quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Het is er weer eentje voor in mijn dagboek.quote:Op maandag 11 november 2013 23:05 schreef Queller het volgende:
Hoppa, deeltje vol! Wij kunnen dat. Wij kunnen dingen
Want eerst klonk het zo geil?quote:Op maandag 11 november 2013 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu klinkt het een stuk minder sexy.
Is ook niet iets wat ik vaak kan zeggen, dus nu melk ik het uit ook.quote:Op maandag 11 november 2013 23:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vond het al opmerkelijk dat jij een snee in je hand had. Dat is toch echt meer iets voor mij
Maar als die +1 met of zonder Tombo thuisblijft duik ik erin heur!quote:
Uitmelken. Kijk, dát is wat voor jouquote:Op maandag 11 november 2013 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is ook niet iets wat ik vaak kan zeggen, dus nu melk ik het uit ook.
Voorbeeldfunctie en zo. Jij kunt ongegeneerd boefje zijn. Ik heb nu verplichtingen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Je moet het af en toe toch weer ff voordoen hè....
Ik vind mij keurig netjes. Jij niet?quote:Op maandag 11 november 2013 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie en zo. Jij kunt ongegeneerd boefje zijn. Ik heb nu verplichtingen.
En terecht! Het is een heerlijk bedjequote:Op maandag 11 november 2013 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als die +1 met of zonder Tombo thuisblijft duik ik erin heur!
Laat ik hier maar een volmondig 'ja' op zeggen dan.quote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vind mij keurig netjes. Jij niet?
Wat zul jij lekker slapen straksquote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Laysa het volgende:
Luchtbed
Luchtbed
Ik kon dus echt al die tijd niet meer op dat woord komen
Ik wel hoor, hartstikke netjes.quote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vind mij keurig netjes. Jij niet?
Het lag zo voor de hand hequote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Laysa het volgende:
Luchtbed
Luchtbed
Ik kon dus echt al die tijd niet meer op dat woord komen
Kregen T&L geen halve hartverzakking toen ze de indringers in 'hun' bed vonden?quote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En terecht! Het is een heerlijk bedje
Amsterdam werd pas 11.30 uur wakker.....met Tom en Luna
Welke anderen bedoel je?quote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
Hebben de anderen ineens een leven op maandagavond of durven die niet meer?
Die zitten met een alu-hoedje op achter de bank. Denk ikquote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
Hebben de anderen ineens een leven op maandagavond of durven die niet meer?
Toch ga ik nog eens verkering aan je vragenquote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wel hoor, hartstikke netjes.
Je bedoelt dat ze ons door hebben?quote:Op maandag 11 november 2013 23:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Die zitten met een alu-hoedje op achter de bank. Denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |