je moet eerst lester bellen voor een crew updatequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging meer over het feit dat jij je crewmembers rsi wenst. Met je fietsen naar mt chiliadquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:18 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
is pas vanavond om 8 uur en je vergeet killen van durex in je quote..erg slecht dit van je
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:24 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je moet eerst lester bellen voor een crew updateJe moeder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
ik kan je uit ervaring (ja ik heb het al een keer gedaanquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:24 schreef Grielen het volgende:
[..]
Het ging meer over het feit dat jij je crewmembers rsi wenst. Met je fietsen naar mt chiliad
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je moeder!is dat je tinder sletje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik ben een beetje huiverig om mijn facebook aan Tinder te koppelen.quote:
Omdat dat maar 500 euros is, is zo op.quote:
Je zou ons 500 euro moeten gevenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat dat maar 500 euros is, is zo op.
dan komen durex en pico niet binnen want die hebben een andere (mindere) crew active staanquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:39 schreef Painore het volgende:
Crew sessie is gestart! Allemaal mij joinen moppies
klopt, kan je mij niet handmatig uitnodigen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
(
[..]
dan komen durex en pico niet binnen want die hebben een andere (mindere) crew active staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarom even wat regels :
*kleine k
*niemand is een bijhante kleuter
*allemaal lief zijn
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tip voor inloggen btw.
Eerst Story mode, en dan pas online gaan.
Is veel sneller.
Hoeft niet active te staan, als je er maar in zit. Pico zit er ook al in.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
(
[..]
dan komen durex en pico niet binnen want die hebben een andere (mindere) crew active staan
Fok staat gewoon active hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
(
[..]
jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:41 schreef Loserkid het volgende:
Ik begin net met gta online maar heb nig geen headset kan ik dan evengoed bij de crew
je bent van harte welkom in de fok elite crewquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:41 schreef Loserkid het volgende:
Ik begin net met gta online maar heb nig geen headset kan ik dan evengoed bij de crew
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:53 schreef PicoMMP het volgende:
Ik probeer online te komen maar het lukt niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |