Tsjokquote:
quote:
Je kunt natuurlijk van rol switchen, dan heeft ieders wat hij/zij wilquote:Op zondag 10 november 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bondage, waarom vind je bondage zo tof? Een beetje interactie van de bedpartner lijkt mij toch wel leuk
Geen ideequote:
Dat heb ik ook dus is niet zo vreemd. Voor mij mag trainingspakken daar ook nog bijquote:Op zondag 10 november 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zoals dat jij een regenpakkenfoliefetish hebt?
cute AS FUCKquote:Op zondag 10 november 2013 23:39 schreef Omdatappel het volgende:
Nog steeds mijn nijnenplaatje in de OP.
Je moet wel eerst iets fout spellenquote:
Neequote:
sory hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet wel eerst iets fout spellen
Wat is daar zo spannend aan?quote:Op zondag 10 november 2013 23:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat heb ik ook dus is niet zo vreemd. Voor mij mag trainingspakken daar ook nog bij
Dan moet je even je oogjes open doenquote:
quote:
Essquote:Op zondag 10 november 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet je even je oogjes open doen
#Bitterlemonquote:
Ze zit nog in de ontkenningsfasequote:
LBquote:
Precies!quote:Op zondag 10 november 2013 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zit nog in de ontkenningsfase
Friet.quote:Op zondag 10 november 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
Ik had gisteren vet lekkere patat. Ik mis het.
Trainingspakken?quote:Op zondag 10 november 2013 23:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Vrij weinig eigenlijk. Vind het gewoon leuk staan denk ik
Hier een plaatje:quote:Op zondag 10 november 2013 23:42 schreef Omdatappel het volgende:
Ja, godver, waar is m'n nijnenplaatje.
In Utrecht? Vrij onmogelijkquote:Op zondag 10 november 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
Ik had gisteren vet lekkere patat. Ik mis het.
Sintergrohl.quote:
Past niet echt bij de TT, sorryquote:Op zondag 10 november 2013 23:42 schreef Omdatappel het volgende:
Ohquote:Op zondag 10 november 2013 23:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Vrij weinig eigenlijk. Vind het gewoon leuk staan denk ik
Onder de spoiler.quote:Op zondag 10 november 2013 23:42 schreef Omdatappel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Tenzij ik ze draag natuurlijkquote:Op zondag 10 november 2013 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pff. Dat moeten wel de minst sexy dingen op aarde zijn
Ken ik niet.quote:
Oh dan is het wel lekker jaquote:Op zondag 10 november 2013 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, in een restaurant, waren van die zelfgesneden dingen. Was zo lekker
Ik moest eerst opzoeken wat het inhieldquote:Op zondag 10 november 2013 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Wat vind je van de 'boyfriend'look?
quote:Op zondag 10 november 2013 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onder de spoiler.Yeah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Ah, vroeg het me af of het kwam door het slobberen enzo of dat het echt aan de pakken ligtquote:Op zondag 10 november 2013 23:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik moest eerst opzoeken wat het inhieldMaar nee, daar heb ik niets mee.
Moet wel, nu ik in Rotterdam woon.quote:Op zondag 10 november 2013 23:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, wen er maar aan, potjandrie.
quote:
Ben mobiel fokit mag screenshot postenquote:Op zondag 10 november 2013 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat staat erin? Ik wil het ook weten.![]()
![]()
Eerst je nummerquote:Op zondag 10 november 2013 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat staat erin? Ik wil het ook weten.![]()
![]()
Nou dan.quote:Op zondag 10 november 2013 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet wel, nu ik in Rotterdam woon.
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 23:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben mobiel fokit mag screenshot posten
Ze zijn inderdaad niet gemaakt om sexy te zijn. Ik weet ook niet waarom ik vrouwen in trainingspak zo geil vind... Vooral de trainingspakken van nylon (glimmende variant) vind ik erg mooi staan.quote:Op zondag 10 november 2013 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pff. Dat moeten wel de minst sexy dingen op aarde zijn
Ik vind het ook niks hoorquote:
Ik ben ook mobielquote:
Vorige maandquote:Op zondag 10 november 2013 23:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nou dan.
Is dichtbij overigens. Sinds wanneer?
Morgen zeg maar Dodenherdenking hierquote:
Dat vermoeden kreeg ik al na het zien van de plaatjes. Gaat me echter meer om het materiaal waarvan het gemaakt is.quote:Op zondag 10 november 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, vroeg het me af of het kwam door het slobberen enzo of dat het echt aan de pakken ligt
Waar zegmaar niemand een figuur in heeftquote:
zelfde schuitjequote:Op zondag 10 november 2013 23:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook weten wat er besproken wordt
Ik nietquote:Op zondag 10 november 2013 23:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook weten wat er besproken wordt
Als je er geen vorm in hebtquote:Op zondag 10 november 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik weet niet wanneer ze oversized zijn.
Oh god dan ga je echt klaarkomen bij het zien van mijn buurvrouw. Altijd hetzelfde glimmende zilveren trainingspak, afgetrapte sneakers, blond strohaar alsof ze zich voor het laatst gewassen heeft toen ik hier kwam wonen en permanent het gezicht op onweer.quote:Op zondag 10 november 2013 23:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad niet gemaakt om sexy te zijn. Ik weet ook niet waarom ik vrouwen in trainingspak zo geil vind... Vooral de trainingspakken van nylon (glimmende variant) vind ik erg mooi staan.
Ah okquote:Op zondag 10 november 2013 23:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat vermoeden kreeg ik al na het zien van de plaatjes. Gaat me echter meer om het materiaal waarvan het gemaakt is.
Dit is gewoon een van de beste platen die ik in mijn vaders platenkast vond! Progressive Psychedellic Jazz Funk Rockquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar zegmaar niemand een figuur in heeft
Ook als je een trui hebt in de juiste maat? Dus tailleloze kleding, wut.quote:
Het moeten wel aantrekkelijke vrouwen zijnquote:Op zondag 10 november 2013 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh god dan ga je echt klaarkomen bij het zien van mijn buurvrouw. Altijd hetzelfde glimmende zilveren trainingspak, afgetrapte sneakers, blond strohaar alsof ze zich voor het laatst gewassen heeft toen ik hier kwam wonen en permanent het gezicht op onweer.
Oeh, sounds like my typequote:Op zondag 10 november 2013 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh god dan ga je echt klaarkomen bij het zien van mijn buurvrouw. Altijd hetzelfde glimmende zilveren trainingspak, afgetrapte sneakers, blond strohaar alsof ze zich voor het laatst gewassen heeft toen ik hier kwam wonen en permanent het gezicht op onweer.
We hebben het over de nare bijwerkingen van Crackquote:
Ja, daar komt het een beetje op neer, kleding voor vrouwen zonder vorm, alsof je even snel de kleren van je vriendje uit de kast hebt getrokken zegmaar is het idee..quote:Op zondag 10 november 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ook als je een trui hebt in de juiste maat? Dus tailleloze kleding, wut.
Interesseert me nietquote:
O jeetje, die namen en definities.... KLEDING IS KLEDING.quote:Op zondag 10 november 2013 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, daar komt het een beetje op neer, kleding voor vrouwen zonder vorm, alsof je even snel de kleren van je vriendje uit de kast hebt getrokken zegmaar is het idee..mannen hebben nou eenmaal een andere vorm dan vrouwen..
Wat?quote:Op zondag 10 november 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb trouwens nog een grappig verhaal van vrijdagavond.
We zaten met een aantal dudes in de tuin om een vuurkorf, bierbanken, biertje, peukje, lekker.
Nu loopt er een vrouw met fiets de tuin binnen en zet hem neer en kom zonder iets te zeggen naast ons zitten. Ik kijk de jongen die daar woon vragend aan. Hij realiseert wat er gebeurt en kijkt mij pittig verward aan.
Hij vraagt haar wat ze hier doet. ''Ja ik woon hier iets verder op en ben moe. Eventjes uitrusten hoor''
Wat. Haar onverzorgde uiterlijk doet deze vrouw (rond de 40) niet veel goeds wat haar geloofwaardigheid betreft.
Vervolgens wordt ze gebeld. Ze houd een oude verrotte witte met oranje telefoon uit haar zak en neemt op. We horen haar zeggen dat ze op een studentenfeestje is met een vuurkorf en hopelijk zijn ze vrijgevig.
Wij zijn maar naar binnen gegaan en gevraagd of ze zo weg ging. En dat ging ze zodra we weg waren.
Oh, dat is wel handig als ik dat weet dan!quote:Op zondag 10 november 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben het over de nare bijwerkingen van Crack
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Er zit verderop een GGnet instelling. Zegt genoeg denk ikquote:
Ik heb meer iets met dit (plaatje is safe for work):quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze look is nog vrij makkelijk te begrijpenquote:Op zondag 10 november 2013 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
O jeetje, die namen en definities.... KLEDING IS KLEDING.
quote:Op zondag 10 november 2013 23:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb meer iets met dit (plaatje is safe for work):komt wat dichter in de buurt van stu's fetisjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Zware epileptiese aanvallenquote:Op zondag 10 november 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat is wel handig als ik dat weet dan!
Ja, weet ik veel.quote:Op zondag 10 november 2013 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
En deze look is nog vrij makkelijk te begrijpen![]()
Boyfriendlook --> alsof ze de kledingkast van vriendjelief heeft geplunderd qua vorm enzo
Verder is het wel gewoon lelijk natuurlijk
het kan soms mits enigszins normaal best wat hebbenquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Space lawyer, is that a thing?
Ja dat is als aliens hier iets fout doen enzo en iemand klaagt ze aan, dan hebben die aliens ook een advocaat nodig enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zeg dat ook even tegen Tjok dan.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is als aliens hier iets fout doen enzo en iemand klaagt ze aan, dan hebben die aliens ook een advocaat nodig enzo
quote:Op zondag 10 november 2013 23:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb meer iets met dit (plaatje is safe for work):Ik val stiekem meer op mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat is gewoon een advocaat adie flink aan een joint hijstquote:Op zondag 10 november 2013 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is als aliens hier iets fout doen enzo en iemand klaagt ze aan, dan hebben die aliens ook een advocaat nodig enzo
Ik draag verder gewoon kleding die ik leuk vind hoorquote:Op zondag 10 november 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.Op dit soort vlakken faal ik wel als meisje.
Gelukkig hoef je al die namen niet te weten daarvoor.quote:Op zondag 10 november 2013 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik draag verder gewoon kleding die ik leuk vind hoor
Niet weten dat er aliens hier zijnquote:Op zondag 10 november 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon een advocaat adie flink aan een joint hijst
quote:Op zondag 10 november 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb nooit last vanuihadulhnwakeugbUHYBDWAKUHDBW ALKBD SLAKBDSLAKBDWIUADAJK N,DSM,BANR
Ik lees berichten van meer dan 2 regels eigenlijk nooitquote:Op zondag 10 november 2013 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dit verraderlijk lange verhalen.
quote:Op zondag 10 november 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lees berichten van meer dan 2 regels eigenlijk nooit![]()
Matig 6/10quote:Op zondag 10 november 2013 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik ook maar een verhaal vertellen dan, als we toch gezellig met z'n allen hier rond het kampvuur zitten?
Het was een mooie zonnige dag met een graad of 35 in Frankrijk, ik was daar met meerdere schoolgenoten als uitwisseling van een week en verbleef bij een gastgezin met een klasgenoot, deze studente had ons gevraagd om mee te gaan voetballen. Dus wij dachten LEUK! doen we, dus wij 2x een half uur potje voetballen bij de plaatselijke voetbalclub. Toen waren we klaar vroegen ze of ik wat drinken wilde, ik zei dat ik een biertje wel lekker vond. En voor we het wisten zaten we met z'n 22e wiet te roken en worsten van 3 meter te BBQ'en om 1 uur 's nachtsWat een avond
Oh.quote:Op zondag 10 november 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijk maar ik weet dat je sarcastisch bent omdat er ineens veel te veel hoofdletters in je zin zitten.quote:
quote:
leren ze je bij Journalistiek 100 hoofdletters in 1 zin te gebruiken ofzeau?quote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 10 november 2013 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik ook maar een verhaal vertellen dan, als we toch gezellig met z'n allen hier rond het kampvuur zitten?
Het was een mooie zonnige dag met een graad of 35 in Frankrijk, ik was daar met meerdere schoolgenoten als uitwisseling van een week en verbleef bij een gastgezin met een klasgenoot, deze studente had ons gevraagd om mee te gaan voetballen. Dus wij dachten LEUK! doen we, dus wij 2x een half uur potje voetballen bij de plaatselijke voetbalclub. Toen waren we klaar vroegen ze of ik wat drinken wilde, ik zei dat ik een biertje wel lekker vond. En voor we het wisten zaten we met z'n 22e wiet te roken en worsten van 3 meter te BBQ'en om 1 uur 's nachtsWat een avond
quote:
Journalisten denken in krantenkoppen. "BREAKING: LB NOEMT STUART EEN GEKKIE"quote:Op zondag 10 november 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
leren ze je bij Journalistiek 100 hoofdletters in 1 zin te gebruiken ofzeau?
quote:Op zondag 10 november 2013 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kijk maar ik weet dat je sarcastisch bent omdat er ineens veel te veel hoofdletters in je zin zitten.
ghehequote:Op zondag 10 november 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokkiequote:Op zondag 10 november 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet als ik ze post?quote:Op zondag 10 november 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Journalisten denken in krantenkoppen. "BREAKING: LB NOEMT STUART EEN GEKKIE"
ZONDER HOOFDLETTERS H00Rquote:Op zondag 10 november 2013 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Journalisten denken in krantenkoppen. "BREAKING: LB NOEMT STUART EEN GEKKIE"
Alleen als het puur aan mij gericht isquote:
Wat?quote:
Dit moest ik uit m'n hoofd lerenquote:
Meer dan 2 regels, did not readquote:
Ik moest dat altijd lezen bij Engels in de Engelse oorlogspoëzie, blijkt die gast gewoon een Australiër te zijnquote:
Hoiquote:
Hoiquote:
Heel goedquote:Op zondag 10 november 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dit moest ik uit m'n hoofd leren
Goed omte wetenquote:Op zondag 10 november 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen als het puur aan mij gericht is
Alles goed?quote:
En, hoe lang deed je erover?quote:Op zondag 10 november 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dit moest ik uit m'n hoofd leren
Jij bent echt heel oud enzo.quote:Op zondag 10 november 2013 23:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest dat altijd lezen bij Engels in de Engelse oorlogspoëzie, blijkt die gast gewoon een Australiër te zijn
edit: Canadees dus. Dementie slaat toe.
Niet gedaanquote:
Maakt toch niet uit? Het is iets voor WOI en daar waren zij ook bij betrokkenquote:Op zondag 10 november 2013 23:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest dat altijd lezen bij Engels in de Engelse oorlogspoëzie, blijkt die gast gewoon een Australiër te zijn
edit: Canadees dus. Dementie slaat toe.
quote:
Jij vind iedereen oudquote:
Ja hoor primaquote:Op zondag 10 november 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed?
Hoe gingen je tentamens?
GElukkig maarquote:
Dat is waar, maar het is geen Engelse oorlogspoëzie.quote:Op maandag 11 november 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Het is iets voor WOI en daar waren zij ook bij betrokken
vindt*quote:
Probeer het maarquote:Op zondag 10 november 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed omte weten
Voortaan als ik iets te vertellen heb begin ik met 'hé Stu' en dan een random verhaal
Haha, dat zij een vriendin gisteren ook al.quote:
Ok ok, zit ik al.quote:Op maandag 11 november 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Houd je nou eens op met je vervelende commentaar? Anders ga je maar in de hoek.
Ja niet nu natuurlijk, ik ga dat doen als je het niet verwacht natuurlijkquote:
Nee, want in Canada spreken ze Spaans.quote:Op maandag 11 november 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is geen Engelse oorlogspoëzie.
Ze moeten ook oke gaan, je wilt nog steeds uni doen toch?quote:Op maandag 11 november 2013 00:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor prima
Gingen wel oke
Hoe is het met jou? En le cursus?
Een paar dagen later gingen we met wat Italianen en die Franse studentes naar een discotheek. Ze hadden bij het indrinken alleen wijn (dat al op was) en Whisky (quote:
STAM PLUS Tquote:
Maakte voor m'n cijfer nauwelijks wat uitquote:Op maandag 11 november 2013 00:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen consequenties aan verbonden?
Ik? Ik ben Dagoduck, en jij?quote:
Oh well, de Queen van Engeland is ook nog steeds de Queen van Canadaquote:Op maandag 11 november 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is geen Engelse oorlogspoëzie.
Engels als in uit Engeland (of in elk geval Groot Brittannië). Engelstalige poëzie wordt overal ter wereld geschreven maar we mochten zelf altijd alleen maar Britten gebruiken.quote:Op maandag 11 november 2013 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want in Canada spreken ze Spaans.
Dan zou ik het ook niet doen idd.quote:Op maandag 11 november 2013 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maakte voor m'n cijfer nauwelijks wat uitStond toch een 8 voor Engels
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 11 november 2013 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja niet nu natuurlijk, ik ga dat doen als je het niet verwacht natuurlijk
dat vinden er wel meerquote:Op maandag 11 november 2013 00:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet maar volgens mij ben je wel schattig
Jawel maar moeilijk manquote:Op maandag 11 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze moeten ook oke gaan, je wilt nog steeds uni doen toch?
Ja goed, had eerste hoofdstuk al in 3 dagen uitDus ik hoop dat ik het leuk genoeg blijf vinden dat ik hbo Psychologie wil doen
Ik weet nog steeds niet wie jij bentquote:Op maandag 11 november 2013 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een paar dagen later gingen we met wat Italianen en die Franse studentes naar een discotheek. Ze hadden bij het indrinken alleen wijn (dat al op was) en Whisky () Dus ik aan de whisky, maar dat was natuurlijk bagger. Een klasgenoot en ik naar de nachtwinkel even wat Heineken halen, helaas kwam toen de wisky al hard aan. Toen moest ik pissen dus ik naar de wc, maar die Italiaan moest ook! Maar ze hadden een dubbele wasbak dus ik in de ene en hij in de andere.
Wij naar die discotheek kots ik die hele plee daar onder en gingen twee studentes met mij weer naar die studentenflat. Ik daar slapen op de bank van 2 tot 6 uur. Kwam de rest thuis, allemaal lam. Maar we moesten de auto in want het vliegtuig ging weer om 10 uur. Toen ik door de duane ging was ik nog dronken. En de hele vlucht was het alsof ik elk moment kon overgeven. Slecht einde. klopt. Maar ik heb wel nog een filmpje van het vliegtuig met Italianen dat vertrekt:
Ik ben essquote:
Wat wil je weten?quote:Op maandag 11 november 2013 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie jij bent
We'll seequote:
Je ziet zijn naam als je op het filmpje klikt. Dus dat is hij.quote:Op maandag 11 november 2013 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie jij bent
Je bedoelt deze opleiding? Of die Sterrenkunde?quote:Op maandag 11 november 2013 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel maar moeilijk man
Beter wel
Wel een voetbalclub.quote:Op maandag 11 november 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt deze opleiding? Of die Sterrenkunde?
Jewel, maar enige locatie waar ik Psychologie kan doen zonder loting is in freaking Deventer![]()
Dat is like Middelburg alleen dan in het oosten
Filmpje erbij, +1quote:Op maandag 11 november 2013 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een paar dagen later gingen we met wat Italianen en die Franse studentes naar een discotheek. Ze hadden bij het indrinken alleen wijn (dat al op was) en Whisky () Dus ik aan de whisky, maar dat was natuurlijk bagger. Een klasgenoot en ik naar de nachtwinkel even wat Heineken halen, helaas kwam toen de wisky al hard aan. Toen moest ik pissen dus ik naar de wc, maar die Italiaan moest ook! Maar ze hadden een dubbele wasbak dus ik in de ene en hij in de andere.
Wij naar die discotheek kots ik die hele plee daar onder en gingen twee studentes met mij weer naar die studentenflat. Ik daar slapen op de bank van 2 tot 6 uur. Kwam de rest thuis, allemaal lam. Maar we moesten de auto in want het vliegtuig ging weer om 10 uur. Toen ik door de duane ging was ik nog dronken. En de hele vlucht was het alsof ik elk moment kon overgeven. Slecht einde. klopt. Maar ik heb wel nog een filmpje van het vliegtuig met Italianen dat vertrekt:
Klopt, kijk maar op m'n facebook!quote:Op maandag 11 november 2013 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je ziet zijn naam als je op het filmpje klikt. Dus dat is hij.
Je pincodequote:
Helaas, gaat hem niet wordenquote:
Geef linkjes dan. Ik ben lui.quote:Op maandag 11 november 2013 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, kijk maar op m'n facebook!Of in het baardentopic. Heb je een beeld bij de grote Dagoduck.
ja te veel moeite enzoquote:Op maandag 11 november 2013 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je ziet zijn naam als je op het filmpje klikt. Dus dat is hij.
Sterrenkundequote:Op maandag 11 november 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt deze opleiding? Of die Sterrenkunde?
Jewel, maar enige locatie waar ik Psychologie kan doen zonder loting is in freaking Deventer![]()
Dat is like Middelburg alleen dan in het oosten
Deventer?quote:
quote:
Ik was gister in Tivoli Utrecht bij QotSAquote:Op maandag 11 november 2013 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Filmpje erbij, +1
QOTSA plaatje, +1
Ik zou wel meer krijgen van jouquote:Op maandag 11 november 2013 00:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij zou mn pinpas met code krijgen
Tja, dan niet.quote:
Tss, Nu je in Rotterdam woont doe jij dat toch ook wel een beetje?quote:Op maandag 11 november 2013 00:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sterrenkunde
Haten op Middelburg
welke dan?quote:
IK BEN JALOERSquote:Op maandag 11 november 2013 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was gister in Tivoli Utrecht bij QotSA
Hier super HD filmpje van gisteravond
Middelburgquote:Op maandag 11 november 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tss, Nu je in Rotterdam woont doe jij dat toch ook wel een beetje?
Oh ja tuurlijkquote:
Ik dacht het adhv je UI en je reacties. Gelukkig had ik het bij het rechte eindquote:Op maandag 11 november 2013 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat vinden er wel meerook in het echie zegmaar
Waarheidquote:Op maandag 11 november 2013 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou wel meer krijgen van jou
Waarom zegt mijn UI dat ik dat ben?quote:Op maandag 11 november 2013 00:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik dacht het adhv je UI en je reacties. Gelukkig had ik het bij het rechte eind
Houdt Piles dit topic ook al bij?quote:Op maandag 11 november 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
Inmiddels gezakt naar plaats 6
[ afbeelding ]
Ik zag QOTSA op Pinkpopquote:Op maandag 11 november 2013 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)SrZmkj!4V6idTtsa6ZQ/
Goed geregeld.quote:Op maandag 11 november 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
YAY ER WORDT EEN EITJE VOOR MIJ GEMAAKT
IK BEN BLIJ
Al vanaf het beginquote:Op maandag 11 november 2013 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Houdt Piles dit topic ook al bij?
Jouw UI is schattigquote:Op maandag 11 november 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zegt mijn UI dat ik dat ben?
Tijgers
Ik ookquote:
Ik heb 24,5k posts in het 3FM topic. Maakten we mooi gebruik van die stats. Helaas is 3FM + het topic niet meer was het geweest is.quote:
xcachet goddamnitquote:Op maandag 11 november 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2013 00:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Jouw UI is schattigDan moet je dat natuurlijk zelf ook wel zijn.
quote:
Vreetzakjequote:Op maandag 11 november 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
fucking bodemloze put de laatste tijd, daaaamn
Dat geldt voor vele reeksen vrees ikquote:Op maandag 11 november 2013 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 24,5k posts in het 3FM topic. Maakten we mooi gebruik van die stats. Helaas is 3FM + het topic niet meer was het geweest is.
quote:Op maandag 11 november 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreetzakje![]()
Ik moet helaas herkenbaar zeggen
Ik ben weer teruggekomenquote:Op maandag 11 november 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geldt voor vele reeksen vrees ik
Mensen gaan en komen. Soms gaan ze alleen
Zo dichtbij? Jaloers2quote:Op maandag 11 november 2013 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij 56.03 en 56.15 met het rode t-shirt.
Ik had in één topic 141 postsquote:Op maandag 11 november 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had gister maar liefst 55 postsquote:Op maandag 11 november 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Top 100 voor reeks "Geen reet te doen" van 10-11-2013SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat je moet doen?quote:Op maandag 11 november 2013 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan het gelukkig 'wel hebben', maar gezond zal het wel niet zijn.Heel m'n ritme is naar de klote.
quote:Op maandag 11 november 2013 00:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had gister maar liefst 55 posts![]()
Top 100 voor reeks "Geen reet te doen" van 10-11-2013
En ik heb alleen snachts gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Onttrekt vocht heb hele dag hoofdpijn van.quote:Op maandag 11 november 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Groene shakes makenSchijnt nu helemaal in te zijn, di mamma maakt ze ook en zijn fucking lekker en heel gezond
Ja, ik stond er al de hele dagquote:
[..]
Is dat veel voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:
Ik sta vandaag niet op 1 in de dagcijfersquote:
Klinkt als iets waar ik moeite voor moet doen, dus nee bedankt.quote:Op maandag 11 november 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen?
Groene shakes makenSchijnt nu helemaal in te zijn, di mamma maakt ze ook en zijn fucking lekker en heel gezond
Hihi komenquote:Op maandag 11 november 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja je moet ook gewoon genoeg blijven drinkenquote:Op maandag 11 november 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onttrekt vocht heb hele dag hoofdpijn van.
Hahaha, love itquote:Op maandag 11 november 2013 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had in één topic 141 postsTerwijl ik pas halverwege begon met echt posten
quote:Op maandag 11 november 2013 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar ik moeite voor moet doen, dus nee bedankt.
Ik drink standaard te weinig gezonds.quote:Op maandag 11 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je moet ook gewoon genoeg blijven drinkenMaar het is ook wel echt heel goed voor je,
ik ben alleen de motivatie van een druif om dat elke dag te kopen en te maken
[..]
GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Prachtig om terug te lezen, staan er nog 5 andere posts tussen door met 'Duck is on steroids' en 'volgende keer niet fonduen in Red Bull'quote:
Ik ging een kwartier nadat the script begon die richting op.quote:Op maandag 11 november 2013 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik stond er al de hele dagMaar dit is eigenlijk helemaal niet dichtbij het is er nog tientallen meters vandaan. Gister stond ik op 3 en half meter van Josh.
Die zijn zo vet livequote:Op maandag 11 november 2013 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ging een kwartier nadat the script begon die richting op.
Josh
Heb jij Foo Fighters ook al live gezien? Dat wil echt heeeeeel graag.
Vertel?quote:Op maandag 11 november 2013 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn zo vet liveOnze show was ook echt heel speciaal
Ik zit meestal over heel het forum rond de 70 á 80 posts. Dit is dus best wel veel aangezien dit aantal alleen voor deze reeks is.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had bijna gezet "ik drink standaard te weinig" xd xd
Ik ontwijk de makkelijke grappen.
Yep, daarvoor ben ik in 2011 naar Pinkpop op de maandag geweestquote:Op maandag 11 november 2013 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ging een kwartier nadat the script begon die richting op.
Josh
Heb jij Foo Fighters ook al live gezien? Dat wil echt heeeeeel graag.
Wat een unicums dan gisterquote:Op maandag 11 november 2013 00:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zit meestal over heel het forum rond de 70 á 80 posts. Dit is dus best wel veel aangezien dit aantal alleen voor deze reeks is.
Moet ik je er nog aan herinneren?quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sta vandaag niet op 1 in de dagcijfers![]()
![]()
Top 100 aantal eerste plaats van 01-11-2013 t/m 11-11-2013
Leukquote:Op maandag 11 november 2013 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Prachtig om terug te lezen, staan er nog 5 andere posts tussen door met 'Duck is on steroids' en 'volgende keer niet fonduen in Red Bull'
Bohhh. Ik moet echt gaan.quote:Op maandag 11 november 2013 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, daarvoor ben ik in 2011 naar Pinkpop op de maandag geweest2 uur en een kwartier
Geweldige show. Volgend jaar nieuw album dus ook shows. Hopelijk doen ze clubshows in Ziggo Dome en Sportpaleis ofzo. Ga ik mooie europa af reizen...
Kun je dat eens doen van oktober?quote:Op maandag 11 november 2013 00:18 schreef bondage het volgende:
[..]Top 100 aantal eerste plaats van 01-11-2013 t/m 11-11-2013
nr / aantal eerste plaatsen / gebruiker
1 5 essnhills
2 2 DonnieDarkno
3 1 JR-Style-93
3 1 johannes_vermeer
3 1 Ajacied422
3 1 xcachet
Ja zeg cheaterquote:Op maandag 11 november 2013 00:18 schreef bondage het volgende:
1 5 essnhills
2 2 DonnieDarkno
3 1 JR-Style-93
3 1 johannes_vermeer
3 1 Ajacied422
3 1 xcachet
Pukkelpop '11 was met die storm, dat verhaal ken je. Tijdens de storm zaten de Foo's in hun bus op weg naar Pukkelpop. Die hoorden dus van alle rampspoed en dat het festival gecancelled was en zo. Beloofden ze dat ze het jaar er na terug zouden komenquote:
Gewoon 5 keer al deze maandquote:Op maandag 11 november 2013 00:18 schreef bondage het volgende:
1 5 essnhills
2 2 DonnieDarkno
3 1 JR-Style-93
3 1 johannes_vermeer
3 1 Ajacied422
3 1 xcachet
Ik kom daar ook nog wel dit jaar jaquote:Op maandag 11 november 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik loop iets van 450 posts achter op de #500
Fantastisch!quote:Op maandag 11 november 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik loop iets van 450 posts achter op de #500
quote:Op maandag 11 november 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je dat eens doen van oktober?
Top 100 aantal eerste plaats van 01-10-2013 t/m 31-10-2013
Ik ook.quote:Op maandag 11 november 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kom daar ook nog wel dit jaar jaVrij pijnlijk momentje wordt dat
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 10-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 337 DonnieDarkno
02. 291 xcachet
03. 275 Insomnia_
04. 262 essnhills
05. 241 Fok-it
06. 208 supersof
07. 183 VoornaamAchternaam
08. 142 Stuart
09. 130 Toto69
10. 094 Rodawa
11. 092 Xeor
12. 087 LittleBrownie
13. 084 bondage
14. 066 Ceviche
15. 064 jordyqwerty
16. 057 Miniem
17. 055 Marco001
18. 055 Jhali
19. 054 VMSDKR
20. 050 d4v1d
Reeks-statistieken!
Die 4 waren in 5 dagen. Dus het valt mee.quote:Op maandag 11 november 2013 00:19 schreef bondage het volgende:
[..]Top 100 aantal eerste plaats van 01-10-2013 t/m 31-10-2013
1 6 Karina
2 4 Insomnia_
2 4 Ajacied422
2 4 essnhills
5 3 Stuart
5 3 Dven
7 2 xcachet
7 2 Mexicanobakker
9 1 Toto69
9 1 KnutdeIJsbeer
9 1 Specularium
Dat is de helftquote:
Ik heb echt alleen tussen 0:00 en 4:00 forumtijd gepostquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pukkelpop '11 was met die storm, dat verhaal ken je. Tijdens de storm zaten de Foo's in hun bus op weg naar Pukkelpop. Die hoorden dus van alle rampspoed en dat het festival gecancelled was en zo. Beloofden ze dat ze het jaar er na terug zouden komen
Dus het jaar later was ik er, en dat was echtMet een heel mooi eerbetoon aan de slachtoffers van de storm, en speciale plekken voor de nabestaanden en zo. En ze speelden zo goed, en zo gigantisch lang
2 uur en drie kwartier bijna
En langer dan op Lowlands de dag er na, dat vind ik dan stiekem ook wel leuk.
Ook alweer 4 keerquote:Op maandag 11 november 2013 00:19 schreef bondage het volgende:
[..]Top 100 aantal eerste plaats van 01-10-2013 t/m 31-10-2013
1 6 Karina
2 4 Insomnia_
2 4 Ajacied422
2 4 essnhills
5 3 Stuart
5 3 Dven
7 2 xcachet
7 2 Mexicanobakker
9 1 Toto69
9 1 KnutdeIJsbeer
9 1 Specularium
Druk nachtje gehad met Cachie en de Insquote:
Was een 9.5/10 nachtje manquote:Op maandag 11 november 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Druk nachtje gehad met Cachie en de Ins
Essquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |