quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
Ja dat. Maar ik ben net twee supermarkten af geweest, dus jammer danquote:Op maandag 11 november 2013 15:14 schreef Candaasje het volgende:
Nu krijg ik ook zin in augurken....
Ik heb ze geloof ik nog in de koelkast staan. Even kijken of ze niet over de datum zijn...ik had ze ooit eens gekocht (en al wel opengemaakt) voor bij de macaroniquote:Op maandag 11 november 2013 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat. Maar ik ben net twee supermarkten af geweest, dus jammer dan
quote:Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
http://mobiel.nu.nl/weten(...)en-hersenscan--.html
Krees! Jij lijkt me de ultieme testpersoon in dit onderzoek!
Verdient vast wel lekker
Layyyysaaaa
Huh nou ik vond het raarquote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed bezig
In plaats dat die beveiliger je direct ff aanspreekt of je je wel goed voelt, maar toch aardig
Hoor je vaak dat bij starten met mtx men er ziek van wordt, vooral in het begin.
Als het lichaam eenmaal gewend is zwakt dat vaak af naar "niet helemaal fit of beetje grieperig"
Hopelijk is dat bij jou straks ook zo
Was ook aardig hoor, alleen liep hij echt achter me aan alsof ik wat ging jattenquote:Op maandag 11 november 2013 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik het vermoeden heb dat iemand niet goed dreigt te worden of misselijk, dan drentel ik er ook om heen. Maar dan vraag ik wel ff of ze zich niet goed voelen.
Maar goed, op mijn werk is dat toch net ff anders dan in de C&A
Jouw reactie daarop is dan wel weer géniaalquote:Op maandag 11 november 2013 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Was ook aardig hoor, alleen liep hij echt achter me aan alsof ik wat ging jatten
Geen idee, ik gebruik gebroken lijnzaad als ik niet naar de plee kan. 3 eetlepels 2 dagen lang, hoppa.quote:Op maandag 11 november 2013 15:50 schreef Laysa het volgende:
Qqqqqqqqqqqqqqqqqqqwea.....ben jij blij met de lijnzaadolie?
(Lekker suggestieve vraag)
quote:Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Verdient vast wel lekker
Layyyysaaaa
Omg. Nou ja, wel netjes dat ie achter je aanhobbelt.quote:Op maandag 11 november 2013 16:02 schreef Laysa het volgende:
Ik ga dadelijk KOKEN!!!![]()
Ja schande...al weken niet meer zelf gekookt en geleefd van makkelijk...maar de aardappels worden zo gekookt en eitjes gebakken...en dan stamp ik er vanavond gewoon sla door heen![]()
Ben nog niet helemaal echt geweldig. ik was even eruit, want ik wilde een nieuw hoesje voor mn foon...uiteraard niks leuks gevonden dus dat wordt weer Bol.
loop ik dus door de C&A met een beveiliger achter me aan....Dus ik stop en draai me om met de vraag of hij echt denkt dat ik van plan ben om te jatten. Zegt die jongeman tegen mij: nee mevrouw, maar u ziet zo witjes dat ik eerlijk gezegd bang ben dat u flauw valt![]()
Serieus I kidney you not![]()
Ohquote:Op maandag 11 november 2013 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik gebroken lijnzaad als ik niet naar de plee kan. 3 eetlepels 2 dagen lang, hoppa.
quote:
Nee, nee. Niet schijt. Gewoon normale kneedbare ontlasting. Althans, daar ga ik naar toe als ik van "zo hard om een raam mee in te gooien" komquote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh![]()
Dus ik ga zo aan de schijt begrijp ik
Hoezo? Heb jij een heel pak naar binnen gewerkt?quote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh![]()
Dus ik ga zo aan de schijt begrijp ik
Zo'n drol waar je duikboten van kan boetseren ?quote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, nee. Niet schijt. Gewoon normale kneedbare ontlasting. Althans, daar ga ik naar toe als ik van "zo hard om een raam mee in te gooien" komZit je verstopt?
Ik eet wokgroente van de lildquote:Op maandag 11 november 2013 16:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij eten andijviestamp met spekjes en gekookte eitjes
Beetje olijfolie in een koekepan, broodje erin en dan wat kaas oid erop. Krijg je de olie binnen zonder kokhalzenquote:Op maandag 11 november 2013 16:29 schreef Qwea het volgende:
Ik ging ooit olijfolie eten toen ik verstopt zat. 2 eetlepels per dag.. huuuuuuuu ik ben bij het eerste nipje afgehaakt
Ik nietquote:Op maandag 11 november 2013 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beetje olijfolie in een koekepan, broodje erin en dan wat kaas oid erop. Krijg je de olie binnen zonder kokhalzen
Oeh, lekkerquote:Op maandag 11 november 2013 16:32 schreef Cat22 het volgende:
Broccoli, gebakken aardappeltjes en stukje vis-met-sausje
Ja zoeenquote:Op maandag 11 november 2013 16:30 schreef indaha het volgende:
Ingetje ik hoop dat je nog lang van Melvin mag genieten
Laysa wel lief van die beveiliger maar ik zou ook gedacht hebben dat hij achter me aanliep omdat ik verdacht werd
[..]
Zo'n drol waar je duikboten van kan boetseren ?
Goed bezig jij!quote:Op maandag 11 november 2013 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, lekker
Morgen stoofperen en woensdag zuurkoolschotel.
En het staat allemaal klaar in de koelkast
Donderdag pas weer koken
Komt ze nu meequote:Op maandag 11 november 2013 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beetje olijfolie in een koekepan, broodje erin en dan wat kaas oid erop. Krijg je de olie binnen zonder kokhalzen
Die roze suiker hebben ze niet, maar ik kook ze altijd in nep-roosvicee en wat kaneelpoeder en dan water erbij tot ze net onder staan.quote:Op maandag 11 november 2013 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed bezig jij!![]()
Mogen ga ik op jacht naar stoofperen bij de Lidl. Moet lukken, toch? En die hebben ook de toebehoren?
Ik heb nooit gesnapt waarom mensen in rode suiker, roos-vicee of iets anders dan wijn kokenquote:Op maandag 11 november 2013 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die roze suiker hebben ze niet, maar ik kook ze altijd in nep-roosvicee en wat kaneelpoeder en dan water erbij tot ze net onder staan.
En dat heeft Liedel wel
Stoofperen overigens ook bij ons
Omdat het van wijn niet echt zoet wordt.quote:Op maandag 11 november 2013 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt waarom mensen in rode suiker, roos-vicee of iets anders dan wijn koken
En wij eten pompoenstoof. Met gehaktballen, want vegetarisch gerecht en D is niet van de vegetarische niequote:Op maandag 11 november 2013 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet wokgroente van de lildmet zilvervliesrijst, stukje kipfilet erdoor en een gebakken eitje erdoor.
En mo krijgt pizzaaaaa
Ik flikker altijd een fles wijn van 1 liter (2 euro) erdoor 4 zakjes vanille suiker, 3 scheppen basterdsuiker en 3 scheppen gewone suikerquote:Op maandag 11 november 2013 16:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat het van wijn niet echt zoet wordt.
En daarbij vind ik het zund van mijn rode wijn.
Die serveer ik er liever apart bij, in een glas
Ik hoop dat het werktquote:Op maandag 11 november 2013 16:35 schreef Qwea het volgende:
Lol, ze weten geloof ik zelf niet wat ze allemaal bespreken bij reumatologieWat een gedoe zeg met die remicade infusen
Maar, ws over 2 weken de eersteDan alleen hopen dat de tavegil zijn werk doet
Ik heb nou nog nooit pompoen gehadquote:Op maandag 11 november 2013 16:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wij eten pompoenstoof. Met gehaktballen, want vegetarisch gerecht en D is niet van de vegetarische nie
Ik ook.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb in de avond wel last van mn schouders en soms ellebogen, maar de pijn is vl ver weg
Wat een heerlijkheidquote:Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb in de avond wel last van mn schouders en soms ellebogen, maar de pijn is vl ver weg
Hahahhaaquote:Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Verdient vast wel lekker
Layyyysaaaa
Hebben hier geen versbroodafdeling helaasquote:Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef Ynske het volgende:
Dus, Greys, Lidl met verse broodafdeling heeft wel stokbrood! om zo te eten
En toch, als ik in de wachtkamer zit en ik hoor de boor janken bij mijn voorganger, word ik niet blij.quote:Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahhaa
Ergens denk ik dat als je WEET dat je aan een onderzoek meedoet, en je dus ook weet dat ze niet echt gaan boren, de uitslagen een vertekenend beeld gevenWant als ik weet dat ik er alleen lig om er naar te luisteren ben ik niks bang hoor haha.
Leuk stukje daarover van Herman den Blijkerquote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat voor vlees gebruiken jullie eiks in de hachee?
Aan riblappen zit zoveel vet, maar met magere runderlappen valt het vlees niet echt uiteen
Wel lekker verder trouwens
Nee da's waar, maar de blinde paniek blijft uit denk ik als je aan zo'n onderzoek meedoetquote:Op maandag 11 november 2013 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toch, als ik in de wachtkamer zit en ik hoor de boor janken bij mijn voorganger, word ik niet blij.
Ook al hoef ik alleen voor controle
Dat vet vind je toch niets meer van terugquote:Op maandag 11 november 2013 17:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Hahaha!
Maar wel de riblappen dus?
Ik ga echt over m'n nek van zo'n glibberig stuk vet aan m'n vlees, huuuuuuu
Dan maar niet uit elkaar vallend vlees
Een béétje een fobist gaat al over de emmer van alleen de gedachtequote:Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef Greys het volgende:
Hahahhaa
Ergens denk ik dat als je WEET dat je aan een onderzoek meedoet, en je dus ook weet dat ze niet echt gaan boren, de uitslagen een vertekenend beeld gevenWant als ik weet dat ik er alleen lig om er naar te luisteren ben ik niks bang hoor haha.
Ik vind het op zich wel schattigquote:Op maandag 11 november 2013 16:02 schreef Laysa het volgende:
loop ik dus door de C&A met een beveiliger achter me aan....Dus ik stop en draai me om met de vraag of hij echt denkt dat ik van plan ben om te jatten. Zegt die jongeman tegen mij: nee mevrouw, maar u ziet zo witjes dat ik eerlijk gezegd bang ben dat u flauw valt![]()
Serieus I kidney you not![]()
En mooi glimmende billetjesquote:Op maandag 11 november 2013 16:31 schreef Laysa het volgende:
Oh nee het is meer een poging tot gezond doen hoor![]()
En maar 2 grote theelepls...
Wie weet heb ik over een paar weken prachtig glanzend haar
Ga je weer scheldenquote:Op maandag 11 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
Dat vet vind je toch niets meer van terug
Dat lost op! En daar wordt het nou net zo zacht van, truffel
Maarrrrr, waarom heb je dan soms vetrandjes aan het vlees, die zo kraken en glibberen tussen je kiezen?quote:Op maandag 11 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vet vind je toch niets meer van terug
Dat lost op! En daar wordt het nou net zo zacht van, truffel
Dat is geen vet, mopje. Heb je misschien de boel met verpakking en al in de pan geduwd?quote:Op maandag 11 november 2013 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maarrrrr, waarom heb je dan soms vetrandjes aan het vlees, die zo kraken en glibberen tussen je kiezen?
Nou?
Nou??!
sucadelappenquote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat voor vlees gebruiken jullie eiks in de hachee?
Aan riblappen zit zoveel vet, maar met magere runderlappen valt het vlees niet echt uiteen
Wel lekker verder trouwens
Nee hoorquote:Op maandag 11 november 2013 17:32 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat is geen vet, mopje. Heb je misschien de boel met verpakking en al in de pan geduwd?
heb jij t niet gewoon over zenen?quote:Op maandag 11 november 2013 17:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik ga het gewoon es proberen.
Maar je maakt mij niet wijs dat die witte stukken aan het vlees smelten cq. oplossen
Hoe durf ik he?quote:
Je moet GEADERD vleesch hebben. Met veel van die witte lijntjes er in dus. Je hoeft niet perse stukken met dikke randen vet er aan te nemen, als het maar veel witte lijntjes heeft. Want dat is ook vet. En dat lost zekerssssssteweten op.quote:Op maandag 11 november 2013 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maarrrrr, waarom heb je dan soms vetrandjes aan het vlees, die zo kraken en glibberen tussen je kiezen?
Nou?
Nou??!
En nu moet ik vragen "wat zijn zenen"?quote:Op maandag 11 november 2013 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb jij t niet gewoon over zenen?
Ik denk dat ze in Friesland het verschil nog niet ontdekt hebben. We moeten het gaan uitleggen vreesch ikquote:
Erg gewaagd....quote:
Hoe vaak moet ik vandaag nog tegen jou zeggen dat het nog geen 23:30 isquote:Je moet GEADERD vleesch hebben. Met veel van die witte lijntjes er in dus. Je hoeft niet perse stukken met dikke randen vet er aan te nemen, als het maar veel witte lijntjes heeft. Want dat is ook vet. En dat lost zekerssssssteweten op.
Met rode wijn zijn ze ook zonder alcohol....quote:Op maandag 11 november 2013 17:10 schreef tombolafan het volgende:
Stoofperen zonder rode wijn want dan zijn ze zonder alcohol
Van t weekend weer eens maken
I rest my casequote:Op maandag 11 november 2013 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En nu moet ik vragen "wat zijn zenen"?
Nou, bij deze
Ah tnx, daar heb ik wat aanquote:Op maandag 11 november 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe durf ik he?![]()
[..]
Je moet GEADERD vleesch hebben. Met veel van die witte lijntjes er in dus. Je hoeft niet perse stukken met dikke randen vet er aan te nemen, als het maar veel witte lijntjes heeft. Want dat is ook vet. En dat lost zekerssssssteweten op.
Kijk, dittus!quote:Op maandag 11 november 2013 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah tnx, daar heb ik wat aan
Ga ik volgende x proberen
Hachee
Wapperen
Wow, wat een goede toelichtingquote:Op maandag 11 november 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, dittus!Dit soort lappen hebben veel van die witte adertjes, maar niet zo'n dikke centimeterbrede witte rand, zie je?
[ afbeelding ]
Daar knip ik dus altijd omheenquote:Op maandag 11 november 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, dittus!Dit soort lappen hebben veel van die witte adertjes, maar niet zo'n dikke centimeterbrede witte rand, zie je?
[ afbeelding ]
Gruwelquote:Op maandag 11 november 2013 17:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Wow, wat een goede toelichting
Het is héél anders dan:
[ afbeelding ]
Ja en als er dan puur rood vlees over blijft zonder veel witte streepjes (aders klinkt viesch), dan is het vaak veel moeilijker om dat heel zacht te krijgenquote:
Magere runderlappen, die gebruik ik dus altijdquote:Op maandag 11 november 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
Sucadelappen zijn dat, hierboven.
En sommige runderlappen hebben veel (!) minder witte streepjes, kijk maar hieronder, die moet je dus NIET hebben
[ afbeelding ]
Da's dus een beetje als 'een marsje nemen, chocola in de prullenbak en kauwen op de plastic verpakking'quote:
Ieuwerdeieuw en daarom zitten er van de week runderlappen in de stoof en geen riblappen...quote:Op maandag 11 november 2013 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou?
Nou??!
De volgende keer zoek je lappen met zoveel mogelijk witte streepies maar zonder al te dikke randquote:Op maandag 11 november 2013 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Magere runderlappen, die gebruik ik dus altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |