeten 's ochtends?quote:Op maandag 11 november 2013 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is ook gezellig.![]()
Uiteraard lieten Tombo en ik de deur op een kiertje voor meneer Ingetje.
Knap!quote:Op maandag 11 november 2013 23:15 schreef Queller het volgende:
[..]
En daar gingen de nacho's... door de neus
Voeten? O, is dat waar hij bij de andere logees ligt?quote:Op maandag 11 november 2013 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lag die toen ook spinnend op jullie voeten 's ochtends?
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op maandag 11 november 2013 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
En dan zal ik volmondig met ja antwoorden.
Oeh, lijkt me lekker.quote:Op maandag 11 november 2013 23:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Vuile smeerlapquote:Op maandag 11 november 2013 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voeten? O, is dat waar hij bij de andere logees ligt?
Gelukkig niet zegquote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, lijkt me lekker.![]()
Wel met een goede salsa, met flink veel tabasco?
Die is blind te vertrouwen in deze; hij vindt het oprecht ontzettend gezellig als de dames een nachtje komen logeren en is half deaud als ze de deur weer uit zijn. For all the good reasons danquote:Op maandag 11 november 2013 23:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Whahahaaaaquote:Op maandag 11 november 2013 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voeten? O, is dat waar hij bij de andere logees ligt?
Had je maar vast half zekerheid....quote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Een F&F verloving waarbij ik niet de beoogde bruid ben!
Arme, arme jongenquote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die is blind te vertrouwen in deze; hij vindt het oprecht ontzettend gezellig als de dames een nachtje komen logeren en is half deaud als ze de deur weer uit zijn. For all the good reasons dan
2e sc waar ik echt mee post, 2 keer dat ik direct gekoppeld raak.quote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Een F&F verloving waarbij ik niet de beoogde bruid ben!
Mooi, meteen leren typen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
Een Roozjee-Queller beebie, dat wordt me een heel groooooooote druktemakert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |