Tenzij ik ze draag natuurlijkquote:Op zondag 10 november 2013 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pff. Dat moeten wel de minst sexy dingen op aarde zijn

Ken ik niet.quote:

Oh dan is het wel lekker jaquote:Op zondag 10 november 2013 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, in een restaurant, waren van die zelfgesneden dingen. Was zo lekker

Ik moest eerst opzoeken wat het inhieldquote:Op zondag 10 november 2013 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Wat vind je van de 'boyfriend'look?

quote:Op zondag 10 november 2013 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onder de spoiler.Yeah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.

Ah, vroeg het me af of het kwam door het slobberen enzo of dat het echt aan de pakken ligtquote:Op zondag 10 november 2013 23:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik moest eerst opzoeken wat het inhieldMaar nee, daar heb ik niets mee.

Moet wel, nu ik in Rotterdam woon.quote:Op zondag 10 november 2013 23:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, wen er maar aan, potjandrie.

quote:

Ben mobiel fokit mag screenshot postenquote:Op zondag 10 november 2013 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat staat erin? Ik wil het ook weten.![]()
![]()

Eerst je nummerquote:Op zondag 10 november 2013 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat staat erin? Ik wil het ook weten.![]()
![]()

Nou dan.quote:Op zondag 10 november 2013 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet wel, nu ik in Rotterdam woon.

quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 23:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben mobiel fokit mag screenshot posten

Ze zijn inderdaad niet gemaakt om sexy te zijn. Ik weet ook niet waarom ik vrouwen in trainingspak zo geil vind... Vooral de trainingspakken van nylon (glimmende variant) vind ik erg mooi staan.quote:Op zondag 10 november 2013 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pff. Dat moeten wel de minst sexy dingen op aarde zijn

Ik vind het ook niks hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |