quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Die wát.... ?quote:Op maandag 11 november 2013 20:34 schreef Laysa het volgende:
Zo lekker met een bammetje op de bank...een stuk gezonder dan al die snol die jullie eten
Hoppa, dekseltje eraf en zo door de brievenbus. Dat zal ze lerenquote:Op maandag 11 november 2013 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Ja goffer.![]()
Ik stond dus aan de deur mét flurry en heb me maar omgedraaid omdat ik dacht dat jullie in de kroeg aan het plassen waren of zo.
Om het maar eens even ergens anders over te hebbenquote:
Snol, snoep, snaaiquote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Die wát.... ?
[..]
Hoppa, dekseltje eraf en zo door de brievenbus. Dat zal ze leren
[..]
Om het maar eens even ergens anders over te hebben
Ik haal mijn dekseltje altijd van mijn flurry voor ik m opeet.quote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Die wát.... ?
[..]
Hoppa, dekseltje eraf en zo door de brievenbus. Dat zal ze leren
[..]
jij eet je dekseltje?quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik haal mijn dekseltje altijd van mijn flurry voor ik m opeet.
Powerzzzzquote:
En dat groeit dan op een gegeven moment uit je hoofd?quote:
Versche vischquote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef Queller het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Goh...
Bij een snol eten stel ik me dan weer héél iets anders voor
Ik vergeef het jequote:Op maandag 11 november 2013 20:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Sorry....Als ik iemand niet wil disapointen, dan ben jij het. Maar ik kan het niet helpen
Goed dat ze de oorzaak hebben gevondenquote:Op maandag 11 november 2013 17:50 schreef indaha het volgende:
Trouwens hier redelijk goed nieuws over schoonvader , hij heeft geen hersenbloedingen of zoiets gehad maar wel een flink aantal hypo's door te lage suikerwaarden en dat heeft zijn sporen nagelaten.
Hij mag waarschijnlijk deze week naar huis maar blijft onder controle, krijgt dan therapie en thuiszorg om te helpen bij wassen enz.
Yesquote:Op maandag 11 november 2013 20:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Ah! Je hebt je snel aangepast zie ik
Ik hoor het vaker ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |