De Meiden Van De Wit, vanaf zondag 6 oktober, 21.30 u (na Expeditie Robinson) op Net5
Angela Schijf
quote:die omgebouwde muts van BB3
Op dinsdag 1 oktober 2002 10:51 schreef K3 het volgende:
Heb de promo gezien, lijkt me wel een leuke serie (als ik het maar vanaf het begin volg, en niet vergeet te kijken).
Wie is Kelly
En Fréderique Huidts () speelt erin
(ex-GTST actrice)
quote:Weet ik nog niet, ik kijk in elk geval de eerste aflevering, al is het alleen maar voor Angela Schijf!
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:51 schreef SmashBro het volgende:
Was je van plan het te gaan volgen dan?
Alleen die promo irriteert wel. Als je op dinsdagavond NET5 kijkt zit ie gewoon in elk reclameblok. Heb hem vorige week dus minstens 10 keer gezien die avond.
quote:True
Op donderdag 3 oktober 2002 08:22 schreef Cybart het volgende:
Angela Schijflooking better then ever
deze dame gaat in een van de eerste afleveringen een bijrol vervullen....
ben ik daar blij mee....!!
[Dit bericht is gewijzigd door Michiel_Herder op 03-10-2002 18:20]
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die Eva Duijvenstein mag er ook wel zijn. Is die al bekend?
K las trouwens vandaag dat de serie 2,3 miljoen heeft gekost, wel gaaf dat een commerciele zender dit gaat doen
k kan bijna nie wachten
quote:Ongelooflijk he dat dat een man is geweest!
Op donderdag 3 oktober 2002 18:15 schreef Michiel_Herder het volgende:
[afbeelding]
deze dame gaat in een van de eerste afleveringen een bijrol vervullen....
ben ik daar blij mee....!!
Ik snap niet wat de mannen in Kelly (BB) zien Bah!
Vanavond komt het om 21.30 op Net5. Net 5 heeft er zelf hoge verwachtingen van, het was een erg dure serie maar ze denken dat De Meiden van de Wit kwalitatief net zo hoog staat als Oud Geld
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 15:05 schreef Dj_Kramer het volgende:
eej das vanavond tog om half 10 of zo op net 5
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 14:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vanavond komt het om 21.30 op Net5.
Zou de serie vanavond nog uitgezonden worden, of gewoon volgende week de 1e aflevering? Ik heb even gemist wat ze gaan doen........
quote:Ze hebben niks laten weten, gewoon BOEM middenin een afl. van Expeditie Robinson, dus geen idee wanneer ze deze programma's wel gaan uitzenden...
Op zondag 6 oktober 2002 21:57 schreef Dinus het volgende:
Sja, Claus op 9 zenders tegelijk.....Zou de serie vanavond nog uitgezonden worden, of gewoon volgende week de 1e aflevering? Ik heb even gemist wat ze gaan doen........
quote:Waar zie jij in "Ja zuster, nee zuster" een rood kruisje?
Op zondag 6 oktober 2002 14:06 schreef rubbereend het volgende:
ligt t nou aan mijn computer of zie k echt alleen maar een shot uit ja zuster nee zuster (rood kruisje)
quote:SBSnet.nl: De zondagavond geschrapte programma's -waaronder de eerste aflevering van Meiden van de Wit- schuiven een week op.
Op zondag 6 oktober 2002 21:57 schreef Dinus het volgende:
Sja, Claus op 9 zenders tegelijk.....Zou de serie vanavond nog uitgezonden worden, of gewoon volgende week de 1e aflevering? Ik heb even gemist wat ze gaan doen........
quote:Ja, komt toch goed uit
Op dinsdag 8 oktober 2002 15:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar Expeditie Robinson gaat naar vanavond
quote:Zeker wel, ik ben niet achter de TV uit te branden vanavond. En ik ben niet de enige gok ik.
Op dinsdag 8 oktober 2002 16:02 schreef -Mk- het volgende:[..]
Ja, komt toch goed uit
quote:Nee hoor, Tom_Tom...
Op dinsdag 8 oktober 2002 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Zeker wel, ik ben niet achter de TV uit te branden vanavond. En ik ben niet de enige gok ik.
leuke spelers
Over het algemeen erg goed gespeeld door de acteurs. Haalt het niet bij Pleidooi maar zeker beter dan GTST. Alleen jammer dat de beste acteur aan het eind van het verhaal zelfmoord pleegt. Uitschieter is zondermeer Angela Schijf. Ziet er goed uit en acteert ook goed!
Minder, de standaard gladde-met-sikje-en-foute-auto badguy en de kids van Frederique Huydts.
Verhaal zal zich verder moeten ontwikkelen, maar ziet er veelbelovend uit.
Alleen de filmstijl, ik hoop dat de regisseur die poppie-joppie shots met een hand-held camera niet herhaald. Zeker met die nachtkijker had ik een Blairwitch gevoel.
vooral Eva (Floor) bevalt me weer goed op tv
't Wordt wel een drukke zondagavond zo, met E.R. ervoor
quote:Floor is helemaal niet zo'n kutwijf als je de 2e helft ook had gezien
Op maandag 14 oktober 2002 15:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het helaas maar half kunnen zien, maar die helft vond ik wel erg leuk! Het werd al meteen duidelijk voor mij dat Floor en stiefmama enorme kutwijven waren, Frederique (in de serie) is een wildebras en Roos is een brave huismama. Ik ga het volgende week helemaal kijken, zeker nu ik de positieve reacties hier zie.
oordeelt toch niet te snel gij!
quote:Teun Kuilboer? Job van GTST?
Op dinsdag 22 oktober 2002 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind alleen die zoon van Frederique Huydts behoorlijk irritant. Ziet er uit als 18 en gedraagt zich als iemand van 12. Had dan een jongere acteur voor die rol genomen.
Is het iemand trouwens opgevallen dat die donkere politieagent en die verzekeringsman in dezelfde vieze volvo reden?
Gisteren de entree van BB Kelly, viel nog weinig van te zeggen want ze heeft meer zitten vozen dan dat ze tekst had.
Verder vond ik Frederique (Angela Schijf dus, beetje verwarrend die namen) een beetje ongeloofwaardig; meisje dat actrice wilde worden blijkt ineens alles te weten van chemische processen bij ijsmaken ed.
Ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.
Of acteer geloofwaardig of ga echt zitten zoenen maar dit was gewoon ranzig!
Verder vond ik het leuk hoor
Ook de cliffhangers aan het einde van elke aflevering beginnen zich een beetje te herhalen. Vorige week levensverzekering, deze week erfenis. Wat krijgen we volgendeweek, hypotheekrenteaftrek?
Ook leuk dat die ontslagen werknemer samen met Angela Schijf in de geweldig grappige serie Babes heeft gespeeld en nu weer in Meiden van de Wit.
En ik geloof niet dat ik de eerste ben, die zegt dat Angela Schijf een lekker ding is......
(overigens ziet renee soutendijk er nog steeds lekker uit voor haar leeftijd.....)
quote:Niet zo lekker als Eva Duijvestein
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:03 schreef Tovaho het volgende:
En ik geloof niet dat ik de eerste ben, die zegt dat Angela Schijf een lekker ding is......
Ik vind het trouwens wel een beetje stom dat Net 5 vooraf zo'n reclame maakte met de naam van Jan Decleir terwijl hij er maar één aflevering in heeft gezeten.
quote:maar dat is meer van: O, kijk eens! Wij hebben een beroemde acteur in de serie!
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:20 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind het trouwens wel een beetje stom dat Net 5 vooraf zo'n reclame maakte met de naam van Jan Decleir terwijl hij er maar één aflevering in heeft gezeten.
Ik wil soieso mijn oude klasgenote weer eens in actie zien,maar ik vergeet het steeds
quote:Angela?
Op maandag 4 november 2002 19:25 schreef MUUS het volgende:
Ik moet toch maar eens gaan kijken geloof ik,want het klinkt wel aardigIk wil soieso mijn oude klasgenote weer eens in actie zien,maar ik vergeet het steeds
quote:Nope,Eva
Op maandag 4 november 2002 20:01 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Angela?
quote:Gaat ook goed!
Op maandag 4 november 2002 20:35 schreef -Mk- het volgende:
1.035.000 mensen keken gister naar MvdW
quote:NET5 heeft een goeie zondagavond
Op maandag 4 november 2002 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Gaat ook goed!
NET5 =
quote:Op welke school? (basis, middelbaar, hoge)
Op maandag 4 november 2002 20:38 schreef MUUS het volgende:
Nope,Eva
quote:Haags Montessori Lyceum - VWO.
Op maandag 4 november 2002 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Op welke school? (basis, middelbaar, hoge)
en was ze toen ook al?
quote:Heeft die in ONM gespeeld? O... Welke rol eigenlijk?
Op maandag 4 november 2002 20:41 schreef MUUS het volgende:
Haags Montessori Lyceum - VWO.
En ja toen was ze ook al een lekker wijf
Toen zat ze in ONM.
quote:Reina.
Op maandag 4 november 2002 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Heeft die in ONM gespeeld? O... Welke rol eigenlijk?
Ik wilde net een B&H-topic over haar openen, want het is echt een babe. Maar er staan welgeteld slechts 2 foto's van haar op internet. Waaronder die ene foto waar ze met zijn drieën opstaan, en een niet zo mooie foto waarop ze bruin haar heeft.
Nieuwe aflevering heb ik nog niet gezien. Ga ik zo even kijken, had hem opgenomen.
quote:Helemaal mee eens.
Op maandag 18 november 2002 15:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil echt weten wat er met de baby van Beth en Roy is. Heel erg gemene cliffhanger
Wel leuk om die Ushi-man ook eens in een gemene rol te zien. Chinezen zijn over het algemeen wel goed in het neerzetten van gemene mensen. Ook knap.
Met de week groeit mijn verslaving aan deze serie. Het is gewoon helemaal 100% geweldig!
Idd die baby, zou ie gehandicapt zijn ofzo? Of stervende? Op zich zou dat wel fijn zijn voor de drie zussen, want dan hebben zij weer een meerderheid aan aandelen in plaats van Beth.
Gisteren was een leuke aflevering weer, goed dat ze die kinderen (Olivier en Paula) wat meer te doen geven. Die hingen er tot nu toe maar een beetje bij. En Kelly (Sylvia) was ook weer leuk.
Het enige wat ik minder vond was dat gedoe met Floor in dat gebouw van Yame, was erg onrealistisch. Welke baas gaat er nou zelf op onderzoek uit, daar huur je toch iemand voor in. Dat Olivier hun computer binnen 2 seconden gehackt had was ook niet al te geloofwaardig, maar wel grappig.
Ik vind ook dat Floor en Frederique Daan er maar eens in moeten luizen. Iets leuks, net als dat Jen en die andere mevrouw deden bij Dawson's Creek bij Charlie. Dat was top!
En ik snap ook niet wat Roy in die oude taart van een Beth ziet. Beth is gewoon echt een kutwijf. Bah.
O ja, en wat betreft die baby, zou Floor daar wat mee hebben gedaan ivm dat gedoe over dat ze iemand zou hebben vermoord. Of zou ze paps de Wit hebben vermoord?
Ik vraag me af wat Olivier met die Bijbel van plan is. En wie de moord nou echt heeft gepleegd. Want Beth was het niet. Wel spannend!
En idd, Beth noemde Floor een moordenaar. Ben benieuwd hoe dat zit.
De producten die Frederique ontwikkelt vind ik trouwens ook leuk, ook al is het niet echt.
quote:Dat heb ik ook. Eerst dacht ik van: het zal wel, te veel reclame ervoor enzo. Maar dat is dus niet zo. Het is super. De muziek vind ik ook mooi bij de scenes passen steeds.
Op maandag 18 november 2002 16:19 schreef Tackleberry het volgende:
Heb nu een aantal afleveringen gezien en het is beter dan ik had verwacht!
En zijn de kijkcijfers nog steeds zo hoog?
Ik vind het wel vreemd dat Frederique Huydts (in de serie dus Roos de Wit) een rol speelt van een vrouw die iets van 15 jaar ouder is dan Floor en Frederique. Ik bedoel, in het echt is ze nog niet zo veel ouder. Maar goed.
Briljante serie
Wel zielig voor Beth en haar kindje. Altijd erg dit soort dingen. En die geluiden bij de bevalling waren goor *spletter splut plop gorgel*
En ben ik een eikel als ik voor de Meiden van de Wit blij ben dat Beth een miskraam kreeg?
En die arme Olivier
Ik vond het een heel spannende aflevering. Leuk dat Beth nu in een keer een aardige oma is geworden!
Wat zag Angela er trouwens geweldig uit in die aflevering van gisteren. Eigenlijk is zij toch wel de knapste. Dat bruine haar staat haar erg goed en ze is gewoon leuk.
Wel een beetje erg cliché is dat trouwens. De Grote Onbekende die in het donker in zijn kantoor zit met zijn rug naar de deur, dat zie je ook zo vaak in tekenfilms.
Misschien is het Sylvia!
Misschien is het de vader zelf die eigenlijk helemaal niet dood is maar alles in scène heeft gezet.
enne ik hoor hier dat ze klaarkomt op mixer? is het licht-erotisch ofzo?
quote:Nee hoor! Frederique had een nieuwe soort melk gemaakt met een ander eiwitgehalte ofzo, en die hadden Roos, Floor en Frederique alledrie opgedronken. Floor moest een nieuwe centrifuge ofzo kopen, want de oude was kapot, toen zei de verkoper: voel maar, hij trilt niet zo (ongeveer zei hij dat dan) en ze voelt eraan, legt haar andere hand erop, doet haar ogen dicht en er rolt een traan over haar wang. Niets erotisch. Ja, natuurlijk wel een beetje, maar geen sex ofzo.
Op maandag 9 december 2002 22:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
quote:Nee dat was een verhaallijn die als grappig bedoeld was, niet als erotisch.
Op maandag 9 december 2002 22:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vond trouwens die scene van Floor aan de keukentafel (na het voorval met de mixer) veel leuker. Lekker subtiel gefilmd en érg suggestief.
quote:he jammer
Op maandag 9 december 2002 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee hoor! Frederique had een nieuwe soort melk gemaakt met een ander eiwitgehalte ofzo, en die hadden Roos, Floor en Frederique alledrie opgedronken. Floor moest een nieuwe centrifuge ofzo kopen, want de oude was kapot, toen zei de verkoper: voel maar, hij trilt niet zo (ongeveer zei hij dat dan) en ze voelt eraan, legt haar andere hand erop, doet haar ogen dicht en er rolt een traan over haar wang. Niets erotisch. Ja, natuurlijk wel een beetje, maar geen sex ofzo.
Das mijn theorie
Grtz Sub
quote:Zie je wel, ik had gelijk
Op zondag 15 december 2002 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Daan is niet pluis. Ik denk dat Daan Klaas heeft vermoord, of iig in een complot zit, als Klaas niet is vermoord en de grote baas is.
quote:Inderdaad. Wat een geweldige serie! Volgende week is volgens mij de laatste aflevering
Op zondag 22 december 2002 22:26 schreef dennisdotcom het volgende:
JEETJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Het is al zeker dat het volgend seizoen terug komt.
Op zondag 22 december 2002 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Inderdaad. Wat een geweldige serie! Volgende week is volgens mij de laatste aflevering
quote:Jammer, lag iets te veel voor de hand.
Op zondag 22 december 2002 22:26 schreef dennisdotcom het volgende:
JEETJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
J.
quote:je moet toch eens vaker mijn sig bekijken
Op zaterdag 21 december 2002 22:15 schreef Molletje het volgende:
Hmm heeft iemand misschien dat intro deuntje van MvdW in mp3 oid?
Vind 't wel lekker klinken
daar is ie wel te vinden, onder serie en dan deel 8.
quote:Motiveer eens?
Op zondag 22 december 2002 22:48 schreef Rex_Mundi het volgende:
Ik vind die serie met de week triester worden.
Ik vind alleen dat die serie te snel gaat, wat ze in 12 afleveringen hebben gestopt hadden ze in 30 moeten doen ofzo, maar zal wel te duur zijn geweest.
Wat heb ik gisteren gelachen toen bleek dat hij toch de grote baas was, al lag het natuurlijk wel voor de hand. Wat lijkt me dat een leuke rol om te spelen zeg
De preview voor volgende week gaf overigens wel veel weg (), maar dat wordt vast een gave laatste aflevering!
quote:*eens met [betreffend] vriendinnetje*
Op maandag 23 december 2002 11:46 schreef Fannetje het volgende:
Die DaanWat heb ik gisteren gelachen toen bleek dat hij toch de grote baas was, al lag het natuurlijk wel voor de hand. Wat lijkt me dat een leuke rol om te spelen zeg
De preview voor volgende week gaf overigens wel veel weg (
), maar dat wordt vast een gave laatste aflevering!
maar ja, net 5 doet tenminsite wel een leuke poging tot het leveren van een Nederlandse kwaliteitserie
Frederique Huijdts vind ik door de serie heen erg gegroeid als actrice. Magertjes en saai aan het begin, toppertje en leuk om naar te kijken op het eind. . Zelfde geldt ook wel een beetje voor Daniël Boissevain, was toch best een stoere scène toen hij onthuld werd als de Grote Baas. En dat grapje van "Gert, mag ik dan in jouw strikje trouwen" bracht ie ook leuk.
Ik vraag me wel af hoe ze nu verder willen met de serie, qua verhaal enzo. Al vraag ik me dat ook aan elk seizoenseinde af bij Westenwind en die weten toch ook steeds weer nieuwe verhaallijnen te bedenken, en ik zie Meiden van De Wit een beetje als het zusje van Westenwind, dus dat moet wel goed komen. Ik hoop wel dat Renee Soutendijk nog wil blijven, ik ben bang dat zij zo'n actrice is die alleen in het eerste seizoen wil spelen en dat het dan de kant van All Stars en Oppassen op gaat, waarbij op het laatst meer dan de halve originele cast weg of vervagen is. En dat is .
en wat je zegt smash bro, het moet wel dezelfde cast zijn.
quote:Wat denk je zelf
Op maandag 30 december 2002 16:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:Kom het gelijk na de kerstvakantie weer, ik hoop het wel hoor.
Nee dus, natuurlijk komt het niet na de kerstvakantie. Er zit meestal wel zeker een half jaar pauze voordat ze met een tweede seizoen beginnen.
quote:nou ja het had gekund... jammer. Samen met expeditie robinson het enige programma waar ik naar keek.
Op maandag 30 december 2002 16:30 schreef Fannetje het volgende:[..]
Wat denk je zelf
Nee dus, natuurlijk komt het niet na de kerstvakantie. Er zit meestal wel zeker een half jaar pauze voordat ze met een tweede seizoen beginnen.
leuke verhaal leuke en goede spelers(ters)
ik hoop dat ze volgend jaar weer een seizoen gaan maken?!?!?
weet iemand misschien hoe de kijkcijfers waren ???
quote:Die waren heel erg goed! Die haalden de miljoen wel!
Op maandag 30 december 2002 19:55 schreef drea het volgende:
weet iemand misschien hoe de kijkcijfers waren ???
quote:m.u.v. de laatste 2 afleveringen keken er telkens ongeveer een miljoen mensen.
Op maandag 30 december 2002 19:55 schreef drea het volgende:weet iemand misschien hoe de kijkcijfers waren ???
quote:Volledig offtopic: heb ik eens tijd om HBH te kijken, zenden ze het amper uit
Op dinsdag 31 december 2002 15:15 schreef SmashBro het volgende:
Eva Duijvestein lijkt op Stassy uit Heartbreak High.
HILVERSUM - Geloof het of niet, maar de NET 5-dramaserie Meiden van de Wit heeft gezorgd voor een beter imago van de zuivelsector bij vrouwen tussen de 18 en vijftig jaar. Onderzoeken van de grote geldschieter achter de twaalfdelige serie, het Nederlands Zuivel Bureau (NZB) onder deze veelvuldig boodschappende en daardoor belangrijke doelgroep, hebben uitgewezen dat kijksters naar de serie 'opvallend positief' denken over zuivel en de melkveesector.
In de reeks zagen we hoe drie zussen (Angela Schijf, Fréderique Huydts en Eva Duyvestein) trachten de zuivelfabriek van hun vader Klaas de Wit draaiende te houden. Ook oudgedienden Renée Soutendijk, Jan Decleir en Rik Launspach speelden een rol in de door Egmond geproduceerde reeks die zonder de melkveeboeren nooit had bestaan.
Het Zuivelbureau stak namelijk bijna een miljoen euro - de helft van het totale seriebudget - in Meiden van de Wit. In tv-land is zulke, al dan niet stiekum verpakte programmasponsoring tegenwoordig heel gewoon. Zo worden bepaalde mobieltjes veelvuldig in een soap getoond en hetzelfde merk frisdrank steeds in een comedy.
Het Zuivelbureau is achteraf gezien 'zeer tevreden' met het resultaat. Niet dat de trouwe fans van Meiden van de Wit zich nu massaal vrijwillig aanmelden om verkleed als opperkaaskop Frau Antje het buitenland te veroveren of meteen wild worden bij het zien van een pak yoghurt of dubbelvla.
Maar volgens woordvoerder Aad Vernooij van het Zuivelbureau spreken ze zich wél degelijk aanmerkelijk positiever uit over bijvoorbeeld het gezondheidsaspect, de kwaliteit en de veiligheid van zuivelproducten dan niet-kijksters, zo bleek volgens hem uit gericht consumentenonderzoek. ,,Sponsoring is bepaald niet goedkoop, maar zeker als een serie succes heeft, bereik je een groot publiek. Ons streven was 1 miljoen kijkers, dat haalden we ruimschoots. Daarbij was de waardering hoog. In zo'n serie kun je in alle rust de sector belichten''
Het is niet te zeggen of er nu ook meer kwark, halfvolle melk en kaas is gekocht door de fans van de serie, waarin de hoofdpersonen in plaats van een fikse borrel graag een glaasje melk inschenken. ,,Dat was ook niet onze opzet'', aldus Vernooij. ,,De doelstelling van het Zuivelbureau is de kennis en het imago van zuivel en de melkveeindustrie te verbeteren. En daarin zijn we kennelijk geslaagd. Daarom zag je ook niet voortdurend allerlei zuivelproducten voorbij komen in de serie. Natuurlijk, af en toe kwam er een rijtje melkpakken over de band rollen, maar zuivel was niet heel nadrukkelijk aanwezig, het diende meer als decor van allerlei familie-intriges.''
Programmasponsoring, zeker op deze schaal, is voor het Nederlands Zuivelbureau niet echt een 'dagelijkse bezigheid', aldus de woordvoerder. ,,Soms lukt het ook gewoon niet''. Zo flopte Kokkies, het door de zuivelhandel ondersteunde kinderkookprogramma dat RTL 4 vorig jaar bracht ,,,Normaal zetten we advertenties in Margriet en Libelle, en in de Donald Duck en het Veronica magazine hebben we onze strip Kaaskade 12. Een snelle commercial achten we minder geschikt om de boodschap dat zuivel goed is voor peuters en zwangere vrouwen duidelijk neer te zetten.''
Mocht het Zuivelbureau besluiten een tweede serie te sponsoren, dan zullen we de Meiden van de Wit in ieder geval vaker met kaplaarzen tussen de koeiepoep aantreffen. Er moet namelijk meer aandacht worden besteedt aan de melkveesector: de boeren, de koeien, de wei. ,,We willen duidelijker uitstralen dat de oorsprong van zuivel ligt bij de koe en het weiland, en niet in de fabriek.'' In ieder geval zegt Net 5 komend najaar met een vervolg te komen. Vernooij fijntjes: ,,Dat bepaalt Net 5 niet, dat bepalen wij.''
Bron: Planet
quote:Past ie hier wel?
Op donderdag 15 mei 2003 23:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe lang staat dit topic eigenlijk al in RLS?
quote:Nee, MvdW moet in het subforum 'kwaliteitsprogramma's'.
Op donderdag 15 mei 2003 23:46 schreef -Mk- het volgende:
Past ie hier wel?
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee, MvdW moet in het subforum 'kwaliteitsprogramma's'.
Mijn favoriet was echter Eva Duivenstein, speelde erg goed, leuke rol en ziet er nog eens goed uit ook!!
Hopelijk doet Renee Soutendijk weer mee.
quote:
LIZ SNOIJINK & CHRIS ZEEGERS TOEGEVOEGD AAN CAST
ONVERMINDERD FAMILIEDRAMA, OVERSPEL EN INTRIGES IN 'MEIDEN VAN DE WIT'
'Meiden van De Wit', dit najaar op NET 5.Na een uiterst succesvol eerste seizoen keren de zusjes De Wit terug op het scherm. Roos (Frederique Huydts), Floor (Eva Duijvestein) en Frederique (Angela Schijf) gaan in dit splinternieuwe seizoen onverminderd door met het veroveren en het handhaven van hun plaats in de zuivelwereld. Dat er tijdens deze strijd sprake is van nieuwe familiedrama's, overspel en intriges zal niemand verbazen. Liz Snoijink en Chris Zeegers zijn aan de cast van 'Meiden van De Wit' toegevoegd en spelen een belangrijke rol in deze nieuwe verwikkelingen.
Na de dood van hun vader Klaas (Jan Decleir) hebben de zusjes hun krachten gebundeld en zijn ze, na jaren hun eigen weg te zijn gegaan, redelijk bereid elkaar te helpen in de harde wereld van de zuivel. Door hun uiteenlopende karakters zitten ze vaak niet op één lijn, maar als de nood aan de man is, weten ze elkaar altijd weer te vinden.
Klaas heeft een afscheidstape achtergelaten voor zijn familie en nadat deze lange tijd in verkeerde handen is geweest, krijgen Roos, Floor en Frederique hem eindelijk onder ogen. Waar ze altijd in de veronderstelling zijn geweest dat hun moeder niet meer leeft, worden de zusjes nu aardig op het verkeerde been gezet en gaan ze op zoek naar aanknopingspunten. Met name Frederique rust niet eerder voordat de onderste steen boven is
Ondertussen is Roos het niet eens met de manier waarop Floor de zakelijke belangen van familiebedrijf 'De Witte' behartigt en besluit ze een managementcursus te gaan volgen. Een beslissing die haar niet in de koude kleren gaat zitten en een die vergaande gevolgen zal hebben.
Floor heeft zo haar eigen problemen, wanneer ze een schokkende en emotionele ontdekking doet. Los van de dagelijkse zakelijke beslommeringen, komt ze ook voor een heel persoonlijke keus te staan.
Bron: Net5.nl
quote:Dus ik begrijp dat we er nu eindelijk achter zullen komen wie de moordenaar van Klaas is. En die moeder van de Meiden zal dan hoogst waarschijnlijk wel gespeeld worden door Liz Snoyink. Cool!!!!!!
Klaas heeft een afscheidstape achtergelaten voor zijn familie en nadat deze lange tijd in verkeerde handen is geweest, krijgen Roos, Floor en Frederique hem eindelijk onder ogen. Waar ze altijd in de veronderstelling zijn geweest dat hun moeder niet meer leeft, worden de zusjes nu aardig op het verkeerde been gezet en gaan ze op zoek naar aanknopingspunten. Met name Frederique rust niet eerder voordat de onderste steen boven is
quote:18.00 Gilmore Girls
Op vrijdag 25 juli 2003 23:44 schreef Celibatair het volgende:
Cool, weer een leuke zondagavond: ER-MvdW.
[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 26-07-2003 00:00]
quote:Ah, een half uurtje pauze dus
Op vrijdag 25 juli 2003 23:59 schreef -Mk- het volgende:
18.00 Gilmore Girls
19.00 Boston Public
20.00 Reclame, Reclame ()
20.30 Expeditie Robinson
21.30 Meiden van de Wit
Ik zit zondags aan de buis gekluisterd.
quote:Check de edit
Op zaterdag 26 juli 2003 00:00 schreef Celibatair het volgende:[..]
Ah, een half uurtje pauze dus
.
Ik zit zondags aan de buis gekluisterd.
quote:Oh jee...
Op zaterdag 26 juli 2003 00:01 schreef -Mk- het volgende:
Check de editReclame reclame is er na de 1e aflevering van ER niet meer
quote:kut krijgen we dat weer elke week
Op vrijdag 25 juli 2003 23:41 schreef -Mk- het volgende:
Vanaf zondag 21 september, iedere zondag om 21.30 uur
quote:Je hoeft niet te kijken, simpele ziel.
Op zaterdag 26 juli 2003 09:27 schreef MikeyMo het volgende:
kut krijgen we dat weer elke week
quote:Ik kan nog nergens hier iets over vinden
Op donderdag 31 juli 2003 00:24 schreef Yoron het volgende:
Voor de liefhebbers: vlak voor de tweede serie wordt uitgezonden komt de eerste serie op DVD
quote:
Op maandag 1 september 2003 17:18 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik wilde dit topic juist schoppen, wordt de nieuwe serie vanaf zondag a.s. uitgezonden
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 23:41 schreef -Mk- het volgende:
Vanaf zondag 21 september, iedere zondag om 21.30 uur
Herkansing, vanavond geen Meiden van de Wit dus op Net5
quote:Zodat de laatste aflevering tegelijk valt met de laatste aflevering van Expeditie Robinson.
Op zondag 21 september 2003 16:03 schreef -Mk- het volgende:
Nope, week later dus, weet niet waarom
Wie weet geef ik het nog een herkansing.
Als iemand het plaatje heeft - graag!
quote:Ik vind die stoere blonde helemaal het einde.
Op woensdag 1 oktober 2003 08:16 schreef whisko het volgende:
Het viel me op, toen ik van de week wat stukjes zag, dat ik ze alle drie knap vind. Alleen ieder echt op hun eigen manier. Wie vinden jullie de knapste?
quote:
Wie vinden jullie de knapste?
quote:Frederique Huydts
Het viel me op, toen ik van de week wat stukjes zag, dat ik ze alle drie knap vind. Alleen ieder echt op hun eigen manier. Wie vinden jullie de knapste?
Ik vind ze alle 3 even
Hopelijk wordt vanavond eindelijk de moordenaar van Klaas bekend, ik ben nu toch wel erg benieuwd.
Wel fijn dat eindelijk het moordmysterie is opgelost.
Kan iemand mij het volgende ophelderen: hoe zat het ook alweer met Roy en die videoband waar had hij die vandaan? En waar zit Roy nu in de gevangenis ofzo??
quote:Dat snapte ik ook niet inderdaad, was echt haast-en-spoed werk om die ontvoering, het vinden van de dader en de redding in de aflevering te krijgen. Ik hoop niet dat ze meer van dat soort geintjes uithalen. Of werd dat zo gedaan omdat ze gedurende de hele tijd stoned was? (wie laat trouwens een stoned iemand in z'n auto rijden?).
Op maandag 6 oktober 2003 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
Was wel weer een aardige aflevering. Zeker omdat hij meteen verder ging waar de vorige serie stopte. Alleen waarom die ontvoering van Angela Schijf eraan vastgeplakt moest worden (werd binnen 5 min. afgewikkeld) is me een raadsel.
quote:Het ging in zo'n hoog tempo dat ik eerst dacht dat het een preview was van de volgende aflvering.
Op maandag 6 oktober 2003 13:23 schreef ranja het volgende:Dat snapte ik ook niet inderdaad, was echt haast-en-spoed werk om die ontvoering, het vinden van de dader en de redding in de aflevering te krijgen. Ik hoop niet dat ze meer van dat soort geintjes uithalen.
quote:Ja, dat vroeg ik me ook al af.
(wie laat trouwens een stoned iemand in z'n auto rijden?).
quote:Idd ik kreeg bij deze aflevering veel meer het idee van een seizoensslot dan de laatste aflevering van vorig seizoen. En die ontvoering is idd gedaan om de losse eindjes weg te werken. Beth en Frederique waren het er duidelijk niet mee eens dat die man vrijuit ging voor de moord op Klaas. Door die ontvoering door zijn broer zag je echter met hoeveel angst beide broers al die tijd geleefd hebben en hierdoor zullen Beth en Frederique wel geen actie meer ondernemen.
Op maandag 6 oktober 2003 13:23 schreef ranja het volgende:[..]
Dat snapte ik ook niet inderdaad, was echt haast-en-spoed werk om die ontvoering, het vinden van de dader en de redding in de aflevering te krijgen. Ik hoop niet dat ze meer van dat soort geintjes uithalen. Of werd dat zo gedaan omdat ze gedurende de hele tijd stoned was? (wie laat trouwens een stoned iemand in z'n auto rijden?).
Maar het leek meer alsof dit een soort 'verklarende' aflevering was zodat volgende week met een nieuw verhaal begonnen kan worden. Een heleboel losse eindjes zijn in deze aflevering weggewerkt...
Wel vond ik het wel een enorm sterke aflevering, vooral leuk om te zien hoe het personage van Beth steeds meer verandert van dader in slachtoffer, erg goed gespeeld door Renee Soutendijk Dat belooft nog wat als moeder De Wit opduikt in een van de komende afleveringen.
quote:Ik ook
Op maandag 6 oktober 2003 13:25 schreef Strolie75 het volgende:Het ging in zo'n hoog tempo dat ik eerst dacht dat het een preview was van de volgende aflvering.
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat belooft nog wat als moeder De Wit opduikt in een van de komende afleveringen.
quote:Ik ben blij dat ik niet de enige was
Op maandag 6 oktober 2003 13:25 schreef Strolie75 het volgende:Het ging in zo'n hoog tempo dat ik eerst dacht dat het een preview was van de volgende aflvering.
Wat ging dat abrupt zeg... beetje een domper op een verder geslaagde aflevering.
quote:Ik dacht ook dat het om een preview ging, maar e.e.a. was inderdaad een overlapping van seizoenen.. Dat zag je ook goed aan het haar/kapsel van Floor/Eva Duyvestein..
Op maandag 6 oktober 2003 17:33 schreef Fannetje het volgende:[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige was
Wat ging dat abrupt zeg... beetje een domper op een verder geslaagde aflevering.
Ben erg benieuwd naar volgende week..
quote:Hmm, ik denk dat je daar niet meer objectief naar kan kijken! Een serie in een andere taal (vooral de engelse) lijkt al snel beter van kwaliteit door de afstand die er ontstaat oa. door het land, taal, cultuur! Ik vind het acteerwerk anders erg goed!
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
Het is een leuke serie, maar toch komt het mij af en toe vrij amateuristisch over. Maar misschien ben ik verwend door Amerikaanse dramaseries.
quote:Ik doelde meer op de opbouw van het verhaal en de vertelwijze, pacing is iets wat ze bij meiden van de wit nog niet echt onder de knie hebben. Acteerwerk is zondermeer goed, maar het zijn dan ook 3 topactrices.
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:32 schreef DD2 het volgende:
Hmm, ik denk dat je daar niet meer objectief naar kan kijken! Een serie in een andere taal (vooral de engelse) lijkt al snel beter van kwaliteit door de afstand die er ontstaat oa. door het land, taal, cultuur! Ik vind het acteerwerk anders erg goed!
Het filmwerk is ook echt goed, als ik dan kijk naar IC dan moet ik echt
Valt niet te vergelijken, maar qua kwaliteit... Endemol is echt slecht geworden in drama...
Wat trouwens wel grappig is, het huis van de Witte is hetzelfde huis als Emma Noordermeer had in Westenwind
alleen speelt Meiden van de Wit zich af in een heel ander deel van Nederland en lag het huis van Emma Noordermeer dichtbij Rotterdam :p
Ik vond het acteerwerk in de scene met die meneer Bolsjewiek nog al erg amateuristisch, over hoe Roos tegen die andere...hoe heet ze nu...deed. Erg nep.
Verder was het helemaal top.
en Angela Schijf ziet er altijd echt super uit, ik vind haar de leukste
Fijn dat nu de moordenaar duidelijk is.
Ik ben benieuwd waar die band vandaan kwam, dus volgende week weer kijken.
quote:Daar heb je enigszins ook wel gelijk in.. al vind ik de vertelwijze soms ook wel vernieuwend en gedurft!! Maar dan heb ik het niet over de aflevering van zondag want dat was hier en daar een dieptepunt!
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:35 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik doelde meer op de opbouw van het verhaal en de vertelwijze, pacing is iets wat ze bij meiden van de wit nog niet echt onder de knie hebben. Acteerwerk is zondermeer goed, maar het zijn dan ook 3 topactrices.
De opbouw was idd nogal vreemd, val in herhaling als ik ga uitleggen maar toch: eerste 3 kwartier errug traag en vervolgens een ontvoering én redding in 4 minuten
Verhaal helemaal . Moordenaar eindelijk bekend en goeie intro voor dit seizoen.... Heb er zin in en zal weer weken aan de buis gekluisterd zitten (zeker omdat ER er aan voorafgaat: zondagavond topavond!!!)
Net als vorig seizoen is Floor favo. Stoer wijf, groot voorbeeld haha Bovendien ernstig goeie actrice.
Mooiste scene: Fred. troost Floor... weinig woorden, veel inhoud!!!
En tot slot, voor ik hele topic vol-lul: de mooiste van het stel.... Da's Chris Zegers hahahaha
quote:Een oude vriend van Klaas. Een Oost-Europeaan die hem vlak na de video op commando van Klaas heeft doodgeschoten.
Op woensdag 8 oktober 2003 18:56 schreef -Mk- het volgende:
Wie is de moordenaar?
Het zat dus tussen zelfmoord en euthanasie in, opzich.
quote:Toen was ze ook al zo leuk en mooi en goed acterend
Op woensdag 8 oktober 2003 19:05 schreef babette21 het volgende:
Eva als 16-jarig opdondertje in ONM!!!!
quote:Hoe oud is Eva nu eigenlijk?
Op woensdag 8 oktober 2003 19:05 schreef babette21 het volgende:
Eva als 16-jarig opdondertje in ONM!!!!
quote:Ik geloof 25 of 26... zoiets....
Op zaterdag 11 oktober 2003 13:11 schreef Martijn_77 het volgende:[..]
Hoe oud is Eva nu eigenlijk?
Echt klote... Hoe liep het af (de tweede uitzending dus)? Ik heb het gezien totdat Fred haar moeder ging bellen, die ophing nadat Fred vroeg: ben jij Emma?!
quote:Okeejs,
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:18 schreef babette21 het volgende:
Was paar dagen weg, dus had video ingesteld... zal je altijd zien dat het - zelfs met extra tijd - uitloopt.... resultaat: einde gemist...!Echt klote... Hoe liep het af (de tweede uitzending dus)? Ik heb het gezien totdat Fred haar moeder ging bellen, die ophing nadat Fred vroeg: ben jij Emma?!
"zul je lachen, zul je huilen, zul je zeggen dat ik eenzaam ben" - of zoiets?
Blof?
quote:Of De Dijk?
Op zondag 19 oktober 2003 21:55 schreef SCH het volgende:
Door wie is de titelsong nou gezongen?"zul je lachen, zul je huilen, zul je zeggen dat ik eenzaam ben" - of zoiets?
Blof?
quote:Blof - Wat Zou Je Doen.
Op zondag 19 oktober 2003 21:55 schreef SCH het volgende:
Door wie is de titelsong nou gezongen?"zul je lachen, zul je huilen, zul je zeggen dat ik eenzaam ben" - of zoiets?
Blof?
Ik vind het ook dit seizoen weer leuk. Die melk dat Frederique paars werd
.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Blof - Wat Zou Je Doen.
quote:Die middelbare school is de universiteit van Utrecht.
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:10 schreef mbn het volgende:
Ik heb vorige keer echt gelachen toen ze bij universiteit wageningen aan kwam. Dacht dat er een herkenningsmoment zat aan te komen. Blijken ze bij een middelbare school te hebben gefilmd en er een bordje universiteit wageningen voor te hebben gezet.
quote:Ok verkeerd gegokt. Wat vreemd dat ze het wageningen noemen en utrecht gebruiken. Welk gebouw van de universiteit utrecht is dat?
Op maandag 20 oktober 2003 12:12 schreef mvroegin het volgende:[..]
Die middelbare school is de universiteit van Utrecht.
Nu weer 'n week wachten, da's minder... Ben wel benieuwd hoe Fred. reageert op Floor's zwangerschap. En hoe lang het duurt voor Roos met Peter het nest induikt.....
quote:Het valt mij ook steeds meer op.
Op maandag 20 oktober 2003 16:44 schreef JooB het volgende:
Ligt het aan mij of worden de afleveringen met de week psychedelischer? Fred die 'lekker aan het experimenteren' is, Floor die zwanger is en zich een miskraam ziet krijgen, lekker vage opbouw...ik geniet tot nu toe.
quote:Want dat dat gaat gebeuren lijkt me wel heeeel zeker!
Op maandag 20 oktober 2003 16:10 schreef babette21 het volgende:
Vond 'm weer SUPER!!!![]()
*snip*
En hoe lang het duurt voor Roos met Peter het nest induikt.....
quote:Floor: "hoe was het op school?" Roos: "Heerlijk! Echt héérlijk!!!"
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:53 schreef JooB het volgende:Want dat dat gaat gebeuren lijkt me wel heeeel zeker!
Ging dat over school of ging dat over Peter...
quote:Volgens mij is het, het wiskundegebouw. Tegenover/naast de Botanische Tuinen.
Op maandag 20 oktober 2003 12:23 schreef mbn het volgende:[..]
Ok verkeerd gegokt. Wat vreemd dat ze het wageningen noemen en utrecht gebruiken. Welk gebouw van de universiteit utrecht is dat?
Wat zal er vroeger tussen Klaar, Beth en Emma zijn gebeurd?!?
Verder weer een drukke aflevering, soms kan ik het niet meer zo goed volgen.
Emma kan niet acteren, ze is zo nep, ik heb me er de gehele tijd aan geergerd...heel dat tijd dat: Elly, oh Bet, sorry ja haha.
Stupide mens.
quote:Blof - Wat zou je doen
Op maandag 27 oktober 2003 23:51 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Hoe heet het nummer wat je steeds hoort in de aankondiging van Meiden van de WitTis iig nederlandstalig
En Emma die verklapt dat Floor zwanger is tegen Daan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |