quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Die wát.... ?quote:Op maandag 11 november 2013 20:34 schreef Laysa het volgende:
Zo lekker met een bammetje op de bank...een stuk gezonder dan al die snol die jullie eten
Hoppa, dekseltje eraf en zo door de brievenbus. Dat zal ze lerenquote:Op maandag 11 november 2013 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Ja goffer.![]()
Ik stond dus aan de deur mét flurry en heb me maar omgedraaid omdat ik dacht dat jullie in de kroeg aan het plassen waren of zo.
Om het maar eens even ergens anders over te hebbenquote:
Snol, snoep, snaaiquote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Die wát.... ?
[..]
Hoppa, dekseltje eraf en zo door de brievenbus. Dat zal ze leren
[..]
Om het maar eens even ergens anders over te hebben
Ik haal mijn dekseltje altijd van mijn flurry voor ik m opeet.quote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Die wát.... ?
[..]
Hoppa, dekseltje eraf en zo door de brievenbus. Dat zal ze leren
[..]
jij eet je dekseltje?quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik haal mijn dekseltje altijd van mijn flurry voor ik m opeet.
Powerzzzzquote:
En dat groeit dan op een gegeven moment uit je hoofd?quote:
Versche vischquote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef Queller het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Goh...
Bij een snol eten stel ik me dan weer héél iets anders voor
Ik vergeef het jequote:Op maandag 11 november 2013 20:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Sorry....Als ik iemand niet wil disapointen, dan ben jij het. Maar ik kan het niet helpen
Goed dat ze de oorzaak hebben gevondenquote:Op maandag 11 november 2013 17:50 schreef indaha het volgende:
Trouwens hier redelijk goed nieuws over schoonvader , hij heeft geen hersenbloedingen of zoiets gehad maar wel een flink aantal hypo's door te lage suikerwaarden en dat heeft zijn sporen nagelaten.
Hij mag waarschijnlijk deze week naar huis maar blijft onder controle, krijgt dan therapie en thuiszorg om te helpen bij wassen enz.
Yesquote:Op maandag 11 november 2013 20:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Ah! Je hebt je snel aangepast zie ik
Ik hoor het vaker ja.quote:
Ooooh ik haaaaaat t dat ze de namen veranderd hebbenquote:
De taaaaaaaaaaaaarut!quote:Op maandag 11 november 2013 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Potverdikke, kom ik fris gewassen beneden, sta ik daar zo in een of andere kouwe witte drap
Qat!!!
Ben ff weg, Qat afsnijden op de snelweg, laterrrrr
Sp3cquote:
Je kunt ook nergens met haar komen he?quote:Op maandag 11 november 2013 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Potverdikke, kom ik fris gewassen beneden, sta ik daar zo in een of andere kouwe witte drap
Qat!!!
successssssquote:Op maandag 11 november 2013 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Qat!!!
Ja same. Ik lees de nieuwe gewoon nietquote:Op maandag 11 november 2013 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ooooh ik haaaaaat t dat ze de namen veranderd hebben
Gelukkig. Ik voel ons dichter naar elkaar groeien. Voel jij het ook?quote:
Ik ben trots op jequote:
Meestal net voor je het ziet?quote:
Wait whut? Scharrel?quote:Op maandag 11 november 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
Die inmiddels vrij gehate Bitstrips he... ik heb ooit een uurtje zitten pielen, niet om een stripje te maken maar om te proberen het poppetje op mezelf te laten lijken. Echt, in de verste verten leek het nergens op.
Mijn zus en d'r scharrel sturen elkaar van die stripjes en wtf, het is gewoon echt eng hoe dat lijkt, allebei
Ik wilde dit niet wetenquote:Op maandag 11 november 2013 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ooooh ik haaaaaat t dat ze de namen veranderd hebben
ik ook nietquote:Op maandag 11 november 2013 20:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja same. Ik lees de nieuwe gewoon niet
Dit duurde echt 5 min voordat ik begreep wie jij een snol noemde....Dankzij Queller kwam ik er achterquote:Op maandag 11 november 2013 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga mooi in der blinde hoek rijden, dat zal haar leren! Dat stuk schorem!
Heeft je zus weer een nieuwe snol?
Dat is een rolletje pepermunt?quote:Op maandag 11 november 2013 20:56 schreef Queller het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik voel ons dichter naar elkaar groeien. Voel jij het ook?
[..]
Ik ben trots op je
[..]
Meestal net voor je het ziet?
[..]
Wait whut? Scharrel?
*schakelt blinde hoek in*quote:Op maandag 11 november 2013 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kakofonixen Abraracourcix heet Heroix.
Hahahahaaaquote:Op maandag 11 november 2013 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit duurde echt 5 min voordat ik begreep wie jij een snol noemde....Dankzij Queller kwam ik er achter
[..]
Dat is een rolletje pepermunt?
oh....ik ga me even schamen hoorquote:Op maandag 11 november 2013 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hahahahaaa
Ik bedoelde uiteraard jouw versie van snol als in snoepje
Hoeft nietquote:
Smakelijk.quote:Op maandag 11 november 2013 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoeft niet
Ik ga ff bankhangen, tot laterrrr
quote:Op maandag 11 november 2013 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoeft niet
Ik ga ff bankhangen, tot laterrrr
Nee, dezelfde weer. Die leuke...quote:Op maandag 11 november 2013 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga mooi in der blinde hoek rijden, dat zal haar leren! Dat stuk schorem!
Heeft je zus weer een nieuwe snol?
quote:Op maandag 11 november 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb haar een tijdje terug van FB moeten verwijderen van zus, nu kreeg ik weer een verzoek van haar en ik whatsappte zus maar even om te vragen of het mocht en 'Jahaaaa ze zit naast me'.
Oke, ik vraag het maar, want ik kan het niet meer volgen
Het zit een beetje in de familie geloof ik
quote:Op maandag 11 november 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb haar een tijdje terug van FB moeten verwijderen van zus, nu kreeg ik weer een verzoek van haar en ik whatsappte zus maar even om te vragen of het mocht en 'Jahaaaa ze zit naast me'.
Ik heb buikkramp van het lachen en MrMuis kijkt me aan alsof ik gek ben.quote:Op maandag 11 november 2013 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die heb ik al best een poosje terug in dit topic gepostHij is idd briljant
Ik hoorde al vanuit de slaapkamer: 'Wat is er?' ik zo kom maar kijken.. 'ja maar ik lig net'quote:Op maandag 11 november 2013 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb buikkramp van het lachen en MrMuis kijkt me aan alsof ik gek ben.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:58 schreef Laysa het volgende:
Dit duurde echt 5 min voordat ik begreep wie jij een snol noemde....Dankzij Queller kwam ik er achter
[..]
Dat is een rolletje pepermunt?
quote:Op maandag 11 november 2013 21:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik hoorde al vanuit de slaapkamer: 'Wat is er?' ik zo kom maar kijken.. 'ja maar ik lig net'
Dat zoiets zo akelig erfelijk blijkt te zijn hèquote:Op maandag 11 november 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
Mjah, mijn ouders hebben er toch nooit last van gehad voor zover ik weetquote:Op maandag 11 november 2013 21:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat zoiets zo akelig erfelijk blijkt te zijn hè
quote:Op maandag 11 november 2013 21:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dus ik ga zo als brave vrouw op mijn telefoon het filmpje laten zien
Of ze zeggen het nietquote:Op maandag 11 november 2013 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, mijn ouders hebben er toch nooit last van gehad voor zover ik weet
Ik zag het ook al op Facebook! Ik heb de foto maar even gelike'd, als extra aanmoediging!quote:Op maandag 11 november 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
Goed! Lief dat je het vraagtquote:Op maandag 11 november 2013 21:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Af en toe moet je wat voor je vent over hebben ;
Hoe gaat het met je huisje?
Misschien was het wel een hintquote:Op maandag 11 november 2013 21:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik hoorde al vanuit de slaapkamer: 'Wat is er?' ik zo kom maar kijken.. 'ja maar ik lig net'
En jij dacht 'gut, ze zijn allemaal tegelijk tv gaan kijken'?quote:Op maandag 11 november 2013 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik dacht dat we nog in hetzelfde topic zaten![]()
Jaquote:Op maandag 11 november 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij dacht 'gut, ze zijn allemaal tegelijk tv gaan kijken'?![]()
![]()
Ja, gewoon die weerquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zag het ook al op Facebook! Ik heb de foto maar even gelike'd, als extra aanmoediging!
Groot gelijk, lekker genieten van elkaarquote:Op maandag 11 november 2013 21:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed! Lief dat je het vraagt
We hebben nog allemaal kleine klusjes maar die doen we op ons gemak. En het samenwonen bevalt heel erg goed
Denk het wel jaquote:
Ooooh ik moet nog steeds komen kijkenquote:Op maandag 11 november 2013 21:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed! Lief dat je het vraagt
We hebben nog allemaal kleine klusjes maar die doen we op ons gemak. En het samenwonen bevalt heel erg goed
Nee, julliequote:Op maandag 11 november 2013 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ooooh ik moet nog steeds komen kijken
Fijn dat samenwonen bevalt
Zullen we een bus huren met verschillende opstapplaatsen in Nederland?quote:Op maandag 11 november 2013 21:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Fijn dat wij ook uitgenodigd zijn
Pakkende titel, ook.quote:
Ja, lekker kort.quote:
Ja, laten we een tour doen! Die zijn altijd zo succesvol.quote:Op maandag 11 november 2013 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zullen we een bus huren met verschillende opstapplaatsen in Nederland?
What you read is what you get.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 21:38 schreef Muis006 het volgende:
Nee hoor je bent welkom Q
Alleen niet allemaal tegelijk
Ik zal zorgen dat ik mijn poezen-excelletjes op orde heb, mochten jullie die onverhoopt willen controlerenquote:Op maandag 11 november 2013 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, laten we een tour doen! Die zijn altijd zo succesvol.![]()
Jaaaaaaquote:Op maandag 11 november 2013 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
NOEM JE MIJ NOU DIK?quote:Op maandag 11 november 2013 21:38 schreef Muis006 het volgende:
Nee hoor je bent welkom Q
Alleen niet allemaal tegelijk
Laik a fùsjin, whoeee!quote:Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Jaaaaaa
En dan draaien we onderweg intens slechte liedjes uit de jaren '80, zodat we kunnen meejoelen en we enigszins uit-ge-ADHD'd aankomen
Goed idee, ik begin alvast.quote:Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Jaaaaaa
En dan draaien we onderweg intens slechte liedjes uit de jaren '80, zodat we kunnen meejoelen en we enigszins uit-ge-ADHD'd aankomen
Leugens!quote:Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik mijn poezen-excelletjes op orde heb, mochten jullie die onverhoopt willen controleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Sinds Zwabje's creatieve uitspatting een paar maanden terug.quote:Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Muis!
Ik herkende je eerst niet met die kroon, hoe lang heb je die al?
LIKE A VIIIIJJJJJJJJJIIIIIIIN FUCKED FOR THE VERY FIRST TIMEquote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laik a fùsjin, whoeee!
Tatsjt for du ferrie furst taiiiiim!
Inclusief dansje
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!quote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laik a fùsjin, whoeee!
Tatsjt for du ferrie furst taiiiiim!
Inclusief dansje
Ik ook behoorlijk, dus nog minder vreemd.quote:Op maandag 11 november 2013 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sinds Zwabje's creatieve uitspatting een paar maanden terug.
Maar ik post nogal onregelmatig de laatste tijd dus niet vreemd dat je hem gemist hebt
Jaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 11 november 2013 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik voel een heeeeele lange rit voor mij aankomen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
En dan doen we ook even langs de sauna rijden, degenen die dan een uurtje willen wapperen stappen uit en de rest eet roze koeken in de bus
Dat is nou net de bedoehoelingggggggggggggg!quote:Op maandag 11 november 2013 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik voel een heeeeele lange rit voor mij aankomen.![]()
*broodjes inpakt*
Dat lukt makkelijk.quote:Op maandag 11 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is nou net de bedoehoelingggggggggggggg!
Tien minuten in zo'n bus zitten is de moeite niet, dat moet minstens anderhalve dag
Zorg je zelf voor een teiltje, of moeten wij dat voor je meenemenquote:Op maandag 11 november 2013 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik voel een heeeeele lange rit voor mij aankomen.![]()
*broodjes inpakt*
Partytent en frietkraam al besteld?quote:
En dat we ergens op een bosrijke plek stoppen om allemaal te passenquote:Op maandag 11 november 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
En dan doen we ook even langs de sauna rijden, degenen die dan een uurtje willen wapperen stappen uit en de rest eet roze koeken in de bus
Jij hebt toch toegang tot diverse kliko's?quote:Op maandag 11 november 2013 22:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Zorg je zelf voor een teiltje, of moeten wij dat voor je meenemen
Ah! We hangen voor jou wel een kliko achter de busquote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt toch toegang tot diverse kliko's?
Wel toevallig een frietpan vandaagquote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Partytent en frietkraam al besteld?
En jij denkt het te gaan redden met 1 pan?quote:Op maandag 11 november 2013 22:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel toevallig een frietpan vandaag
Het is een gaaaaave!quote:Op maandag 11 november 2013 22:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel toevallig een frietpan vandaag
jaaaaaaaaquote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
En vuige liedjes zingen naar de buschauffeur terwijl we met tippex onze naam op de hoofdsteun kalken.
Het wordt geweldig
We blijven 3 dagen, dus tijd zatquote:Op maandag 11 november 2013 22:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En jij denkt het te gaan redden met 1 pan?
Maar stel dat iemand een hoopje moet....knoeit dat niet met zo'n plastuit?quote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef Queller het volgende:
[..]
En dat we ergens op een bosrijke plek stoppen om allemaal te passen
Ik neem de plastuitjes mee![]()
![]()
En elkaar verkering vragen onderwegquote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
En vuige liedjes zingen naar de buschauffeur terwijl we met tippex onze naam op de hoofdsteun kalken.
Het wordt geweldig
Meisjes poepen niet.quote:Op maandag 11 november 2013 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar stel dat iemand een hoopje moet....knoeit dat niet met zo'n plastuit?
Of doen we een halve kilo lijnzaadzooi door de koffie?
Vragen vragen vragen
Ow... dan neemt Greys wel poepzakjes meequote:Op maandag 11 november 2013 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar stel dat iemand een hoopje moet....knoeit dat niet met zo'n plastuit?
Of doen we een halve kilo lijnzaadzooi door de koffie?
Vragen vragen vragen
Nee, maar als jij dat graag wil.quote:Op maandag 11 november 2013 22:06 schreef Queller het volgende:
[..]
En elkaar verkering vragen onderweg![]()
![]()
Of deden jullie dat niet
Knijpuuuuuhquote:Op maandag 11 november 2013 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meisjes poepen niet.En jongetjes houden het maar mooi binnen.
Of datquote:Op maandag 11 november 2013 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meisjes poepen niet.En jongetjes houden het maar mooi binnen.
Oquote:Op maandag 11 november 2013 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar als jij dat graag wil.
quote:Op maandag 11 november 2013 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Enenenenen... dan komen we in de straat van Muis en dan duiken we onder de banken!![]()
En dan denkt zij 'die komen niet'
En dan zijn we er stiekem toch!![]()
![]()
En dan hoeven we niet stil te zijn, alleen maar onzichtbaarquote:Op maandag 11 november 2013 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Enenenenen... dan komen we in de straat van Muis en dan duiken we onder de banken!![]()
![]()
Als ik het anderhalve dag moet binnenhouden van jou, dan weet ik niet of het verstandig is om ineens onder een bank te duiken.quote:Op maandag 11 november 2013 22:08 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Dat gaan we niet doen heur.quote:
Wait, whutquote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik het anderhalve dag moet binnenhouden van jou, dan weet ik niet of het verstandig is om ineens onder een bank te duiken.
Just sayin'
quote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef Queller het volgende:
[..]
En dan hoeven we niet stil te zijn, alleen maar onzichtbaar
En als we bij Cat de straat in rijden, hoeven we niet onzichtbaar te zijn, alleen stil
En, en, en....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow... ik draaf een beetje door....
Goeie cover, nu verwacht ze het niet meer.quote:
Jij krijgt de achterbank, anders past het soberso niet.quote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik het anderhalve dag moet binnenhouden van jou, dan weet ik niet of het verstandig is om ineens onder een bank te duiken.
Just sayin'
Cat is daar echt goed inquote:Op maandag 11 november 2013 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goeie cover, nu verwacht ze het niet meer.
Whahahahaaaaaaquote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Just sayin'
Ja!quote:Op maandag 11 november 2013 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij krijgt de achterbank, anders past het soberso niet.
quote:
Wel elke dag schone sokken aan he.quote:Op maandag 11 november 2013 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja!
Kan ik in het midden zitten, met de beentjes door het gangpad.
Ik ook.quote:
Wat dacht je van geen sokken?quote:
En een schone slipperdepip.quote:
Geen optie.quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat dacht je van geen sokken?
quote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef Laysa het volgende:
Ik ga zelf wel met de auto...want dan kan ik gewoon thuis slapen
De wie....?quote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen optie.
Of je gaat voorin zitten, met de pootjes in de nek van de fesjeur.
Meneer I. vroeg laatst al naar julliequote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook.
Wanneer doen we weer weekend?
En Always. Ik blijf erbij.quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En een schone slipperdepip.
Mss wel zo handig om een paar extra mee te nemen, voor als we toch onder de bank moeten duiken
Hihihihihihihi.quote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. vroeg laatst al naar jullie
Geen idee wat jullie met hem uitspoken als ik slaap, maar hij vindt het wel leuk
weetjewelhoeuitzonderlijkhetwasdatikbijIngbleefslapenquote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef Queller het volgende:
[..]![]()
En dan nu voor de anti-climax: Laysa
Alst een beetje een knappe is heb ik daar geen problemen mee.quote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen optie.
Of je gaat voorin zitten, met de pootjes in de nek van de fesjeur.
Ik zeg nixquote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. vroeg laatst al naar jullie
Geen idee wat jullie met hem uitspoken als ik slaap, maar hij vindt het wel leuk
Fesjeu-heur!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hai schatquote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef Laysa het volgende:
Ik ga zelf wel met de auto...want dan kan ik gewoon thuis slapen
Ik ben en was uitzinnig trots op jequote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Laysa het volgende:
weetjewelhoeuitzonderlijkhetwasdatikbijIngbleefslapen![]()
Ik heb een logeertrauma
quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ben en was uitzinnig trots op je
Echt waar
Volgens mij was 'slapen' een groot woord.quote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een logeertrauma
Was zoooo ontzettend leuk dat je er wasquote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een logeertrauma
Whaha ja jij een etage naar benedenquote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij was 'slapen' een groot woord.Jij en Maes na een uur of 2 al wakker en ik een poosje daarna ook, op mijn lekke luchtbed.
Huehhhhhh enggggggggggggquote:Op maandag 11 november 2013 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was zoooo ontzettend leuk dat je er was
Hopelijk ben je er volgende x weer bij
En dan voorzichtig je been weghalen en iets anders in z'n nek leggenquote:Op maandag 11 november 2013 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alst een beetje een knappe is heb ik daar geen problemen mee.
Ik zal het logeerbed vast voor je reserverenquote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij was 'slapen' een groot woord.Jij en Maes na een uur of 2 al wakker en ik een poosje daarna ook, op mijn lekke luchtbed.
Nu niet meer toch?quote:
En toen lag jij, vanuit mijn optiek, tweehoog.quote:Op maandag 11 november 2013 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whaha ja jij een etage naar beneden
Daarvoor hoef ik mijn been niet uit zijn nek te halen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan voorzichtig je been weghalen en iets anders in z'n nek leggen
Goed idee, ik heb nog wel een lek luchtbed wat er in kan.quote:Op maandag 11 november 2013 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal het logeerbed vast voor je reserveren
quote:Op maandag 11 november 2013 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal het logeerbed vast voor je reserveren
quote:Op maandag 11 november 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toen lag jij, vanuit mijn optiek, tweehoog.
quote:Op maandag 11 november 2013 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik mijn been niet uit zijn nek te halen.
[..]
Goed idee, ik heb nog wel een lek luchtbed wat er in kan.
Want zij lag in een stapelbed?quote:Op maandag 11 november 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toen lag jij, vanuit mijn optiek, tweehoog.
Jezus fuck gloeiende kat in een haaienpakjequote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef Queller het volgende:
[..]
En dan hoeven we niet stil te zijn, alleen maar onzichtbaar
En als we bij Cat de straat in rijden, hoeven we niet onzichtbaar te zijn, alleen stil
Voel je niet verplicht hoor, als je liever naar huis rijdt is ook prima natuurlijkquote:
Logeren is altijd stom. I so agreequote:
quote:Op maandag 11 november 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck gloeiende kat in een haaienpakje![]()
Op een Roomba!quote:Op maandag 11 november 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck gloeiende kat in een haaienpakje![]()
Laysa had een bazen-luchtbed van 3 meter hoog bijnaquote:Op maandag 11 november 2013 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want zij lag in een stapelbed?
Zo is hetquote:Op maandag 11 november 2013 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voel je niet verplicht hoor, als je liever naar huis rijdt is ook prima natuurlijk
Alleen loop je dan het risico om in de ochtendspits te belanden
Zij lag op een superopblaasbaardeluchtinrijzenddivanbed.quote:Op maandag 11 november 2013 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Past er nog prima naast in de woonkamert heurquote:Op maandag 11 november 2013 22:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Logeren is altijd stom. I so agree
Ik kan wel aanbieden om ook te blijven 'slapen' [insert smiley met die ene optrekkende wenkbrauw]
ik heb ''de Rolls Royce onder de opblaasbeddenquote:Op maandag 11 november 2013 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als we dan niet kunnen slapen, dan ga ik verhaaltjes vertellenquote:Op maandag 11 november 2013 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Past er nog prima naast in de woonkamert heur
Google:quote:Op maandag 11 november 2013 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zij lag op een superopblaasbaardeluchtinrijzenddivanbed.
Zoiets ja.quote:Op maandag 11 november 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
Cat op de grond en Laysa verhoudingsgewijs gezien op 3 meter lucht
Zodat we nooit meer durven slapen zeker?quote:Op maandag 11 november 2013 22:25 schreef Queller het volgende:
[..]
En als we dan niet kunnen slapen, dan ga ik verhaaltjes vertellen
Geek.quote:Op maandag 11 november 2013 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Google:
Uw zoekbewerking - superopblaasbaardeluchtinrijzenddivanbed - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
Heul niequote:Op maandag 11 november 2013 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zodat we nooit meer durven slapen zeker?
Whahahahaaaaquote:Op maandag 11 november 2013 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Greys paniekerig in elkaar duikend bij elke flits
En Cat bij elke flats
quote:Op maandag 11 november 2013 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
En Cat bij elke flats
Ik heb de flatsen blijmoedig ondergaan!quote:Op maandag 11 november 2013 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
En Cat bij elke flats
Ik had er vroeger 2.quote:Op maandag 11 november 2013 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ''de Rolls Royce onder de opblaasbedden
Ik las geilen.quote:
Even verduidelijktquote:Op maandag 11 november 2013 22:29 schreef Greys het volgende:
Trusten Muis
Voor onwetende Roozjee: het onweerde retehard met megaflitsen.
En er zat een duif in de boom precies boven waar Cat zat. Die duif scheet Cat drie keer onder
Bij Tombo mocht ik onder het bureau slapenquote:Op maandag 11 november 2013 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets ja.![]()
![]()
![]()
Had ik bij Tombo ook al, ben ik halverwege de nacht naar de bank verhuids (Erik die ochtend nog een hartverzakking bezorgd). Maar de bank was hier bezet door een Greys.
![]()
Lafjoe gastvrouwen.![]()
Oh zo herkenbaar, alleen bij mij deed ze dat doen ik één oog heel voorzichtig open deed en ze ineens achter het glas van de tussendeur stond als een soort vizjun. OH GEZELLIG BEN JE AL WAKKER!!!??!?!??!! Ja, nu welquote:Op maandag 11 november 2013 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij Tombo mocht ik onder het bureau slapen
En toen ik heel voorzichtig één post op Fok! deed, gilde ze vanuit de slaapkamer "BEN JE AL WAKKER!!!!! IK DACHT DAT JE UIT WILDE SLAPUUUUH!"
Tombo bij het ontwaken. Ik denk dat ik zou gaan huilenquote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo herkenbaar, alleen bij mij deed ze dat doen ik één oog heel voorzichtig open deed en ze ineens achter het glas van de tussendeur stond als een soort vizjun. OH GEZELLIG BEN JE AL WAKKER!!!??!?!??!! Ja, nu wel![]()
Door deze post dus, half in de war, terug moeten lezen om te weten waar je het ineens over had.quote:Op maandag 11 november 2013 22:29 schreef Greys het volgende:
Trusten Muis
Voor onwetende Roozjee: het onweerde retehard met megaflitsen.
En er zat een duif in de boom precies boven waar Cat zat. Die scheet haar drie keer onder
Volgens mij had Erik de onder-buro-plek.quote:Op maandag 11 november 2013 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toen ik heel voorzichtig één post op Fok! deed, gilde ze vanuit de slaapkamer "BEN JE AL WAKKER!!!!! IK DACHT DAT JE UIT WILDE SLAPUUUUH!"
En toen was ik wakker en gingen we goddelijk ontbijten bij de bakkert
Tombootjequote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo herkenbaar, alleen bij mij deed ze dat doen ik één oog heel voorzichtig open deed en ze ineens achter het glas van de tussendeur stond als een soort vizjun. OH GEZELLIG BEN JE AL WAKKER!!!??!?!??!! Ja, nu wel![]()
Dan kunnen wij prima samen uit loozjeren!quote:
Van 0 tot 100 in 3 secondenquote:Op maandag 11 november 2013 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombootje
Stand "aan' activated
nouquote:Op maandag 11 november 2013 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toen was ik wakker en gingen we goddelijk ontbijten bij de bakkert
Terwijl ze eerst over mij heen moest klimmen omdat ik nog sliep.quote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nu dus voor me hoe ze daar de hele nacht door dat glas heeft staan staren.quote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk al, waar blijft zequote:
Jij hebt de katapultatie van Laysa niet meegemaakt toen heer Ingetje het Bazenbed wilde testen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Dan kunnen wij prima samen uit loozjeren!
Als je niet gaat slapen, dan is het niet loozjeren, dan is het 'ff lekker liggen', dus minder eng
quote:Op maandag 11 november 2013 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie nu dus voor me hoe ze daar de hele nacht door dat glas heeft staan staren.
Zij kan dingenquote:Op maandag 11 november 2013 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Terwijl ze eerst over mij heen moest klimmen omdat ik nog sliep.![]()
Helpt het als ik zeg dat ze de hele nacht in mijn nek heeft liggen hijgen?quote:Op maandag 11 november 2013 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie nu dus voor me hoe ze daar de hele nacht door dat glas heeft staan staren.
Aha! Fasten seatbeltsquote:Op maandag 11 november 2013 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt de katapultatie van Laysa niet meegemaakt toen heer Ingetje het Bazenbed wilde testen.
haha ja het plafond kwam op enkele cm's heel dicht bijquote:Op maandag 11 november 2013 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt de katapultatie van Laysa niet meegemaakt toen heer Ingetje het Bazenbed wilde testen.
Ik verdenk haar er heel soms van...quote:Op maandag 11 november 2013 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verdenk haar er heel soms van...
Dat maakt het plaatje nog kleurrijker idd.quote:Op maandag 11 november 2013 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ze de hele nacht in mijn nek heeft liggen hijgen?
Die jongen had de nacht van z'n leven met al die vrouwen in huisquote:Op maandag 11 november 2013 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Good old timesquote:Op maandag 11 november 2013 22:37 schreef Queller het volgende:
En zo drukken we met de dames in een paar uurtjes weer ff een heel topic vol. Nét zo makkelijk
Gristus....quote:Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
Als mijn zus die juf niet neemt, neem ik haar denk ik. Voor d'r bij.
Ik zeik in mijn broek om haar playbackfilmpjes
Het Grasrolbolweekend is al zo fameus dat het het koninklijk meervoud belieft?quote:Op maandag 11 november 2013 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een gezelligheid
Die Friesche Wilde wieven annex Grasrolbolweekenden zijn beroemd ende berucht
Goed idee, ik hoor alleen maar positieve geluiden over haar.quote:Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
Als mijn zus die juf niet neemt, neem ik haar denk ik. Voor d'r bij.
Ik zeik in mijn broek om haar playbackfilmpjes
Ze playbackte net heel dramatisch 'Jolene'.quote:
Het waren 2 weekendenquote:Op maandag 11 november 2013 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het Grasrolbolweekend is al zo fameus dat het het koninklijk meervoud belieft?
Ze zou eens met mijn broer en schoonzus moeten praten...ook heuse Dolly fansquote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze playbackte net heel dramatisch 'Jolene'.
En daarna zei ze 'Niets is mij te dolly'.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Ter info, ik heb een pleister op mijn buik want ik kon het niet nalaten aan een van de luciferverbrandingskorstjes te pulken.![]()
![]()
Wilden jullie vast weten, dacht ik zo.
quote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Ter info, ik heb een pleister op mijn buik want ik kon het niet nalaten aan een van de luciferverbrandingskorstjes te pulken.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het waren 2 weekenden
A. en R. kwamen dat weekend erna ook te rollebollen.
Glad to be of service.quote:Op maandag 11 november 2013 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Dat soort dingen zijn altijd mega interessant.
Lieve schat van me.... het ging vooral om de eerste zin van die legendarische post van jequote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo blij dat ik het weetquote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef Cat22 het volgende:
![]()
JA!quote:Op maandag 11 november 2013 22:47 schreef Queller het volgende:
[..]
Lieve schat van me.... het ging vooral om de eerste zin van die legendarische post van je
[..]
Ik ben zo blij dat ik het weet
Ik heb mijn pols aan gort en een snee in mijn duim. Maar ook een mooi opgehoogd terras en een met cement gegoten dorpeltje voor de deur
Wilden jullie dit ook weten??
Waarom krijg ik altijd reclame voor jurken XXLquote:Op maandag 11 november 2013 22:44 schreef Laysa het volgende:
Godver....er komt een reclame voor opblaasbedden voorbij op facebook
Absoluut!quote:Op maandag 11 november 2013 22:47 schreef Queller het volgende:
[..]
Lieve schat van me.... het ging vooral om de eerste zin van die legendarische post van je
[..]
Ik heb mijn pols aan gort en een snee in mijn duim. Maar ook een mooi opgehoogd terras en een met cement gegoten dorpeltje voor de deur
Ja!quote:Op maandag 11 november 2013 22:47 schreef Queller het volgende:
[..]
[..]
Houdoejoetoe!quote:Op maandag 11 november 2013 22:49 schreef Laysa het volgende:
Ik ga mij langzaam terug trekken.
Houdoe![]()
Truste mopquote:Op maandag 11 november 2013 22:49 schreef Laysa het volgende:
Ik ga mij langzaam terug trekken.
Houdoe![]()
Dat maakt je zo leukquote:Op maandag 11 november 2013 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet mn heftruckcertificaat halen volgens de reclame
En ja, ik ben nu eenmaal aan of uit. Niet dimbaar zeg maar
Je bent een heerlijk persoonquote:Op maandag 11 november 2013 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik eet nacho cheese sjippies van de lidl, nog lekkerder dan buglesquote:Op maandag 11 november 2013 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Iemand anders nog korstjes, sliertjes, floddertjes, bonkjes of sneetjes om te delen?
Ik heb een korst op een snee in mijn hand!quote:Op maandag 11 november 2013 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Iemand anders nog korstjes, sliertjes, floddertjes, bonkjes of sneetjes om te delen?
Ik moet blijkbaar profiteren van Welkomstdeals.quote:Op maandag 11 november 2013 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Snot.... Mag dat ookquote:Op maandag 11 november 2013 22:51 schreef Cat22 het volgende:
een legging met een schatkaart ofzo? Coollllllquote:Op maandag 11 november 2013 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet al dagen iets met kaartlegging trouwens.
*wegenkaart zoeken gaat*
Nee, iets met een madame! http://lenormandkaarten.infoquote:Op maandag 11 november 2013 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een legging met een schatkaart ofzo? Coollllll
Top!quote:Op maandag 11 november 2013 22:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb een korst op een snee in mijn hand!
quote:Op maandag 11 november 2013 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat maakt je zo leuk![]()
Samen met je HAP! Ik mis Loveless.
Jeeeejquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een legging met een schatkaart ofzo? Coollllll
Lekker duidelijk; ik hou ervanquote:Op maandag 11 november 2013 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik negeerde het vanwegeomdat vrij onsmakelijk en heul slecht voor mijn libidoquote:Op maandag 11 november 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
Roozjee heeft een korst op zijn snee, en dáár zegt Queller dan weer niks van he?
Een verstandig besluitquote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef indaha het volgende:
Nou ik lees even (een half uur) bij voor het slapen gaan en ik moet ovulatietesten gaan bestellen
ik denk niet dat ik nu nog aan kinderen moet gaan beginnen
![]()
Ik ga er maar een nachtje over slapen![]()
Beter dan iets met een Madam.quote:Op maandag 11 november 2013 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, iets met een madame! http://lenormandkaarten.info
Wat denk jijquote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, Ing, blijven jullie volgende x ook slapen?
Verstandigquote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef indaha het volgende:
Nou ik lees even (een half uur) bij voor het slapen gaan en ik moet ovulatietesten gaan bestellen
ik denk niet dat ik nu nog aan kinderen moet gaan beginnen
![]()
Ik ga er maar een nachtje over slapen![]()
ik heb een tik van de kat van mn broertje gehad.quote:Op maandag 11 november 2013 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat we de Golluf midden in de nacht weer uit kunnen zwaaienquote:
zou gek zijn als jij zelf niet bleef slapenquote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, Ing, blijven jullie volgende x ook slapen?
quote:Op maandag 11 november 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
Roozjee heeft een korst op zijn snee, en dáár zegt Queller dan weer niks van he?
Oy, hoe kan je dat nou zeggen zonder mijn korstige snee gezien te hebben?quote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik negeerde het vanwegeomdat vrij onsmakelijk en heul slecht voor mijn libido
Brrr.....![]()
![]()
Je hebt écht wat gemist!quote:
Ik hoop dat het de Mercedes SLK wordt... Of de BMW Z4... Of de Mitoquote:Op maandag 11 november 2013 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat we de Golluf midden in de nacht weer uit kunnen zwaaien
Ik vond het al opmerkelijk dat jij een snee in je hand had. Dat is toch echt meer iets voor mijquote:Op maandag 11 november 2013 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Oy, hoe kan je dat nou zeggen zonder mijn korstige snee gezien te hebben?
Oh shitquote:Op maandag 11 november 2013 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zou gek zijn als jij zelf niet bleef slapen
Ik weet t nog niet
Nu klinkt het een stuk minder sexy.quote:Op maandag 11 november 2013 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Oy, hoe kan je dat nou zeggen zonder mijn korstige snee gezien te hebben?
Nóg minderquote:Op maandag 11 november 2013 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu klinkt het een stuk minder sexy.
*logeerbed afgeeft*quote:Op maandag 11 november 2013 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh shit
Natuurlijk een beetje afhankelijk van je +1.
Die is ook 's nachts welkom hoor, mocht dat je weerhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |