Oh jawel hoor :-) Echter dolen er twee exemplaren rond hier waar je eigenlijk hetzelfde tegen zegt en dat keer 10, maar zodra de bedragen omhoog gaan snappen ze het pas etc.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt wel echt wat tegen vrouwen of niet soms? Tjeempig zeg.
Om wat door te laten dringen, dat jij bij scheiding jouw geld niet gaat delen met je ex? Dacht je nou echt serieus waar dat dat niet allang duidelijk was?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:44 schreef TryX het volgende:
[..]
Is blijkbaar nodig om bij een vrouwelijk brein door te dringen.
Snappen en overtuigen zijn twee dingen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:59 schreef TryX het volgende:
[..]
Oh jawel hoor :-) Echter dolen er twee exemplaren rond hier waar je eigenlijk hetzelfde tegen zegt en dat keer 10, maar zodra de bedragen omhoog gaan snappen ze het pas etc.
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Om wat door te laten dringen, dat jij bij scheiding jouw geld niet gaat delen met je ex? Dacht je nou echt serieus waar dat dat niet allang duidelijk was?
Twee vliegen in één klap dus.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Snappen en overtuigen zijn twee dingen.
Ja, blijf maar doen alsof ik het niet snap. Heel goed.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:14 schreef TryX het volgende:
[..]x 10.000
En nog zich dom voordoen of het gewoon zijn.
o! Nou snap ik het! Met een kleiner bedrag begreep ik er niks van!quote:Op woensdag 13 november 2013 15:29 schreef TryX het volgende:
[..]
Als je er een huis en/of auto van koopt.
Stel dat het om een groter bedrag gaat en ik heb 400.000 euro.
Koop een huis van 300.000 en een auto van 30.000 en van de rest richt ik het huis in en ga ik een paar keer met partner op vakantie.
Dan ga ik bij een scheiding echt de auto en het huis niet delen..
ja, ik ben overtuigd. Waarvan zal ik maar voor me houden.quote:
daar ben ik niet van overtuigd! Hij had nl 4 ton spaargeld, waarvan hij 3,3 ton zelf houdt, de vakantie gedeeld is (10.000 euro zeg) en de rest naar z'n vrouw gaatquote:Op woensdag 13 november 2013 16:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Om wat door te laten dringen, dat jij bij scheiding jouw geld niet gaat delen met je ex? Dacht je nou echt serieus waar dat dat niet allang duidelijk was?
Oh, dat is nog best wel tof, dan. Waar heeft ze dat aan te danken?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar ben ik niet van overtuigd! Hij had nl 4 ton spaargeld, waarvan hij 3,3 ton zelf houdt, de vakantie gedeeld is (10.000 euro zeg) en de rest naar z'n vrouw gaat [ afbeelding ]
ik denk aan de wekelijkse seks ofzoquote:Op woensdag 13 november 2013 16:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dat is nog best wel tof, dan. Waar heeft ze dat aan te danken?
Heel raar. Kennelijk trouwen de huisvrouwen hier op het forum om de man kaal te plukken.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o! Nou snap ik het! Met een kleiner bedrag begreep ik er niks van!
Je bedoelt dus dat je t huis en de auto graag wil houden, maar dat je t geld van de vakantie (en inboedel) niet terug hoeft. Beetje raar wel.
kun je geen enkele andere reden bedenken? Bv dat je t zelf graag wil, om welke reden dan ook?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
Trouw beloven aan elkaar is iets waar je niet voor hoeft te trouwen. Trouwen doe je omdat de overheid dat wil, omdat de familie het van je verwacht of omdat de kerk het van je eist. Stuk voor stuk een slechte reden. Ik zal nooit trouwen voor de wet. Blijft mijn vrouw lekker m'n vriendin.
Ik wil graag trouwen. Daarom hebben mijn vriendin en ik elkaar eeuwige trouw beloofd tot de dood ons scheidt. Het ritueel trouwen zegt me niks. Trouwen voor de staat vindt ik een love killer.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kun je geen enkele andere reden bedenken? Bv dat je t zelf graag wil, om welke reden dan ook?
En sommige mensen willen op rituele wijze aan elkaar die belofte doen. Niet omdat de overheid, kerk of familie dat wil, maar gewoon omdat ze dat zelf willen...quote:Op woensdag 13 november 2013 16:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik wil graag trouwen. Daarom hebben mijn vriendin en ik elkaar eeuwige trouw beloofd tot de dood ons scheidt. Het ritueel trouwen zegt me niks. Trouwen voor de staat vindt ik een love killer.
Dan moeten ze dat vooral doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
En sommige mensen willen op rituele wijze aan elkaar die belofte doen. Niet omdat de overheid, kerk of familie dat wil, maar gewoon omdat ze dat zelf willen...
Waarom schrijf je dan: "Trouwen doe je omdat de overheid dat wil, omdat de familie het van je verwacht of omdat de kerk het van je eist. Stuk voor stuk een slechte reden."?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat vooral doen.
Ik ergerde mij al eerder een beetje aan sommige sneren richting Ouder1 in dit topic en heb even gekeken waar déze opmerking nou weer op gebaseerd zou moeten zijn. Desbetreffende topic gevonden en ik kan maar één ding zeggen:quote:Op woensdag 13 november 2013 14:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom dat kind is weg gegaan. Die andere van 13 zit de dagen te tellen tot hij kan ontsnappen.
Omdat ik dat vind.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:08 schreef Forbry het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dan: "Trouwen doe je omdat de overheid dat wil, omdat de familie het van je verwacht of omdat de kerk het van je eist. Stuk voor stuk een slechte reden."?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |