SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Euwh... ja het kwam idd uit FS:Pquote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is trouwens niet waar, als je dit uit FatSecret hebt. Want daar vertalen ze Cornbread letterlijk als maisbrood (het is een vertaalde Amerikaanse app) en da's toch wel iets anders dan het maisbrood dat we hier eten
Gewoon hollandsch brood bevat ongeveer 270 kcals per 100 gram en dan maakt het niet uit of het nou wit, bruin, volkoren, mais of rood brood is
Jaquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het scheelt ongeveer 50 kcals per ons.
Gewone kruidnoten 430/100g
Choco kruidnoten 480/100g
Jamaar jamaar, je eet kruidnoten niet per 100 gram maar per stuk, en de chocoladekruidnoten zijn veel zwaarder per stuk! als je tien kruidnoten zonder chocolade eet scheelt dat relatief meer met tien kruidnoten zonder, dan als je alleen in gewicht rekent. Dat gezegd hebbende: alles wat lekker en ongezond is is tussen de 400 en 500 kcal per 100 gram, dus ik kies dan meestal datgene uit met het meeste volume per gramquote:Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo weinig maar? Damn... dat had ik niet willen weten...
Nou ja goed, toch maar gewoon volhouden tot ze uitverkocht zijn, meestal gaan ze wel lekker hard.![]()
Als je redelijk veel vet hebt kloppen BMR berekeningen alleen vaak niet zo goed, gaat uit van relatief meer spier dan dikke mensen hebben. Mijn standaard berekende BMR ligt ongeveer 300 kcal hoger dan op basis van een beter berekend vetpercentage...quote:Op maandag 11 november 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minstens.
Hij heeft een BMR van 2700, dan moet je echt niet onder de 2000 gaan zitten. Al helemaal niet op de 1000 die nu zijn lijst uitmaakt
maisbrood bevat meer omega 6 (eten we al te veel van, haalt de balans met omega 3 naar beneden en dat is jammer) en meer suikers dan gewoon volkorenbrood of speltbrood...quote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is trouwens niet waar, als je dit uit FatSecret hebt. Want daar vertalen ze Cornbread letterlijk als maisbrood (het is een vertaalde Amerikaanse app) en da's toch wel iets anders dan het maisbrood dat we hier eten
Gewoon hollandsch brood bevat ongeveer 270 kcals per 100 gram en dan maakt het niet uit of het nou wit, bruin, volkoren, mais of rood brood is
Ik niet, maar vorig jaar wel stoofperen met alleen beetje rode wijn en kaneel/kruidnagel, en dat was heerlijk, geen toegevoegd suiker dus.quote:Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier wel eens stoofperen met stevia oid gemaakt?
zit je nou alles wat ik heb gepost te te tegenbeweren?quote:Op maandag 11 november 2013 17:04 schreef kwakz0r het volgende:
Hallo, lange terugleespost:
[..]
[..]
Jamaar jamaar, je eet kruidnoten niet per 100 gram maar per stuk, en de chocoladekruidnoten zijn veel zwaarder per stuk! als je tien kruidnoten zonder chocolade eet scheelt dat relatief meer met tien kruidnoten zonder, dan als je alleen in gewicht rekent. Dat gezegd hebbende: alles wat lekker en ongezond is is tussen de 400 en 500 kcal per 100 gram, dus ik kies dan meestal datgene uit met het meeste volume per gram
[..]
Als je redelijk veel vet hebt kloppen BMR berekeningen alleen vaak niet zo goed, gaat uit van relatief meer spier dan dikke mensen hebben. Mijn standaard berekende BMR ligt ongeveer 300 kcal hoger dan op basis van een beter berekend vetpercentage...
[..]
maisbrood bevat meer omega 6 (eten we al te veel van, haalt de balans met omega 3 naar beneden en dat is jammer) en meer suikers dan gewoon volkorenbrood of speltbrood...
Oeh! Dat ga ik onthouden.quote:Op maandag 11 november 2013 17:12 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik niet, maar vorig jaar wel stoofperen met alleen beetje rode wijn en kaneel/kruidnagel, en dat was heerlijk, geen toegevoegd suiker dus.
Volgens mij had ik een half flesje wijn met verder voor de helft water erbij, en dan kaneelstokje en 3-5 kruidnageltjes erin. Het is natuurlijk niet zo zoet, maar alsnog heerlijk.quote:
Loopt uitquote:Op maandag 11 november 2013 19:06 schreef Patoshik het volgende:
Meh. Ik zit in een sportschoen dilemma.
Ik koop echt nooit schoenen (diegene die ik nu heb heb ik meer dan 1,5 jaar) en ja ik ben echt een vrouw.Dus ik weet m'n maat niet zo goed.
Zaterdag had ik dus 'echte' sportschoenen gekocht voor het sporten alleen 41 was veeel te groot en 40 zit strak (niet vervelend maar wel strak). Heb dus toch maar de 40 gedaan want ik dacht dat het wel uitlopen.
Nu maar hopen dat ze uitlopen anders is het doei geld.
Dus nu kan ik ook weer volop sporten zonder zere voeten te krijgen (hoop ik..) want m'n vorige schoenen waren dus alleen nog maar een klein zooltje.
Omfg, what did you do?quote:Op maandag 11 november 2013 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
Nieuw: je eigen gekookte maaltijd zo smerig vinden dat je nog liever niks vreet.
Nou die prei en kip klinken oke, maar in tomatensaus met rijst?quote:Op maandag 11 november 2013 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
Prei met kip in tomatensaus met rijst. Restjes opmaken. Conclusie: ik lust nog steeds geen prei.
Aaaaaahwquote:Op maandag 11 november 2013 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde gewoon iets gezonds maken en negen van de tien keer is het wél lekker
Ja want ik haat je!quote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je nou alles wat ik heb gepost te te tegenbeweren?
awwww....quote:Op maandag 11 november 2013 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
Nieuw: je eigen gekookte maaltijd zo smerig vinden dat je nog liever niks vreet.
*ril*quote:Op maandag 11 november 2013 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
Prei met kip in tomatensaus met rijst. Restjes opmaken. Conclusie: ik lust nog steeds geen prei.
quote:Op maandag 11 november 2013 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
Jeej LS!
[..]
We (wij van wc-eend) kunnen je de 'fatsecret' app van harte aanbevelen. Daarmee kan je barcodes scannen en de meeste producten staan er over het algemeen wel in en dan hoef je alleen de hoeveelheid die je gebruikt nog maar in te voeren, alle andere info staat erin en wordt dan uitgerekend.
Bij vriendlief geslapen, 05.45 ging de wekker, kon niet op gang komen, waardoor ik geen brood of iets kon smeren. gewerkt van 06.45 tot 08.30. Toen ben ik naar school gegaan en dacht: Koop daar wel iets. Toen ging de kantine pas open toen ik les had, toen was het ondertussen 12.30 uur voor ik iets kon eten. 16.30 vrij van school, gelijk door naar werk, 18.45 vrij. Op station nog snel een maaltijdsalade gehaald bij de AH, want ik was aan het sterven. En thuis nog een schnitzeltje gegeten met kerriesaus.quote:Op maandag 11 november 2013 16:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je pas een keer gegeten hebt?
Milk & fruit klinkt trouwens gezonder dan dat het is.
Oh echt? Dat vind ik wel fijnquote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Skrik me de bultjes! Kostte me denk ik zeker 7 calorieënquote:
Allemaal positiefquote:Op maandag 11 november 2013 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Skrik me de bultjes! Kostte me denk ik zeker 7 calorieën
Het schijnt bewezen onzin te zijn, ik geloof dat het goed is om gewoon goed over de dag te spreiden wat je eet.quote:Op maandag 11 november 2013 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens.. ik hoor wel eens dat je beter meer aan het begin van de dag kunt eten dan aan het eind. Wat vinden jullie?
Ah okquote:Op maandag 11 november 2013 21:00 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het schijnt bewezen onzin te zijn, ik geloof dat het goed is om gewoon goed over de dag te spreiden wat je eet.
Mijn echtgenoot doet aan de vorm van intermittent fasting waarbij je maar in een window van 8 uur per 24 uur eet en hij eet dus tussen 14 en 22 zijn dagelijkse behoefte aan kcals en valt daarbij prima af.quote:Op maandag 11 november 2013 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens.. ik hoor wel eens dat je beter meer aan het begin van de dag kunt eten dan aan het eind. Wat vinden jullie?
quote:Op maandag 11 november 2013 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben bezig met die app en zie dat mijn lijstje van vanmorgen echt nergens op sloeg inderdaad
Hoe zou je de verhouding doen, en waarom?quote:Op maandag 11 november 2013 21:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou de rijst omlaag en de kip omhoog doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |