Zou mooi zijn als Pink Rabbits de lijst toch haaltquote:Op woensdag 13 november 2013 10:12 schreef Spaulding het volgende:
The National - Pink Rabbits (absolute favoriet)
Arcade Fire - Reflektor
Nick Cave & The Bad Seeds - Jubilee Street
Macklemore & Ryan Lewis ft.Ray Dalton - Can't Hold Us
Queens Of The Stone Age - I Appear Missing
The Boxer Rebellion - Diamonds
Tom Odell - Another Love
The National - This Is The Last Time
Kings Of Leon - Don't Matter
Jake Bugg - What Doesn't Kill You
Ik ook, maar dan met eentje die ik ook wel verwacht hadquote:Op woensdag 13 november 2013 18:28 schreef ranja het volgende:
Toch 3 dubbele en zelfs 3 die ik niet direct verwacht had, methodmich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of die drie normaal mijn lijstje gehaald zouden hebben hoor, maar heb nu alleen voor songs gekozen van albums die ik ook echt heb. En daar ontbraken er zoals gezegd best veel van.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:28 schreef ranja het volgende:
Toch 3 dubbele en zelfs 3 die ik niet direct verwacht had, methodmich
Heb veel naar Placebo geluisterd door de jaren heen, maar dit nummer... Die eerste paar zinnen zijn echt lachwekkend:quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:51 schreef Rearviewmirror het volgende:
Dit is mijn lijstje:
Arcade Fire - Reflektor
Jacco Gardner - Clear The Air
Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop
Miles Kane - Don't Forget Who You Are
Mozes & The Firstborn - I Got Skills
Pearl Jam - Sirens
Placebo - Too many friends
Queens Of The Stone Age - My God Is The Sun
The Cat Empire - Brighter Than Gold
Torre Florim & Roos Rebergen - Discotheek
Even quoten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:11 schreef Norrage het volgende:
Ik eet mijn schoen op als Get Lucky niet de #1 wordt.
Ha, laat het de vpro luisteraars van de 80s en 90s maar niet horen. Disco op 1 in de jaarlijstquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:11 schreef Norrage het volgende:
Ik eet mijn schoen op als Get Lucky niet de #1 wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |