http://www.tvgids.nl/arti(...)st_los_in_Amsterdam/quote:De MTV European Music Award show viert dit jaar haar twintigste verjaardag. Het muziekspektakel strijkt neer in de Ziggo Dome in Amsterdam. Grote kanshebbers zijn Justin Timberlake en nieuwkomers Macklemore & Ryan Lewis.
Voor de twintigste keer worden de felbegeerde muziekprijzen - de EMA’s - uitgereikt. Voor het eerst in de geschiedenis reizen wereldsterren als Katy Perry en Bruno Mars af naar Amsterdam voor het muziekspektakel. Naast Katy Perry en Bruno Mars verzorgen onder anderen Miley Cyrus, Snoop Dogg, The Killers en Icona Pop een optreden. Presentatie is in handen van Redfoo - bekend van het dance-duo LMFAO. Ariana Grande neemt de backstage show voor haar rekening.
Nominaties
De grootste kanshebbers op een award zijn Justin Timberlake en Macklemore & Ryan Lewis. Beiden zijn maar liefst in vijf categorieën genomineerd. Zij krijgen concurrentie van Lady Gaga, Justin Bieber, Miley Cyrus en Robin Thicke, die allemaal vier nominaties op zak hebben. Maar ook Nederland is goed vertegenwoordigd. DJ Afrojack maakt kans op twee awards: Best Elektronic en Best Dutch Act.
Nederlandse sterren
Bij de MTV European Music Awards in Amsterdam kunnen Nederlandse sterren niet ontbreken. DJ Afrojack verzorgt één van de muzikale optredens. Daarnaast verschijnt ook een aantal gastpresentatoren op het podium. Onder anderen Carice van Houten reikt een award uit of ze gaat een artiest aankondigen. Carice werd internationaal bekend door haar rol in de hitserie Game of Thrones.
Is dat met Daniël de Arend?quote:Op zondag 10 november 2013 23:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bro's Before Ho's wordt de hit van het najaar.
Ja.quote:
HEY PAUL! JIJ OOK HIER?quote:
Ja en Sylvia Hoeksquote:Op zondag 10 november 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat met Daniël de Arend?
Amerikaanse ja. En dat is haar doel. Ons boeit het geen kut.quote:Op zondag 10 november 2013 23:04 schreef iBenny het volgende:
Dat zal wel weer groots worden uitgemeten in de media...
Doet ze t ook voor natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 23:04 schreef iBenny het volgende:
Dat zal wel weer groots worden uitgemeten in de media...
Niks er van. Jij had al dibs op de gitarist van de Killers.quote:
"geen kut" hihihhahahohoquote:Op zondag 10 november 2013 23:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Amerikaanse ja. En dat is haar doel. Ons boeit het geen kut.
Dit is HMHquote:Op zondag 10 november 2013 23:05 schreef Stickertje het volgende:
Toch jammer dat ze Melkweg gekozen hebben IPV Paradiso.
Paradiso is in ieder geval in het Engels uit te spreken.quote:Op zondag 10 november 2013 23:05 schreef Stickertje het volgende:
In ieder geval een boete voor roken waar dat niet is toegestaanquote:Op zondag 10 november 2013 23:06 schreef hole1988 het volgende:
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) stelt onderzoek in denk ik zo
Terwijl juist in the USA de regelgeving soepeler wordt wat betreft verkoop en gebruik van wiet en in Nederland strenger.quote:Op zondag 10 november 2013 23:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Amerikaanse ja. En dat is haar doel. Ons boeit het geen kut.
the Milky way?quote:Op zondag 10 november 2013 23:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Paradiso is in ieder geval in het Engels uit te spreken.
Voor elke dag eentje?quote:Op zondag 10 november 2013 23:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niks er van. Jij had al dibs op de gitarist van de Killers.
quote:
Ja, je zou zo'n tof festival kunnen geven met HMH (5.5K), Ziggo Dome (17K) en Arena (50K) en het grasveldje naast de HMH (10K)quote:Op zondag 10 november 2013 23:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ooo mooi hoor. Ziggo Dome, Melkweg & HMH
Paradiso was al afgehuurdquote:Op zondag 10 november 2013 23:05 schreef Stickertje het volgende:
Weet ik dat dit HMH is , maar Paradiso ziet er veel beter uit dat Melkwegquote:
Ja, daar is 't erg. Zullen wel headlines worden daar.quote:Op zondag 10 november 2013 23:05 schreef Interv het volgende:
[..]
Doet ze t ook voor natuurlijk.
Is blowen in Amerika erg eigenlijk?
HMH is geen 10k.. 3500 mensen kunnen erinquote:Op zondag 10 november 2013 23:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Ja, je zou zo'n tof festival kunnen geven met HMH (5.5K), Ziggo Dome (17K) en Arena (50K) en het grasveldje naast de HMH (10K)
Ze komen allemaal uit Vegas, scheelt weer wat op en neer reizenquote:
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 10 november 2013 23:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
In ieder geval een boete voor roken waar dat niet is toegestaan
Lees eens beter.quote:Op zondag 10 november 2013 23:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
HMH is geen 10k.. 3500 mensen kunnen erin
Grote hotelkamer huren danquote:Op zondag 10 november 2013 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze komen allemaal uit Vegas, scheelt weer wat op en neer reizen
Lijkt me sterk. Volgens mij meer.. 5000 ofzo?quote:Op zondag 10 november 2013 23:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ze kan niet lezen.quote:Op zondag 10 november 2013 23:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Volgens mij meer.. 5000 ofzo?
Nou, zei durft !!111!!Einz!11!!!!!11!quote:
5500 mensenquote:Op zondag 10 november 2013 23:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:
quote:
net zoals die kus van Britney en Madonnaquote:Op zondag 10 november 2013 23:08 schreef Stickertje het volgende:
ei durft !!111!!Einz!11!!!!!11!
Hier spreken we 10 jaar later nog over
Prima. Boek jij?quote:
Daar maak je een screen van maar niet van die enorme cameltoe?quote:
iemand anders heeft een screenshot gemaakt van de cameltoequote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Daar maak je een screen van maar niet van die enorme cameltoe?
HMH (5.5K)quote:
het spijt me echt dat ik het niet gehoord heb. vergeef me alsjeblieftquote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Laatste optreden zeiden ze net dus ik gok dat er nog 5 optredens komen hierna.
quote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
we gaan helemaal los hier met Ria en de kids op de bank!!
meelopersquote:
Pas op dat d'r breiwerk niet op de grond valt en ga niet op de hond zitten!quote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
your shitquote:Op zondag 10 november 2013 23:11 schreef Vatta het volgende:
I put my shit in a bag and throw it down the stairs? Hoorde ik dat nou echt
Hotdogs toen ze nog van varkensvlees warenquote:Op zondag 10 november 2013 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ben je nog nooit bij de IKEA geweest zeker?
Oud nummer hoor. Misschien heb je het al vaker gehoord.quote:Op zondag 10 november 2013 23:11 schreef Vatta het volgende:
xDquote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
hondt bedoel je?quote:Op zondag 10 november 2013 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Pas op dat d'r breiwerk niet op de grond valt en ga niet op de hond zitten!
Ja en ze crashen de car ook tegen een bridge en watchen 't burnen.quote:Op zondag 10 november 2013 23:11 schreef Vatta het volgende:
LOLquote:
Ik eet daar dagelijks een stukje taart.quote:Op zondag 10 november 2013 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ben je nog nooit bij de IKEA geweest zeker?
Gaan Ria en de kids al los?quote:
Het was precies wat ik ervan had verwacht.quote:Op zondag 10 november 2013 23:14 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen allemaal
hoe kost je een kaartje?quote:Op zondag 10 november 2013 23:14 schreef Studiotje het volgende:
Dus als je een kaartje koste 95 euro? Wow... waard hoor.
Wow hiervoor? Geld terugvragenquote:Op zondag 10 november 2013 23:14 schreef Studiotje het volgende:
Dus als je een kaartje koste 95 euro? Wow... waard hoor.
Tot zo.quote:Op zondag 10 november 2013 23:14 schreef donroyco het volgende:
Afterparty in The Sand met Robin Thicke, zie jullie zo allemaal. xoxo
Er zijn geen echte artiesten meer want die teren op hun geld van vroegah.quote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef Stickertje het volgende:
Ja hoor, met one hit wonders een ding afsluiten ipv eminem
+5quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]No fucking way.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is Vicky toch niet!?
Heeft ze een kind gebaard ofzo?'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ze hebben in ieder geval het old skool MTV terug willen halen met het space thema.quote:Op zondag 10 november 2013 23:16 schreef Stickertje het volgende:
Na de EMA's te hebben gezien begin ik erg de oude MTV te missen
Roy Cakesquote:Op zondag 10 november 2013 23:16 schreef Stickertje het volgende:
Na de EMA's te hebben gezien begin ik erg de oude MTV te missen
Wellicht ook gespeeld. Wel of niet gespeeld, dat maakt d'r wel gelijk een stuk sympathieker.quote:Op zondag 10 november 2013 23:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Ariana Grande komt bijzonder onzeker over voor een Hollywood-sterretje, meestal zijn die jonge sterretjes strontarrogant, maar deze is dan weer te verlegen.
Jezus, je kunt je tijd zoveel beter benutten.quote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
Geordie ShoreIk heb van de zomer in een verveelde bui in twee weken alle afleveringen t/m S06E04 ofzo gekeken
Toen was het wel weer mooi geweest. Oh wacht, de rest was nog niet uitgezonden
Jersey Shore, Geordie Shore en The Valleys zijn wel vermakelijk als er niets anders op tv is.quote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
Geordie ShoreIk heb van de zomer in een verveelde bui in twee weken alle afleveringen t/m S06E04 ofzo gekeken
Toen was het wel weer mooi geweest. Oh wacht, de rest was nog niet uitgezonden
Geordie Shore > Jersey Shore > The Valleysquote:Op zondag 10 november 2013 23:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jersey Shore, Geordie Shore en The Valleys zijn wel vermakelijk als er niets anders op tv is.
Klopt.quote:Op zondag 10 november 2013 23:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jezus, je kunt je tijd zoveel beter benutten.
Jersey Shore is dus echt geen reet aan en The Valley heb ik 2 afleveringen van gezien toen er 's nachts niets anders op tv was, was ook niets.quote:Op zondag 10 november 2013 23:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jersey Shore, Geordie Shore en The Valleys zijn wel vermakelijk als er niets anders op tv is.
In 1 dag 5 afleveringen gekeken van seizoen 1, dat was 2 maanden geleden ofzo.quote:Op zondag 10 november 2013 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Maar al die bagger heb ik weer goed gemaakt door deze week 9 afleveringen van seizoen 4 van Boardwalk Empire te kijken
Dus niet Domiengod (quote:Op zondag 10 november 2013 23:31 schreef Pino112 het volgende:
"Iedereen dansen, iedereen ging los. Dak er af" aldus Domien Verschuuren over Mr. Brightside. Keek hij ergens anders naar?
Ik heb seizoen 1 gevolgd op Nederland 3, even daarna was seizoen 2 op Amerika tv, toen vergeten en toen seizoen 3 was afgelopen op USA tv begin dit jaar beiden seizoenen gekeken. Moest wel weer even een samenvattingstrailerding van het vorige seizoen kijkenquote:Op zondag 10 november 2013 23:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
In 1 dag 5 afleveringen gekeken van seizoen 1, dat was 2 maanden geleden ofzo.
Daarna niet meer aangeraakt en nu ben ik alles alweer vergeten.
kijkcijfers van MTV gisteravondquote:1959 MTV EMA 2013 PRE SHOW 193.000
2058 MTV EMA AMSTERDAM 2013 336.000
2315 GEORDIE SHORE 77.000
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet via MTV heb gekeken maar via MTV Live HD zodat ik het in HD kon kijken. Maar wat een bagger show was het. Ze hadden wel de sterren maar deden allemaal de oninteressante laatste single van hun afgelopen album. Bruno Mars had Locked out moeten doen. Katy Perry met een gigantische Roar act met dieren (al dan met poppen of kostuums). Er zat totaal geen vaart in de show. De stukjes met Afrojack voegde 0 toe aan het geheel. Meest positieve van de avond: Imagine Dragonsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |