quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
Ja dat. Maar ik ben net twee supermarkten af geweest, dus jammer danquote:Op maandag 11 november 2013 15:14 schreef Candaasje het volgende:
Nu krijg ik ook zin in augurken....
Ik heb ze geloof ik nog in de koelkast staan. Even kijken of ze niet over de datum zijn...ik had ze ooit eens gekocht (en al wel opengemaakt) voor bij de macaroniquote:Op maandag 11 november 2013 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat. Maar ik ben net twee supermarkten af geweest, dus jammer dan
quote:Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
http://mobiel.nu.nl/weten(...)en-hersenscan--.html
Krees! Jij lijkt me de ultieme testpersoon in dit onderzoek!
Verdient vast wel lekker
Layyyysaaaa
Huh nou ik vond het raarquote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed bezig
In plaats dat die beveiliger je direct ff aanspreekt of je je wel goed voelt, maar toch aardig
Hoor je vaak dat bij starten met mtx men er ziek van wordt, vooral in het begin.
Als het lichaam eenmaal gewend is zwakt dat vaak af naar "niet helemaal fit of beetje grieperig"
Hopelijk is dat bij jou straks ook zo
Was ook aardig hoor, alleen liep hij echt achter me aan alsof ik wat ging jattenquote:Op maandag 11 november 2013 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik het vermoeden heb dat iemand niet goed dreigt te worden of misselijk, dan drentel ik er ook om heen. Maar dan vraag ik wel ff of ze zich niet goed voelen.
Maar goed, op mijn werk is dat toch net ff anders dan in de C&A
Jouw reactie daarop is dan wel weer géniaalquote:Op maandag 11 november 2013 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Was ook aardig hoor, alleen liep hij echt achter me aan alsof ik wat ging jatten
Geen idee, ik gebruik gebroken lijnzaad als ik niet naar de plee kan. 3 eetlepels 2 dagen lang, hoppa.quote:Op maandag 11 november 2013 15:50 schreef Laysa het volgende:
Qqqqqqqqqqqqqqqqqqqwea.....ben jij blij met de lijnzaadolie?
(Lekker suggestieve vraag)
quote:Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Verdient vast wel lekker
Layyyysaaaa
Omg. Nou ja, wel netjes dat ie achter je aanhobbelt.quote:Op maandag 11 november 2013 16:02 schreef Laysa het volgende:
Ik ga dadelijk KOKEN!!!![]()
Ja schande...al weken niet meer zelf gekookt en geleefd van makkelijk...maar de aardappels worden zo gekookt en eitjes gebakken...en dan stamp ik er vanavond gewoon sla door heen![]()
Ben nog niet helemaal echt geweldig. ik was even eruit, want ik wilde een nieuw hoesje voor mn foon...uiteraard niks leuks gevonden dus dat wordt weer Bol.
loop ik dus door de C&A met een beveiliger achter me aan....Dus ik stop en draai me om met de vraag of hij echt denkt dat ik van plan ben om te jatten. Zegt die jongeman tegen mij: nee mevrouw, maar u ziet zo witjes dat ik eerlijk gezegd bang ben dat u flauw valt![]()
Serieus I kidney you not![]()
Ohquote:Op maandag 11 november 2013 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik gebroken lijnzaad als ik niet naar de plee kan. 3 eetlepels 2 dagen lang, hoppa.
quote:
Nee, nee. Niet schijt. Gewoon normale kneedbare ontlasting. Althans, daar ga ik naar toe als ik van "zo hard om een raam mee in te gooien" komquote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh![]()
Dus ik ga zo aan de schijt begrijp ik
Hoezo? Heb jij een heel pak naar binnen gewerkt?quote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh![]()
Dus ik ga zo aan de schijt begrijp ik
Zo'n drol waar je duikboten van kan boetseren ?quote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, nee. Niet schijt. Gewoon normale kneedbare ontlasting. Althans, daar ga ik naar toe als ik van "zo hard om een raam mee in te gooien" komZit je verstopt?
Ik eet wokgroente van de lildquote:Op maandag 11 november 2013 16:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij eten andijviestamp met spekjes en gekookte eitjes
Beetje olijfolie in een koekepan, broodje erin en dan wat kaas oid erop. Krijg je de olie binnen zonder kokhalzenquote:Op maandag 11 november 2013 16:29 schreef Qwea het volgende:
Ik ging ooit olijfolie eten toen ik verstopt zat. 2 eetlepels per dag.. huuuuuuuu ik ben bij het eerste nipje afgehaakt
Ik nietquote:Op maandag 11 november 2013 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beetje olijfolie in een koekepan, broodje erin en dan wat kaas oid erop. Krijg je de olie binnen zonder kokhalzen
Oeh, lekkerquote:Op maandag 11 november 2013 16:32 schreef Cat22 het volgende:
Broccoli, gebakken aardappeltjes en stukje vis-met-sausje
Ja zoeenquote:Op maandag 11 november 2013 16:30 schreef indaha het volgende:
Ingetje ik hoop dat je nog lang van Melvin mag genieten
Laysa wel lief van die beveiliger maar ik zou ook gedacht hebben dat hij achter me aanliep omdat ik verdacht werd
[..]
Zo'n drol waar je duikboten van kan boetseren ?
Goed bezig jij!quote:Op maandag 11 november 2013 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, lekker
Morgen stoofperen en woensdag zuurkoolschotel.
En het staat allemaal klaar in de koelkast
Donderdag pas weer koken
Komt ze nu meequote:Op maandag 11 november 2013 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beetje olijfolie in een koekepan, broodje erin en dan wat kaas oid erop. Krijg je de olie binnen zonder kokhalzen
Die roze suiker hebben ze niet, maar ik kook ze altijd in nep-roosvicee en wat kaneelpoeder en dan water erbij tot ze net onder staan.quote:Op maandag 11 november 2013 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed bezig jij!![]()
Mogen ga ik op jacht naar stoofperen bij de Lidl. Moet lukken, toch? En die hebben ook de toebehoren?
Ik heb nooit gesnapt waarom mensen in rode suiker, roos-vicee of iets anders dan wijn kokenquote:Op maandag 11 november 2013 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die roze suiker hebben ze niet, maar ik kook ze altijd in nep-roosvicee en wat kaneelpoeder en dan water erbij tot ze net onder staan.
En dat heeft Liedel wel
Stoofperen overigens ook bij ons
Omdat het van wijn niet echt zoet wordt.quote:Op maandag 11 november 2013 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt waarom mensen in rode suiker, roos-vicee of iets anders dan wijn koken
En wij eten pompoenstoof. Met gehaktballen, want vegetarisch gerecht en D is niet van de vegetarische niequote:Op maandag 11 november 2013 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet wokgroente van de lildmet zilvervliesrijst, stukje kipfilet erdoor en een gebakken eitje erdoor.
En mo krijgt pizzaaaaa
Ik flikker altijd een fles wijn van 1 liter (2 euro) erdoor 4 zakjes vanille suiker, 3 scheppen basterdsuiker en 3 scheppen gewone suikerquote:Op maandag 11 november 2013 16:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat het van wijn niet echt zoet wordt.
En daarbij vind ik het zund van mijn rode wijn.
Die serveer ik er liever apart bij, in een glas
Ik hoop dat het werktquote:Op maandag 11 november 2013 16:35 schreef Qwea het volgende:
Lol, ze weten geloof ik zelf niet wat ze allemaal bespreken bij reumatologieWat een gedoe zeg met die remicade infusen
Maar, ws over 2 weken de eersteDan alleen hopen dat de tavegil zijn werk doet
Ik heb nou nog nooit pompoen gehadquote:Op maandag 11 november 2013 16:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wij eten pompoenstoof. Met gehaktballen, want vegetarisch gerecht en D is niet van de vegetarische nie
Ik ook.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb in de avond wel last van mn schouders en soms ellebogen, maar de pijn is vl ver weg
Wat een heerlijkheidquote:Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb in de avond wel last van mn schouders en soms ellebogen, maar de pijn is vl ver weg
Hahahhaaquote:Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Verdient vast wel lekker
Layyyysaaaa
Hebben hier geen versbroodafdeling helaasquote:Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef Ynske het volgende:
Dus, Greys, Lidl met verse broodafdeling heeft wel stokbrood! om zo te eten
En toch, als ik in de wachtkamer zit en ik hoor de boor janken bij mijn voorganger, word ik niet blij.quote:Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahhaa
Ergens denk ik dat als je WEET dat je aan een onderzoek meedoet, en je dus ook weet dat ze niet echt gaan boren, de uitslagen een vertekenend beeld gevenWant als ik weet dat ik er alleen lig om er naar te luisteren ben ik niks bang hoor haha.
Leuk stukje daarover van Herman den Blijkerquote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat voor vlees gebruiken jullie eiks in de hachee?
Aan riblappen zit zoveel vet, maar met magere runderlappen valt het vlees niet echt uiteen
Wel lekker verder trouwens
Nee da's waar, maar de blinde paniek blijft uit denk ik als je aan zo'n onderzoek meedoetquote:Op maandag 11 november 2013 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toch, als ik in de wachtkamer zit en ik hoor de boor janken bij mijn voorganger, word ik niet blij.
Ook al hoef ik alleen voor controle
Dat vet vind je toch niets meer van terugquote:Op maandag 11 november 2013 17:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Hahaha!
Maar wel de riblappen dus?
Ik ga echt over m'n nek van zo'n glibberig stuk vet aan m'n vlees, huuuuuuu
Dan maar niet uit elkaar vallend vlees
Een béétje een fobist gaat al over de emmer van alleen de gedachtequote:Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef Greys het volgende:
Hahahhaa
Ergens denk ik dat als je WEET dat je aan een onderzoek meedoet, en je dus ook weet dat ze niet echt gaan boren, de uitslagen een vertekenend beeld gevenWant als ik weet dat ik er alleen lig om er naar te luisteren ben ik niks bang hoor haha.
Ik vind het op zich wel schattigquote:Op maandag 11 november 2013 16:02 schreef Laysa het volgende:
loop ik dus door de C&A met een beveiliger achter me aan....Dus ik stop en draai me om met de vraag of hij echt denkt dat ik van plan ben om te jatten. Zegt die jongeman tegen mij: nee mevrouw, maar u ziet zo witjes dat ik eerlijk gezegd bang ben dat u flauw valt![]()
Serieus I kidney you not![]()
En mooi glimmende billetjesquote:Op maandag 11 november 2013 16:31 schreef Laysa het volgende:
Oh nee het is meer een poging tot gezond doen hoor![]()
En maar 2 grote theelepls...
Wie weet heb ik over een paar weken prachtig glanzend haar
Ga je weer scheldenquote:Op maandag 11 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
Dat vet vind je toch niets meer van terug
Dat lost op! En daar wordt het nou net zo zacht van, truffel
Maarrrrr, waarom heb je dan soms vetrandjes aan het vlees, die zo kraken en glibberen tussen je kiezen?quote:Op maandag 11 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vet vind je toch niets meer van terug
Dat lost op! En daar wordt het nou net zo zacht van, truffel
Dat is geen vet, mopje. Heb je misschien de boel met verpakking en al in de pan geduwd?quote:Op maandag 11 november 2013 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maarrrrr, waarom heb je dan soms vetrandjes aan het vlees, die zo kraken en glibberen tussen je kiezen?
Nou?
Nou??!
sucadelappenquote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat voor vlees gebruiken jullie eiks in de hachee?
Aan riblappen zit zoveel vet, maar met magere runderlappen valt het vlees niet echt uiteen
Wel lekker verder trouwens
Nee hoorquote:Op maandag 11 november 2013 17:32 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat is geen vet, mopje. Heb je misschien de boel met verpakking en al in de pan geduwd?
heb jij t niet gewoon over zenen?quote:Op maandag 11 november 2013 17:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik ga het gewoon es proberen.
Maar je maakt mij niet wijs dat die witte stukken aan het vlees smelten cq. oplossen
Hoe durf ik he?quote:
Je moet GEADERD vleesch hebben. Met veel van die witte lijntjes er in dus. Je hoeft niet perse stukken met dikke randen vet er aan te nemen, als het maar veel witte lijntjes heeft. Want dat is ook vet. En dat lost zekerssssssteweten op.quote:Op maandag 11 november 2013 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maarrrrr, waarom heb je dan soms vetrandjes aan het vlees, die zo kraken en glibberen tussen je kiezen?
Nou?
Nou??!
En nu moet ik vragen "wat zijn zenen"?quote:Op maandag 11 november 2013 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb jij t niet gewoon over zenen?
Ik denk dat ze in Friesland het verschil nog niet ontdekt hebben. We moeten het gaan uitleggen vreesch ikquote:
Erg gewaagd....quote:
Hoe vaak moet ik vandaag nog tegen jou zeggen dat het nog geen 23:30 isquote:Je moet GEADERD vleesch hebben. Met veel van die witte lijntjes er in dus. Je hoeft niet perse stukken met dikke randen vet er aan te nemen, als het maar veel witte lijntjes heeft. Want dat is ook vet. En dat lost zekerssssssteweten op.
Met rode wijn zijn ze ook zonder alcohol....quote:Op maandag 11 november 2013 17:10 schreef tombolafan het volgende:
Stoofperen zonder rode wijn want dan zijn ze zonder alcohol
Van t weekend weer eens maken
I rest my casequote:Op maandag 11 november 2013 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En nu moet ik vragen "wat zijn zenen"?
Nou, bij deze
Ah tnx, daar heb ik wat aanquote:Op maandag 11 november 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe durf ik he?![]()
[..]
Je moet GEADERD vleesch hebben. Met veel van die witte lijntjes er in dus. Je hoeft niet perse stukken met dikke randen vet er aan te nemen, als het maar veel witte lijntjes heeft. Want dat is ook vet. En dat lost zekerssssssteweten op.
Kijk, dittus!quote:Op maandag 11 november 2013 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah tnx, daar heb ik wat aan
Ga ik volgende x proberen
Hachee
Wapperen
Wow, wat een goede toelichtingquote:Op maandag 11 november 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, dittus!Dit soort lappen hebben veel van die witte adertjes, maar niet zo'n dikke centimeterbrede witte rand, zie je?
[ afbeelding ]
Daar knip ik dus altijd omheenquote:Op maandag 11 november 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, dittus!Dit soort lappen hebben veel van die witte adertjes, maar niet zo'n dikke centimeterbrede witte rand, zie je?
[ afbeelding ]
Gruwelquote:Op maandag 11 november 2013 17:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Wow, wat een goede toelichting
Het is héél anders dan:
[ afbeelding ]
Ja en als er dan puur rood vlees over blijft zonder veel witte streepjes (aders klinkt viesch), dan is het vaak veel moeilijker om dat heel zacht te krijgenquote:
Magere runderlappen, die gebruik ik dus altijdquote:Op maandag 11 november 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
Sucadelappen zijn dat, hierboven.
En sommige runderlappen hebben veel (!) minder witte streepjes, kijk maar hieronder, die moet je dus NIET hebben
[ afbeelding ]
Da's dus een beetje als 'een marsje nemen, chocola in de prullenbak en kauwen op de plastic verpakking'quote:
Ieuwerdeieuw en daarom zitten er van de week runderlappen in de stoof en geen riblappen...quote:Op maandag 11 november 2013 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou?
Nou??!
De volgende keer zoek je lappen met zoveel mogelijk witte streepies maar zonder al te dikke randquote:Op maandag 11 november 2013 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Magere runderlappen, die gebruik ik dus altijd
Jaquote:Op maandag 11 november 2013 17:46 schreef indaha het volgende:
Maar nu jullie het er toch over hebben , voor draadjesvlees moet ik dan hetzelfde vlees hebben als voor hachee, want mijn man is ook anti vetrandjes
Goede vraag, je was me voorquote:Op maandag 11 november 2013 17:46 schreef indaha het volgende:
Maar nu jullie het er toch over hebben , voor draadjesvlees moet ik dan hetzelfde vlees hebben als voor hachee, want mijn man is ook anti vetrandjes
dat hoeft niet joh! Wacht ffquote:Op maandag 11 november 2013 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Lidl heeft Beter Leven sucadelappen, zal ze es proberen.
Jammer dat ze geen kant en klare pakjes hacheemix hebben daar
quote:Op maandag 11 november 2013 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Dan neem je ook vlees met zoveel mogelijk witte lijntjes er in
Iig fijn dat er een oorzaak is, dan is het ook beter te behandelen nuquote:Op maandag 11 november 2013 17:50 schreef indaha het volgende:
Trouwens hier redelijk goed nieuws over schoonvader , hij heeft geen hersenbloedingen of zoiets gehad maar wel een flink aantal hypo's door te lage suikerwaarden en dat heeft zijn sporen nagelaten.
Hij mag waarschijnlijk deze week naar huis maar blijft onder controle, krijgt dan therapie en thuiszorg om te helpen bij wassen enz.
quote:Op maandag 11 november 2013 17:50 schreef tombolafan het volgende:
Veel sucadelappen (degene met veel vetjes!!,) kunnen ook runderlappen / sudderlappen heten. ( bv 800 gr)
Even zoveel uien (dus ook 800 gr
Laurierblaadjes
Kruidnagel
½ ontbijtkoek
Vlees in blokjes (zelf knippen/snijden). Flink bestrooien met zout, peper, nootmuskaat ( ja echt!!).
Iets van 100 gr boter in de pan. Flink bruin laten worden, vlees erin, alles aanbraden. Kruidnagels (6) en laurierblad (2) erbij. Scheutje water, op sudderplaatje 4 uur sudderen.
Laatste uur de uien grof snijden ( die stinken minder dan voorgesneden uien). In koekenpan braden. Als ze gaan kleuren, bij het vlees scheppen en nog een uurtje mee laten sudderen.
Kijken of het geheel niet te dun is. Dan stukjes ontbijtkoek erbij. Dat bindt echt heel goed, maar maakt het geheel wel wat zoeter, zodat je het vlees flink moet kruiden. Kan je ook later nog doen, nadat je geproefd hebt als de ontbijtkoek erbij zit. Zout strooien kan altijd nog (maar smaakt toch anders als je het op het laatste moment doet!)
Betekent dat geen blijvende restschade?quote:Op maandag 11 november 2013 17:50 schreef indaha het volgende:
Trouwens hier redelijk goed nieuws over schoonvader , hij heeft geen hersenbloedingen of zoiets gehad maar wel een flink aantal hypo's door te lage suikerwaarden en dat heeft zijn sporen nagelaten.
Hij mag waarschijnlijk deze week naar huis maar blijft onder controle, krijgt dan therapie en thuiszorg om te helpen bij wassen enz.
Hoe lang magnetronneer je het?quote:Op maandag 11 november 2013 18:02 schreef Greys het volgende:
Die AH basis camemberts zijn dus echt maar 0.98 per stuk he
En dan frot je er wat knoflook(poeder) in/op en wat olijfolie, dat heeft meestal iedereen wel in huis.
Beetje brood er bij en snaaien maar. Ook wel een soort budgetsmulmaaltijd, toch?
Ik had in al het vleesgehyper hier helemaal langs gescrolld kennelijkquote:Op maandag 11 november 2013 17:50 schreef indaha het volgende:
quote:Op maandag 11 november 2013 17:50 schreef indaha het volgende:
Ja er was wel schade aan zijn hersenen te zien maar of zijn slechte lopen en andere dingen blijvend zijn is afwachten.quote:Op maandag 11 november 2013 18:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Betekent dat geen blijvende restschade?
Een kruis bovenin je camembert snijden in de korst. Beetje knoflook er in prikken (indien verse knoflook) of er op strooien. Evt paar takjes rozemarijn in prikken.quote:
van mn moederquote:
Moeilijk hoorquote:Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja er was wel schade aan zijn hersenen te zien maar of zijn slechte lopen en andere dingen blijvend zijn is afwachten.
Het kan door therapie nog verbeteren.
Ik vind het wel erg lekker klinken...echt iets voor mijn moeder en mijquote:Op maandag 11 november 2013 18:11 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook echt een recept voor Cat, die met die camembert!
En tis een makkiequote:Op maandag 11 november 2013 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg lekker klinken...echt iets voor mijn moeder en mij
Ah, oke, nog geen zekerheid dus... naar huis is sowieso altijd fijner, ik duim dat dat gaat lukkenquote:Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja er was wel schade aan zijn hersenen te zien maar of zijn slechte lopen en andere dingen blijvend zijn is afwachten.
Het kan door therapie nog verbeteren.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Net ook geprobeerd mooi stoofvlees te vinden.
Geen beginnen aan als de slager al dicht is.
Uiteindelijk bij de appie net zo lang in het schap staan graven tot ik achterin een paar mooi geaderde riblappen vond. Morgen meteen beginnen als ik wakker ben.
Wat een bofferdquote:Op maandag 11 november 2013 18:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB en zn collega's worden zo ergens gedropt en moeten vannacht buiten slapenLekker in november
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 18:11 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook echt een recept voor Cat, die met die camembert!
Of gebruik Always.quote:Op maandag 11 november 2013 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
De volgende keer zoek je lappen met zoveel mogelijk witte streepies maar zonder al te dikke rand
Want geloof me, die dunne witte dingetjes lossen helemaal op.
Dat inderdaadquote:Op maandag 11 november 2013 18:42 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat jullie een uitslag hebben over (schoon) papa indaha.
Ontbijtkoek is een heeeeel veel gebruikt iets ook in draadjesvleesquote:Op maandag 11 november 2013 18:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat inderdaad
En ik las hier iets over hachee met ontbijtkoek. BijzonderWeet wel dat mijn moeder t ook zelf maakte maar niet met ontbijtkoek volgens mij
Verder heb ik vandaag echt lekker gwerktMocht ook wel na zo lang ziek zijn
Whehehehequote:Op maandag 11 november 2013 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Camembert jij eens een eind weg.![]()
Gaan we dat over twee weken ook weer krijgen?
'CatCatCat! Proef mijn zaaaaalige vierkazentosti eens!Ow.
'
Ik vond het gewoon aandoenlijk, normaal is de vriendin van pa compleet fout en bagger en zo op die leeftijd, vandaarquote:Op maandag 11 november 2013 19:03 schreef Greys het volgende:
Ik snap het verhaal niet zo heel goed Knoflook
Nou ja ik snap het wel, maar ik snap het bijzondere niet zeg maar
En zet je beeldscherm eens uit als je hoofdpijn hebt!
als in Dieuwertje Blok?quote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef Laysa het volgende:
Hoofdpiet![]()
Wellespiet![]()
Huispiet![]()
Sinterklaas![]()
Dieuwertje![]()
het Sinterklaasjournaal
ik ken geen andere Dieuwertje bij het sinterklaas journaalquote:Op maandag 11 november 2013 19:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
als in Dieuwertje Blok?
Sinterklaas
Ik heb hem nog niet gesproken maar het zal best moeilijk voor hem zijn want hij was nog heel vitaal en reed ook nog auto en deed nog kleine klusjes voor bekenden ( Hij had vroeger een timmerbedrijf)quote:Op maandag 11 november 2013 18:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
Indaha, dat is nogal wat, zeker nu schoonpaps externe hulp moet aanvaarden. Hoe is hij er zelf onder?
Ghello!quote:
gemistquote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef Laysa het volgende:
Hoofdpiet![]()
Wellespiet![]()
Huispiet![]()
Sinterklaas![]()
Dieuwertje![]()
het Sinterklaasjournaal
Hier staat de teller op 16 augurken waarvan 4 mandarijnen.quote:Op maandag 11 november 2013 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ghello!
Nou, geen 1 kind hier aan de deur hoor
Nou het loopt storm daarquote:Op maandag 11 november 2013 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier staat de teller op 16 augurken waarvan 4 mandarijnen.
Verstandige augurken, die 4.quote:Op maandag 11 november 2013 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier staat de teller op 16 augurken waarvan 4 mandarijnen.
Wtfquote:Op maandag 11 november 2013 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Eentje vroeg "hoeveel mag ik pakken?"
Nou kutaugurk, wat dacht je van gewoon één?
quote:Op maandag 11 november 2013 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Of geenquote:Op maandag 11 november 2013 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had een mental image van een augurk in een kut...quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 19:44 schreef Qwea het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)as-gevaarlijk-lekker
GADVERDAMME
quote:Op maandag 11 november 2013 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had een mental image van een augurk in een kut...
Kopje koffie dan maar?quote:Op maandag 11 november 2013 19:44 schreef Qwea het volgende:
GADVERDAMME
Hahaha ik ga niet klikken, want ik heb daar al eens van alles over gelezen en gezien. Helaasquote:Op maandag 11 november 2013 19:44 schreef Qwea het volgende:
GADVERDAMME
En die buuragurkjes mochten 2?quote:Op maandag 11 november 2013 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
En net de buuraugurkjes, die zijn wel leuk
What has been seen cannot be unseenquote:Op maandag 11 november 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ik ga niet klikken, want ik heb daar al eens van alles over gelezen en gezien. Helaas
Zo noemen we de kinderen, zoek even terug in vorige topic, daar staat het twee keer, de toelichtingquote:Op maandag 11 november 2013 19:43 schreef sararaats het volgende:
ok kan iemand even toelichten? augurken op pad?
Ja die kende ik al. Zoveel betalen voor een kopje schijtquote:
Beetje goeie buikgriep en er komt bij mij ook zulke koffie uitquote:Op maandag 11 november 2013 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja die kende ik al. Zoveel betalen voor een kopje schijt
Ik mocht er twee he?quote:Op maandag 11 november 2013 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, pain du bolonge?quote:Op maandag 11 november 2013 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik zit dit nu te eten, ook kaas, dus daarom klik ik even niet
[ afbeelding ]
Nopequote:
quote:Op maandag 11 november 2013 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope
Altijd net als je denkt "nu komt er niets meer" staat er een groep van 10 augurken voor je te blèren
Dus ik doe zuinig aan met de snoepjes.
Meneer I. kwam met een milky way in z'n snuffert binnen terwijl ie Sint Maarten de koeien hebben staarten zong.
Ieder jaar weer hetzelfde grapje, hij is zooo voorspelbaar![]()
Potverquote:Op maandag 11 november 2013 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik zit dit nu te eten, ook kaas, dus daarom klik ik even niet
[ afbeelding ]
[..]
Nope
Altijd net als je denkt "nu komt er niets meer" staat er een groep van 10 augurken voor je te blèren
Meneer I. kwam met een milky way in z'n snuffert binnen terwijl ie Sint Maarten de koeien hebben staarten zong.
Ik heb mijn huispak al aan.quote:Op maandag 11 november 2013 19:51 schreef Laysa het volgende:
Straks lekker kijken naar Roy Donders
wittewel wittenie
Ik ook ik ookquote:Op maandag 11 november 2013 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb mijn huispak al aan.
De hipheid
beterschap en ik hoop dat je in ieder geval kan tukkenquote:Op maandag 11 november 2013 19:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga maar weer naar bed. Ben echt zo niet lekker op dit moment. Laterz babes en succes met de (kut)augurken
Awwww!quote:Op maandag 11 november 2013 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope
Ja, jij welquote:
Ik FOK! vanuit de auto, ben nu bij Steenwijk!quote:Op maandag 11 november 2013 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, jij wel
Waar blijf je? Of kan ik eerst nog ff douchen?
Oeh! Bijjjjjnaaaaa hierquote:Op maandag 11 november 2013 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik FOK! vanuit de auto, ben nu bij Steenwijk!
Hier ook nietquote:
Boewhahahahahaquote:Op maandag 11 november 2013 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom verbaast me dat nietquote:Op maandag 11 november 2013 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had een mental image van een augurk in een kut...
Wij doen helemaal niet zuinig met de snoepjes. De helft is op. Zelf opgegetenquote:Op maandag 11 november 2013 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Nope
Het zal iets Noordelijks wezen; de beeb deed ongeveer het zelfde, maar dan in onverstaanbaar Groningsquote:Meneer I. kwam met een milky way in z'n snuffert binnen terwijl ie Sint Maarten de koeien hebben staarten zong.
Ah! Dat klinkt in elk geval al een beetje beter.quote:Op maandag 11 november 2013 17:50 schreef indaha het volgende:
Uhhh...quote:Op maandag 11 november 2013 18:07 schreef Greys het volgende:
Als je vindt dat hij zacht genoeg is peuter je met een aardappelschilmesje ofzo de flappen van het kruis naar buiten.
En daar ging de koffie nogmaalsquote:
Uiteraardquote:Op maandag 11 november 2013 19:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan ons Royke wel bij jou kijken he Ing?
O snapquote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Greys het volgende:
Vanavond drie afleveringen Under The Dome... alsof twee achter elkaar nog niet lang genoeg was
Alsof het kan mislukkenquote:Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef tombolafan het volgende:
Oh die camenbert ga ik ook een keer proberen
[..]
Nope
quote:Op maandag 11 november 2013 20:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Alsof het kan mislukken
Niet vergeten de flappen van je kruis naar buiten te vouwen als het warm en zacht genoeg is
Ook hier: Always.quote:Op maandag 11 november 2013 20:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Alsof het kan mislukken
Niet vergeten de flappen van je kruis naar buiten te vouwen als het warm en zacht genoeg is
Alles klinkt smeerderiger uit Queller's mond.quote:Op maandag 11 november 2013 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Ieuw....nu klinkt het een stuk smeerderiger
quote:Op maandag 11 november 2013 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hier niemand aan de deur geweest, dus nu moeten we zelf het snoep opeten![]()
. Had juist gehoopt dat er heel veel zouden komen, want ik had rijles en dan had A. alles aan moeten horen.
Goed dat je het zegt!quote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Greys het volgende:
Vanavond drie afleveringen Under The Dome... alsof twee achter elkaar nog niet lang genoeg was
Kijk uit wat je zegtquote:Op maandag 11 november 2013 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Go Beeb
Alleen van the mental image van Beeb die in plat Grunnigers een Sint Maartenliedje zingt moet ik al lachen![]()
Wacht ff: dat heeft Greys bedachtquote:Op maandag 11 november 2013 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Ja ja ja.... Wie bleef er stug in de gehaktbal snijden en deed of ze het niet hoorde toen het vies werdquote:Op maandag 11 november 2013 20:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alles klinkt smeerderiger uit Queller's mond.
Het is een gave
Zolang d'r maar een Q in zit he?quote:Op maandag 11 november 2013 20:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is een gave
Jij begint erover.quote:Op maandag 11 november 2013 20:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja ja ja.... Wie bleef er stug in de gehaktbal snijden en deed of ze het niet hoorde toen het vies werd
Ow, wacht....![]()
Geniet, maar Q met matenquote:Op maandag 11 november 2013 20:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarheid.
Maar we kunnen niet zonder
Nu is ze al getrouwd en ik ook, dus ik durf het aanquote:Op maandag 11 november 2013 20:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt
Anyway, ergens in 2001 ging ze Jambalaya in het Gronings zingen (iets met een bek vol prei en een bek vol nog iets). En toen moest ik al net zo lachen als toen met Sing Star. Het gevolg was dat ik om 01:00 in de auto stapte richting Grun om het goed te maken en 5 uur later had ik haar ten huwelijk gevraagd.
Dus. Ik bedoel maar. Het kan flink uit de hand lopen als je lacht om een Groningse beeb die een liedje zingt
Het was vréselijk. De grootste blunder die ik in alle onschuld ooit gemaakt hebquote:Op maandag 11 november 2013 20:10 schreef Muis006 het volgende:
Jij begint erover.
En ik moet weer lachen
quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 20:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is een gave
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Greys het volgende:
Djembalaaaaaaj de bek vol vlaaaaaaaai de bek vol puddingggggg
Open huwelijk, dus kijk maar uitquote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu is ze al getrouwd en ik ook, dus ik durf het aan
je kan t ongetwijfeld ook smerenquote:Op maandag 11 november 2013 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
rosssssssssssmantischhhhhhhhhhquote:Op maandag 11 november 2013 20:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt
Anyway, ergens in 2001 ging ze Jambalaya in het Gronings zingen (iets met een bek vol prei en een bek vol nog iets). En toen moest ik al net zo lachen als toen met Sing Star. Het gevolg was dat ik om 01:00 in de auto stapte richting Grun om het goed te maken en 5 uur later had ik haar ten huwelijk gevraagd.
Dus. Ik bedoel maar. Het kan flink uit de hand lopen als je lacht om een Groningse beeb die een liedje zingt
Whutwhutwhutwhuttttt zit er in diequote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Greys het volgende:
Djembalaaaaaaj de bek vol vlaaaaaaaai de bek vol puddingggggg
Soppenquote:Op maandag 11 november 2013 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je kan t ongetwijfeld ook smeren
Geen idee, maar ik ken het nummer. Ik denk uit de dorpskroeg van Tuitjenhornquote:
De reactie van mammaMuis toen ik het vertelde was ook zo prachtigquote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Het was vréselijk. De grootste blunder die ik in alle onschuld ooit gemaakt heb![]()
[..]
Deze is spiesjaal voor jouquote:Op maandag 11 november 2013 20:15 schreef Greys het volgende:
Geen idee, maar ik ken het nummer. Ik denk uit de dorpskroeg van Tuitjenhorn
HOU OPquote:Op maandag 11 november 2013 20:16 schreef Muis006 het volgende:
De reactie van mammaMuis toen ik het vertelde was ook zo prachtig
"Hahaha! Maar dat is eigenlijk wel een beetje schandalig hoor"
Ze zou Qat moeten hetenquote:Op maandag 11 november 2013 20:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Goorlap
Het is toch werkelijk niet te geloven
Porrrrrrrno!quote:
Nee ben je malquote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Queller het volgende:
[..]
HOU OP
Ik schaam me al genoeg zónder dat jouw hele familie het weet
Heb je ook verteld waar zullie (ik niet natuurlijk) over aan het praten waren
Jakkiebah!quote:
En te-recht!quote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ben je mal
Dan mag ik meteen niet meer naar het Rotterdamse toe
Cat en zich gedragen...quote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
Catje Porrrrrrrrno.
God, wat moest ik lachen
Je gedraagt je wel in die sauna he?
Nee gij ben unne helder licht wilde je zeggen.quote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Cat en zich gedragen...
Jij bent écht in de war vandaag
Oh wauw, volgens mij is hier niets gesloten. Ik hád ook naar de sportschool kunnen gaan, maar ik zit fijn op de bankquote:Op maandag 11 november 2013 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ging sporten niet door ivm Sint Maarten, vond ik stiekem ook wel jammer. Had het wel leuk gevonden als meneer I. es naar de deur kon
Hoe gaat het met rijles?
Ik geef het opquote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
Gb, hij vroeg wanneer jij toch in godesnaam weer eens komt!
quote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
Oh Cat, McWapper is er dan de hele dag, we boffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat spiesjaal niet. Maar nu je het zegt....quote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef Muis006 het volgende:
Nee gij ben unne helder licht wilde je zeggen.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij begint erover.
En ik moet weer lachen
quote:Op maandag 11 november 2013 20:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]Quis006SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 11 november 2013 20:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]Da's best recent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilde je er nog meer over vertellen??
Dus binnenkort cross jij gewoon zelf naar Pijnackertquote:Op maandag 11 november 2013 20:21 schreef Goodbye het volgende:
Rijles gaat wel goed, eigenlijk! Nog niet alles loopt even soepel, maak af en toe domme foutjes, maar de basis is oké! Theorie ook gehaald vrijdagVoelde me heel oud tussen al die 17- en 18-jarigen.
Ja, geef ons de schuldquote:Op maandag 11 november 2013 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik kan helemaal niets normaals zeggen of jullie ransbakken lezen er wel weer iets diiiiiirrrrrrrrrrrrtehs in.
Pfoei, gelukkig las ik net McWapper zo tussen het mega snel scrollen door. Wat gaan jullie hard!quote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
Oh ja vroeg hij dat?quote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
Gezallig!quote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
Ow toe maar!quote:Op maandag 11 november 2013 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pfoei, gelukkig las ik net McWapper zo tussen het mega snel scrollen door. Wat gaan jullie hard!
Zullen we ff dm'en voor een date??
Dat hangt er van af wat je onder 'binnenkort' verstaatquote:Op maandag 11 november 2013 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus binnenkort cross jij gewoon zelf naar Pijnackert![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat in ons nette durpquote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
Catje Porrrrrrrrno.
God, wat moest ik lachen
Je gedraagt je wel in die sauna he?
Dat vráág je toch nietquote:
Dat vind ik echt al binnenkortquote:Op maandag 11 november 2013 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat hangt er van af wat je onder 'binnenkort' verstaat. Denk dat het wel begin 2014 wordt heurrr
. Heb maar 1 les per week.
Muis en Q, shut it jullie ransapen!
quote:Op maandag 11 november 2013 20:23 schreef Laysa het volgende:
ah spuit 11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hij heeft het nou al een paar keer gevraagdquote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat McWapper dat van mij wil weten, ja!
Dat ^^quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zieje Krees zelfs Laysa!
Het ligt echt aan jou hoor.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat vráág je toch niet
Of in elk geval niet zó...
Nou ja, whatever. Het zal de leeftijd wel zijn Laysa. Wij zijn hier te oud voor
Zelfs ikquote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zieje Krees zelfs Laysa!
Ik beloof je plechtig, met de hand op mijn hartje, dat ik nooit plassend naast jou of meneer Ingetje zal gaan staan om tegen jullie te praten. Dat gaat gewoon te furrrr.quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat in ons nette durp
A. afgelopen weekend komt verbaasd de wc uit in de kroeg "sta ik daar ff te plassen, komt er zo een local naast me staan en begon al pissend met me te praten"
Zoiets schijnt alleen bij ons in het durp te kunnen zeker
Dat ook natuurlijkquote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat McWapper dat van mij wil weten, ja!
En het wordt nog erger....quote:Op maandag 11 november 2013 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft het nou al een paar keer gevraagd![]()
Ongezien niet waarquote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zieje Krees zelfs Laysa!
Voeg 'boven'' nog even toe aan de belofte. Voor de zekerheidquote:Op maandag 11 november 2013 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik beloof je plechtig, met de hand op mijn hartje, dat ik nooit plassend naast jou of meneer Ingetje zal gaan staan om tegen jullie te praten. Dat gaat gewoon te furrrr.
Gelukkig maar, pak van m'n hartquote:Op maandag 11 november 2013 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik beloof je plechtig, met de hand op mijn hartje, dat ik nooit plassend naast jou of meneer Ingetje zal gaan staan om tegen jullie te praten. Dat gaat gewoon te furrrr.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:26 schreef Queller het volgende:
[..]
Voeg 'boven'' nog even toe aan de belofte. Voor de zekerheid
quote:Op maandag 11 november 2013 20:26 schreef Queller het volgende:
[..]
Voeg 'boven'' nog even toe aan de belofte. Voor de zekerheid
Naja, je lacht erom! Maar je zal ze de kost moeten geven die over iemand heen wateren en dan ook het gore lef hebben een beetje te gaan staan pratenquote:
Ja, vooral dat praten, daar zou ik dan over vallen.quote:Op maandag 11 november 2013 20:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Naja, je lacht erom! Maar je zal ze de kost moeten geven die over iemand heen wateren en dan ook het gore lef hebben een beetje te gaan staan praten
Da's trouwens ook best een gekke uitdrukking. Je zal het hebben. Zie je het voor je? Die tiet als een speer en jij er achteraan. Niet bij te houden en voor je het weet heb je er een van een halve meter lang. En niet dat dat dan gewoon pront omhoog gaat staan (misschien gelukkig maar), dus dat wordt iets creatiefs met je onderbroekje...quote:Op maandag 11 november 2013 20:28 schreef Laysa het volgende:
Het gaat hier weer als een tiet zo snel
Als ze nu nog zouden aanbellen zou ik niet eens opendoen, het is half negen man!quote:Op maandag 11 november 2013 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Dames toch
Ik verwacht geen augurken meer nu, dus buitenlicht en ganglicht gaan uit en badkamerlicht gaat aan
Wij snappen mekaarquote:Op maandag 11 november 2013 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Ja, vooral dat praten, daar zou ik dan over vallen.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Dames toch
Ik verwacht geen augurken meer nu, dus buitenlicht en ganglicht gaan uit en badkamerlicht gaat aan
Gluurderquote:Op maandag 11 november 2013 20:30 schreef Greys het volgende:
Overigens weet ik niet beter dan in de kroeg op herentwalletteketets ze idd gewoon naast elkaar staan te zeiken en te ouwehoerenDat zie je ook wel eens toch als je dan zelf bij de dames in de rij staat en die deur van de heren gaat dan open en dicht
Nou sorry, dat zie ik nooit hoorquote:Op maandag 11 november 2013 20:30 schreef Greys het volgende:
Overigens weet ik niet beter dan in de kroeg op herentwalletteketets ze idd gewoon naast elkaar staan te zeiken en te ouwehoerenDat zie je ook wel eens toch als je dan zelf bij de dames in de rij staat en die deur van de heren gaat dan open en dicht
Ja.quote:
Ja goffer.quote:Op maandag 11 november 2013 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Dames toch
Zegquote:Op maandag 11 november 2013 20:32 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja.
Tuurlijk.
Bij Henk trouwens wel. Als je verkeerd zit, zie je menig herenworstje al druppelend aan je oog voorbij trekken...
Opnemen.quote:Op maandag 11 november 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
Goffer, Under The Dome begint, de enige serie die ik op tv volg. En er zijn vanavond drie afleveringen achter elkaar, net nu het hier leuk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |