Ze hebben idd betere dingen gedaan.quote:Op maandag 11 november 2013 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij heeft wel betere dingen gemaakt dan zijn laatste album. Zal ik dat dan opzetten?
Omdat Indie.quote:Op maandag 11 november 2013 23:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Ze hebben idd betere dingen gedaan.
Hun debuut uit 2001 blijft het beste. Meesterwerkje
Snap echt niet waarom dit maar 61k hits heeft
Die heb ik 1x geluisterd, saai bevonden en nooit meer geluisterd op af en toe een nummer opnieuw proberen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:48 schreef Norrage het volgende:
Rhye
Rhye vond ik echt een instant helden-album toen. Maar die heb ik denk ik in een week 500x geluisterd, en daarna nooit meer :p
Maar weer eens opzetten
Waarom draaien ze geen Tegan & Sara op de radio. Snap jij dat?quote:Op maandag 11 november 2013 23:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is ook nog uber-radiovriendelijk. Gewoon het onvermogen van het promotie-apparaat van die band helaas....
Als je de "de radio" de nationale zenders bedoelt, heb je gelijk. Maar ze draaien Tegan & Sara wel op Penguin FM en Soma hoor. Is een vrij grote naam in "indieland".quote:Op maandag 11 november 2013 23:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom draaien ze geen Tegan & Sara op de radio. Snap jij dat?
Ik bedoel 3FM bijvoorbeeld. Past toch precies bij ze?quote:Op maandag 11 november 2013 23:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Als je de "de radio" de grote zenders bedoeld, heb je gelijk. Maar ze draaien Tegan & Sara wel op Penguin FM en Soma hoor. Is een vrij grote naam in "indieland".
Post eens een uptempo nummerquote:Op maandag 11 november 2013 23:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel 3FM bijvoorbeeld. Past toch precies bij ze?
Closer was een kanshebber idd.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:35 schreef Maxerazzi het volgende:
Tienermeisje alert, ik ben net bij 't concert van Julia Holter twee keer knock-out gegaan.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:35 schreef Maxerazzi het volgende:
Tienermeisje alert, ik ben net bij 't concert van Julia Holter twee keer knock-out gegaan.
S O H Nquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:22 schreef DeMessias het volgende:
Sinds zondag ben ik ziek geworden en daardoor heb ik gisteren al het concert van Foals gemist![]()
Verder staat er nog op het programma deze week: Volcano Choir, S O H N en The National.
Lijkt me zóóóóóóóó leukquote:Op maandag 11 november 2013 18:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja, de reacties waren zóóóóó overweldigend, dat moet gaan lukken
Wat een tof nummer is dat toch.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
BazennummerHelemaal vergeten
Heb je daar geen balkonnetje ofzo? Zuur zoquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:35 schreef Maxerazzi het volgende:
Oké, dat tweemaal out gaan heeft nu toch vervelende gevolgen. Voor de zekerheid even langs de GP geweest hier, en die raadde me met klem af om de komende dagen weer naar 'a crowded place' te gaan, omdat de kans heel groot was dat ik weer out zou gaan. Geen The Reflektors.
Zaal is de Roundhouse, heeft wel een groot balkon, maar volgens GP moet ik simpelweg wegblijven van geconcentreerde druktes de komende dagen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:37 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Heb je daar geen balkonnetje ofzo? Zuur zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |