Zo lang ik per uur betaald krijg rijd ik ook liever te langzaam dan te snel, maar plots afremmen naar 50 km/h op de snelweg lijkt me toch niet verstandig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Precies. Ruimte genoeg om alsnog te gaan flitsen. Ik neem daar nooit risico's in, zeker niet als ik voor AR rijd.
Dat mag niet. 130 naar 50 kan niet om te flitsen, snelheid moet eerst in etappes omlaag gebracht worden.quote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stel dat ze staan te flitsen ben je gewoon de sigaar met 80 km/u te hard.
Tja, dat is een heel lang verhaal. Het komt er op neer, dat het Verdrag van Wenen inzake verkeerstekens (1968) heeft bepaald dat verkeersborden die een verplichting voor een weggebruiker inhouden, voorzien moeten zijn van een rode rand. Maar het probleem is dat Nederland geen verdragspartij is bij dit verdrag. Daarom zou hier de snelheid op matrixborden, ook zonder rode rand, als maximumsnelheid geven terwijl dit in alle Europese landen om ons heen als adviessnelheid geldt..quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:31 schreef Viezze het volgende:
Heb ooit een keer gehoord dat de matrixborden niet voldoen aan de Europese regelgeving en dat ze niet mogen flitsen. Dat is dan ook de reden dat bijvoorbeeld op de ring Utrecht (A12) de snelheden op de matrixborden een rode ring er omheen hebben.
Weet er het fijne niet van, maar misschien weet joppie hier meer van
Het nieuwste model? Die heb ik 1 keer gereden en ik vond dat zeker niet tegenvallen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:43 schreef Sarasi het volgende:
In amersfoort, wachten op de wissel. Wat is die Alto een rotauto zeg.
Uit 2012, bonkt al bij van baan wisselen over de markering heen, flutboxjes, en het is of snikheet of ijskoud. Nee, niet mijn favoriete auto.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het nieuwste model? Die heb ik 1 keer gereden en ik vond dat zeker niet tegenvallen.
Misschien omdat het een bloedhete dag was en de auto die ik daarvoor reed een defecte airco had, terwijl die airco in de Alto wel werkte, maar toch
Ja ff bij blijven Joppie, je reactie is alweer verwijderdquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef DrSnuggle het volgende:
@Joppie, Easyway is wel erg gefocussed op het verwijderen van je reacties. ^^
De Alto.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Uit 2012, bonkt al bij van baan wisselen over de markering heen, flutboxjes, en het is of snikheet of ijskoud. Nee, niet mijn favoriete auto.
Het is zeker niet mijn favoriete auto nee, maar in zijn klasse is het naar mijn mening toch wel 1 van de beteren.`quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Uit 2012, bonkt al bij van baan wisselen over de markering heen, flutboxjes, en het is of snikheet of ijskoud. Nee, niet mijn favoriete auto.
Behoorlijk kansloos dit. En dan bedoel ik niet Joppie maar Easyway.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef DrSnuggle het volgende:
@Joppie, Easyway is wel erg gefocussed op het verwijderen van je reacties. ^^
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef DrSnuggle het volgende:
@Joppie, Easyway is wel erg gefocussed op het verwijderen van je reacties. ^^
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:55 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ja ff bij blijven Joppie, je reactie is alweer verwijderd
Het zou ze sieren tekst en uitleg te geven over waarom ze zelf de 'strikte regels' niet nakomen en doodleuk hun stagiair sturen, in plaats van constant op de delete knop te drukken. Maar goed, ik heb ook nog meer te doen, dus ze zoeken het voorlopig maar even uit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:22 schreef S-RS het volgende:
[..]
Behoorlijk kansloos dit. En dan bedoel ik niet Joppie maar Easyway.
Weer een typisch voorbeeldje personeel afblaffen en zelf niet tegen kritiek kunnen.
Wat??!quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:25 schreef Sarasi het volgende:
Die Peugeot 107 daarentegen... Die wil ik wel vaker!Heerlijk ding, tot de radio ermee stopte. Maar och, toen was ik alweer bijna in Groningen.
Klacht: nu ben ik compleet verzopen vanwege 25min fietsen door de blubber omdat ze een stoep maar half hadden aangelegd.Dat wordt schoenen poetsen...
Goede deal; laat haar alle ritjes van die drieling doen, nemen jullie de grotere auto's.quote:
107/C1/Aygoquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:49 schreef Sarasi het volgende:
Wat is de drieling?
Peugeot schakelde niet heel fijn nee, maar och, voornamelijk snelweg dus jammer maar niet erg.
Ik schakel altijd terug, meeste auto's willen vanuit de 5 voor geen meter..quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens, bij inhalende vrachtwagens op een 2-baans snelweg schakel ik in de drieling altijd terug, want vanaf 85 in z'n 5 optrekken gaat niet in zo'n ding
Over het algemeen rij ik heel schakellui op de snelweg en eigenlijk is dat nooit écht een probleem. Alleen in de drieling vind ik het gevaarlijk gaan wordenquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik schakel altijd terug, meeste auto's willen vanuit de 5 voor geen meter..
En de drieling rijdt best grappig, het is alleen geen snelweg auto.
Ik heb wel twintig minuten gezocht naar die teller.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:53 schreef Viezze het volgende:
Ik vond de Alto juist wel leukKon je verschrikkelijk mooi in roppen op rotondes, lekker hoog in de toeren want toch geen toerenteller
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:58 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb wel twintig minuten gezocht naar die teller.
Ook niet zo heel gek. De drieling is al ruim 8 jaar oud, de UP pas 1 jaar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Van alle 'schattige' autootjes vind ik die drieling juist veruit het minst. Je zit op tuinstoelen, ik heb altijd het gevoel dat ik de versnellingspook doormidden breek als ik schakel (wat sowieso niet erg lekker gaat)....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |