Reden om de LP en een platenspeler te kopenquote:LP1 side 1:
1. Reflektor
2. Flashbulb Eyes
3. HCTNT
LP1 side 2:
4. We Exist
5. Normal Person
etc.
Lekker plaatje die Kate Boyquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kate Boy valt wel een beetje in hetzelfde straatje als Chvrches. Alleen krijgt Chvrches alle aandacht en Kate Boy helemaal niets.
Rhye, Sébastien Tellier, Poliça, Postiljonen, Waxahatchee, dat soort dingen? Allemaal uit dit jaar...quote:Op maandag 11 november 2013 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker plaatje die Kate Boy
Heeft iemand nog nummers zoals Fyfe - Solace?
Niet onterecht. Echt een briljant album.quote:Op maandag 11 november 2013 22:56 schreef debeterebob het volgende:
Ik zit er aan te denken Paul McCartney album van het jaar te maken![]()
Tot nu toe het album met de meeste keepersquote:Op maandag 11 november 2013 22:56 schreef debeterebob het volgende:
Ik zit er aan te denken Paul McCartney album van het jaar te maken![]()
Draai het ook vaakquote:Op maandag 11 november 2013 22:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Niet onterecht. Echt een briljant album.
Torres al geprobeerd? Just curiousquote:Op maandag 11 november 2013 23:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Draai het ook vaak![]()
Enige albums die ik telkens weer op zoek zijn tot nu toe van: Paul McCartney, Arcade Fire, The Joy Formidable, Vampire Weekend, Haim, Surfer Blood, Suede, Justin Timberlake, Frank Turner, Primal Scream, Janaelle Monae, The Virgins,The Strokes, Ra Ra Riot, Tegan & Sarah, Nick Cave,Qotsa, Austra en in iets mindere mate Depeche Mode, Artic Monkeys, Silhouettes, Portugal. The Man., Black Sabbath, Polica, chvrches, Major Arcana en White Lies. Oke toch nog heel veel
Neequote:
Power women sound hequote:Op maandag 11 november 2013 23:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
NeeZal eens proberen. Waar lijkt het op uit deze lijst?
Hier nog geen top10quote:Op maandag 11 november 2013 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Power women sound hePolica, Austra, alleen iets minder productie, iets meer gevoel
PJ Harvey kan ik ook noemen.
Honey (zie boven) valt binnen mijn top-10 nummers dit jaar. Geweldig nummer
Top-10 is lastig. Nummers 11-25 hadden er ook in gekund. Ligt net aan je gemoedstoestandquote:Op maandag 11 november 2013 23:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier nog geen top10Zal het morgen nog eens proberen
Die all-time top 10 gaat me niet lukken, maar een mooie lijst met nummers van 2013 is ook al extreem moeilijk. Er is teveel. En die lijst met albums die ik noemde zijn allemaal al briljantquote:Op maandag 11 november 2013 23:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Top-10 is lastig. Nummers 11-25 hadden er ook in gekund. Ligt net aan je gemoedstoestand
Toch succes. Ben benieuwd
Nee Bob, neee Bob, niet bij de pakken neerzitten! Komt goed!!!quote:Op maandag 11 november 2013 23:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die all-time top 10 gaat me niet lukken, maar een mooie lijst met nummers van 2013 is ook al extreem moeilijk. Er is teveel. En die lijst met albums die ik noemde zijn allemaal al briljant
Ik maak denk ik nog wel een 2013 albumlijst, die vind ik nog leuk en heel misschien nog een 2013 single lijstquote:Op maandag 11 november 2013 23:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee Bob, neee Bob, niet bij de pakken neerzitten! Komt goed!!!
Bij de pakken neerzitten: Wie niet bij de pakken neerzit, laat zich niet ontmoedigen, ook niet als hij tegenslag heeft. Hij zet door en laat de zaken dus niet zomaar op hun beloop.
Leukquote:Op maandag 11 november 2013 23:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik maak denk ik nog wel een 2013 albumlijst, die vind ik nog leuk en heel misschien nog een 2013 single lijst
quote:Op maandag 11 november 2013 23:34 schreef Moody het volgende:
[..]
LeukHoe meer lijsten, hoe meer vreugd.
Vergeet Turin Brakes ook ff niet he
En uiteraard: geen tuubje van
http://www.rollingstone.c(...)130923#ixzz2fjCxenJ5
Album geluisterd en ik vond em saaiquote:Op maandag 11 november 2013 23:34 schreef Moody het volgende:
[..]
LeukHoe meer lijsten, hoe meer vreugd.
Vergeet Turin Brakes ook ff niet he
En uiteraard: geen tuubje van
http://www.rollingstone.c(...)130923#ixzz2fjCxenJ5
quote:Op maandag 11 november 2013 23:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Album geluisterd en ik vond em saai
Die Rhye en Postiljonen kan ik wel appreciëren, de rest trekt me wat minder..quote:Op maandag 11 november 2013 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Rhye, Sébastien Tellier, Poliça, Postiljonen, Waxahatchee, dat soort dingen? Allemaal uit dit jaar...
Postiljonen is toch gewoon lekker wegdromen?quote:Op maandag 11 november 2013 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die Rhye en Postiljonen kan ik wel appreciëren, de rest trekt me wat minder..
Hij heeft wel betere dingen gemaakt dan zijn laatste album. Zal ik dat dan opzetten?quote:Op maandag 11 november 2013 23:41 schreef Moody het volgende:
[..]1x beluisterd zeker...
Probeer die track uit mijn link eens....Blindsided Again......saai?
Gelukkig overal wel positieve reviews
Ik moet het voor Turin Brakes opnemen, dat snap je
quote:Op maandag 11 november 2013 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die Rhye en Postiljonen kan ik wel appreciëren, de rest trekt me wat minder..
Heerlijkquote:Op maandag 11 november 2013 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Postiljonen is toch gewoon lekker wegdromen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |