Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Jij bent zo bedreven in begrijpend lezen dat je uit mijn opmerking kunt halen waar ik het over had?quote:
ja je verwacht het niet hequote:Op zondag 10 november 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Palson de IJslander geselecteerd voor....
IJsland!
Dat was een spannende van Jan Roelfs.
Nou ja, je zei het precies bij dat moment, maar dat zal wel toeval zijn dan.quote:Op zondag 10 november 2013 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent zo bedreven in begrijpend lezen dat je uit mijn opmerking kunt halen waar ik het over had?
Die kan zo gebruikt worden bij de SBS6 prijsvragen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Palson de IJslander geselecteerd voor....
IJsland!
Dat was een spannende van Jan Roelfs.
Ja.quote:Op zondag 10 november 2013 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent zo bedreven in begrijpend lezen dat je uit mijn opmerking kunt halen waar ik het over had?
Onbegrepen bij Nec zie zijn buitenkantvoet pass. Hij doet alles op een dusdanig hoog niveau dat de mede spelers hem niet begrijpen.quote:
Dat is onzin, want er was al een andere wedstrijd bezig.quote:Op zondag 10 november 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, je zei het precies bij dat moment, maar dat zal wel toeval zijn dan.
HAHA!quote:Op zondag 10 november 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen denk ik wel Sigthorsson ... en de goal!
Haha, oke.quote:Op zondag 10 november 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is onzin, want er was al een andere wedstrijd bezig.
Voetbal is een spel van fouten dus het is logisch dat Ajax 'goed wegkomt' bij de doelpunten die ze makenquote:Op zondag 10 november 2013 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat slecht verdedigen bij de goals
Ajax komt hier goed weg.
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat slecht verdedigen bij de goals
Ajax komt hier goed weg.
Oke.quote:
Het is daar wel duidelijk te zien dat Maaskantquote:
3 feitenquote:Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oke.
Tevens; je bent zelf een slechte gekeept.
En het pro-psvcommentaar dan.quote:Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef Syntix het volgende:
"matig duel" fuck you NOS. Ajax was prima
Die 2 zouden broers kunnen zijnquote:Op zondag 10 november 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
Frank de Boer met een Ronald de Boer look
Dit heb ik Johan Derksen een keer horen zeggenquote:Op zondag 10 november 2013 19:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Vitesse wordt kampioen. Twee versterkingen in de winterstop en ze slaan zo een gat van twaalf punten.
quote:Op zondag 10 november 2013 19:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Kijk, heeft Feyenoord het Ajaxgeluk, dat net ook weer te zien is, ben je gewoon in februari kampioen. Maarja, het zit zoals zo vaak helaas niet mee met Feyenoord
Het enige wat die man doet is Johan Derksen napraten op een forum.quote:Op zondag 10 november 2013 19:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit heb ik Johan Derksen een keer horen zeggen
Kijk jij dan naar dat programma?quote:Op zondag 10 november 2013 19:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit heb ik Johan Derksen een keer horen zeggen
quote:Op zondag 10 november 2013 19:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Kijk, heeft Feyenoord het Ajaxgeluk, dat net ook weer te zien is, ben je gewoon in februari kampioen. Maarja, het zit zoals zo vaak helaas niet mee met Feyenoord
twitter:studiovoetbal twitterde op zondag 10-11-2013 om 16:43:44Vanavond, bij @jackvangelder aan tafel: Ronald #Koeman. Blijft hij volgend seizoen trainer van #feyenoord, of wordt hij bondscoach? #feyaz reageer retweet
Het begint een beetje sneu te wordenquote:Op zondag 10 november 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het enige wat die man doet is Johan Derksen napraten op een forum.
Niet serieus te nemen.
Spannend.quote:Op zondag 10 november 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:studiovoetbal twitterde op zondag 10-11-2013 om 16:43:44Vanavond, bij @jackvangelder aan tafel: Ronald #Koeman. Blijft hij volgend seizoen trainer van #feyenoord, of wordt hij bondscoach? #feyaz reageer retweet
Iemand heeft mij onlangs om die reden een 'karikatuur van mezelf' genoemd.quote:Op zondag 10 november 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het enige wat die man doet is Johan Derksen napraten op een forum.
Niet serieus te nemen.
Daar gaat hij vast antwoord op geven!quote:Op zondag 10 november 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook fittie tussen Ronald Waterreus en Sjoerd Mossou, PSV tegen NACquote:Op zondag 10 november 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof dat daar vanavond bekend gemaakt gaat worden.quote:Op zondag 10 november 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
johannes_vermeer is een vorm van terreur heb ik wel eens gehoordquote:Op zondag 10 november 2013 19:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Iemand heeft mij onlangs om die reden een 'karikatuur van mezelf' genoemd.
Maar dat heb jij vast ook wel eens gehoord.
over 10 jaar zijn ze allemaal jonger dan uquote:Op zondag 10 november 2013 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Richairo Živković![]()
Jonger dan mij en al een bepalende speler bij een Eredivisie club
Nou, daar trek ik mij niet zo veel van aan. Ik schuif gewoon aan in een topic en dan zeg ik hoe ik er over denk.quote:Op zondag 10 november 2013 19:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Iemand heeft mij onlangs om die reden een 'karikatuur van mezelf' genoemd.
Maar dat heb jij vast ook wel eens gehoord.
Wat zijn er veel Davy's tegenwoordigquote:Op zondag 10 november 2013 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Davy Propper, dat klinkt als een sterke voetballer.
Dat heb ik nog nooit gehoord, dat verzin je ter plekke.quote:Op zondag 10 november 2013 19:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
johannes_vermeer is een vorm van terreur heb ik wel eens gehoord
Dat verzin je ter plekke.quote:Op zondag 10 november 2013 19:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
johannes_vermeer is een vorm van terreur heb ik wel eens gehoord
Wat een Kolder!quote:Op zondag 10 november 2013 19:49 schreef Gramulanion het volgende:
Ik denk dat ik even wat Houtkoop
xd
quote:Op zondag 10 november 2013 19:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord, dat verzin je ter plekke.
te laat.jpgquote:Op zondag 10 november 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verzin je ter plekke.
Ik proef bittere jaloezie.quote:Op zondag 10 november 2013 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Wat zijn er veel Davy's tegenwoordigZeker populair bij de onderklasse destijds. Zoals nu Jayden en Destiny.
Net als die Davy KlaassenZo'n kind noem je toch gewoon Jan?
Aan dat lichtquote:Op zondag 10 november 2013 19:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Heerenveen heeft geen enkel probleem.
Laat aan dit licht.quote:Op zondag 10 november 2013 19:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Heerenveen heeft geen enkel probleem.
quote:Op zondag 10 november 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
Knap dat PSV in het linkerrijtje staat zeg.
En ze hebben gelukkig een makkelijk programma nu
Je moet wel kijken naar de lange termijn.quote:Op zondag 10 november 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, want ze hoefde ook geen kampioen te worden, aldus iemand hier
Precies, dus dan mag je best 8e worden, niks mis mee. Opbouwjaar.quote:Op zondag 10 november 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, want ze hoefde ook geen kampioen te worden, aldus iemand hier
Toch de enige club die de afgelopen wedstrijden stabiel goed gespeeld heeft. Jammer van de spits.quote:
kan me nog tijden herinneren dat ik er de VHS recorder voor insteldequote:Op zondag 10 november 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Op zondag 10 november 2013 19:53 schreef Evertjan het volgende:
en dan nu naar de EMA's kijken
Half uurtje. Slecht geluid trouwens.
Ik ken de helft van die artiesten ook niet meer. En dat komt weer doordat er op MTV geen clips meer te zien zijn alleen RLS's en andere shit.quote:Op zondag 10 november 2013 19:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan me nog tijden herinneren dat ik er de VHS recorder voor instelde
Ajax pakt hier gewoon 15 puntenquote:Op zondag 10 november 2013 19:58 schreef Salami3006 het volgende:
Nogmaals het programma tot de winterstop:
Ajax:
Heracles-thuis
ADO-uit
NAC-thuis
Cambuur-uit
Roda-uit
AZ:
Roda-thuis
NEC-uit
Twente-thuis
Heracles-uit
Heerenveen-thuis
Feyenoord:
RKC-uit
PSV-thuis
Heerenveen-uit
Groningen-thuis
Zwolle-thuis
PSV:
Heerenveen-thuis
Feyenoord-uit
Vitesse-thuis
Utrecht-uit
ADO-thuis
Vitesse:
Go Ahead-uit
Cambuur-thuis
PSV-uit
NAC-thuis
Heracles-uit
ADO wordt nog lastig.quote:Op zondag 10 november 2013 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax pakt hier gewoon 15 punten
Vitesse ook, lachend.quote:Op zondag 10 november 2013 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax pakt hier gewoon 15 punten
Waar staat het programma van Cambuur?quote:Op zondag 10 november 2013 19:58 schreef Salami3006 het volgende:
Nogmaals het programma tot de winterstop:
Ajax:
....knip....
PEC heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nog niet wat de uitslagen zijn, dus iedereen die vage of heldere hints geeft over de uitslagen daar ben ik niet zo blij mee.
Het is helaas nog niet waar. Morgen wel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat waar is ben je mijn aartsvijand.
Daar mag wel een YOLO achter.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik eet truffelkruidnoten. Omdat het kan.
Oh ja, ik dacht al. Mijn helden moeten nog!quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is helaas nog niet waar. Morgen wel.
Morgen weer naar de Euroborgquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht al. Mijn helden moeten nog!
Nickgod gaat weer een hattrick maken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Morgen weer naar de Euroborg
JUICHEN
Geblesseerdquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nickgod gaat weer een hattrick maken.
Iedere boerenlul mag in Nederland een meninkje hebbenquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk naar GAE - Vitesse, stukken leuker.
Iedere dorpsidioot heeft recht op een meningquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedere boerenlul mag in Nederland een meninkje hebben
Precies, helemaal als je hem verkondigt in een kekke dug outquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere dorpsidioot heeft recht op een mening
Hij schijnt diverse klappertjes uitgedeeld te hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno laat bij deze wedstrijd zijn supportershart spreken.
Jij vindt jezelf echt grappig he?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ beter.
Met 10 man.
Treurig, ploegen met 10 man die beter zijn of voor komen
Vooral Wiedemeijer moest het ontgelden. Het is nog niet bekend of hij aangifte doet tegen Dhr. Vermeulen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij schijnt diverse klappertjes uitgedeeld te hebben.
Nee.quote:
Weer zo'n halve gare die niet weet dat jij (en heel soms ikzelf) de enige grappigen van VBL zijn.quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij schijnt een kopje thee over iedereen op de perstribune te hebben verspreid.
JR-Style-93quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hebben vooraf... wait for it... zuurkool gegeten!
pluimquote:
Jij lachte me laatst uit dat ik om HIMYM moest lachen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee GG .... wait for it MM!
Ik probeerde je aan het lachen te maken, ik weet hoe leuk je HIMYM vindtquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij lachte me laatst uit dat ik om HIMYM moest lachen.
Dit doet mij denken aan de Burger Kingquote:
ziektorzonquote:
Messi is bang van Veltheer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de spelers van Barcelona niet wakker liggen van Klaassen en Hoesen.
Maar ik kan natuurlijk niet in die koppies kijken.
Daarom komt hij niet naar Amsterdamquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Messi is bang van Veltheer.
Messi is geblesseerd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Messi ligt huilend in bed die dinsdagavond.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen van de grap.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Daarom komt hij niet naar Amsterdam
'Krijgt' vooralquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:58 schreef Salami3006 het volgende:
Ajax krijgt arrogante trekjes wtf
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinterklaassen is weer in het land.
De magie van jouw account ook.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De magie van dit plaatje verdwijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |