Zat ook even te kijken inderdaad. Speelden gewoon op Glastonburyquote:Op woensdag 13 november 2013 09:36 schreef Norrage het volgende:
Golden Silvers, dat was een leuk hype-bandje destijds
Ik werd nieuwsgierig toen ik bij Plaro een 10" zag staan van haar, maar vind het teveel op Lana del Rey lijken en daar vond ik ook al weinig aan.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:40 schreef Gehenna het volgende:
Ik ontdek net een leuk liedje:
maar ik zie dat ie al bijna 75.000.000 views heeft, een tijdje op #1 staat in MURICA! en ook al sinds juli in de NLse top40 staat. Ik leef dus onder een steen
maar goed, als popmuziek niet zo schreeuwerig is dan vind het best tof, Lana Del Rey vond ik ook goed te doen![]()
Nog meer liefhebbers hier? Of is iedereen er inmiddels alweer goed flauw van?
Ja lijkt wel behoorlijk op elkaar, zeker die singlequote:Op woensdag 13 november 2013 11:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik werd nieuwsgierig toen ik bij Plaro een 10" zag staan van haar, maar vind het teveel op Lana del Rey lijken en daar vond ik ook al weinig aan.
Wanneeer??????quote:
Weet ik niet, maar ze staan op 5daysoff blijkbaarquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:40 schreef Gehenna het volgende:
Ik ontdek net een leuk liedje:
maar ik zie dat ie al bijna 75.000.000 views heeft, een tijdje op #1 staat in MURICA! en ook al sinds juli in de NLse top40 staat. Ik leef dus onder een steen
maar goed, als popmuziek niet zo schreeuwerig is dan vind het best tof, Lana Del Rey vond ik ook goed te doen![]()
Nog meer liefhebbers hier? Of is iedereen er inmiddels alweer goed flauw van?
Ja, natuurlijk. Vorig jaar naar 50Weapons vs. Monkeytown geweest, dat was ¤25 of zo. Maar die komen later.quote:
Ze staan al wel op de line-up op de site, met ook o.a. Nils Frahm.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ze staan op 5daysoff blijkbaarIk kreeg net een mailtje met presale-tickets en daar staan wat bevestigde namen in. 5daysoff is 5 tot 9 maart in Paradiso en de Melkweg.
Op de site zelf staat nog helemaal niets, trouwens. http://5daysoff.nl/
Ik zie het, de site is echt letterlijk geupdatet tussen dat ik mijn post plaatste en nuquote:Op woensdag 13 november 2013 12:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze staan al wel op de line-up op de site, met ook o.a. Nils Frahm.
Mooi, dan wacht ik nog even afquote:Op woensdag 13 november 2013 12:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Vorig jaar naar 50Weapons vs. Monkeytown geweest, dat was ¤25 of zo. Maar die komen later.
Hoe kan je Lorde niet kennenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Behoorlijk grote steen dan
Ik vind het ook wel een lekker plaatje
Leukquote:Op woensdag 13 november 2013 12:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ze staan op 5daysoff blijkbaarIk kreeg net een mailtje met presale-tickets en daar staan wat bevestigde namen in. 5daysoff is 5 tot 9 maart in Paradiso en de Melkweg.
Op de site zelf staat nog helemaal niets, trouwens. http://5daysoff.nl/
Lorde was ook in dit topic besproken. Vrij uitgebreid. Ook goed cijfer op Pitchforkquote:Op woensdag 13 november 2013 14:06 schreef Norrage het volgende:
Ik luister nooit radio. En als het toevallig aanstaat is het meestal radio 1 of arrow jazz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |