Dat kunnen ze ook op een circuit doen, maar niet op de openbare wegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
. Anderzijds snap ik ook wel dat veel mensen het fijn vinden om met de pedalen en de pook te spelen, dan hebben ze tenminste wat te doen.
TOET TOET TOET! MORAALRIDDERALARM! Iedereen geeft wel eens gas bij of rijdt wel eens harder dan is toegestaan. Natuurlijk, het mag niet, heb je helemaal gelijk in, maar zo nu en dan is het wel leuk (mits je anderen niet gevaar brengt natuurlijk).quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:47 schreef HD9 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook op een circuit doen, maar niet op de openbare weg
quote:
Heb ik gefietst. Ik voelde me gerespecteerd door automobilisten, ook al was er soms weinig ruimte!quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:06 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Als het goed is woont hij nog steeds in Denemarken.
quote:wo 28 mei 2014, 10:051 reactie
Google toont eerste zelfrijdende auto
Door Guus Hoevenaars | Autovisie
Technologiebedrijf Google heeft zijn eerste auto gepresenteerd. Het model rijdt helemaal zelfstandig en is daarom niet voorzien van pedalen en een stuur.
je kunt tegenwoordig met je mobiel wat doen tijdens het rijden he, appen en feesboekenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Anderzijds snap ik ook wel dat veel mensen het fijn vinden om met de pedalen en de pook te spelen, dan hebben ze tenminste wat te doen.
er zijn veel hele knappe jongens dusquote:Op woensdag 30 april 2014 18:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Autonome auto's..... the horror. Dan pak ik wel de motor. Knappe jongen die een evenwicht voertuig autonoom kan maken
Er is al een robot die kan voetballen, zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Autonome auto's..... the horror. Dan pak ik wel de motor. Knappe jongen die een evenwicht voertuig autonoom kan maken
Doet die het ook als er andere spelers op het veld zijn?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is al een robot die kan voetballen, zo moeilijk is het niet.
LOLquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:50 schreef HD9 het volgende:
[..]
je kunt tegenwoordig met je mobiel wat doen tijdens het rijden he, appen en feesboeken
Dankzij dat kan Eindhoven toch nog eens wat voetbalsucces vieren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is al een robot die kan voetballen, zo moeilijk is het niet.
Volgens mij was Hitler of zijn aanhang in de oorlog al aan het zoeken om auto s op waterstof aan het rijden te krijgen en volgens mij kan het ook al, maar word het tegen gehouden door monopolie maatschapijen denk ik me.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:48 schreef raptorix het volgende:
Maar autorijden, sjonge jonge, na 130 jaar nog steeds een ding baseren op ontploffend benzine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker in Nederland zouden we geen autos nodig hebben als we gewoon een fatsoenlijk OV infrastructuur zouden hebben, en mensen die het leuk vinden om in een auto te zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zou bijna denken dat er belang is in de Olieindustriequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij was Hitler of zijn aanhang in de oorlog al aan het zoeken om auto s op waterstof aan het rijden te krijgen en volgens mij kan het ook al, maar word het tegen gehouden door monopolie maatschapijen denk ik me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |