quote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
we gaan helemaal los hier met Ria en de kids op de bank!!
meelopersquote:
Pas op dat d'r breiwerk niet op de grond valt en ga niet op de hond zitten!quote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
your shitquote:Op zondag 10 november 2013 23:11 schreef Vatta het volgende:
I put my shit in a bag and throw it down the stairs? Hoorde ik dat nou echt
Hotdogs toen ze nog van varkensvlees warenquote:Op zondag 10 november 2013 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ben je nog nooit bij de IKEA geweest zeker?
Oud nummer hoor. Misschien heb je het al vaker gehoord.quote:Op zondag 10 november 2013 23:11 schreef Vatta het volgende:
xDquote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
hondt bedoel je?quote:Op zondag 10 november 2013 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Pas op dat d'r breiwerk niet op de grond valt en ga niet op de hond zitten!
Ja en ze crashen de car ook tegen een bridge en watchen 't burnen.quote:Op zondag 10 november 2013 23:11 schreef Vatta het volgende:
LOLquote:
Ik eet daar dagelijks een stukje taart.quote:Op zondag 10 november 2013 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ben je nog nooit bij de IKEA geweest zeker?
Gaan Ria en de kids al los?quote:
Het was precies wat ik ervan had verwacht.quote:Op zondag 10 november 2013 23:14 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen allemaal
hoe kost je een kaartje?quote:Op zondag 10 november 2013 23:14 schreef Studiotje het volgende:
Dus als je een kaartje koste 95 euro? Wow... waard hoor.
Wow hiervoor? Geld terugvragenquote:Op zondag 10 november 2013 23:14 schreef Studiotje het volgende:
Dus als je een kaartje koste 95 euro? Wow... waard hoor.
Tot zo.quote:Op zondag 10 november 2013 23:14 schreef donroyco het volgende:
Afterparty in The Sand met Robin Thicke, zie jullie zo allemaal. xoxo
Er zijn geen echte artiesten meer want die teren op hun geld van vroegah.quote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef Stickertje het volgende:
Ja hoor, met one hit wonders een ding afsluiten ipv eminem
+5quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]No fucking way.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is Vicky toch niet!?
Heeft ze een kind gebaard ofzo?'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ze hebben in ieder geval het old skool MTV terug willen halen met het space thema.quote:Op zondag 10 november 2013 23:16 schreef Stickertje het volgende:
Na de EMA's te hebben gezien begin ik erg de oude MTV te missen
Roy Cakesquote:Op zondag 10 november 2013 23:16 schreef Stickertje het volgende:
Na de EMA's te hebben gezien begin ik erg de oude MTV te missen
Wellicht ook gespeeld. Wel of niet gespeeld, dat maakt d'r wel gelijk een stuk sympathieker.quote:Op zondag 10 november 2013 23:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Ariana Grande komt bijzonder onzeker over voor een Hollywood-sterretje, meestal zijn die jonge sterretjes strontarrogant, maar deze is dan weer te verlegen.
Jezus, je kunt je tijd zoveel beter benutten.quote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
Geordie ShoreIk heb van de zomer in een verveelde bui in twee weken alle afleveringen t/m S06E04 ofzo gekeken
Toen was het wel weer mooi geweest. Oh wacht, de rest was nog niet uitgezonden
Jersey Shore, Geordie Shore en The Valleys zijn wel vermakelijk als er niets anders op tv is.quote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
Geordie ShoreIk heb van de zomer in een verveelde bui in twee weken alle afleveringen t/m S06E04 ofzo gekeken
Toen was het wel weer mooi geweest. Oh wacht, de rest was nog niet uitgezonden
Geordie Shore > Jersey Shore > The Valleysquote:Op zondag 10 november 2013 23:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jersey Shore, Geordie Shore en The Valleys zijn wel vermakelijk als er niets anders op tv is.
Klopt.quote:Op zondag 10 november 2013 23:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jezus, je kunt je tijd zoveel beter benutten.
Jersey Shore is dus echt geen reet aan en The Valley heb ik 2 afleveringen van gezien toen er 's nachts niets anders op tv was, was ook niets.quote:Op zondag 10 november 2013 23:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jersey Shore, Geordie Shore en The Valleys zijn wel vermakelijk als er niets anders op tv is.
In 1 dag 5 afleveringen gekeken van seizoen 1, dat was 2 maanden geleden ofzo.quote:Op zondag 10 november 2013 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Maar al die bagger heb ik weer goed gemaakt door deze week 9 afleveringen van seizoen 4 van Boardwalk Empire te kijken
Dus niet Domiengod (quote:Op zondag 10 november 2013 23:31 schreef Pino112 het volgende:
"Iedereen dansen, iedereen ging los. Dak er af" aldus Domien Verschuuren over Mr. Brightside. Keek hij ergens anders naar?
Ik heb seizoen 1 gevolgd op Nederland 3, even daarna was seizoen 2 op Amerika tv, toen vergeten en toen seizoen 3 was afgelopen op USA tv begin dit jaar beiden seizoenen gekeken. Moest wel weer even een samenvattingstrailerding van het vorige seizoen kijkenquote:Op zondag 10 november 2013 23:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
In 1 dag 5 afleveringen gekeken van seizoen 1, dat was 2 maanden geleden ofzo.
Daarna niet meer aangeraakt en nu ben ik alles alweer vergeten.
kijkcijfers van MTV gisteravondquote:1959 MTV EMA 2013 PRE SHOW 193.000
2058 MTV EMA AMSTERDAM 2013 336.000
2315 GEORDIE SHORE 77.000
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |