Alleen al het accent maakt het filmpje de moeite waard.quote:
Krijg je standaard bij aankoop van een TA. Best wel handig met koken enzo.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 22:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Krijg je standaard bij aankoop van een TA. Best wel handig met koken enzo.
Bij aankoop van een Yamaha krijg je ook zoiets, maar die laat alles uit d'r handen flikkeren heb ik me laten vertellen.
Niet meer K60?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:56 schreef Salatrel het volgende:
zo motor weer opgehaald met een verse set tourances
Nee, maar dacht dat je die eronder had gegooid.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:03 schreef Freezer het volgende:
Is mij nog niet opgevallen.... Maar ik rij daar niet vaak.
Als een weg niet helemaal vlak is in combinatie met slechte vering (ik weet niet wat voor fiets je rijdt), dan zie je nog wel eens dat de veerweg op zijn einde komt waardoor het wiel praktisch ongeveerd is, zodoende geen oneffenheden meer kan opvangen en gaat stuiteren en dus glijden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:57 schreef Tunafish het volgende:
Voor het Twentse tuig hierzo: als ik over de Hengelosestraat Enschede in rij heb ik vanaf de verkeerslichten bij de UT dat ik regelmatig mijn achterband een beetje voel glijden. Andere kant op ook trouwens, 's ochtends vanaf de ring naar Hengelo toe tot de UT. Die weg is niet bepaald een schoolvoorbeeld van vlak, en ik voel dan gewoon dat zodra ik iets in de buurt van zo'n schuin stuk kom, dat de kont wat begint te wiebelen. Hebben jullie dit ook? Kan me niet echt voorstellen dat het mijn band is, die zit er pas sinds augustus op en heeft sindsdien ongeveer 2000-2500 km gedaan, zit ook nog zat profiel op. Ben benieuwd of dat nu de weg is of dat er misschien iets mis is met de fiets.
Hmm, ik weet eigenlijk niet zo hoe het met de vering staat. Hij gaat zodra het begint te sneeuwen de schuur in en daarna een fikse beurt, misschien dat ze dan iets vinden. 't Is een Suzuki GSX600F.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als een weg niet helemaal vlak is in combinatie met slechte vering (ik weet niet wat voor fiets je rijdt), dan zie je nog wel eens dat de veerweg op zijn einde komt waardoor het wiel praktisch ongeveerd is, zodoende geen oneffenheden meer kan opvangen en gaat stuiteren en dus glijden.
Ik heb het ook wel eens. Achterveer van de Bandit is vrij zwak, als ik harder de bocht door ga zakt die wel eens door en verlies je grip omdat het wiel dan geen oneffenheden meer absorbeert, maar gewoon gaat springen.
steek vaak over van sterrenstraat af richting UT, om dan richting Deurningen te gaan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:30 schreef Tunafish het volgende:
Ga daar allemaal eens vaker rijden dan
[..]
Hmm, ik weet eigenlijk niet zo hoe het met de vering staat. Hij gaat zodra het begint te sneeuwen de schuur in en daarna een fikse beurt, misschien dat ze dan iets vinden. 't Is een Suzuki GSX600F.
In de bochten voelt 'ie wel normaal aan, het is bijna alleen op dat weggetje.
Ja, daar ligt het er al wel weer aardig bij, juist daarvoor is het zo baggerquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
steek vaak over van sterrenstraat af richting UT, om dan richting Deurningen te gaan.
Maar die stoplichten registreren soms geen motoren
Even de bok tegen het asfalt aan knallenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
steek vaak over van sterrenstraat af richting UT, om dan richting Deurningen te gaan.
Maar die stoplichten registreren soms geen motoren
Helpt niksquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Even de bok tegen het asfalt aan knallen
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:45 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, je kunt ook niet teveel verwachten van een regio waar vervoer nog meerendeels via paard en wagen gaat natuurlijk
Wheeliesquote:
Wasda?quote:
Gemist helaasquote:
hoe dacht je dat ik naar huis reed door de regen op kersverse bandenquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:15 schreef Piles het volgende:
Vandaag eindelijk weer eens op de motor naar mn werk, en het beviel best weer goed
Als een oud wijf de bocht door, maar als ik daardoor niet val vind ik het prima
Dan zijn al die zijwiel-grapjes zo gek nog nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe dacht je dat ik naar huis reed door de regen op kersverse banden
quote:Op maandag 11 november 2013 22:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Krijg je standaard bij aankoop van een TA. Best wel handig met koken enzo.
Bij aankoop van een Yamaha krijg je ook zoiets, maar die laat alles uit d'r handen flikkeren heb ik me laten vertellen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:38 schreef Dampu020 het volgende:
Wie rijdt er in Amsterdam dan? Brag and Boost iemand?
prima fiets toch niets mis meequote:Op woensdag 13 november 2013 00:12 schreef intoxicated het volgende:
Zooooooo, vandaag mijn eerste motor gekocht![]()
[ afbeelding ]
DL650 uit 2005. Gaat voor mij nu even hard zat, leuk om mee te beginnenVandaag een dagje getoerd, zaterdag een rondje IJsselmeer als de weersvoorspellingen kloppen. Anders even langs Louis voor een setje van deze
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:38 schreef Dampu020 het volgende:
Wie rijdt er in Amsterdam dan? Brag and Boost iemand?
quote:Welkom op de website van Brag & Boost
We zijn een groep die samen de zelfde liefde delen.
De liefde voor snelheid en alles wat door een motor aangedreven word
Kamaraadschap, Plezier, en Loyaliteit zijn onze kernwoorden.
lekker op de gympen op de motor.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:12 schreef intoxicated het volgende:
Zooooooo, vandaag mijn eerste motor gekocht![]()
[ afbeelding ]
DL650 uit 2005. Gaat voor mij nu even hard zat, leuk om mee te beginnenVandaag een dagje getoerd, zaterdag een rondje IJsselmeer als de weersvoorspellingen kloppen. Anders even langs Louis voor een setje van deze
Wat is er mis met 650?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:12 schreef intoxicated het volgende:
Zooooooo, vandaag mijn eerste motor gekocht![]()
[ afbeelding ]
DL650 uit 2005. Gaat voor mij nu even hard zat, leuk om mee te beginnenVandaag een dagje getoerd, zaterdag een rondje IJsselmeer als de weersvoorspellingen kloppen. Anders even langs Louis voor een setje van deze
simpele wiskunde zegt 10 minder goed dan 660quote:Op woensdag 13 november 2013 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is er mis met 650?
125cc is wel beetje weinig, maar 650 is toch wel dik zat lijkt me?
Neem aan dat je gewoon beetje gaat asfalt toeren?
Als meer gegarandeerd beter is?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
simpele wiskunde zegt 10 minder goed dan 660
dan ga ik vandaag nog naar de bmw dealer voor een 1200quote:Op woensdag 13 november 2013 12:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als meer gegarandeerd beter is?
KTM 1290!quote:Op woensdag 13 november 2013 12:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan ga ik vandaag nog naar de bmw dealer voor een 1200
geen ideequote:Op woensdag 13 november 2013 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
Maar even zonder gekheid die DL650 lijkt me best leuke cruise fiets... waarom geeft ie dan aan dat die licht is?
daarmee zou ik mijn 2014 trip niet eens kunnen maken zonder de onderhoudsinterval te overschrijdenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
Maar even zonder gekheid die DL650 lijkt me best leuke cruise fiets... waarom geeft ie dan aan dat die licht is?
Wat is in godsnaam de onderhoudsinterval van het ding? zet er dan meteen ff neer...quote:Op woensdag 13 november 2013 12:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daarmee zou ik mijn 2014 trip niet eens kunnen maken zonder de onderhoudsinterval te overschrijden
ik dacht 7.5kquote:Op woensdag 13 november 2013 12:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam de onderhoudsinterval van het ding? zet er dan meteen ff neer...
Niet verkeerd dingetje. Gefeliciteerd ermee. Hopelijk er ook een mooi en stevig en passend motorpak erbij gekocht?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:12 schreef intoxicated het volgende:
Zooooooo, vandaag mijn eerste motor gekocht![]()
DL650 uit 2005. Gaat voor mij nu even hard zat, leuk om mee te beginnenVandaag een dagje getoerd, zaterdag een rondje IJsselmeer als de weersvoorspellingen kloppen. Anders even langs Louis voor een setje van deze
Goed geld verdienen, een brakke kost 300 euro een goede 4.000!!!quote:Op woensdag 13 november 2013 13:03 schreef stinkie het volgende:
Mijn overbuurman heeft een leuke hobby aan het opkopen van oude crossertjes en daar weer goede van maken. Heeft regelmatig een 'nieuwe' goed rijden XT staan. En die worden dan niet veel later weer verkocht. Waarna het volgende project begint
Net nog een stukje gereden. Het weer was goed en de drukte viel meequote:Op woensdag 13 november 2013 15:02 schreef MaximumRush het volgende:
Ik krijg ook gelijk weer zin om te rijden.![]()
Maar goed, motor staat nog steeds in m'n garage met de koppelingsplaten eruit.
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
achter je reed een file trage slak
Hij was die ene die permanent op de claxon hingquote:Op woensdag 13 november 2013 16:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar reed jij zeker ook tussen dan?
Jep, een leren Alpinestars pak (2 delen)quote:Op woensdag 13 november 2013 12:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet verkeerd dingetje. Gefeliciteerd ermee. Hopelijk er ook een mooi en stevig en passend motorpak erbij gekocht?
Houd dan de tour data van fok in de gatenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:20 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Jep, een leren Alpinestars pak (2 delen).
Verder bedoelde ik er niet mee te zeggen dat het een lichte motor is hoorAlleen het is niet meteen een 120pk racemonster
Dat is ook totaal niet wat ik zoek; lekker toeren op het asfalt is inderdaad mijn plan
Op de A20 ook altijd leuk als de brug open is geweest. En dan lekker vrij baan als je richting de Beneluxtunnel gaatquote:Op woensdag 13 november 2013 18:41 schreef Piles het volgende:
Reed vanochtend in de ochtendspits helemaal alleen op de A6, best apart
Lag een dode zwaan op de linkerbaan (), die was Wegenwachtmeneer aan het weghalen, dus even complete verkeersstop om naar de vluchtstrook te komen. En ik stond vooraan
schuberth c3quote:Op woensdag 13 november 2013 20:40 schreef klawie het volgende:
Iemand een tip voor een goeie helm vooral kwa geluid
Dus online wordt niks??quote:Op woensdag 13 november 2013 20:50 schreef Dekatria het volgende:
Schuberth of Shoei. Pasvorm verschilt, dus zeker eerst even zo'n ding opdoen voordat je 'm koopt.
Met een lagere prijs krijg je logischerwijs ook meer concessies wat betreft windlawaai. Nolan al bekeken?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef klawie het volgende:
[..]
Hele mooie helm alleen ver boven mijn budget
Komt goed als ik bl een winkel in loop kom ik er ook uit met 1quote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef BlackLining het volgende:
Helmen nooit online kopen. Altijd goed passen in de winkel.
En vervolgens ook niet zo'n klootzak zijn natuurlijk om je in de winkel te laten adviseren om zo'n helm vervolgens alsnog online te kopen![]()
nolan zou kunnen kwa prijsquote:Op woensdag 13 november 2013 21:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met een lagere prijs krijg je logischerwijs ook meer concessies wat betreft windlawaai. Nolan al bekeken?
Want?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef BlackLining het volgende:
Helmen nooit online kopen. Altijd goed passen in de winkel.
En vervolgens ook niet zo'n klootzak zijn natuurlijk om je in de winkel te laten adviseren om zo'n helm vervolgens alsnog online te kopen![]()
Want?quote:
Altijd bij Louis bestellen. Scheelt veel met moto/port/zoomquote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef klawie het volgende:
Motorzoom en duitsland scheelt effe 200 euro
Heb met me broek ook gedaan, besteld in overleg.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:13 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar das toch geklooi? Telkens weer terugsturen enzo..![]()
1x online helm gekocht, nooit weer. Zit er nu nog mee
Edit: Waarom loopt die quote nu weer te eikelen?
Heb met me broek ook gedaan, besteld in overleg.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar das toch geklooi? Telkens weer terugsturen enzo..![]()
1x online helm gekocht, nooit weer. Zit er nu nog mee
Edit: Waarom loopt die quote nu weer te eikelen?
Passen en advies krijgen terwijl je weet dat je hem niet bij die zaak gaat kopen is gewoon onbeschoft. Je verdoet de tijd van de winkelier en tijd is geld.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Want?
Als ie ergens anders goedkoper is is dat toch vrij normaal? Tenzij zij mij in de winkel ook de prijs kloppend kunnen maken.
Tientje of 2 duurder no problem, maar soms scheelt het je meer dan 100 a 150 euro!
Je kunt btw bij goede webshops gewoon helm terug sturen als ie niet goed past.
Zo zit de maatschappij inelkaar. Als ik ergens 2 tientjes goedkoper uit ben doe ik dat.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Passen en advies krijgen terwijl je weet dat je hem niet bij die zaak gaat kopen is gewoon onbeschoft. Je verdoet de tijd van de winkelier en tijd is geld.
Is onzin, heb zelf in een winkel gewerkt, en heb zelfs mensen erop gewezen dat ie online ergens goedkoper was. Is stukje service wat ik de mensen dan biedquote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Passen en advies krijgen terwijl je weet dat je hem niet bij die zaak gaat kopen is gewoon onbeschoft. Je verdoet de tijd van de winkelier en tijd is geld.
m'n shoei neotec was online 100 euro duurder ofzo, mooie korting gekregen bij de valkenier waardoor het nog 20 euro scheelde. voor die prijs heb ik em gewoon bij hun besteld, ook makkelijker met garantie ed.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zo zit de maatschappij inelkaar. Als ik ergens 2 tientjes goedkoper uit ben doe ik dat.
Natuurlijk niet, maar als je naar de winkel gaat om iets te passen terwijl je van tevoren weet dat je het toch online gaat bestellen ben je een pannenkoek.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is onzin, heb zelf in een winkel gewerkt, en heb zelfs mensen erop gewezen dat ie online ergens goedkoper was. Is stukje service wat ik de mensen dan biedeven passen no problem.
Dus als je een mooie fijne helm past dan moet je hem ook meteen daar kopen? mag je niet even bij de buurman kijken?
Ja, maar als ik een helm ga kopen pas ik eerst toch alles wat los en vast zit.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar als je naar de winkel gaat om iets te passen terwijl je van tevoren weet dat je hem toch online gaat bestellen ben je een pannenkoek.
Ik denk dat dit een dagelijkse gang van zaken is bij diverse motorzaken.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar als je naar de winkel gaat om iets te passen terwijl je van tevoren weet dat je het toch online gaat bestellen ben je een pannenkoek.
Dat weet ik wel zeker, maar dat betekent niet dat het netjes is.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:23 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een dagelijkse gang van zaken is bij diverse motorzaken.
Netjes is anders idd.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, maar dat betekent niet dat het netjes is.
Daarom.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:35 schreef BlackLining het volgende:
Mja, als het echt honderd euro scheelt, vooruit dan. Dan nog zou ik trouwens de winkel daarop wijzen, in de meeste motorzaken valt prima te onderhandelen.
Voor simpele dingen doe ik het ook niet, maar als zo'n verkoper een uur met je bezig is om advies te geven vind ik het wel zo netjes de helm daar ook te kopenmits je niet loeihard getild wordt natuurlijk, maar service mag ook wat kosten.
was niet eens een dozenschuiverquote:Op woensdag 13 november 2013 21:50 schreef daNpy het volgende:
Dat is wel erg netjes
Iemand met een echte winkel kan gewoon niet op tegen dozen schuivers. Die hebben veel minder vaste lasten.
En wie zat er vervolgens altijd te wachten buiten de pashokjes?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar als ik een helm ga kopen pas ik eerst toch alles wat los en vast zit.
Dus in allerlei winkels etc.
Daarna kijk ik wat ik mooist/fijnst vind en kan ik rustig ff online kijken.
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:01 schreef punkmuis het volgende:
[..]
En wie zat er vervolgens altijd te wachten buiten de pashokjes?
Ik hoef in ieder geval niet steeds naar Duitslandquote:Op woensdag 13 november 2013 23:01 schreef punkmuis het volgende:
[..]
En wie zat er vervolgens altijd te wachten buiten de pashokjes?
lekker boeiend. Je woont zo ongeveer in duitslandquote:Op woensdag 13 november 2013 23:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoef in ieder geval niet steeds naar Duitsland
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekker boeiend. Je woont zo ongeveer in duitsland
niet dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet dan?Ja, behalve dat als alles volgens plan gaat ik dan bezig ben met mijn afstuderen. En aangezien ik nog niet weet hoe en wat qua planning wordt dat een last minute beslissing denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Klopt, maar wel een necessary evil.quote:
Handig voor Goldwing rijders.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
Plus je kan meteen shit uit de oven halen!
Nee, ver-stralersquote:Op donderdag 14 november 2013 16:37 schreef KneusTeun het volgende:
Als ik veel zuip kan ik ook ver stralen....
Nee gewoon met imbusjes onder de spiegels.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:39 schreef KneusTeun het volgende:
wtf, heb je ze er ook met keilbouten in geknald? DAMN1!
Functie boven vorm.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:22 schreef Salatrel het volgende:
Is het heel erg als ik het echt enorm lelijk vind staan?
Als je tiewraps en ducttape gewent bent is alles mooiquote:Op donderdag 14 november 2013 17:51 schreef Anne het volgende:
Ja, maar dit is gewoon lelijk gedaan..
Dafuq gastquote:Op donderdag 14 november 2013 16:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, ver-stralers
[ afbeelding ]
haha, kloptquote:Op donderdag 14 november 2013 17:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als je tiewraps en ducttape gewent bent is alles mooi
het ziet er idd uit alsof ie per ongeluk met de motor door pad 3 van de lokale bouwmarkt heenregereden isquote:Op donderdag 14 november 2013 18:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dafuq gastwist je geen lelijkerd oplossing?
mooiquote:Op donderdag 14 november 2013 16:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, ver-stralers
[ afbeelding ]
nee een betere steun voor de zumo die speciaal ontworpen is voor het stangetje achter de ruit. Zit ie steviger vast en kan ik tenminste die donkere ruit weer gebruiken zonder dat de beugel tegen de ruit aan triltquote:
Vetquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:13 schreef lipjes het volgende:
En ik ben "In the market" voor de MF 500 euro Challenge.
Besloten om eraan mee te gaan doen, nu maar hopen dat m'n lichaam mee gaat werken dan
Supertofquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:13 schreef lipjes het volgende:
En ik ben "In the market" voor de MF 500 euro Challenge.
Besloten om eraan mee te gaan doen, nu maar hopen dat m'n lichaam mee gaat werken dan
service en motoport zie je niet vaak in 1 zin! dus das wel netjesquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:10 schreef Dekatria het volgende:
Zeg 'ns 'aaah'...
[ afbeelding ]
Kwam er terloops achter dat de scheur in m'n rechterpaneel mysterieus gefikst is met composiet... en ik was het niet. Waarschijnlijk dus service van Motoport toen ik 'm wegbracht voor kleppen en carbs in September
Ben overigens in de markt voor een nieuwe koplampunit, de huidige vertoont aan de binnenkant wat tekenen van ouderdom.
Remmen = bij twijfel niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:44 schreef kepler het volgende:
[..]
Haha, dat hoor ik dus ook steeds. Maar toch blijf ik het spannend vinden.Ik wil de klauwen eigenlijk ook reviseren, als ik dan toch bezig ben
(wordt wel een beetje off topic)
Wat moet ie ervoor hebben? een witte of een paarse?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:57 schreef stinkie het volgende:
Collega wil z'n AT verkopen. '98er. Wat voor jou SD?
Tevens; oudquote:
Je bent zelf oudquote:
Crewbash, dat wordt een weekie op een houtje bijten dudequote:Op zaterdag 16 november 2013 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je bent zelf oud![]()
Maar zou kunnen, ik had hem nog niet eerder gezien
Ik moest best lachen om die Moslim-fotoquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:11 schreef Anne het volgende:
Voor de mensen met een vriendin:
[ afbeelding ]
Voor de mensen met een hond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de mensen met een geloof:
[ afbeelding ]
Voor de mensen met overmatige transpiratie:
[ afbeelding ]
Voor de mensen met een baby:
[ afbeelding ]
quote:Opee is only 8, but he's already a popular veteran in the down and dirty sport of motocross.
He can pull 6 Gs. He's been the centerfold for Cycle News and poses regularly for fan photos. He's a survivor of the grueling Baja 500 and has racked up more than 10,000 hours on a dirt bike.
Sometimes, you can barely see the 70-pound pooch – a blue merle Australian shepherd – through the dust on his goggles and his custom helmet, complete with cam.
"I am his biggest fan," said Mike Schelin, Opee's owner, race partner and a purveyor of used motorcycle parts from a shop next to his mobile home.
Schelin got the dog in 2001 shortly after his divorce. He raises him with other dogs and two horses at a spread he calls Miracle Flats. Known as "The Dogfather" to some in the sport, Schelin always takes a back seat to Opee.
"He was my instant best friend," Schelin said. "He slept in my tool bag. There was something about him. He's had charisma since Day One. I knew I had a dog who could make a difference."
Schelin, 41, realized he had a four-legged motocross fan as a pet when he started riding in the desert with Opee on the chase.
"I felt bad for him, he would run so long." So Schelin bought a four-wheeler and they went desert riding together. The dog didn't like the dust in his eyes, so Schelin got him goggles. One day, Opee ditched the four-wheeler and hopped on the motorcycle tank, where he's been ever since, Schelin said.
If the bike isn't moving, Opee will just fall asleep on the tank. They keep it bare because they've never found a covering that's comfortable for the dog, Schelin said.
Reaction to Opee was magic. He was an instant canine ambassador to off-roading. Finding sponsors was no problem and soon Opee had his own custom gear, including a specially made neck brace, inflatable vest, backpack, water supply and several jerseys. He got his American Motorcycle Association card and his SCORE International card, the latter so he could race in Baja.
The dog does lots of other things, too. He's been a search and rescuer, a California assistance dog and visits kids in hospitals with Schelin. They regularly work crowds at races in the area, including the Supercross in Anaheim.
Opee appears to be Schelin's biggest fan as well. "From what I see, he loves Mike and would go anywhere with him," said Ricky Johnson, a seven-time national motorcycle champion who owns Perris Raceway near Schelin's place.
Opee and Schelin race, but not to win. Because they're different and for safety's sake, they always start in the rear and they only compete with the cyclist in front of them, Schelin said.
Schelin's greatest triumph came when his five-member team – with Opee in the driver's seat for 276 miles – finished the cross-country Baja 500 with 10 minutes to spare – in 17 hours, 49 minutes, 36 seconds – and ahead of half the pack.
"The average person races eight times before he finishes," he said.
In the beginning, Schelin had trouble seeing around Opee, but they worked out shifts and leans and it's seldom a problem now. Schelin also uses voice commands.
"When we come up to a jump, I tell him to set it up and he will drop down and give me more of a view," Schelin said. If they're at the bottom of a cliff or big hill and there's too much weight, he just tells Opee to get off and meet him at the top.
Schelin doesn't go racing without Opee these days. "I can't go as fast without him. I can't jump as far without him. I don't feel as safe without him. He's become a natural part of the bike with me. We have this natural rhythm."
Even the most skilled motocross racer has a plaster cast past and Opee is no exception. His worst crash came in the 2006 Baja 500.
"We took a spill at 75 mph in the dirt and went into a 40-foot skid," Schelin said.
The dog isn't attached to the bike or Schelin in any way. He skinned his nose and scraped his paw. Schelin sliced his leg. The injuries weren't enough to put them out of the race though.
"I would never do anything to hurt my dog," Schelin said. "Opee keeps me in check at all times. If he doesn't jump up on the bike, we don't go."
Schelin is not only racing partner but stage dad for his dog, with a few goals for the future: Do a back flip with Opee into a foam pit ("he would hold on the same way I do – gravity"); see Opee recognized as the fastest dog on the planet (he's written to Guinness); take a tandem skydive; and go to the movies to see Opee in a major motion picture.
Schelin answered a Hollywood agent's TV ad three years ago, but he hasn't heard back and is looking for representation. Opee, he said, is too talented to go undiscovered.
"The only thing missing is the cape."
Leuk verhaal inderdaad!quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:44 schreef Anne het volgende:
Ik om de hond vooral. Het verhaal erachter:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:49 schreef Geerd het volgende:
Nou een zoekertje dan maar? Wat voor motor is het in de eerste aflevering van Kees en Co?Ik heb dat ook wel eens zitten zoeken ja. Kenteken in de RDW levert niks op. Ik denk een VTR1000f.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Nope, dikke Daytona gewoon,quote:Op zondag 17 november 2013 02:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens zitten zoeken ja. Kenteken in de RDW levert niks op. Ik denk een VTR1000f.
Wat?? Ik heb mijn cbr ook in de file gereden maar kwam er iets beter vanafquote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Daantke het volgende:
Weten jullie nog dat ik maandag een Transalp kocht? Ik was m vandaag zo beu dat ik m maar in een file heb gereden. Schat zo maar in dat ie total loss is. Ikzelf voorlopig met een gecompliceerd gebroken bovenbeen in het ziekenhuis. Vanmiddag al wel geopereerd.
Sterkte gozer!!quote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Daantke het volgende:
Weten jullie nog dat ik maandag een Transalp kocht? Ik was m vandaag zo beu dat ik m maar in een file heb gereden. Schat zo maar in dat ie total loss is. Ikzelf voorlopig met een gecompliceerd gebroken bovenbeen in het ziekenhuis. Vanmiddag al wel geopereerd.
ai... Sterkte!quote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Daantke het volgende:
Weten jullie nog dat ik maandag een Transalp kocht? Ik was m vandaag zo beu dat ik m maar in een file heb gereden. Schat zo maar in dat ie total loss is. Ikzelf voorlopig met een gecompliceerd gebroken bovenbeen in het ziekenhuis. Vanmiddag al wel geopereerd.
paars. 2500 geloof ik.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat moet ie ervoor hebben? een witte of een paarse?
Jezus.... Sterkte!quote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Daantke het volgende:
Weten jullie nog dat ik maandag een Transalp kocht? Ik was m vandaag zo beu dat ik m maar in een file heb gereden. Schat zo maar in dat ie total loss is. Ikzelf voorlopig met een gecompliceerd gebroken bovenbeen in het ziekenhuis. Vanmiddag al wel geopereerd.
Jeuzesquote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Daantke het volgende:
Weten jullie nog dat ik maandag een Transalp kocht? Ik was m vandaag zo beu dat ik m maar in een file heb gereden. Schat zo maar in dat ie total loss is. Ikzelf voorlopig met een gecompliceerd gebroken bovenbeen in het ziekenhuis. Vanmiddag al wel geopereerd.
Godverdomme manquote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Daantke het volgende:
Weten jullie nog dat ik maandag een Transalp kocht? Ik was m vandaag zo beu dat ik m maar in een file heb gereden. Schat zo maar in dat ie total loss is. Ikzelf voorlopig met een gecompliceerd gebroken bovenbeen in het ziekenhuis. Vanmiddag al wel geopereerd.
aiaiai gewoon de file niet gezien?quote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Daantke het volgende:
Weten jullie nog dat ik maandag een Transalp kocht? Ik was m vandaag zo beu dat ik m maar in een file heb gereden. Schat zo maar in dat ie total loss is. Ikzelf voorlopig met een gecompliceerd gebroken bovenbeen in het ziekenhuis. Vanmiddag al wel geopereerd.
mist? transalp heel en 50 auto's Total loss?quote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Daantke het volgende:
Weten jullie nog dat ik maandag een Transalp kocht? Ik was m vandaag zo beu dat ik m maar in een file heb gereden. Schat zo maar in dat ie total loss is. Ikzelf voorlopig met een gecompliceerd gebroken bovenbeen in het ziekenhuis. Vanmiddag al wel geopereerd.
Beterschap!quote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Daantke het volgende:
Weten jullie nog dat ik maandag een Transalp kocht? Ik was m vandaag zo beu dat ik m maar in een file heb gereden. Schat zo maar in dat ie total loss is. Ikzelf voorlopig met een gecompliceerd gebroken bovenbeen in het ziekenhuis. Vanmiddag al wel geopereerd.
Auw, dat deed je niet goedquote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Daantke het volgende:
Weten jullie nog dat ik maandag een Transalp kocht? Ik was m vandaag zo beu dat ik m maar in een file heb gereden. Schat zo maar in dat ie total loss is. Ikzelf voorlopig met een gecompliceerd gebroken bovenbeen in het ziekenhuis. Vanmiddag al wel geopereerd.
prijs is OK, kleur is dramaquote:
Sterkte ermee. Mijn bovenbeen is nu na 2 maanden goed aan het genezen, ik kan over 2 maanden waarschijnlijk weer zonder krukken lopen.quote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Daantke het volgende:
Weten jullie nog dat ik maandag een Transalp kocht? Ik was m vandaag zo beu dat ik m maar in een file heb gereden. Schat zo maar in dat ie total loss is. Ikzelf voorlopig met een gecompliceerd gebroken bovenbeen in het ziekenhuis. Vanmiddag al wel geopereerd.
Ja, dat is dus ook mijn idee. Misschien moet ik gewoon maar eerst beginnen met de remblokjesquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Remmen = bij twijfel niet aan beginnen.
Zoek liever iemand in de buurt die het vaker gedaan heeft en je even kan helpendan kun je het daarna ook, want moeilijk is het inderdaad niet. Belangrijk wel.
Dingen zoals remblokjes vervangen, olie, etc. wil ik nog wel zelf (proberen te) doen. Veel meer dan dat laat ik wel aan de prof overquote:Op zondag 17 november 2013 19:25 schreef KneusTeun het volgende:
Ik moet volgens mij kleppen gaan stellen. Om de 10.000km dacht ik zo.
Denk dat ik dat wel ga laten doen, hoewel ik niet idee heb dat er ook maar iets verkeerd is.
getril ja? Dan moet ik elke dag kleppen stellenquote:Op zondag 17 november 2013 19:42 schreef BlackLining het volgende:
Ook kleppen stellen is prima zelf te doen. Ik doe het om de 6.000km. Volgens het boekje om de 10.000, maar er valt doorgaans al meer dan genoeg bij te stellen. Binnen 1000km moet ie weer denk ik, de teller staat inmiddels op 106.000km
Scheelt kabaal, benzine verbruik en getril.
Uiteindelijk is alles zelf te doen natuurlijk, maar je moet wel handig (genoeg) zijn, de tools hebben, een droge garage, etc.quote:Op zondag 17 november 2013 19:42 schreef BlackLining het volgende:
Ook kleppen stellen is prima zelf te doen. Ik doe het om de 6.000km. Volgens het boekje om de 10.000, maar er valt doorgaans al meer dan genoeg bij te stellen. Binnen 1000km moet ie weer denk ik, de teller staat inmiddels op 106.000km
Scheelt kabaal, benzine verbruik en getril.
Schijnt bij de XTZ750 wel lastig te zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 19:42 schreef BlackLining het volgende:
Ook kleppen stellen is prima zelf te doen. Ik doe het om de 6.000km. Volgens het boekje om de 10.000, maar er valt doorgaans al meer dan genoeg bij te stellen. Binnen 1000km moet ie weer denk ik, de teller staat inmiddels op 106.000km
Scheelt kabaal, benzine verbruik en getril.
Ik vind het al een hoop werk om bij de bougies te komenquote:Op zondag 17 november 2013 19:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Schijnt bij de XTZ750 wel lastig te zijn.
Of het aan de 5 kleppen per cilinders komt of door lastig door weinig ruimte weet ik niet.
Maar schijnt wel iets lastiger zijn dan standaard fiets.
Vijf kleppen per cilinder is toch gewoon vijf keer per cilinder stellen in plaats van vier? En dan alsnog moet jij 10 keer, en ik 16quote:Op zondag 17 november 2013 19:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Schijnt bij de XTZ750 wel lastig te zijn.
Of het aan de 5 kleppen per cilinders komt of door lastig door weinig ruimte weet ik niet.
Maar schijnt wel iets lastiger zijn dan standaard fiets.
Tank erop en eraf; half uurtje. Tijdwinst met kleppen stellen; een uur, gemak en gebrek aan stress; onbetaalbaar.quote:Op zondag 17 november 2013 19:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Schijnt bij de XTZ750 wel lastig te zijn.
Of het aan de 5 kleppen per cilinders komt of door lastig door weinig ruimte weet ik niet.
Maar schijnt wel iets lastiger zijn dan standaard fiets.
Radiateur moet er ook nog af dacht ik.quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tank erop en eraf; half uurtje. Tijdwinst met kleppen stellen; een uur, gemak en gebrek aan stress; onbetaalbaar.
Hmja, dan heb je er een beste kutklus aan ja.quote:Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Radiateur moet er ook nog af dacht ik.
Er was in ieder geval wat waardoor het wel een klusje was wat langer duurde dan het zou moeten doen.
Herkenbaar. Mijn reisgenoot reed ook voor me en zag me ook vliegen. Maarja als je bij kennis blijft weet je in ieder geval dat je hoofd nog heel is. Een gebroken bovenbeen geneest in de meeste gevallen weer 100%, duurt alleen een jaartje.quote:Op maandag 18 november 2013 08:34 schreef Daantke het volgende:
Thnx iedereen! Auto's voor me remden, alleen de 2 auto's direct voor me zagen dat pas heel laat en moesten heel hard remmen, en ik zag dat dus ook te laat.
Drie meter voor die auto terechtgekomen. M'n broer die een paar auto's voor me reed, zag me vliegen in z'n spiegels... En wist niet eens of ik nog leefde toen hij naar me toe liep :x die eerste momenten op het asfalt is ook heel kut. Was de hele tijd goed bij kennis. Dus je zit je af te vragen of je ooit nog kan lopen
ik heb een e/fiets en een motor!!!quote:Op maandag 18 november 2013 13:27 schreef Gummiebeer het volgende:
Sterkte Daantke! En sterkte met het revalidatieproces.
Hier in de buurt zijn duistere figuren bezig om 's nachts schuren open te breken, voornamelijk om die e-fietsen te jatten..afgelopen weekend weer raak. Aangezien mijn motor ook in de schuur staat slaap ik niet zo lekker meer![]()
Kutvolk
Noem ie mien motor nou een aanhangsel?quote:Op maandag 18 november 2013 13:58 schreef KneusTeun het volgende:
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=14563.0
Mooie reis ook wel dit! mits je beetje ww2 interessant vind.
En ja, ik heb me motor wel verzekerd tegen diefstal. En zit met 2 sloten vast.(artsy fartsy natuurlijk)
De bmw van 200+kg hang aan mijn yamaha van 230+kg en beide dus ook nog schijfrem.
Dan moeten ze of heel stil met een slijptol in een drukke straat bezig, of beresterk zijn!
quote:Op maandag 18 november 2013 14:04 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Noem ie mien motor nou een aanhangsel?
Enne, don't jinx it. We zijn al een 2 fietsen kwijt...
ik heb WA+ maar geen idee wat ik eigenlijk uitgekeerd zou krijgen.....quote:Op maandag 18 november 2013 14:28 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik krijg iig niks uitgekeerd met diefstal. Ik krijg mijn antieke alp niet eens in de WA+![]()
En al zou ik de alp in WA+ krijgen...dagwaarde +/- ¤500, daar haal je geen motor voor vergelijkbaar met de alp
Dagwaarde.quote:Op maandag 18 november 2013 14:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik heb WA+ maar geen idee wat ik eigenlijk uitgekeerd zou krijgen.....
Hej, is een tijdloze klassieker!quote:Op maandag 18 november 2013 14:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dagwaarde.
In jou geval ook iets van ¤500 met geluk. De Ten is oud en heeft geen waarde meer voor een maatschappij.
Ik zie wel meer motoren die voor een belachelijke prijs aangeboden worden. Maar dat wil niet zeggen dat een verzekeringsmaatschappij dat ook zo ziet!quote:Op maandag 18 november 2013 14:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hej, is een tijdloze klassieker!![]()
Maar als ik kijk bij dealers gaan ze voor 2k of meer weg!
Ik heb als dagwaarde 1700 ofzo doorgegeven dacht ik.quote:Op maandag 18 november 2013 14:56 schreef BlackLining het volgende:
De mijne zit ook op WA+. Kon zelf dagwaarde aangeven. Betaal je ook meer premie natuurlijk.
Staat nu alleen met stuur en schijremslot op de stoep. Verzekerd op een ART 4 kettingslot, maar dat slot ligt veilig met originele verpakking, sleutels en bonnetjes in de kluis. Ben al vaker genaaid door verzekeraars, dat trucje ken ik. Mocht het nodig zijn, slijp ik dat slot zelf wel even doormidden.
Agenten zijn ook de kwaadste nietquote:Op maandag 18 november 2013 15:00 schreef KneusTeun het volgende:
Ik reed laatst na dat stuk crossen, voor politie busje, lui vrolijk zwaaien! (zat vol met drek)
Thuis gekomen zegt punkmuis "dat mag niet he!"ik niet snappen, en zag toen pas dat hele kenteken weg was.... alleen nog maar modder, vond wel apart dat ze daar niet even wat van zeiden.
[..]
Ik heb als dagwaarde 1700 ofzo doorgegeven dacht ik.
Normaal is het voordeel va de Alp juist dat je over veel verkeer heen kunt kijken en je zo ver vooruit kunt kijken.quote:Op maandag 18 november 2013 08:34 schreef Daantke het volgende:
Thnx iedereen! Auto's voor me remden, alleen de 2 auto's direct voor me zagen dat pas heel laat en moesten heel hard remmen, en ik zag dat dus ook te laat.
Drie meter voor die auto terechtgekomen. M'n broer die een paar auto's voor me reed, zag me vliegen in z'n spiegels... En wist niet eens of ik nog leefde toen hij naar me toe liep :x die eerste momenten op het asfalt is ook heel kut. Was de hele tijd goed bij kennis. Dus je zit je af te vragen of je ooit nog kan lopen
Zijn ze er niet al jaren uit? Ik heb ze nog nooit gezien eerlijk gezegd...quote:Op maandag 18 november 2013 14:53 schreef Gummiebeer het volgende:
Tevens altijd lachen als je naast een motoragent staat voor een verkeerslicht. Altijd de systeemhelm omhoog en effe zeggen dat m'n Alp een mooie motor is![]()
Ze gaan er allemaal uit en dat vinden de blauwen niet leuk. Beste dienstfiets ooit vinden zij
Vertel.quote:Op maandag 18 november 2013 14:56 schreef BlackLining het volgende:
De mijne zit ook op WA+. Kon zelf dagwaarde aangeven. Betaal je ook meer premie natuurlijk.
Staat nu alleen met stuur en schijremslot op de stoep. Verzekerd op een ART 4 kettingslot, maar dat slot ligt veilig met originele verpakking, sleutels en bonnetjes in de kluis. Ben al vaker genaaid door verzekeraars, dat trucje ken ik. Mocht het nodig zijn, slijp ik dat slot zelf wel even doormidden.
Hier in het Oosten rijden nog enkele. In het westen ook nog af en toe, maar die gaan er snel uit.quote:Op maandag 18 november 2013 17:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zijn ze er niet al jaren uit? Ik heb ze nog nooit gezien eerlijk gezegd...
Verbaast mij toch iedere keer weer hoe hard die krengen kunnenquote:Op maandag 18 november 2013 17:19 schreef BlackLining het volgende:
Hier rijden ze op veel te lompe BMWs. Twee weken terug nog proefondervindelijk vastgesteld![]()
[ afbeelding ]
Was met een trapfiets. Gejat terwijl die aan kettingslot aan een hek hing. Kettingslot is gewoon doorgeknipt denk ik, en fiets weg. Verzekering geloofde mij ondanks overhandigen van originele sleutels van de fiets en het slot niet. Want ja, geen sporen van braak. Had hem net zo goed verkocht kunnen hebben met reservesleutels. Kon hem vergoed krijgen als ik kon bewijzen dat hij daadwerkelijk uit dat slot gehaald was.quote:
Eh, geen sporen van braak... dat slot was toch doorgeknipt?quote:Op maandag 18 november 2013 18:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Was met een trapfiets. Gejat terwijl die aan kettingslot aan een hek hing. Kettingslot is gewoon doorgeknipt denk ik, en fiets weg. Verzekering geloofde mij ondanks overhandigen van originele sleutels van de fiets en het slot niet. Want ja, geen sporen van braak. Had hem net zo goed verkocht kunnen hebben met reservesleutels. Kon hem vergoed krijgen als ik kon bewijzen dat hij daadwerkelijk uit dat slot gehaald was.
Dus vandaar, mochten ze me dat met de motor ook ooit flikken. Slot slijp ik zelf wel even door, en dan heb ik gewoon 'bewijs' dat hij gejat is. Compleet met spoor van braak en aankoopbewijs. Ik ben helemaal niet van het tillen van de verzekering, maar dat soort grappen werk ik niet aan mee
Slot was ook verdwenenquote:Op maandag 18 november 2013 18:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eh, geen sporen van braak... dat slot was toch doorgeknipt?
Op die 'fiets'.quote:Op maandag 18 november 2013 18:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Slot was ook verdwenenIk *denk* dat het doorgeknipt was.
quote:
Hmm.. zal ik? We... nee, ik zal hem niet inkoppenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:50 schreef Salatrel het volgende:
zo de nieuwe navi steun is gemonteerd en voor zover ik kan oordelen zal die niet meer tegen de ruit tikken en zit de navi bovendien een stuk robuuster vast. minder kans dat die verzakt als ik door een kuil, of over een drempel ga
spannend!!!! toitoitoiquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmm.. zal ik? We... nee, ik zal hem niet inkoppen
Zo, pakkie weer aan, en weer naar UdenPokkesaai stuk langs het kanaal
Op de terugweg even de touristische route en even kijken bij een vriendin van me die straks haar AVB examen heeft
ik heb het niet eens tegen mensen gezegd wanneer ik examen hadquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmm.. zal ik? We... nee, ik zal hem niet inkoppen
Zo, pakkie weer aan, en weer naar UdenPokkesaai stuk langs het kanaal
Op de terugweg even de touristische route en even kijken bij een vriendin van me die straks haar AVB examen heeft
Jij rijdt duidelijk niet vaak genoeg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:16 schreef BlackLining het volgende:
Ik kan godnondeju mijn motorbroek niet vinden
hij is gewoon een mooiweerrijderquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jij rijdt duidelijk niet vaak genoeg.
Ik ben jou niet tegen gekomen hoor!quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:32 schreef KneusTeun het volgende:
net mooi gereden, en gewassen.
En tot de ontdekking komen dat mijn oliepeil ongeveer 3cm onder empty stond!!!!!!! verschil tussen full en empty is slechts 1 cm
Reed stuk zand om boekeloquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:33 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ben jou niet tegen gekomen hoor!
ik heb laten laseren 3 jaar terugquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Zo'n hekel aan met dit weer, beslagen brillenglazen.![]()
Het vizier beslaat niet want Pinlock, maar die verdomde bril.. iemand onder de brildragers een gouden tip?
Vandaar, ik deed binnenstad opkloten.quote:
2 jaar terug had ik lenzen, ging veul beter. Laseren vind ik eng!quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb laten laseren 3 jaar terugnog geen dag spijt van gehad
lenzenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Zo'n hekel aan met dit weer, beslagen brillenglazen.![]()
Het vizier beslaat niet want Pinlock, maar die verdomde bril.. iemand onder de brildragers een gouden tip?
Vizier op een kier en anders je bril poetsen met een vochtig doekje en daarop een klein beetje afwasmiddel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Zo'n hekel aan met dit weer, beslagen brillenglazen.![]()
Het vizier beslaat niet want Pinlock, maar die verdomde bril.. iemand onder de brildragers een gouden tip?
quote:
Wist ik het maarquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Zo'n hekel aan met dit weer, beslagen brillenglazen.![]()
Het vizier beslaat niet want Pinlock, maar die verdomde bril.. iemand onder de brildragers een gouden tip?
Ik rij eigenlijk ook altijd met het vizier open (om te verhullen dat ik aan de drugs zitquote:Op woensdag 20 november 2013 09:34 schreef BlackLining het volgende:
Ik rij eigenlijk altijd met mijn vizier open. Moet mezelf op de snelweg ook echt aanleren om hem dicht te doen, want als ik hem dan te lang open laat staan zie ik eruit alsof ik volop aan de drugs zit
inb4 zo zie je er altijd uit
Maar zeker onder de 100 km/h gaat ie eigenlijk nooit dicht.
mij ook nietquote:Op woensdag 20 november 2013 12:18 schreef Dekatria het volgende:
Ik had vanmorgen gewoon ijs op m'n motorhoes. Da's me nog nooit overkomen.
Had het aan mijn zadelquote:Op woensdag 20 november 2013 12:18 schreef Dekatria het volgende:
Ik had vanmorgen gewoon ijs op m'n motorhoes. Da's me nog nooit overkomen.
Twintig mijl, dan loop je toch gewoon.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:57 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ve-civilisation.html
Wat is harder?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Twintig mijl, dan loop je toch gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |