Je lacht er nu om, maar dit is geen grap. Ik weet nog dat ik op een bepaald moment in Irak was en bij een kapper zat, en hij vertelde dat er soms mensen van andere gebieden kwamen(die onder invloed waren van Al-Qaeda) om bij hem te knippen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dit vind wel echt overdreven man. Je haar niet mogen knippen.![]()
Meisjes mogen niet op stoelen zitten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer wordt je onthoofd volgens de Shariah als je iemand chanteert.![]()
![]()
![]()
![]()

Ik noem het een detox-fruitsapkuur. Niet altijd aangenaam tijdens de ontgiftingsfase van het vruchtensapvasten. Dat betekent echter niet dat fruitsap onaangename gevolgen heeft. Vergelijk Assad met fruitsap. Ik houd niet van zijn sinaasappelsmaak. Die is zuur en verkleurd na 40 jaar. Maar nog altijd beter dan giffen opgeslagen in het lichaamsvet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:19 schreef Mani89 het volgende:
De vruchten van een tumorgezwel. Assad is de chemo, het is misschien vergif maar uiteindelijk beter dan de kanker zijn gang te laten gaan.

Jij bent Irakees? Of soldaat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je lacht er nu om, maar dit is geen grap. Ik weet nog dat ik op een bepaald moment in Irak was en bij een kapper zat, en hij vertelde dat er soms mensen van andere gebieden kwamen(die onder invloed waren van Al-Qaeda) om bij hem te knippen.

Arabische sjiitische Irakees uit Basra.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:40 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Chaldeeėr, Assyriėr, soenniet (Arabisch of Koerd), sjiiet?

Ik lach niet hoe kom je erbij.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je lacht er nu om, maar dit is geen grap. Ik weet nog dat ik op een bepaald moment in Irak was en bij een kapper zat, en hij vertelde dat er soms mensen van andere gebieden kwamen(die onder invloed waren van Al-Qaeda) om bij hem te knippen.

Chaldeeėrs en Assyriėr zijn hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:40 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Chaldeeėr, Assyriėr, soenniet (Arabisch of Koerd), sjiiet?

Maar je snapt niet waarom mensen zo erg TEGEN wahhabistan&co zijn?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:42 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik lach niet hoe kom je erbij.
Ik vind het alleen belachelijk hoe radicaal die terroristen zijn.

Jawel dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar je snapt niet waarom mensen zo erg TEGEN wahhabistan&co zijn?

Maar wie voert nu de boventoon, wie is nu het sterkst?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:47 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jawel dat snap ik wel.
Alleen niet alle salafisten zijn zoals al-qaida of JAN.

Die ISIS-figuren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar wie voert nu de boventoon, wie is nu het sterkst?

Wat is dit nou????????????????quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:06 schreef Veldkamp het volgende:
Talibanregelgeving in Syrisch rebellengebied noorden
De ‘Islamitische Staat van Irak en Sham’ (ISIS) heeft een nieuwe verklaring naar buiten gebracht, waarin een nieuwe manier van leven wordt voorgeschreven voor bewoners van gebieden die onder de macht van de ISIS vallen.
In de verklaring worden verschillende verboden en eisen beschreven.
1. Het is verboden voor meisjes om spijkerbroeken en truien te dragen; ze moeten islamitische kleding dragen, een abaya en/of een boerka; het is eveneens verboden make-up te dragen.
2. Vanaf 15 november is het verboden sigaretten en waterpijp te roken.
3. Alle herenkapperszaken worden gesloten en het is verboden het haar te knippen.
4. Het is verboden vrouwenkleding in de etalages van winkels te plaatsen en alle verkopers moeten vrouwen zijn.
5. Kleermakers voor vrouwen moeten hun winkel sluiten als er een man aanwezig is.
6. Alle reclameborden en reclameafdrukken van decoratiewinkels voor vrouwen moeten verwijderd worden.
7. Wie de term ‘ISIS’ gebruikt moet gestraft worden met 70 zweepslagen, aangezien de correcte benaming ‘Islamitische Staat van Irak en Sham’ is.
8. Het is verboden voor vrouwen om een gynaecoloog te bezoeken voor behandeling.
9. Het is verboden voor jonge mannen om hun haar in een moderne haarstijl te dragen en om haarproducten te gebruiken.
10. Het is verboden voor jonge mannen om laaghangende spijkerbroeken te dragen.
Daarnaast mogen meisjes niet op stoelen zitten.
Een aantal belangrijke beslissingen die de ISIS nam in het gebied Dana op het platteland van het noordelijke Syrische gouvernement van Idlib, nadat het de macht in dit gebied had overgenomen:
•Het is verboden sigaretten te roken of te verkopen. De winkel van de verkoper wordt anders verbrand en de straf voor de roker kan oplopen tot aan de doodstraf.
•Taxichauffeurs die burgers proberen te chanteren krijgen een straf variėrend van handamputatie tot onthoofding, omdat dit, volgens de regels van ISIS, een belemmering is van de interesses van de gelovigen.
•Volgens de regels is het eveneens verboden commerciėle winkels open te houden tijdens gebedstijden en wie deze wet breekt, zal gestraft worden.

Oké!quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Arabische sjiitische Irakees uit Basra.

Niet helemaal, hoor!quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:44 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Chaldeeėrs en Assyriėr zijn hetzelfde.

Uitwisselbaar met Jabhat al Nusra. Met het verschil dat ISIS en Ahrar al Sham meer buitenlandse terroristen hebben (vrijwel geheel buitenlands zijn), terwijl JAN ook een behoorlijke grote minderheid aan Syrische extremisten (takfiri-salafisten en ex-VSL-islamisten die radicaliseren) in haar rijen heeft. (Helaas.)quote:

Laat de bron van die fatwa zien. Wil ik ook lezen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:10 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Uitwisselbaar met Jabhat al Nusra. Met het verschil dat ISIS en Ahrar al Sham meer buitenlandse terroristen hebben (vrijwel geheel buitenlands zijn), terwijl JAN ook een behoorlijke grote minderheid aan Syrische extremisten (takfiri-salafisten en ex-VSL-islamisten die radicaliseren) in haar rijen heeft. (Helaas.)
ISIS is deze weken ernstig verzwakt, na een nieuw takfiri-"fatwa" pro-JAN.

Kijk dit maar, als je het niet aankunt!quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat is dit nou????????????????![]()
![]()

En Arameeėrs ook volgens mij.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:44 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Chaldeeėrs en Assyriėr zijn hetzelfde.

Namen om je keihard voor te schamen ja.quote:Op maandag 11 november 2013 23:25 schreef Aloulou het volgende:
Als we dan toch over namen hebben..
Bij de oudere generatie Arabieren worden kinderen vaker naar dieren vernoemd. Ik heb een oude tante die heet (3)ajaala, oftewel (vrouwelijk) kalfje. Andere heet "jahsha" (ja7sha), vrouwelijk kalfje (?) van een (muil) ezel![]()
Dit zijn pas namen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |