Verslaggever, camera's, regiewagen, straalverbinding om het rechtstreeks uit te zenden. Bij elkaar is dat wel een aardig bedragje denk ik.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kost zo'n Jupiler League wedstrijdje veel dan? Ik heb geen idee. En volgens mij hebben ze gewoon de rechten in bezit, dus dat zal wel meevallen.
Wil Emmen wel zien winnen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ohhhh PSV wordt niet uitgezonden, stress!!!
Competitievervalsingtwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 20:29:01Jeroen Zoet is helemaal terug, houdt Jong PSV met geweldige reflex op 0-1. reageer retweet
Spartaquote:
Al zou het geen leuke club zijn om te promoveren. Totaal geen potentie voor een stabiele Eredivisie club.quote:Op zondag 17 november 2013 14:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Dordrecht nu 7 punten los.. wel leuk dat dat gekke leuke clubje het zo goed doet. Kom regelmatig in Dordrecht dus misschien ga ik er maar eens een kijkje nemen.. gloryhunter.
Klopt ja.. Sparta en Willem 2 zouden beter passen. Dordrecht is ook helemaal geen voetbalstad, de gemeente heeft tot nu toe steeds dwars gelegen bij plannen voor een nieuw stadion. Daarom spelen ze nog steeds in een soort fietsenstalling.quote:Op zondag 17 november 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zou het geen leuke club zijn om te promoveren. Totaal geen potentie voor een stabiele Eredivisie club.
Willem II zat zelfs helemaal leeg in de Eredivisie. Vorig seizoen leek het alleen vol te zitten als Ajax, PSV & Feyenoord op bezoek kwamen. Bij sommige wedstrijden zat er he-le-maal geen publiek leek het wel.quote:Op zondag 17 november 2013 14:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt ja.. Sparta en Willem 2 zouden beter passen. Dordrecht is ook helemaal geen voetbalstad, de gemeente heeft tot nu toe steeds dwars gelegen bij plannen voor een nieuw stadion. Daarom spelen ze nog steeds in een soort fietsenstalling.
Ze krijgen toch wel een nieuw stadion? Alleen niet met een hoge capaciteit. Ook liggen ze niet bepaald op een goede plek, zo vlakbij Rotterdam.quote:Op zondag 17 november 2013 14:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt ja.. Sparta en Willem 2 zouden beter passen. Dordrecht is ook helemaal geen voetbalstad, de gemeente heeft tot nu toe steeds dwars gelegen bij plannen voor een nieuw stadion. Daarom spelen ze nog steeds in een soort fietsenstalling.
Dat is nu wel het voornaamste probleem. Bij elke thuiswedstrijd van Feyenoord gaan er een paar duizend Dordtenaren kijken, terwijl dat eigenlijk de doelgroep van FC Dordrecht zou moeten zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze krijgen toch wel een nieuw stadion? Alleen niet met een hoge capaciteit. Ook liggen ze niet bepaald op een goede plek, zo vlakbij Rotterdam.
Dat is wel meer een probleem in dit dichtbevolkte landjequote:Op zondag 17 november 2013 14:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is nu wel het voornaamste probleem. Bij elke thuiswedstrijd van Feyenoord gaan er een paar duizend Dordtenaren kijken, terwijl dat eigenlijk de doelgroep van FC Dordrecht zou moeten zijn.
Nou ze zullen geen dure spelers halen bij promotie. Veel respect voor Boogers die met minimale middelen elk jaar een leuk team op weet te bouwen.quote:Op zondag 17 november 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel meer een probleem in dit dichtbevolkte landje. Maar Dordrecht in de Eredivisie kan echt niet. Die vliegen er toch meteen kansloos weer uit. Waarschijnlijk met de nodige financiële problemen.
Sparta heeft veel te veel druk. Een beetje als Ajax van een paar jaar terug en PSV van nu. Het perse moeten promoveren. Sparta moet gewoon terug naar de basis.quote:Op zondag 17 november 2013 15:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou ze zullen geen dure spelers halen bij promotie. Veel respect voor Boogers die met minimale middelen elk jaar een leuk team op weet te bouwen.
Zo'n man zal Sparta ook moeten hebben.....
Dat samenwerkingsverband met Den Haag legt ze geen windeieren!quote:Op zondag 17 november 2013 14:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Dordrecht nu 7 punten los.. wel leuk dat dat gekke leuke clubje het zo goed doet. Kom regelmatig in Dordrecht dus misschien ga ik er maar eens een kijkje nemen.. gloryhunter.
Peters? Die had al geel nl.quote:Op zondag 17 november 2013 16:01 schreef Salami3006 het volgende:
Rode kaart voor speler van Jong Twente
Nee, ene Tandaquote:Op zondag 17 november 2013 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Peters? Die had al geel nl.
Dit is het eind van de periode.. Sparta is verzekerd van de plee offs.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:59 schreef macca728 het volgende:
Wel lekker duidelijk, de 1 zegt dat Sparta nu mee mag doen aan de nacompetitie, de ander de hoogst geklasseerde ploeg aan het eind neemt de periodetitel over.
volgens Rijnmond weer niet, lijkt me ook dat Sparta die titel overneemt ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is het eind van de periode.. Sparta is verzekerd van de plee offs.
Ik heb niks beters te doenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie gaat er met mij naar De Graafschap-VVV kijken?
Mooiquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik heb niks beters te doen
Dat kijk ik op stream af en toe. Heb geen zin om FOX international te kopenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mooi
Ook geen buitenlands voetbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |