3voor12RADIO is niet echt waar de VPRO voor zou moeten staan. Dan vind ik Xnoizz (Van de EO) nog het meest verdiepende en interessante programma op 3fm.quote:Op maandag 16 december 2013 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat mogen ze vooral op 3fm wel eens weer wat meer ten toon spreiden...
Dwars - nope enkel veilige keuzes
verdiepend - zelden om iets over popmuziek te weten te komen ben je bij 3voor12 op 3fm aan het verkeerde adres
creatief - nope, creatieve radio (ronflonflon, mr. lee, etc) wordt juist geschuwd, elk jaar SR herhalen is ook niet creatief te noemen
highbrow tot lowbrow - eerder van lowbrow tot midbrow
intelligent amusement - kan me in beide woorden niet vinden op de radio
eigenzinnige journalistiek - ook weinig eigenzinnige pop journalistiek te vinden bij de vpro op 3fm
oprechte nieuwsgierigheid - maar niet naar nieuwe of anders klinkende muziek.
Ik heb de VPRO nogsteeds hoog zitten maar zelden meer op 3fm.
Wat is Highbrow tot lowbrow? ik heb van geen van beide ooit gehoord.quote:Op maandag 16 december 2013 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat mogen ze vooral op 3fm wel eens weer wat meer ten toon spreiden...
Dwars - nope enkel veilige keuzes
verdiepend - zelden om iets over popmuziek te weten te komen ben je bij 3voor12 op 3fm aan het verkeerde adres
creatief - nope, creatieve radio (ronflonflon, mr. lee, etc) wordt juist geschuwd, elk jaar SR herhalen is ook niet creatief te noemen
highbrow tot lowbrow - eerder van lowbrow tot midbrow
intelligent amusement - kan me in beide woorden niet vinden op de radio
eigenzinnige journalistiek - ook weinig eigenzinnige pop journalistiek te vinden bij de vpro op 3fm
oprechte nieuwsgierigheid - maar niet naar nieuwe of anders klinkende muziek.
Ik heb de VPRO nogsteeds hoog zitten maar zelden meer op 3fm.
Van academisch tot tokkiequote:Op maandag 16 december 2013 14:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat is Highbrow tot lowbrow? ik heb van geen van beide ooit gehoord.
Maar als ik nu op de luisterpaal van 3voor12 kijk zie ik eerlijk gezegd echt veel verschillende soorten muziek. Misschien een beetje gitaarheavy maar toch aardig divers.
Radio is verder al tijden dood, internetradio is soms wel goed als ze zich op een bepaald genre toespitsen en daar verstand van hebben.
Van gabber tot contrapunt, van licht vermaak tot moeilijke materie.quote:Op maandag 16 december 2013 16:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja had het al opgezocht maar het lijkt me niet toepasbaar op muziek.
Want is Drone nou voor slimme of juist domme mensen?
Wordt volgende week pas bekend johquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:44 schreef Norrage het volgende:
Het is bekend: hozier is het geworden , toch?
Ik twijfelde al zoals je misschien lasquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt volgende week pas bekend joh
Ik zie drie grote kanshebbers:quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik twijfelde al zoals je misschien lasmaar zal me niet verbazen als hozier wint
Van muziek met de stofzuigersound naar muziek waar je stofzuiger niet genoeg herrie overheen kan makenquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga wel janken als we in 30 jaar van Jesus and Mary Chain naar Dotan zijn gegaan.
Whehequote:Op zaterdag 6 december 2014 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van muziek met de stofzuigersound naar muziek waar je stofzuiger niet genoeg herrie overheen kan maken
En het lijkt te gaan gebeurenquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van muziek met de stofzuigersound naar muziek waar je stofzuiger niet genoeg herrie overheen kan maken
Fullig losgelohst von die erde.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:45 schreef Apostrof het volgende:
Ja dit wordt weer een lijst van niks. Tijd om dit om te dopen naar 3FM Song van het Jaar, zeker als er zo'n heel evenement al omheen zit vanuit 3FM.
quote:
quote:
quote:
Fink is niks mis mee, en als je een beetje rustig kijkt dan zijn blaudzun en london grammar ook wel okéquote:Op zaterdag 13 december 2014 06:32 schreef Norrage het volgende:
De hele top 10 is kut. Dus weet niet wat er wel had moeten staanmaar dan toch liever Hozier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |